[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Goed idee linnie! :)

2. Delilah

Delilah Niet meer actief

Flinke bak koffie weer of niet Lin?

3. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Zal je net zien.. Ben ik lekker op mijn gemakkie aan het bijlezen, loopt heel internet vast :eek: Maar hij doet het weer! :) JOEPIE!

@Liena; Lieve schat, ik snap juist heel goed dat je bang bent hoor! Ik zou me ook zorgen maken, want het is ook allemaal nieuw voor je! Nu heb je ook de tijd om je zorgen te maken, omdat je zeker weet dat dit vrijdag gaat gebeuren, dus heel logisch! Maar hopelijk wordt je nog wat geruster voor vrijdag en ik weet zowiezo dat als jullie smurfje er vrijdag is, je alles snel weer zal vergeten! Gewoon lekker van je af kletsen hier en afleiding zoeken! Kop meis, je kan het! Je bent een sterk kipje ;) Knuffel van mij!

@Penr: Mooie echo-foto's zeg! GAAF! :) Ja, ben wel benieuwd of jullie weten wat het gaat worden! Zal zo eens spieken wat ik zelf heb gegokt in de poll ;)

@Juffie; Hoe is het met je rug vandaag? Hopelijk wat beter dan gisteren! Mijn moeder heeft altijd van die lekkere pittenzakken die je in de magnetron kan doen, dat is HEERLIJK! Volgens mij kun je die dingen bij de blokker kopen! :) Succes meis!

@Deli; Achhhhh, niet ziek worden hoor! :( Hopelijk waait het over! En wat goed dat je meteen weer een cyclus van 28 dagen hebt, toch wel fijn om te weten he?! Hoe staat het trouwens in jullie liefdesleven nu? Is het alweer aan de gang? ;) :) Ben niet nieuwsgierig hoor ;)

@Yootje; Dan doe je volgend jaar gewoon een MEGA boom kopen, haha! Maar snap ook wel dat als je niet thuisbent, je hem lekker op zolder laat staan hoor! Wij doen het dit jaar ook niet, hoewel ik nog zit te twijfelen over een miniboompje :D Succes op je werk vandaag, lange dag zeg! Hopelijk is je verkoudheid snel over!

@De rest; Olaaaaaaaaaa! :) Knuffel van mij!

Ik heb vanavond een uitje waarergens in Roosendaal, best wel zin in, maar ben 's avonds zo moe en dan vind ik het best eng om helemaal naar huis te rijden 's avonds.. Maargoed, probeer het gewoon niet te laat te maken en hopelijk valt het dan allemaal mee! :)

Tja, mijn dag kan ook eigenlijk al niet meer stuk! :D

4. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ik zal proberen zo snel mogelijk de foto in te scannen + buikfoto natuurlijk :D

5. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Als alles achter e rug is ben je het zo vergeten...:D echt geloof me. Ik had een verschrikkelijke bevalling en toch willen we nog een brusje voor Jesse over een jaar ;)

En die catheter valt reuze mee....echt waar!

Dikke knuffel voor jou!

6. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ga ff pauze houden! :) Tok zo! :D

Ben er net en ga nu al pauze houden, whahaha! Kan me gewoon niet meer concentreren ;)

7. Delilah

Delilah Niet meer actief

Liena, ik heb een catheter gekregen en heb 't niet eens gemerkt?!

@ Linnie, hmmm.... :oops: jij durft! Het is nog niet echt aan de gang hahahaha... We hebben eigenlijk een beetje een rot tijd achter de rug, nou ja, ik hoop dat het achter de rug is. Maar tussen haantje en mij was het nog niet echt gezellig tot nu toe!

8. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    zo ben even gezellig op school geweest. even bijgekletst met de collega's. dat mis ik toch wel hoor. zit maar een beetje thuis nu. maar gelukkig heb ik jullie natuurlijk :)
    ben zelfs op de fiets geweest en dat viel me nog best mee eigenlijk. Mijn tempo was wel niet zo hoog maar goed wel lekker even buiten.

linnie: ben benieuwd hoor naar jullie kleine wondertje! en je buikje natuurlijk ook ;)

9. Delilah

Delilah Niet meer actief

Lekker toch juffie, je bent niet voor niets juffie ;) blij dat je toch nog wat aan ons hebt :D Dat jij nog mag fietsen van je haan, hahahahaha mocht ik niet!

10. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    ja hoor mag nog steeds fietsen van hem. :) Vind het zelf ook onzin om voor zo'n klein stukje de auto te pakken.. dus zolang het zulk weer als vandaag is het het fietsen lukt nog ga ik lekker op de fiets.. beetje lichaamsbewegings kan ik wel gebruiken ;)

11. Delilah

Delilah Niet meer actief

Groot gelijk hoor Juffie, ik fietste sowieso al bijna nooit aangezien ik 50 km uit de buurt werk maar als ik jou was zou ik het ook lekker doen!

12. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goedemiddag allemaal,

Eindelijk weer tijd voor mn sociale contacten zeg!
    Ik ben heel druk geweest en weinig tijd en ook zin gehad om bij te kletsen :oops:
    Mijn ongi is weer bijna weg!
    Ben net gebeld voor uitslag van bloedstollingonderzoek en alles was GOED! Géén afwijkingen of dingen te zien wat vroeggeboortes of miskramen kan veroorzaken dus ik heb tot nog toe gewoon pech gehad! Ik w8 nu wel op mn chromosomenonderzoek. De dokter zei ik zie je wel bij mij als je zwanger bent dus daar gaan we in t nieuwe jaar weer aan werken hoor... nu even n maandje lekker feesten en alcoholische drankjes benutten hahahahhaa dat is 1 voordeel van NIET ZWANGER zijn.
    Hoe staat ie hier?

@Dag, wat n scheetje die kleine van je! Was wel n heftige bevalling dus? Maar nu kun je tenminste lekker genieten!

@Liena, zeker n paar spannende dagen meid en schaam je niet voor je ego-berichtje... t is toch logisch dat je nu heel nerveus begint te worden... ik zou precies hetzelfde reageren als jij nu, misschien nog wel erger. Ik ben ook heel bang voor naalden. Maar infuus valt wel mee opzich. Ruggenprik zeggen ze dat dat heel erg meevalt, mijn opa was net als ik doodsbang voor naalden en die heeft van ruggenprik niks gevoeld. Ik vind het ook heel spannend voor je meid! Ik denk veel aan je.

@Juffie en Syl... mijn mobiel staat continu aan dus als je nieuws hebt... sms je maar! Komt wel erg dichtbij nu he?!

@Linnie, hoe gaat het met je meid? Waneer mag je weer naar je kleintje kijken?

@Yojo, heb ik iets gemist meid? Botert het niet zo tussen jouw en Barry? Geen kerstboom? Hopelijk waait het nog voor de feestdagen over! *Knuffel*
    Denk aan je!

@Pooh, spannend meid die laatste week... Hopelijk heb jij beter geklust dan ikke hahahahaha
    Ach nieuwe ronde nieuwe kansen toch?!

Ik ga weer even verder... kom vanavond weer tokken.

xxx

13. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ola! Was weer even druk! Jaja, moet toch ook werken vandaag ;)

@Deli; Hihi, had eigenlijk journalist willen worden ;) :) Maar hopelijk is het nu weer helemaal goed tussen jou en haantje! Het is natuurlijk ook niet niets, je leven veranderd in 1 keer helemaal en daar moet je allebei aan wennen! En ik geloof best dat dat veel spanning met zich meebrengt! Maar nu zitten jullie waarschijnlijk lekker in het ritme en kunnen jullie weer saampjes gaan genieten! :)

@Miran; Lang geleden zeg! Heb vanochtend mijn kleintje mogen bewonderen! Hij/zij was lekker aan het bewegen en zelfs al aan het schoppen :) Ook hebben we het hartje gehoord, HEERLIJK geluid zeg! :D Fijn dat de uitslagen goed waren! Ik ga echt KEIHARD voor jullie veren dat 2009 jullie jaar gaat worden :D

@Juffie; Kon je je collega's niet missen?! Haha! Gewoon lekker langsgaan joh, gezellig toch! En wat goed dat je nog lekker op de fiets gaat, ik heb niet eens een fiets :oops: Lichaamsbeweging kan zeker geen kwaad en het is inderdaad HEERLIJK weer vandaag :D

@De rest; Waar zijn jullie allemaal?! Ongezellig hoor ;) :) Grapje! Knuffel van mij!

XXX

14. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    hey miranda! Zou je graag willen smsen hoor maar nog er is nog niets te melden helaas ;)
    fijn dat alle onderzoeken goed waren! En inderdaad nu maar lekker genieten van een wijntje met de kerstdagen en lekker champagne met oud en nieuw. Ben helemaal niet zo van de alcohol maar een lekker wit wijntje bij het eten is wel erg lekker natuurlijk. Nou ja voor mij volgend jaar gewoon weer!

15. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ik mis de alcohol ook niet hoor! Maar af en toe voel ik me wel een beetje burgerlijk met mijn sapje ;) :)

Pfff, zie best op tegen vanavond.. Moet zo'n stuk rijden, BAH! Maargoed, moet natuurlijk wel een beetje posi blijven, anders heb ik straks helemaal geen zin meer ;)

16. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    ben zelf niet zo dol op autorijden en helemaal niet 's avonds dus kan me best voorstellen dat je daar geen zin in hebt hoor! maar het wordt vast wel gezellig en het naar huis komt dat ook wel goed!

17. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Joepie! Peptalk van Juffie, thanks! :)

Zal ook vast wel gezellig zijn en als het niet gaat, dan ga ik gewoon naar huis! Heb ik in elk geval mijn gezicht laten zien toch?! :)

TJAKKA! ;)

18. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Daarom! :)

19. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ohhhhhhhhhhh dames, ik ben zo duf als een konijn! Bleh, heb echt die vermoeidheid van een beginnende zwangerschap, zo extreem moe :(

20. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Same here! :)

Jeetje, het lijkt wel of ik zwanger ben.. :eek:

;) :) Ohhhh ja! Dat ben ik ook! ;) :)

Nee Deli, das balen zeg! Maar je wordt denk ik toch een beetje ziekjes :(

Deel Deze Pagina