[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goedemorgen meiden,

liena: nog 1 dagje met zijn tweetjes. bijzonder gevoel moet dat zijn! Geniet nog even van het schoppen in je buik en maak er een mooie dag van vandaag. De kerstviering is trouwens vanavond. had ik vast verkeerd gezegd.. dus we zullen zien vanavond hoe ze het gaan doen.

Gisteren dus weer bij de vk geweest. alles weer prima. bloeddruk wel wat hoger maar nog niet te hoog. hoort ook een beetje bij de laatste weekjes zei ze. Verder gelukkig niet aangekomen deze week. vorige keer 2 kg in 1 week :oops: Mag van mij wel stoppen het aankomen nu. Er zitten genoeg kilootjes aan ;)

Ze zijn hier nu bezig met het riool. dus vanmorgen busje voor de deur en haantje niet weg. Je snapt wel wat de buurvrouw dacht. :) Die dacht dat de ambulance voor stond en ik aan het bevallen was :) Moest haar helaas teleurstellen ;)

fijne dag allemaal!

xxx

2. Delilah

Delilah Niet meer actief

Goedemorgen lieve kippies!

Ben ikkie weer! Vanaf mijn eigen werkplek die ik sinds vandaag weer heb :whistle:

@ Liena, meis ik moest vanmorgen meteen aan je denken; morgen ben je mama :) geniet nog maar lekker van vandaag en probeer nog maar goed uit te rusten!

@ Mink, fijn dat alles goed gaat met je! En vermoeidheid is minder prettig maar dat hoort er wel een beetje bij idd. Je hoeft je geen zorgen te maken hoor! Ben soms wel een beetje down misschien maar dat komt meer omdat ik ook super-vermoeid ben... Maar die fase gaat van zelf weer over ;) hoop ik! Ik werk vandaag nog een halve dag en dan morgen en dinsdag nog en dan heb ik lekker vakantie tot 07-01 dus dat is echt heerlijk! Hopelijk gaan de nachten met Wesley in het nieuwe jaar dan ook beter. Jij hoeft ook nog maar een paar weekies he :D wanneer krijg je verlof?

@ Queenie, jou zeg ik lekker niks want jij hebt gisteravond nog een krabbel gehad :)

@ all, *zwaai* hoe gaat ie met de rest?

3. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Mogguh Kippies

Ik heb het heeel druk vandaag en over tien minuten een functioneringsgesprek dus weinig tijd om te tokken maar zag dat Linnie een goede echo heeft gehad!...Super meid!

@All..fijne dag en tot straks

4. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    succes met je fuctioneringsgesprek rid!

5. Delilah

Delilah Niet meer actief

Succes Riedel!

Goedemorgen juffie, hoest met jou vandaag?

Ik heb gister beoordelingsgesprek gehad, alles goed gelukkig!

Stond gister ook in de file op weg naar huis :( was pas om 18.30 uur thuis dus was te laat om Wesley op te kunnen halen op het kdv, mijn schoonzusje heeft 'm opgehaald... Echt balen dan om zo'n eind uit de buurt te werken hoor, zit je te stressen in de auto....

6. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    deli: hier alles prima hoor! gisteravond flinke steken achter mijn schaambot. Volgens mij lag de kleine met zijn hoofdje rondjes te drraaien ofzo... Nu weer prima. En gelukkig ook wel redelijk goed geslapen..
    Lijkt mij ook vervelend zeg zo ver van je werk wonen. ik hoef maar 5 minuutjes te fietsen en ons kindje gaat straks ook naar een gastouder in het dorp. dus wel ideaal.
    hoe gaat het met jou? nog ziekig?

7. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Liena schatje toch! Het is hartstikke normaal dat je er bang voor bent! Het is allemaal onbekend en ze gaan toch vanalles doen aan je lichaam....Laat de tranen maar lekker komen hoor!
    Nog één nachtje slapen en dan heb je je kleine smurf in je handen!

8. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Goeiemorgen!

@ Linnie GAAF DIE ECHO! LAAT ZIEN LAAT ZIEN!

@ Deli al wat beter?

@ Liena hoe is t nou meis?

@ ALL Hoe gaat ie met jullie?

Ik moet zo terug naar de dierenarts voor Suuske. Ben benieuwd....tis wel een hele leuke dierenarts hoor....hahahah helemaal niet erg om heen te gaan....

Ow @ Miranda boteren tussen Barry en mij....tja...af en toe weet ik niet zo goed wat ik ermee moet. Barry praat niet zo heel veel en ik dacht dat ik daar wel mee om kon gaan maar blijkbaar toch niet zo goed. Zeker als dan de discussie Kerstboom komt....blijkt dat hij die mk nog helemaal geen plaatsje heeft gegeven terwijl het bij mij voor 99% wel op een plekje staat.....en dan gaan we ons weer irriteren aan elkaar....dus ja....af en toe botert het niet zo lekker nee....

9. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Hallo lieve meiden!

@Deli; Joepie, een eigen werkplek! :) Kun je weer lekker veel met ons tokken gelukkig ;) Snap dat dat balen is, als je je eigen ventje niet op kunt halen door een stomme file! IK HAAT FILE! Ik zou daarom straks ook wel iets dichter in de buurt willen werken hoor! Misschien gebeurd dat ooit nog wel!

@Liena; Nog 1 dagje met z'n tweetjes inderdaad, geniet ervan! Ik ben blij dat je wat geruster bent en dat je nieuwsgierigheid de overhand begint te krijgen! Het komt wel goed schatje, dat weet ik zeker! Hou je ons wel helemaal op de hoogte, want wij willen natuurlijk meteen weten als jullie het smurfje in de armen houden! :)

@Rid; Thanks meis! Jij veel succes met je functioneringsgesprek! :D Komt ook wel goed schatje!

@Juffie; Ahhhh, krijg meteen weer jeugdherinneringen! Vond dat altijd zo fantastisch, de kerstvoorstelling! :) Geniet er maar lekker van! En blij toe dat alles goed gaat met jou en de kleine! En niets meer aangekomen, dat klinkt GOED! :)

@Mup; Toch niets ernstigs met je moeder? :( Hoop van niet meis! Hoe is het verder?

@Mink; Bijna verlof meis! Joepie! Maar die vermoeidheid is minder zeg, hopelijk kun je straks lekker 4 weken uitrusten, HEERLIJK! :)

@Dag; Ga zeker pronken met mijn buikje straks! Lijkt me fantastisch! Wat fijn dat de nachten bij jullie zo goed gaan! Maar dat was schrikken van je vader zeg! Hopelijk kunnen ze snel een oorzaak vinden! Ik weet wel dat je van een hersenschudding ook heel lang last kunt houden.. Knuff voor jou!

@QB; Thanks voor je lieve krabbel, zal nog ff reageren vandaag ;) En kerstkaarten schrijven doe ik niet aan mee hoor! Ik heb daar zo'n hekel aan, kan er niets aan doen :eek: Maar succes ermee ;) :)

@My; Je kaartje ziet er inderdaad stabiel uit, hoop zo voor je dat je dit keer een eisprong zal hebben! Hopelijk heb je er aan 1 genoeg ;) En anders gewoon straks naar de HA gaan! Succes! :)

@De rest; Knuffel van mij!

Hier gaat het vandaag wat minder.. Was gisteren heel gezellig, maar ik heb waarschijnlijk iets gegeten wat verkeerd is gevallen.. Dus naast het laat naar bed gaan, heb ik ook nog eens de hele nacht wakker gelegen.. Was heel beroerd en heb vandaag ook nog eens last van mijn rug door de lange rit in de auto gisteren.. :( Ik probeer dus nu zoveel mogelijk dingetjes te gaan doen, zodat ik me vanmiddag kan ziekmelden.. Ik merk gewoon dat ik nu echt even wat rust moet gaan nemen! Komt vast wel goed!

xxx

10. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    @Yootje; Thanks! Balen dat het niet zo botert tussen jou en Barry! Maar komt vast wel goed schatje! Iedereen verwerkt zoiets op z'n eigen manier en helaas kunnen mannen vaak minder goed praten dan wij vrouwen.. Ik heb dat ook vaak met m'n haantje! Ik zeg altijd; 'De tijd heelt alle wonden', komt wel goed! Knuffel!

Succes met Suus bij de dierenarts!

11. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Juffie, dat is inderdaad wel beter, 5 min. van je werk vandaan :D

Als ik Wesley moet wegbrengen ben ik bijna anderhalf uur onderweg soms. Eerst naar de andere kant van de stad om 'm bij het kdv of m'n moeder te brengen, dan het zelfde stuk weer terug omdat mijn werk de andere kant op is. Maar ja, in de toekomst ga ik graag in de buurt werken!

Ik voel me niet optimaal nee maar heb ook flinke hoofdpijn door mijn menstruatie :( dat is wel vervelend daar heb ik 9 maanden geen last van gehad hahahaha

12. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    goede morgen dames, kom even tokken voor ik naar me bedje ga.

Liena, heel begrijpelijk dat je er tegen op ziet. gaat helemaal goed komen meis! Laatste dagje met z'n tweetjes en morgen worden jullie papa en mama. Dat is een mooi vooruit zicht! Knuffel voor jou en heeeeel veel succes morgen!
    Met me vader gaat het redelijk, hij is nog wel erg moe en wat kortademig maar dat houden we goed in de gaten en anders sturen we hem weer langs de HA. Lief dat je er naar vraagt en er aan denkt zeker nu je zelf met je hoofd zo vol zit!

Lin, fin dat de echo goed was!

Miran, gelukkig zijn alle uitslagen goed. En idd de voordelen van het NIET zwanger zijn kun je nu lekker van genieten met de feest dagen.
    Al hoopte ik dat het anders was voor je!

Hier nog geen ongi klachten wel wat gevoelige borsten maar dat kan bij zw en ongi passen dus daar kan ik ook niks van maken. Afwachten dus maar, nog heeeel even hihi

Ik ga me bed in, moet nog 1 nachtje werken en ws zaterdag testen...

knuffel voor alle kippetjes!

13. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Linnie wat een reactie van jou zeg :confused: ;) vervelend dat je je niet goed voelt! Luister maar naar je lichaam ja en ga lekker naar huis vanmiddag, er heerst ook van alles :(

Ja een eigen plek is wel fijn, moet 'm wel delen met nog een andere parttimer en ik zit nu aan het gang pad dus iedereen kijkt op mijn beeld :(

@ Yootje wat vervelend dat het nog niet botert bij jullie :( bij ons ook nog niet zoals het wezen moet hoor dus voel helemaal met je mee, dan zit jezelf ook niet lekker in je vel of wel? Sterkte iig meis!

14. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Das dus t probleem denk ik ook Deli. Ik zit super in m'n vel en doe lekker waar ik zin in heb. En dat is iets waar Barry ook niet altijd tegen kan....maar goed KOMT WEL GOED SCHATJE denk ik dan maar.....

15. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Pooh, ik veer nog steeds voor je hoor meis! Heel veel succes met afwachten!

16. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Yootje, kan me ook wel voorstellen dat hij zich daar aan gaat storen dan maar goed, dan moet hij natuurlijk praten over wat 'm dwars zit! Hopelijk komen jullie er wel snel uit samen want als je te lang door gaat met "ieder z'n ding" ga je wel langs elkaar heen leven en is het steeds moeilijker om weer nader tot elkaar te komen. Althans dat merk ik nu. Bij ons suddert het nu ook al maanden en steeds als we proberen om weer de draad op te pakken zoals vroeger gaat het toch mis omdat er teveel en te lang tussen ons in heeft gestaan. Maar wat je zegt, het komt zeker goed schatje ;)

17. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    linnie: wat een reactie zeg! Ja is ook leuk kerstvieringen :) Ben benieuwd vanavond.. morgenmiddag nog met elkaar kerstmaaltijd. Denk dat ik daar ook maar gezellig heen ga!

yojo: succes bij de dierenarts! En dat maakt het natuurlijk weer wat minder vervelend om te gaan een leuke dierenarts ;)

deli: dat is inderdaad het voordeel van zwanger zijn. een hele lange tijd niet ongi :) Vervelend dat je zo'n hoofdpijn hebt :(

18. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Juffie, dat is inderdaad heerlijk, 9maanden geen last van je ongie! Maar zet jezelf maar schrap ;) na de bevalling heb ik nu 2x een heftige ongie gehad en deze is ook niet al te fijn :( hopelijk komt daar nog wel verandering in!

Maar ik plaag je natuurlijk want dat is niet voor iedereen zo! Sommige hebben juist na de bevalling minder last!

19. sylviaB

sylviaB Actief lid

28 okt 2008
    384
    0
    0
    Noord Brabant
    goede morgen kippies,

Heb wel teruggelezen, maar even geen energie om overal op te reageren.

Gisteren naar de kerstmarkt op school geweest. Dit was super leuk. De kinderen waren erg blij me te zien, en wilden meteen mijn buik voelen enzo. Zelfs de leerlingen uit andere klassen waren echt zo van: "Hee, daar is juf sylvia" :D
    Dat geeft toch wel een goed gevoel. Ook de collega's vonden het super dat ik ondanks alles even kwam.
    Ik heb er dan ook echt van genoten.

Helaas moet ik daar nu de rekening voor betalen. Heb echt super pijn in mijn buik, en ben doodop.
    Ik ga zo ook maar lekker rustig op de bank liggen. Misschien kom ik later nog tokken, en anders t weekend!

20. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Juffie, nee gelukkig niks ernstigs. Ze hebben iig niets kunnen vinden met betrekking tot het hart. Maar omdat ze tia's heeft gehad zijn ze daar extra voorzichtig mee!

Deel Deze Pagina