silly: fijn dat je het zo leuk gehad hebt gisteravond! vandaag maar een rustig dagje dan! mup: gelukkig maar! deli: een vriendin van mij is in juni bevallen en nu nog steeds niet ongi geweest. Maar goed die geeft wel borstvoeding dus dat scheelt misschien.. Ga maar eens wat doen hier in huis.. tok later!
Ja zolang je bv geeft kan je menstruatie weg blijven idd. Maar bij een van de aug. mama's kwam de menstruatie al direct ondanks de bv. Maar volgens mij is dat uitzonderlijk
Voor degene die nieuwsgierig zijn. Heb nieuwe echo's in mijn album gezet. En ik denk dat ik het geslacht kan zien...
Hallo! Ben ik weer ff! Was weer flink druk! Heb besloten om vandaag gewoon mijn dag vol te maken en zoveel mogelijk te doen, zodat ik morgen lekker een hele dag thuis kan blijven! @Mup; Blij toe meis! Ik heb net even gekeken, maar kan niets ontdekken! Weten jullie wat het gaat worden dan? @Silly; Fijn dat het gezellig was, maar jammer dat je je nu niet lekker voelt! Rustig aan vandaag! @Deli; Komt wel goed schatje @Yootje; Komt wel goed schatje @Juffie; Succes met opruimen/ Schoonmaken! Hihi, Linnie wordt bijna NOOIT ongi!
heb ook al even gekeken mup. bij de foto van de beentje moet je wel iets kunnen zien volgens mij. maar durf het niet te gokken. heb er neit genoeg verstand van
goede middag! Hier net CB op bezoek gehad en gisteravond trouwdag van mijn schoonouders was ook gezellig, weer lekker naar buiten
Degene die nog wat echofoto's maakte heeft zich volgens mij versproken. Toen ik thuis op de foto's keek dacht oei misschien heeft ze wel gelijk. Heb even vergeleken met andere foto's. Dus denk dat ze zich goed versproken heeft. Maar zeker weten doe ik het niet.
Verdorie! Wat een heerlijkheid, ik heb al mijn mensen voor het aankomende weekend geregeld, nu alleen nog de planning voor volgende week en dan kan ik met een gerust hart naar huis en morgen ook lekker thuis blijven! Val ook bijna in slaap hier
Thanks voor de lieve woorden! Barry komt vannacht ook niet thuis. Tweede nacht op rij. En ik ben er morgen niet want dan ben ik weg met een vriendinnetje van me. Gezellig hier dus. Ben bij de dierenarts geweest. Ze heeft nu drie weken een prednison kuur en hypoallergene voeding voor acht weken. Ook moeten we doorgaan met de antibiotica tot die kuur af is. Als het dan niet aan de voeding ligt gaan we een andere test doen alleen die is 150 euro dus hoop echt dat die niet hoeft. Ze mag nu alleen die voeding hebben en groenten en fruit als tussendoor. Dus ik moet even alle koekjes, botten etc uit huis en tuin gaan verwijderen.... Dus ff heftig weer. En weer een berg geld....die voeding voor 14 kg kost 78 euro. Terwijl ze nu voeding heeft van 20 kilo voor 25 euro.....maar goed als ze daar beter van wordt het ik het er met alle liefde en plezier voor over! Zal nu even een strikte handleiding gaan schrijven voor Barry.....
Hallo allemaal, Ik kom ook weer om t hoekje kijken... @Mup, ik heb heel wat echo's gezien maar ik kan er echt niet aan uit halen wat jij denkt te zien hoor.. sorry! @Yojo, idd gezellige boel maar probeer t positieve eruit te halen als je elkaar minder ziet en denkt dan zo kunnen we niet nog meer ruzie maken. *ik heb makkelijk praten nu hoor* @Liena, ik wil je alvast voor morgen veel suc6 wensen en meid... kop op, alles komt goed schatje! * hahaha gepikt van Linnie* Morgen zijn jullie papa en mama en geloof me dit wordt t eerste kerst om nooit meer te vergeten! Ik zal veel aan je denken meissie! **** Dikke knuffel voor je **** @Juffie, bij jouw komt het ook erg dichtbij nu he? Ben reuze benieuwd nu. SPANNEND zo met die feestdagen erbij voor de deur! @Syl.... laat je buddy nou niet wachten tot week 42 he want dat kan niet! Maar zo met die feestdagen is ook niet al te leuk toch? Dan heb je wel n HELE DURE maand. hahahha grapje... t kind is welkom op wat voor tijdstip ook. Hier heb je al zolang naar uitgekeken dat de datum nu helemaal niet meer uitmaakt toch? @All, met mij gaat het goed... ik ga deze maand niet eens tempen. Heb er geen zin in en geen behoefte aan. Wil in de feeststemming blijven nu en lekker gaan genieten de komende 3 weken. 2009 wordt ons jaar! *zegt ze haar eigen hoopgevend* Ik ga even mn hokkie poetsen en dan weer de kinders halen.... tok tok tok tohok xxx
Ik weet het hele verhaal niet meid... ben n paar dagen niet aanwezig geweest en dus veel gemist zie ik wel. Maar t is idd niet leuk en ik weet er veel vanaf... mijn ex was 24/7 naar vrienden toe of naar zn werk of als ie er was dan hadden wij ruzie! Ik snap het echt wel... en nee het is geen pretje om zo de feestdagen in te moeten nee. Ook nog zonder kerstboom?! Dat is helemaal niks. Hopelijk komt t ook bij jouw snel goed schatje! **** dikke knuffel van mirandakippie ****
Mocht je je hart willen luchten.... mn msn en kwekker staat open voor je he! Ook mn mobiel staat aan!
zooo heb even lekker een paar uurtjes geslapen. was zo moe.. nog steeds maar moet nog even wakker worden denk ik zo maar even naar de supermarkt voor het avondeten, dan een lekker douche en dan ben ik er wel weer denk ik miran: gezellig dat je er weer bent! En groot gelijk een ronde even helemaal niets.. Lekker van de feestdagen genieten met jullie gezinnetje. 2009 wordt gewoon HET jaar! Ben nog steeds alles behalve gespannen gelukkig.. Natuurlijk af en toe wel zo';n kriebel maar vooral zo benieuwd naar de kleine uk in mijn buik Ben benieuwd of we het nieuwe jaar met zijn drieën mogen beginnen of dat hij/ zij liever in 2009 wil komen.
Juffie, lijkt me wel erg leuk om 2009 met zn drieën in te gaan maar het lijkt me ook nog wel lekker om t pas in 2009 te laten komen want kan je nog 1x met zn tweetjes het nieuwe jaar in gaan. Ach het heeft alletwee wel wat vind ik! Gelukkig gaat het goed met je behalve je vermoeidheid dan! maar dat hoort erbij he?! Ik wel, ik ga lekker genieten van het niet moeten! Ik kreeg zo'n gevoel voortaan omdat ik zo graag wil ( n babytje dan he) dat het n MOET begon te worden... dus nu even n kleine BREAK! Even gedachten op iets anders focussen! Wat vind jij? xxx