Met mij gaat ie goed hoor! Klinkt goed, drukke uk en ik had op het laatst ook last van steken, daar beneden nog even meis! En leuk kerstmaaltijd op school! Sjonge, krijg steeds een error dus heb er nu 20 x over moeten doen dit berichtje te plaatsen. Als ik afwezig ben, weten jullie waarom
Heb mijn telefoon naast me liggen! Spannend he?! @Yootje; Voel je je nu weer wat beter? @Pooh; Ooh spannend! Ga voor je veren! Zou wel super zijn, Liena bevalt en jij test posi! Wie weet! *VEERRRRRRR!* @Juffie; Oh, leuk een kerstmaaltijd! Jamie is nu op de PSZ een kerststukje aan het maken en daarna gaan ze poffertjes eten! En als ik hem straks ophaal staat er warme chocomelk en kerstbrood klaar, jamsie! @Deli; Niet leuk dat je aldoor errors krijgt.. Fijn dat verder alles goed gaat! Zal later vandaag ff je krabbel lezen hoor en weer lekker een pagina vol krabbelen, hihi! === Ben zo blij dat ik nu weekend heb (Sorry voor diegenen die nog moeten werken...) ! Haantje heeft vandaag zijn laatste werkdag en dan kerstvakantie, dus dat is ook wel lekker. Kan ik 's morgens rustig aan naar mijn werk gaan, kan ik de kids aan hem overlaten, hihi! Helaas heb ik geen vakantie, vanwege drukte mogen we deze periode geen vrij.. Maar in januari gaan we nog een weekje Center Parcs doen, dus daar verheug ik me alvast op! Zo, koffie en ff verder neuzen op het forum! Xx
Hallo Op weg naar t werk langs de snelweg staan overgeven....pff echt niet mooi. Nu blijft het rommelen en ik hou de diarree... Ben maar naar huis gegaan en mijn vriendinnetje gesmst. Zij bleek ook ziek....dus we hebben ons uitje maar geannuleerd. Ga nu lekker m'n bedje in. Tok jullie later weer!
en vandaag komt er weer een kipje op deze wereld spannend hoor Ik ben er deze maand iets minder omdat ik me deze maand niet echt met het zwanger worden wil bezig houden . Maar lees wel vaak ff mee
@ Queenie, ook lekker dat je haan thuis is voor de kids, scheelt jou weer! Ik heb straks ook vakantie en mijn haantje niet @ Yootje, bah! Ziek maar ff lekker uit, iedereen is aan het overgeven en aan de race geloof ik @ all, ben weer terug! @ Melanina, fijn dat je wel meeleest meis!
beterschap yojo! QB: lekker zeg een weekje centerparcs! maar wel jammer dat je nu geen vakantie hebt natuurlijk.. deli: inderdaad steken aan de onderkant Hoort erbij dus melanina: heeey
Thanks dames! Ik lig lekker in m'n bedje. Maar ja kan jullie niet missen natuurlijk! Spannend hoor voor Liena vandaag!
@ Yootje, jaaaaaaaa spannend he! We weten gewoon zeker dat er vandaag een kuiken geboren wordt hopelijk valt het mee voor d'r! Lekker dat jij nu in bedje ligt meis! @ Juffie, ja hoort erbij! Heeft volgens mij met het indalen te maken, ik dacht soms dat er echt al een voet naar buiten kwam zo'n gevoel hahahaha
ben zo benieuwd wat liena krijgt! deli: denk ook dat het daar mee te maken heeft ja. Mijn buik gaat ook steeds meer hangen
@ Pooh, Miran en de rest... Als je naar de beentjes kijkt die liggen naar links geloof ik. Kun je ook tussen de beentjes kijken zeg maar @ Liena, heel veel succes!
@Liena en haantje, ik denk dat jullie nu wel papa en mama zijn van n lief klein wormpje... ik vind het zo spannend... laat ons niet te lang in spanning zitten he? @Mup, JAAAAA denk dat ik het ook zie... maar ik zie (denk ik) 2 balletjes te liggen.... MAAR dat kunnen ook 2 schaamplipjes zijn toch? Dus weet het nog niet hahahahahaha @Pooh, SPANNEND ik ga heel hard voor je veren meissie! @Yojo, Lekker uitzieken dan maar en heerlijk in bed blijven liggen... t is wel n kl*te tijd om nu ziek te zijn maar beter dan volgende week toch?! @All, hier n kippie die net bij haar dochtertje n huidbiopt heeft moeten laten afnemen in t ziekenhuis MAAR alles is heel goed gegaan! 30 december horen we de uitslag hiervan! Ben wel benieuwd. Ik heb nu 2 weken rust! Lekker niksdoen en lekker van deze feestelijke dagen genieten! Spreek jullie nog wel. Tok vanavond! xxx
@ Miran, fijn dat het allemaal goed is gegaan! Lekker hoor, vrij! Ik moet vanmiddag nog doorkomen en dan dinsdag nog een daggie, heerlijk!
@Wendy, meid wat heb jij een gave banner zeg! Ik vind m helemaal geweldig! Hoe is het met je en met de kleine? @Deli, tja deli sommige mensen hebben geluk bij n ongelukje en ik heb die dus te pakken... mij werd dinsdag even doodleuk verteld dat ik klaar was met werken (mn collega's vonden t lullig hoe het gegaan is) dus ik heb nu lekker 2,5 week vrij met de kinders en chris heeft vanaf 24 december t/m 2 januari vrij (alleen de 27ste moet ie 1 nachtdienstje draaien) dus ik vind het heerlijk om ns n keer samen met het gezin n weekje vrij te zijn! Ik kijk dus ook echt uit naar die dagen! @All, ik ga even lekker poetsen in huis... dat is ook wel ns nodig en dan hoef ik van de week niet meer zoveel te doen toch?!
@ deli ja we weten wat het wordt maar dat mogen jullie lekker gaan raden . al wat beter meid of nog niet? @lindaS ik sta nog niet op de poll van 2009 ben 20 maart pas uitgerekend dus je kan nog gaan raden wat het wordt @liena ja is echt heel mooi dat je al op een echo kan zien hoe je beebje er ongeveer uit gaat zien. jij heel veel succes vandaag we wachten met spanning op je nieuws. @pooh zal het dan toch en zwanger kippie bevallen en een niet zwanger kipje zwanger : ik veer voor je meid. @yojo ik ken het een vriend (man) die niet kan praten en zijn gevoelens maar opkropt. heel veel sterkte meid en beterschap dikke knuff van crea @all hoe gaat het met jullie? hier gaat alles goed loop nog in me huis pakkie rond dit is me laatste dag van me vakantie en dan mag ik weer gaan werken. vandaag 27 weken zwanger het gaat echt snel allemaal. tok jullie vanavond weer doeg dikke knuff van mij