@Kristel "grillen op het strand van Egypte" klinkt trouwens helemaal niet verkeerd..! Zouden haan en ik ook wel aan toe zijn na deze (nog steeds) drukke tijden. Mooi dat je nu iets fijns hebt om naar toe te leven, geniet ervan! Oooh en misschien word je in Egypte wel gevraagd! @Yojo Jouw profielplaatje is trouwens errug leuk! @Deli "Het is immers een haan" Whahahaha En ja, je bent voor mij voorspelbaar genoeg wat dat betreft hihihi.. alleen maar mooi hoor! @Juffie Lekker, hè als alles fris gesopt is.. voldaan met de beentjes omhoog daarna! Fijn dat je je rapporten af hebt! Morgen lekker helemaal vrij dus? Enne.. thanks! Dat klussen komt vanavond in ieder geval wel goed! @Mink 30 juni echo.. ben je weer een stapje verder dat je weet dat alles goed is en je je beebje hebt gezien! @Miran Ja, een kippenpoule! Goed idee! Volgende keer: zaterdag volgende week speelt Nederland weer! Of staat je hoofd nu niet meer naar een poule? @Linnie Hoe is het met jou?! Slaap lekker allemaal! (Hier niet slapen meteen, hoor. Maar dat snappen jullie natuurlijk wel!)
Ja tuurlijk nog wel Nata, Ik sta nu weliswaar te trillen op mijn benen en heb gelijk haantje opgebeld op t werk, die kon t nauwelijks geloven. Daarna mijn buurvrouw erbij geroepen en die was helemaal door het dolle heen. Zullen we samen een kippenpoule opstellen dan maar?
Gefeliciteerd Miranda en geniet ervan!! Hier zijn de duivels op bezoek gekomen, dus op naar de volgende ronde. Groetjes, Giegel
Dankje Giegel, Kan t nog nauwelijks bvatten. Ik heb een uur lang naar die digitale test zitten kijken. Zal morgen proberen een foto in album te zetten. Ga nu echt naar bed, zit helemaal te rillen en ik weet nu even niet waarvan.... koud/adrenaine/spanning of gewoon vermoeidheid. Truste voor laters iedereen! Ben morgenvroeg weer aanwezig
Lieve Miran, Had je al via de sms gesproken maar bij deze als nog VAN HARTE GEFELICITEERD meid! Zat echt te gillen in de auto van vreugde voor jou toen ik uit me werk naar huis reed en je sms had gelezen. haha zag er ws erg raar uit voor de andere weg gebruikers. Temp kaartje zag er ook al zo mooi uit hé, kon bijna niet mis gaan. Ik ga zo naar me bedje. morgen ochtend puppy cursus en morgen middag weer naar me werk. Oh en het is weer feest hier... heb weer eens een blaasontsteking pff. begon zomaar ineens vanavond op me werk. denk te weinig gedronken ofzo.... verder gaat alles goed, flink aan het klussen haha. tok jullie misschien morgen nog voor dat ik naar me werk ga. iedereen een fijne dag alvast morgen.
Dankje Pooh en alle andere voor de felicitaties! Pooh, je bent lief en ik zou wel gezien willen hebben hoe jij in je auto zat hahahahaha. Jammer meid van die blaasontsteking... hopelijk gaat het snel over en kan jij snel bij mij in die roze roes zitten waar ik nu zit! Ik gun t jullie, de niet zwangere onder ons! Ik zou willen dat iedereen net zwanger is op 28 juni. Heb ik al eerder gezegd dan kopen we allemaal een pakje. hahahahahaha hoezo n dromertje? Mijn haantje kwam gisteren rond half 1 thuis ( net na mijn laatst verstuurde berichtje) had gigantische hoofdpijn en hij had een vrouw aan de telefoon gehad die helemaal stond te stuiteren dus hij dacht: stik maar hier op t werk, ik ga lekker naar vrouwtje toe. Hij zei tegen mij thuis: ik dacht dat van de week al.... die bruine afscheiding kon 2 dingen betekenen 1) of je hebt in je broek gepoept gehad of 2) het is een innesteling. Dus thuis hebben we nog 1 uur opgezeten en toen gingen we naar bed rond half 2 en daar heb ik nog voor mijn gevoel een uur wakker gelegen en vanmorgen was ik om half 7 al weer klaar wakker. Ik dacht: NEE echt niet nu al?! Dus ik heb het nog gerekt tot half 8 en toen kwam mijn dochtertje de kamer dat ze in bed had geplast en toen ben ik maar opgestaan en heb nu al lekker de wasmachine draaien. Verders gaat het goed, het is nog wat onwennig maar ik vind het een heerlijk gevoel. Ik ben dan ook gelijk helemaal in die roze wolk nu. Ondanks dat ik gisteren slecht nieuws heb gekregen over de vader van de kinders. Maar dat is een lang en ander verhaal die ik nu niet kan plaatsen. Wel ben ik nu moe door slaap tekort maar vanavond maar lekker vroeg naar bed. En meer bedrukt gevoel onder mijn oksels. Mijn liezen blijven pijn houden. Hoe gaat het hier allemaal? Liefs Miranda
Heey goedemorgen kippies, En in het bijzonder een heeeeeeeel goede morgen voor Miranda... Meis van Harte en welkom op de grote roze wolk, De "klachten" waren dus voor het goede doel. Ontzettend 8) ..... En een leuke banner trouwens He slim kippetje, niet te vaak diesel in je benzine auto doen he , maar zou idd ook en stunt van mij kunnen zijn hoor . Hadden jullie met de auto hiervoor wel diesel? @ Juffie jk vind het idd ook een stuk sneller gaan nu de eerste echo is geweest. Wel lekker. Nog een kleine twee weken en dan mag ik weer naar de vk. Wanneer moest jij ook alweer? En die rapporten heb je snel voor elkaar gekregen. Dus nu alweer wat afgerond, en op naar de vakantie...... @ Mink, ik hoop voor je dat het helpt om extra fruit te eten. De vk raadde me trouwens ook aan om vitamine pillen te slikken, nu het eten wat moeizaam gaat. Ze zei dat ik dan in ieder geval een groot deel van de belangrijkste viaitmines al een deel krijg..... En het is voor het goede doel he .... Hoop maar dat het snel weer wat makkelijker gaat.... @ Mupkuh, niet te veel zorgen maken he meis, er zijn genoeg meiden die in het begin van de zwangerschap geen klachten hebben, ik zou juist zeggen geniet ervan . Lekker toeleven naar de eerste echo...... @ Nata, we blijven gewoon hopen dat je mee kan 28 juni . Wel een drukte van belang zo met een verhuizing in het vooruitzicht he? En gisteren wel goed geklust ? Hoop idd dat je ei pas vandaag komt, of dat je haantje heel snellle zwemmers heeft en ze je eitje nog op tijd bereiken. Ik ga alvast voor je veren..................... Zijn jullie gisteren een beetje geslaagt voor jullie nieuwe inrichting? @ Yojo, je hebt dus ook nog steeds zo'n last van de vermoeidheid. Lekker om daar aan toe te geven dan he? Hoe was het feest gisteravond? @ Dagdromer, Knap hoor dat je eerste bent geworden. En dat terwijl je zwanger bent... Wil het paardrijden nog steeds lukken? Heerlijk om al die babyspulletjes te gaan kopen he? Zie er ook al naar uit om straks die winkels allemaal bij langs te gaan.... @ Deli, kan me voorstellen dat het balen is als je niet op internet kan , zomaar een heeeele dag zonder de kippetjes. Maar nu doet ie het wel weer? Zijn jullie een beetje opgeschoten dan gisteren met de keuken? Dat volle gevoel is idd erg vervelend. De ochtenden dat gaat wel, maar de middag en avond is echt een ramp. Zal het de 27ste idd ff aankaarten bij de vk. Mss heeft zij nog een paar goede tips.... Bij jou schiet het echt al op he? Ik zit steeds met verbazing naar je banner te kijken . Vind die veranderingen volgen erg leuk .... @ Giegel, balen van die , suc6 met de volgende ronde, en we gaan gewoon opnieuw voor je veren..... @ Linnie, hoe gaat het met jou? Weer een beetje opgeknapt? @ Pooh, veel plezier bij puppycursus. Ik ben 2 weken terug met mijn zusje mee geweest. Vond het erg leuk. Vind Chelsey het ook zo leuk? Hopen dat je blaasontsteking snel weer over is. Heb je er vaak last van? Ik zal vandaag niet zo heel veel aanwezig zijn. Tegen 11 uur gaan we richting Drenthe. Het is vaderdag he , maar morgen moet ik ook naar de tandarts, dus dan kunnen we dat nu mooi combineren. Dikke knuffel Lienakip.....
@Liena, wij hadden hiervoor 3x n diesel auto gehad en in de garage staat nog een dieselauto dus je begrijpt wel dat ik van slag af ben nu he?! Haantje zei al we moeten maar ns niet meer ruilen van auto want jij raakt helemaal de kluts kwijt zo. Ja idd he die "klachten" waren idd voor n goed doel en die temperatuur was ook mooi hoog. Ik had ook steeds het gevoel dat ik ongi moest worden hoor ik dacht met die bruine afscheiding.... of zet door zodat ik verder kan of laat zien dat ik zwanger ben en stop met die afscheiding. Maar ik deed gisteren een onbezonnen test omdat Kristel zei: ik heb nog nooit van n indrooglijntje gehoord en zij had toen ze niet zwanger was op de digitale ook maar 1 streepje toen had ik zoiets van ach wat ik probeer t gewoon en wat bleek BINNEN 1 minuut kwam er ZWANGER te staan en ik heb 1 uur lang naar die digitale gekeken net zolang totdat ie verdween. Heb het op mijn filmcamera vastgelegd en op mobiel maar dat ging niet goed. Morgenvroeg even de huisarts of verloskundige maar eens bellen, want vorige maand had ik ook al zo'n rare ongi. Ik vind ht heerlijk om nu op die roze wolk te zitten en geniet er ook van hoor! Nu al! Ik hoop dat alle kippen NU HEEL SNEL ZULLEN VOLGEN.
jihoe! Miranda: gefeliciteerd! dacht het al mn door die afscheiding. had ik ook namelijk! super zeg. geniet ervan! liena: moet woensdag 25 juni weer. nog anderhalve week dus. kan niet wachten ben er ook niet zo vaak vandaag. kraamfeest en verjaardag. beide vaders zijn op vakantie dus voor vaderdag hoeven we niet weg. fijne dag allemaal! XXX
Dankje juffie. Ik geniet er ook van geloof me maar want wij weten nu dat dit definitief de laatste kleine is dus ik zal extra genieten van deze zwangerschap. Heerlijk hoor! Niks kan mijn geluk nog kapot maken.... daar dacht ik gisteren even anders over maar na die positest kan t echt niet meer kapot liefs miranda
Goeiemorgen kippies! \/ Lieve Miranda, van harte gefeliciteerd zeg! Dus toch! Geniet er lekker van! Maar geloof dat je dat ook al wel doet! \/ Vandaag een lui dagje ingelast, heb nergens zin in... gister zo'n beetje de hele dag 3 kids over de vloer breekt me toch wel op merk ik nu... Haantje is alweer aan het werk in ons nieuwe huis samen met zijn vader en mijn ouders.. vind het best wel rot dat ik zo weinig (eigenlijks niks) kan doen... tja, ik zeg hoe ik het wil en wat ik wil en dat doen zij dan. Hoe gaat het verder met alle kippies? Xx
Hai QueenBee, echt wel ik geniet met volle teugen en weet je wat nog het mooiste van alles is: Giuliano (zoontje van 5,5 jaar) zei v/d week tegen de buurvrouw....... mama heeft baby in de buik! Toen zei buurvrouw: jaaa? Ja zei hij want mama doet veel eten en van veel eten krijg je baby in de buik! Gisteren waren we bij mijn ouders en ook daar vertelde die dat ik een baby in de buik had.... ik durfde mijn ouders niet aan te kijken terwijl ik helemaal nog niet wist dat ik al wel zwanger was... toen zei ik er gelijk achter aan en hoe krijg je baby's in de buik? Toen zei hij van veel eten. Mijn moeder wist niet meer hoe ze het had van het lachen. daarna bij mijn ex-schoonvader vertelde hij precies hetzelfde verhaal, toen zei mijn ex-schoonvader jeetje dan heb ik een grote baby in mijn buik moet je eens kijken hoe groot mijn buik is! Ken je nagaan hoe kinderen zoiets dus gewoon al "weten" zonder dat jij al iets weet. Zo zei mijn dochtertje toen tegen mijn vriendin voordat die een positest in handen had.... jij hebt baby in de buik want jij hebt dikke tieten! Daarna ging ze testen en ja hoor ze was overduidelijk zwanger! hahahahaha kinderen! liefs Miranda
Dat hoor je idd vaker dat kinderen zoiets eerder in de gaten hebben, maar hoe? Is natuurlijk wel heel bijzonder!
hahahah Miranda GEFELICITEERD en nu idd gaan genieten. Ik zag ineens de maand en ik had dus gelijk Liena ik neem ook vitamine pilletjes en zag dat ik 1 kilo ben gegroeid dus dat zit wel goed. Linnie hoe is het met jou? Mupkuh dat is ook nog maar even en dan zien jullie een prachtig kindje.. Deli; eenmaal verslaafd aan de site, dan kom je er maar moeilijk vanaf hahahaha queenie; tja je doet het voor een goed doel toch? laat die andere mnu maar hard werken, jij krijgt het straks al druk genoeg Voor alle kipjes die ongi zijn geworden; er komt een dag dat jullie ook een positieve test in handen hebben, ik schuif alvast een plekkie op
@ Mink, xie trouwens dat we maar 1 dagje schelen. Spannend! Heb je nog niet bij de februari mama's gezien.