mup: je ziet inderdaad 2 streepjes maar goed heb er niet zoveel verstand van natuurlijk Het blijft toch nog spannend linnie: jaaa je gaat hard op weg naar de 12 weken meis! super hoor! vanmiddag even op verjaardag van schoonpapa geweest. Nu lekker thuis op de bank.. fijne avond allemaal! xxx
hoi allemaal, Ben net pas thuis van een dagje schoonouders. Wil jullie allemaal een heel fijn weekend wensen! Ga zometeen heerlijk met haantje op de bank. Hij heeft nu ook lekker vakantie, dus kunnen we weer even lekker genieten van het 'niets hoeven' en van elkaar. Nu kan het nog. Wie weet wanneer onze kleine Uk zich aankondigd. Fijne avond allemaal!
Juffie, gefeliciteerd met je schoonvader! Die van mij is volgende week jarig! Ik heb trouwens net de foto's van onze echo in mijn album gezet. Ik kon ze niet scannen, dus heb even een foto met m'n mobiel gemaakt! De buikfoto staat op de digitale camera, maar die heeft haantje mee dit weekend! Sorry
@Haantje van Liena... ik heb jouw verhaal met brok in mn keel gelezen. Wat kan jij n ontroerend verhaaltje tikken... wat n liefde straalt er uit je verhaal en vooral TROTS! Ik had de tranen in mn ogen en moest even goed slikken hoor! PRACHTIG. Geniet lekker van je vrouwtje en jullie kleine zoontje. Doe Alina heel veel groetjes en knuffels van ons en HOPELIJK met de kerst met zn drietjes thuis! @Mup, het is idd moeilijk maar laat t ons dan zo snel mogelijk weten want ik zie dat dus echt niet! @Pooh, nog al zo'n liefdevol en ontroerend verhaal. Ik voel me net n jankerd hahhahhahaha ik vind het gewoon heerlijk om te lezen hier. Ik ben zo blij voor je he meid! Geniet er lekker van.... t is ook heel logisch dat je nu nog meer liefde voor elkaar voeld hoor! Wordt n superkerst en oud op nieuw voor je! @All, lekker relaxed dagje gehad hier.... met de kinders boodschappen gaan halen en lekker thuis rond gehangen. Chris is aan t klussen (hahahaha nee niet met mij) geslagen en heeft de centrifuge uit elkaar gehaald. Die was kapot en diegene van wie dat ding was wist niet waaraan.... nu heeft chris m open gehaald en ja hoor we hebben t gevonden hoor! Dus hij zit in zn element en ik zag hem zo staan klussen en ik kreeg vlinders in mn buik en voelde opwinding hahahaha ik ben weer verliefd! Dus ga nu kinders in bed gooien en n relaxte avond met haantje alleen. xxx
linnie: prachtig ukje hoor meis! snap dat je nu al verliefd bent silly: fijn dat je haantje ook vakantie hebt. lekker samen van genieten inderdaad! miranda: geniet van je avondje met je haantje! bij mij gaat de laptop nu ook echt uit. tot morgen. xxx
Goedemorgen lieve meiden! Hier even snel een vroeg berichtje van mij! Was al even niet in het hok geweest maar Queenie heeft mij natuurlijk op de hoogte gehouden dus ook hier eerst even het volgende: @ Liena en Haanlief, van harte gefeliciteerd met jullie zoon! Fijn dat alles goed is gegaan, hopelijk zijn jullie volop aan het genieten samen! Het eerste waar ik aan moest denken toen ik jullie nieuws las was, zo'n kleine man is het dus helemaal niet zo zie je maar weer Liena! @ Pooh, meis.... Wat geweldig! Eindelijk mogen we jou feliciteren met een positieve test, je verdient 'm hoor! Samen met je haan natuurlijk! Van harte gefeliciteerd! Hoe gaat het nu verder bij jullie omdat je al bij de gyn liep, krijg je nu eerder controles en een echo? @ all, hoe gaat het met de overige, hoogzwangere, pas mama en klussende kipjes? Hier gaat ie goed! Ben gister naar de kapper geweest en wilde het een flink stuk korter (het hing alweer bijna op mijn kont) en lekker vol op lagen.............. Nu is het wel lekker vol maar moet er nog wel aan wennen want zo kort heb ik het nog noooooooit gehad! Het hangt nu echt in m'n nek... Maar ja, als ik er niet aan kan wennen dan groeit het wel weer aan! Verder zijn we druk geweest met inkopen doen en nu moet ik morgen nog wat cadeau's halen en boodschappen doen voor de kerstmaaltijden. Ik denk dat ik dat maar in alle vroegte ga doen! Nou, dat was mijn vroege bericht voor vandaag, misschien tok ik jullie later nog wel! Als Wesley zo nog even zijn bedje in gaat doe ik dat ook lekker
***BUDDYNIEUWS*** Ik kreeg net n smsje: Hee Buddy, Vannacht om half 4 vliezen gebroken. Nu rond de 3 a 4 minuten weeen. Ben op weg naar ziekenhuis. Laat het weten zodra onze uk er is! Liefs Sylvia *** EINDE BUDDYNIEUWS*** Ik hou jullie op de hoogte kippies er is weer een kuikentje onderweg! Wel lekker want ze hadden samen vakantie nu en lekker nog voor de kerst n kindje! Groetjes Miranda
@Silly; Oh spannend! Weer een kuikentje on-the-way! Heel veel suc6! Knuff voor jou! === Iedereen een hele fijne zondag verder! We krijgen vanmiddag nog kraamvisite voor Britt, hihi! Kom vanavond wel ff spieken hoe het met Sylvia gaat! Xx
mn internet doet t gelukkig weer hahaha anders kan ik geen buddynieuws meer vertellen he. @Yo, zoals ik al smste, ik hou je wel op de hoogte. @QB, nu nog kraamvisite? hahahaha heb ik ook bij collega van chris gedaan die kleine was ook al wat maandjes oud toen wij erheen gingen. Ik zeg altijd maar zo: beter laat dan NOOIT toch?! @ALL, Als ik buddynieuws heb kom ik t wel weer tokken hier. Zou ook leuk zijn als JUFFIE me nu smste dat haar kleintje nu ook in de aantocht zou zijn hihihihi
Whaaaaaaaaaaaaaaaaa spannend zeg wat gaaf! En wat fijn voor Silly dat het nu eidelijk doorzet! Ik ben vanmiddag ook weg dus Miran als je wil, zou je mij dan ook willen sms'en, anders lees ik het vanavond wel hoor! Echt gaaf, zou toch wel een kippetje moeten zijn nu he
ooohh spannend weer zeg.... Wat een boel baby's ineens hahahahah Syl zet hem op, misschien is jullie kindje er inmiddels al. Dikke knuffel en lekker genieten Juffie; kindje komt vanzelf hahahaha mischien wel met oud en nieuw Kan me voorstellen dat je niet meer wilt wachten. Ik wordt zelfs al nieuwschierig hahahaha ik ga filmpje kijken
@Wendy, wat is ie toch n knap ventje zeg! Hij ziet er erg goed uit. Ben er maar trots op hoor! @All, ik heb niks meer van Syl gehoord dus ik blijf in stille afwachting. Ik zit tegen mn mobiel en computer gekluisterd hahahahaha Zo gauw ik iets hoor... horen jullie het ook! xxx