Ik kom n sms-berichtje van Syl melden.... "Hee hee. Weeen zijn afgezwakt. Heb sinds half 11 één cm ontsluiting, maar zet niet door. Ben onderweg naar huis, en ben helemaal kapot. Als de weeen dinsdag niet terug zijn dan wordt ik ingeleid. Groetjes Sylvia" ***einde sms-berichtje*** Wat jammer zeg... MAG de kleine EINDELIJK komen, komt ie niet. Zal wel n meisje zijn want die zijn dus ÉCHT wel eigenwijs! hahahaha Ik houdt jullie op de hoogte.
Wat rot voor silly dat ze zo weer naar huis moet .. @ Linda, wat een schattige echo foto's! Niet te geloven hé dat het gewoon al een mensje is. @ Wendy, prachtige foto van de gelukkige ouders en jullie prachtige zoontje .
@LindaS, ik had haar n smsje terug gestuurd en daarin had ik geschreven dat iedereen van hier Syl en haar haantje suc6 wenstte hahahaha ik was je al voor he meis! Ja het is idd balen voor haar maar ik heb laten weten dat ze me kan bellen als ze het even niet meer zag/ziet zitten.
Hey Sylvia; ik hoop dat jullie kleine zich snel zal melden. Heel vervelend dat het niet doorzet. Nog effe doorzetten, ontspannen en rust nemen. Het gaat helemaal goedkomen.... Wendy wat een mooi ventje hebben jullie hebben jullie toch
meiden bedankt voor de complimenten Jeetje Sil wat balen. Ik hoop dat het snel doorzet! Dikke knuffel
jeetje, wat een actie hier..... syl ook al bezig. balen dat het nog niet helemaal doorgezet heeft, komt goed! Haantje van Liena, mooi verhaal en wat lief dat je ons even bijkomt tokken hihi. Ook voor ons is het een eer om een haantje in ons midden te hebben... Wen, mooi ventje! Mup, een meisje.... zal weer eens goed kijken naar je echo. al heb ik er niet echt veel verstand van.. Lin, mooie echo gaat snel meid! Zag ook weer een mooi kerst kaartje voorbijkomen hihi. Ik mag over ongeveer 3 weken bij de gyn langs komen voor een echo. Vanaf welke week kun je het hartje zien-horen kloppen, kan iemand mij dat vertellen....
wat naar silly hoop toch dat het nu snel door gaat zetten hoor! wendy: lief mannetje hebben jullie hoor! hoe gaat het verder hier?
Hey Pooh....soms al vanaf 7 weken maar er is nog niets aan de hand als dat niet zo is. Vaak vanaf 8 of 9 weken is er een hartslag te zien. Ik ga lekker alvast naar bed....ff tv kijken. Haan is ziek en ik hoop dat hij Stan niet aansteekt. Zijn temp was net al iets hoger dus ik hou het in de gaten Haan is beneden op de bank voetbal en sport aan het kijken dus ik ga lekker in bed liggen. Stan heeft nu ook zijn huiluurtje dus ik ga hem er zo lekker uithalen en even knuffelen als hij te erg gaat huilen. Dikke knuffel aan jullie allemaal!
Hallo! Ben ik weer ff! @Pooh; Als het goed is zo rond de 6 of 7 weken. Ik zag het hartje met 7 weken en 4 dagen en heb het met 10 weken en 5 dagen horen kloppen! GEWELDIG! @Dag; Beterschap voor haantje en dikke kus aan Stan! @Miran; Fijn meis, je bent een goed buddy @My; Thanks! Ben nu al verliefd op de foto's @Wendy; Mooie foto's meis!
pooh: volgens mij moet het ook wel kunnen met 7 weken hoor. wel inwendig waarschijnlijk.. ik had met 8 wk de eerste echo en die lukte alleen nog maar inwendig. dag: ook van mij beterschap!
Hey Kippies Hier ben ik heel even snel, haantje en ik hebben vakantie en dan zit je er toch minder achter he? hier gaat alles ok eigenlijk, buik groeit goed, de kleine voel ik af en toe maar nog niet echt veel eigenlijk, ben ik ook een beetje te druk voor denk ik @Pooh..super joh een posi test!...werd ook wel tijd voor jou! @Silly en haantje...beide van harte met de komst van kleine Thomas, geniet ervan en dat het maar hele speciale kerstdagen mogen worden lekker met zijn drieen. @All...ik wens iedereen alvast heeeele fijne en gezellige dagen toe!
@ Silly, meis wat onzettend vervelend zeg! Heb echt met je te doen, de zoveelste keer dat je naar het ziekenhuis gaat en verwacht naar huis te gaan met een kindje nu duurt het in ieder geval nooit lang meer dat is de enige positieve kant van het verhaal! Sterkte meis! @ Miran, bedankt voor het doorsmsen! @ all, fijne avond meiden! Ik ben er weer van door!
@Linnie, thanks meid.... ik doe mijn best om n goede buddy te zijn. @Deli, niks te danken meid... graag gedaan zelfs! Het was n kleine moeite hoor! @Riedel, het is Liena i.p.v. Syl. Syl die had gebroken vliezen en weeen maar maar 1cm ontsluiting en is dus weer terug naar huis gestuurd. Maar Liena heeft dus idd vrijdag n zoontje genaamd Thomas gekregen! @all, ik houd jullie op de hoogte. Tok later nogmaals... xxx
@All, ik had Syl nog n smsje gestuurd en kreeg net het volgende terug: Hee hee. Bedankt voor je lieve berichtjes!We gaan zometeen naar t ziekenhuis terug. Dan kijken ze of er veranderingen zijn en anders krijg ik een slaapmiddel en moet ik blijven zodat ik wat meer kracht heb mocht het morgen doorzetten. Bedank iedereen maar voor de lieve woorden. Liefs Sylvia Ik heb het zo te doen met haar en met haar haantje. Jeetje ik zou toch willen voor hun dat die kleine nu vanavond of vannacht kwam he?! Wat jullie? xxx
de gyn zei dat ik met 2 a 3 weken mocht komen voor een echo, en dan kijken of het hartje klopt. dus dat zou met 6 a 7 weken zijn... Ik kijk wel ff anders ga ik tussen de 7 en 8 weken. hihi kan nu al niet wachten. Miran, hoe gaat het met jou meid? ik moet morgen weer werken, voor het eerst sinds ik weet dat ik zw ben.... Hoop dat ik het voor me kan houden.... Al snap ik niet helemaal waarom iedereen zo moeilijk doet over de eerste 3 maanden.. als het mis gaat weten mensen ook wat er met je is en nu het nog goed is kun je mensen betrekken bij jouw blijdschap etc. Ik vind het lastig.....
ik hoop dat ze een goede nachtrust heeft in het zkh en dat ze morgen met vool moed en nieuwe kracht aan de bevalling kan beginnen! Knuffel voor Syl!
Ola! @Pooh; Wij hebben het eigenlijk ook best snel verteld hoor! Ik heb precies hetzelfde, met de meeste mensen zou ik ook willen praten als er iets mis zou zijn met ons beebje! En het is ook gewoon heel erg leuk om te vertellen Doe wat je gevoel je ingeeft! @De rest; Fijne avond allen! Ik duik lekker het bankje op!
@Pooh, met mij gaat het goed hoor.... oke vond het wel kl*te natuurlijk dat ik ongi werd maar ik ga nu van de feestdagen genieten en hopelijk krijg ik dan niet t gevoel van moeten. Nu heb ik echt voor mijn gevoel dat ik perse zwanger wil worden en dan baal ik dat het niet lukt, dus dat gaan we deze maand eens niet doen! Ach Pooh, ik had dat ook dat ik het gelijk aan iedereen vertelde en ook chris zegt dat ik het nu 3 maanden voor me moet houden maar dat zou ik ook niet kunnen hoor! Ik geef je groot gelijk meid, lekker je blijdschap delen met wie je wilt. Lekker van genieten!