Haantje heeft dat ook, hij wil het morgen op z'n werk gaan vertellen zo trots is hij zegt ie. hihi ik zie het wel morgen.... Ga zo me bedje opzoeken. tok jullie morgen!
@All, trusten allemaal en tok morgen! Ik wil ontspannen klussen nu zonder na te denken zal het nu wel raak zijn hahahahha erg he?! trusten!
Ik ken dat gevoel Ik wou dat deze maand ook en dat lukt me ook aardig want heb en blaasontsteking en weer een schimmelinfectie erboven op.
goedemorgen meiden, syl: hoop dat je vannacht een beetje hebt kunnen slapen in het zh.. en dat de kleine niet te lang meer op zich laat wachten.. pooh: je moet gewoon doen waar jullie je goed bij voelen hoor. wij hebben wel gewacht tot na de eerste echo. maar dat is heel persoonlijk natuurlijk! melanina: bah, blaasontsteking en schimmelinfectie komt vaak samen toch? sterkte ermee. is allebei erg vervelend! verder ben ik vandaag 39 weken Vond vandaag wel een mooie dag om te bevallen maar nog helemaal rustig hier dus duurt vast nog wel even... Wel elk uur eruit om te plassen vannacht, zal wel blij zijn als ik daar van af ben! xxx
Juffie gefeliciteerd ook jou kuikentje zal vast snel komen Jeetje het blijft kuikentjes regenen hier erg leuk en spannend allemaal
zeker spannend alllemaal! na silly ben ik wel de volgende volgens mij.. Silly is minder ver dan ik trouwens maar ja dat zegt niet zo veel..
Goedemorgen meiden! Hier een druk kippetje! Ben al mijn werk in 2 dagen aan het proppen Ik ben me vandaag ook een beetje zorgen aan het maken.. Ik heb een klein bakje Tiramisu gegeten en daar zitten rauwe eieren in, nu las ik dat je dat helemaal niet mag als je zwanger bent.. 1 bakje zal toch geen kwaad kunnen? Ik wil trouwens ook mijn haar gaan verven vanavond, is dit wel slim als je zwanger bent? @Juffie; Gefeliciteerd met je 39 weken! Hopelijk nog maar 1 weekje te gaan Hoe is het verder? @De rest; Dikke knuffel van mij en sorry voor mijn egoberichtje xxx
linnie: toen ik net zwanger was heb ik ook tirimisu gegeten. Nooit bij nagedacht dat het neit zou mogen. van rauwe eieren zou je ziek kunnen worden. maar dat is voornamelijk heel vervelend voor jezelf volgens mij. denk niet dat de kleine daar iets van krijgt. heb nog even gegoogled en tirimisu kan je idd beter neit eten als je zwanger bent. ook omdat er wat alcohol in zit. maar goed maak je er maar niet druk om hoor.. 1 bakje kan vast geen kwaad. oh ja haar verven kan best hoor!
Heb inmiddels ook al zitten zoeken en het gaat vooral om evt samonella, dat is gevaarlijk voor de beeb! Maargoed, dan zou ik nu al aan de diarree moeten zijn Maar thanks voor je antwoorden, ben weer gerustgesteld
lees net ook dat het uit de supermarkt helemaal niet zo veel kwaad kan omdat het daar gemaakt is van gepateuriseerde producten (dus neit meer rauw) en de alcohol die daar in zit is bijna niets. kortom niet meer druk om maken hoor!
*** BUDDYNIEUWS- BUDDYNIEUWS*** Hoera, we hebben een zoon. Zijn naam is NIEK. Alles is goed met hem! Hij is om 4.39 uur geboren. Liefs Robert n Sylvia ***EINDE BUDDYNIEUWS*** EINDELIJK, het is haar gelukt om vannacht nog n kleintje op de wereld te zetten. Ben heel blij voor hun net voor de feestdagen he. Dat wordt n hele leuke kerst voor hun! Erg speciaal zo!
Sil en Robert gefeliciteerd met jullie zoontje NIEK!!!! Goeiemorgen dames! Hoe is het verder hier? Ik ga zo even lekker de stad in en vanavond eten bij een vriendinnetje. Barry is weer twee nachten weg dus mezelf even vermaken....
Sil & Haantje; Van harte gefeliciteerd met jullie zoon NIEK! Weer een kuikentje in het hok erbij en toch nog vannacht! HEERLIJK! Geniet ervan! @De rest; Hoi!
Kippies! Wilde ff kijken hoe het met Sil ging, en wat zie ik? Sylvia en haantje Robert, van harte gefeliciteerd met Niek! Een erg leuk kerstkadootje! Ga er lekker van genieten! === Ben vandaag niet veel online, haantje heeft nu vakantie (2 weken!), en ben zelf niet erg lekker.. Gister heeft Jamie 2x DE scene van de film 'The Exorcist' nagespeeld.. Hij heeft 2x zo erg gespuugd, kwam vanuit zijn tenen leek het wel... en dat terwijl hij zich helemaal niet ziek ofzo voelde.. erg vreemd. Hij heeft gelukkig wel goed geslapen en heeft vandaag al wat drinken en wat koekjes op, dus denk dat het nu wel beter is.. maar nu voelt mama zich belabberd.. Ach, vandaag maar ff een dagje heel weinig doen.. Xx
Ahhh, arme QB.. Niet ziek worden voor kerst Hopelijk waait het weer snel over, maar tot die tijd maar lekker rustig aan doen! En Jamie joh, een heuse exorcist Wij noemen dat 'projectielbraken', dat was pas op het nieuws, hahahaha! oftelwel metersver kotsen Beterschap meissie!
Haha, projectielbraken! Zal hem onthouden! Was niet van plan ziek te worden hoor, moet morgen en woensdag ook nog ff werken! Zal morgen wel weer beter gaan ga ik maar vanuit! === @All; We hebben Britt gister voor het eerst fruithapje gegeven. Zie hier het resultaat, madammetje wilde het zelf doen... === Ben nu weg hoor, broodje maken voor Jamie en kijken of Britt wakker wil worden.. moet eigenlijk weer tegen 1300u de fles. Xx
Wow! Syl en haan, van harte gefeliciteerd met jullie zoon! Toch nog gelukt, gelukkig maar! Geniet er lekker van! Weer een haan @ Juffie, zorg jij voor een kipje? @ Linnie, ik heb mega veel tiramisu gegeten in mijn zwangerschap, zelf maken raden ze geloof ik af maar die uit de supermarkt mag wel. Zo, heb net nog wat kerstinkopen gedaan, er komt geen eind aan! Zit nu ff aan de krentebol met een pakje taksi erbij whahahahaaaaa