[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delilah

Delilah Niet meer actief

***Kuikentjeslijst***

Haantje Wesley, 05-08-2008
    Kuikentje Britt, 14-08-2008
    Haantje Kevin, 15-11-2008
    Haantje Jesse, 04-12-2008

Haantje Stan, 10-12-2008
    Kuikentje Rosalina, 16-12-2008
    Haantje Niek, 22-12-2008

2. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    zoo ben maar weer eens naar school geweest. ;) In mijn verlof gaat de school verhuizen dus vandaag opruimdag... niet veel gedaan maar wel even mijn gezicht laten zien. ook nog even in de nieuwe school gekeken. leuk hoor. Nu alleen wel weer even genoeg gedaan.. dus straks nog even stofzuigen en dan lekker niets meer doen! :)

deli: denk zelf dat wij een meisje krijgen, dus wie weet weer eens een meisje dan! :)

3. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    joehoe en voor de derde keer op rij bovenaan de pagin! :whistle:

4. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Jaaaaaaa, het wordt nu echt tijd voor een meisje hoor! :)
    Dus Juffie, doe je best ;) :)

Ik heb trouwens nog niet echt kerstgevoel, kan nog steeds niet geloven dat het deze week al is :eek: Moet nog nieuwe schoenen kopen :eek:

Heb er wel zin in! Lekker buikje showen! :)

5. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    zal mijn best doen ;)
    heb ook nog niet zo'n kerstgevoel hoor! en leuk nieuwe schoenen :)
    lekker doen hoor met je buikje showen.. Wanneer show je ons je buikje? :)

6. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ik had foto's gemaakt, maar toen ik ze gisteren terugkeek zag ik toch nog net iets te weinig! Misschien maak ik deze week wel ff een nieuwe foto! :)

7. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    De mensen op mijn werk hier zien het nu echt goed! Ze komen allemaal naar me toe om te zeggen dat ik al een mooi buikje krijg :D

*trotse Linniekip*

8. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    je mag ook trots zijn op je buikje hoor :) Ben ik ook nog steeds. Zal mijn buikje missen denk ik. Maar goed een wat minder beperkte kledingkeus is ook wel weer fijn natuurlijk :)

ben even flimpje aan het downloaden, kan ik zo lekker onderuit met een filmpje. romantische komedie vast wel leuk!

9. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ohhh HEERLIJK! Ik hou zo van romantische films! :) ZWIJMEL! :D

Ik heb zaterdag met vriendinnen voor de 100e keer Love Actually zitten kijken en hij was gewoon WEER leuk! :oops:

10. maria04

maria04 Niet meer actief

Hoi Meiden

Sorry dat ik zo lang niet van me heb leten horen maar moest even inkomen en genieten natuurlijk van ons kleine meisje.

Maandag nacht had ik een hele onrustige nacht kon de slaap niet vatte en had last van veel harde buiken.'s ochtens om negen uur zijn haantje en ik getrouwd en hadden we daarna een huis vol visite.Ik had toen al last van krampjes.Toen de visite weg waren heb ik het hele huis nog gesopt en om 14 uur werden de krampjes heviger toen toch de verloskundige gebeld en die kwam kijken,toen had ik een vinger topje ontsluiting en moest ik van haar wat afleiding zoeken en nog wat urine afleveren bij de huisarts,ondertussen liep ik in het winkelcentrum en werden de krampen regelmatiger,we zijn toen ook nog op visite geweest bij vrienden daar werden de krampen heviger en regelmatiger zo om de drie minuten wij naar huis gereden en de verloskundige kwam rond 19.00 ik had toen drie centimenter. ze zou rond 22.00 weer terug komen de weeen die ik had waren goed te dragen en ik dacht nog nou als dit het is :). Om tien kwam ze terug en toen nog steeds drie cm dat was echt een domper ze heeft toen me vliezen gebroken.Ze zou om 00.30 terug komen.De weeen werden erg heftig en ik ging heerlijk douchen daar werden de ween zo heftig dat ik het gevoel had dat me kindje er al werd uitgedrukt (persdrang)Ik haantje geroepen dat hij de verloskundige moest bellen en die kwam meteen ik had toen 6 cm ze bleef toen even bij me om het aan te kijken maar de weeen werden zo heftig dat ik het pergevoel amper weg kon puffen om twaalf uur had ik 9 cm en om kwart over mocht ik gaan persen en om 00.45 was me kleine meisje geboren de kraamverpleegkundige kwam te laat het ging allemaal zo snel maar het is allemaal supper goed gegaan ben haast niet uitgeschuurd. Roslalina doet het supper goed en is maar 160 gram afgevallen en van daag op de 7 de dag zit ze al weer op het geboorte gewicht.Ik geef bortsvoeding en dit gaat echt supper.Vandaag hielprikje en gehaartest dit ging ook supper dus al met al het gaat heel goed.

zo een heel verhaal.

Syl en liena jullie gefeliciteerd!

Pooh helemaal geweldig meis het is je zo gegund gefeliciteerd

@all hoe is het met jullie?

kus maria

11. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    maria ook nog gefeliciteerd met jullie Trouwen!
    Fijn dat het allemaal zo goed gaat!

Ik ben moe....maar goed ook niet fit geweest de laatste tijd dus miss ligt het daar aan.
    Verder alles oke.

12. maria04

maria04 Niet meer actief

Foto's staan op mijn hyves

13. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ja had ik al gespiekt!
    Wat heeft ze een mooie bos haar zeg!

14. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    @Maria; Meis, heb net de foto's gezien, wat een DOTJE! En die bos haren inderdaad, GEWELDIG! Mooi verhaal heb je ook geschreven, klinkt als een voorspoedige bevalling! :) En nog gefeliciteerd met jullie trouwen ook!

@Yootje; Over 2 daagjes testen zie ik? Spannend of hebben jullie weinig geklust? En naar dat je zo moe bent, even lekker rustig aan dan! :D

15. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    We hebben wel geklust maar net wanneer we zin hadden. Volgens mezelf heb ik m'n ei eerder gehad maar volgens FF pas op dag 25 dus heb geen idee.
    Heb wel pijnlijke borsten dus dat wil ook wel zeggen dat mijn ongi niet lang op zich zal laten wachten al had ik dat vorige maand helemaal niet.
    We zullen zien!

16. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Dus toch wel spannend Yootje! Ga uiteraard gewoon keihard voor je veren meis! :)

Wanneer wil je gaan testen?

17. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Wil zeker nog een week wachten Linnie.
    Weet je vind t ook allemaal wel weer heel eng....

18. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Snap best dat het eng is, maar toch zou het heerlijk zijn als het raak is Yootje! Het is jullie echt wel gegund hoor! En het kan altijd mis gaan, maar dat betekend nog niet dat het bij jullie weer mis zal gaan toch?! Ik ga toch voor je veren meis ;)

Ik ga er nu lekker vandoor, mijn tijd zit erop! :)

Tok morgen! Fijne avond!

XXX Lin

19. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    maria: had de foto;s ook al even op hyves bekeken. wat een schatje zeg! en inderdaad veel haar :)

20. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Sil en Haantje Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!

Maria, wat een verhaal.... nog gefeliciteerd met jullie huwelijk! Ga zo ff bij hyves kijken hihi

Hier weinig klachten op ERG gevoelige borsten en moeheid na dan. Op me werk heb ik het aan 2 collega's verteld hihi, heerlijk om te delen.

Ga zo bij me ouders eten en daarna bij me vriendinnetje op visite.

Knuffel voor iedereen!

Deel Deze Pagina