Syl, gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon NIEK. Wat fijn dat jullie niet langer meer hoefde te wachten en nu lekker gaan genieten. maria; nog gefeliciteerd met jullie trouwen Hier gaat alles goed Dikke knuffel allemaal
@Maria, nog gefeliciteerd met jullie trouwen. hahahaha net op tijd getrouwd dus! Had ik ook alleen werd mijn kind niet zo snel geboren na ons trouwen... daar zat gelukkig 4 dagen tussen. Wat heeft ze n mooi koppie met haar zeg.... lijkt zeker op haar papa T is n knappe meisje. Hoe kan t ook anders... hier in dit hok worden alleen maar knappe kuikentjes geboren @Yo, meid ga ns testen want je maakt t weer eens spannend zeg! Het zou wel n héél leuk kerstkadootje voor je zijn toch? @Pooh, het heeft ook zijn voordelen he dat zwanger zijn en al vroeg vertellen tegen iedereen toch?... ik groeide nog meer van t trots zijn. Ik voelde me helemaal vrouw! Hopelijk heb jij dat ook? @All, ik heb gisteren chris nog zover gekregen om ns lekker te klussen zonder "er mee bezig te zijn om zwanger te raken". Ik had mn mooie lingeriesetje aangetrokken en ben lekker in bed gaan liggen lezen ( zoals iedere avond). Toen kwam hij in bed en pakte me zoals gewoonlijk om mn middel vast en wou tegen mn rug aan kruipen om zo te gaan slapen.... MAAR door mn zachte setje moest ie toch even kijken en.... JA HOOR... zijn mannelijkheid kon dit niet weerstaan hahahahaha. Het was heerlijk! Ik vertelde na afloop tegen chris dat het voor mij n moedje begon te worden en dat ik nu het tempen heb gelaten voor wat het was. Hij zei: je moet ook niet tempen. Is nergens voor nodig... jij hebt 3 kinders en ikke 2 dus kinderen krijgen kunnen we allebei en als we nou geen kinders gehad zouden hebben... ja dan tempen is heel normaal, maar nu is dat nergens goed voor! Wat n lekker ding is het toch he?! Ik ga lekker slapen ( en kijken of ik m dadelijk lekker weer kan verleiden... zal wel niet) en tok morgen weer! @juffie... mn mobiel staat aan he meissie
Goeiemorgen! Hier ikke weer. Beetje moe maar heb heerlijk geslapen. Ben alweer een week flink aan het dromen maar deze keer is het niet zo vermoeiend als dat t ooit is geweest. Vandaag weer een dag werken en morgen ook nog. Dan een paar dagen fijn vrij! JEEJ JEEJ JEEJ! Juffie hoe is ie bij jou? Hoe is t met de kippetjes? En Linnie je hebt helemaal gelijk hoor!
Goedemorgen kippetjes! Nog 1 dagje werken en dan ben ik lekker 5 dagen vrij! Dan volgende week ook maandag en dinsdag en dan WEER 5 dagen vrij, wat een HEERLIJKHEID! Heb gisteren mijn haartjes geverft, het is ietsje donkerder geworden dan verwacht, maar wel leuk! Gelukkig vond haantje het ook leuk! @Miran; Goed bezig meis, gewoon lekker gaan klussen en dan merk je snel genoeg of het raak is! Chris heeft helemaal gelijk! @Yootje; Spannend meis, zou zeker een leuk kerstcadeautje zijn voor jullie! Ik veerrrr! Heb ook niets meer van Liena gehoord, zal wel aan het bijkomen zijn van alles! Hoop dat alles goed gaat! @De rest; Goooooodmorning! Knuffel van mij! Trouwens, ik ga jullie even iets toewensen; "Lieve kippetjes, ik wens jullie allemaal hele fijne en gezellige kerstdagen en een gezond, vruchtbaar (voor de kippetjes die nog zwanger willen worden), liefdevol en HEERLIJK nieuwjaar!" xxx
Haqhahyaha Linnie, ik wou dat pas morgen zeggen... MAAR bij deze dan: Iedereen, PRETTIGE FEESTDAGEN EN EEN GELUKKIG EN GEZOND 2009 EN DAT ALLE WENSEN MAAR UIT MOGEN KOMEN! Thanks Linnie, ik voel ook geen zware last meer op mn schouders, nu dat ik niet meer temp voeld dat niet zo. Ik probeer nu om de dag te klussen en dan zien we het vaneigens wel toch?! Ik ga lekker van de feestdagen genieten en we horen t wel.
Inderdaad, gewoon lekker van elkaar genieten Miran, dan komt dat kleintje vanzelf wel! Joepie, ik krijg nu eindelijk een beetje kerststemming
goedemorgen meiden, kan me voorstellen dat jullie allemaal zin hebben in de vrije dagen. mijn haantje is alleen met kerst vrij en het weekend daarna dus ook lekker 4 dagen thuis hier gaat alles prima. straks weer even naar de vk. mijn schoonzusje gaat mee want mijn haantje kan voor het eerste een keer niet mee. yojo: ga weer veren voor je hoor meis! miranda: gewoon lekker van elkaar genieten, dan komt het vast vanzelf! linnie: mooi gezongen hoor!
Ik heb ook echte kerststemming nu hoor... ben gisteren kadootjes gaan halen voor de kinders en dadelijk voor Chris n kadootje. En morgen misschien met de kinders vuurwerk kopen! @Juffie, veel plezier bij de vk misschien wel voor de laatste keer meid!
Ik ben gewoon thuis met de kerst en mn mobiel staat gewoon aan he dus SMS me als er iets gebeurd bij je! Ik zit als n klein kind VOL SPANNING te wachten Doe trouwens maar niet want dan heb ik geen taak meer als buddy en dat vind ik eigenlijk wel jammer hoor! hihihi @Yo, he meissie... hoe gaat het met je? Hoe gaat het tussen jouw en Barry? Hopelijk is het nu rustig tussen jullie zo met die feestdagen. @All, ik voel me happy... ben wel telkens bang dat ik nog iets vergeet voor de feestdagen maar daar kom ik snel genoeg achter. hahahaha Ik ga zometeen mn nagels laten doen en dan voor chris om n kadootje, dan voor Ebony nepnageltjes ergens zien te halen en dan lekker terug naar huis. Als ik jullie niet meer spreek... n hele fijne "rustige" dag toegewenst aan iedereen.
Jiehoe! Weet je welk nummer er in de foute top 100 staat?! En nu aan het spelen is?! "Linda oh Linda!" "Ik wil allessss voor je doooeeeennnnn!" Whoehahahaha
Hey lieve meiden! Ik ben vandaag aan het werk. Normaal ben ik dinsdags vrij maar vandaag sluiten we het jaar dus ben ik aan het werk. Kan dus niet met jullie tokken vandaag want ben drukjes maar wilde wel even snel lezen/reageren want vergeet jullie niet natuurlijk! @ Pooh, lekker he om je nieuws te delen! Geniet er maar lekker van meis! @ Mink, fijn dat alles goed gaat! Ben je niet te druk meis? Denk aan jezelf he @ Maria, ook nog gefeliciteerd met jullie trouwen inderdaad! @ Miran, je hebt het mooi goed om het wat los te laten! Geniet maar gewoon van elkaar dan komt het vast goed! @ Yootje, werkse vandaag! Lekker he, straks een paar dagen vrij?! Weer liggen dromen dus.... Horloge kwijt? hahahaha @ Linnie, werkse nog even en dan ook lekker vrij dus ik krijg allemaal complimentjes over mijn haar en jij? @ Juffie, laatste keer vk misschien wel? Zo, 2 all, veer voor jullie hoor! VAndaag nog even werken en dan heb ik 2 weken vrij zin innnnnnnnnnn! Vanmorgen ging ik Wesley weg brengen en stond er iemand anders op de groep, die had ik nog nooit gezien. Dus ze zei wat tegen Wesley en hij had meteen een grote lach hahaha... Ik 'm in de box gelegd en toen ik weg ging stond ze erbij en wilde het hek omhoog doen en toen zei ze ineens "nee, ik ga eerst even met je knuffelen" zo leuk dan ben je wel trots hoor
Hallooooo kippetjes! Heb steeds alles bijgehouden hier maar had geen tijd om te reageren. Ik weet niet meer of ik nou alle felicitaties had gedaan, dus... @Liena VAN HARTE GEFELICITEERD MET JULLIE ZOON THOMAS! Ik vind Thomas een hele mooie naam! @Sylvia EINDELIJK! HEERLIJK! VAN HARTE GEFELICITEERD MET JULLIE ZOON NIEK! Ook al zo'n mooie leuke naam! @Maria Nog gefeliciteerd met jullie trouwen! Gepland rond je bevalling, wel grappig dat je niet lang na je jawoord bevalt van jullie dochter! @De rest Met jullie ook alles goed?! Hier erg druk, maar alles goed. Moet er alweer vandoor, hondje moet uit, ze heeft een blaasontsteking en blaasgruis. Superzielig! Moet nu weer in actie komen. Volgende keer meer! Doegie
zo ben weer bij de vk geweest. bloeddruk was wat te hoog. moet me rustiger houden en als het maandag weer te hoog is moet ik voor controle naar het zh Zat ook een heel klein beetje eiwit in mijn urine.. Allemaal nog acceptabel maar moet wel in de gaten gehouden worden. dat wordt dus op de bank hangen de rest van de tijd Bah niets aan! Niets doen is echt niets voor mij, dus wordt nog lastig. met de kleine alles wel goed gelukkig, nog steeds schatten ze hem/ haar neit al te groot dus mag nog best even groeien in mijn buik.. sorry voor het ego berichtje Baal er nu een beetje van.. xxx