@ Nata *zwaai* @ Juffie, meis... Maak je maar lekker boos (dan komt de kleine snel) Snap dat het niet leuk is als je rustiger aan moet doen maar het is wel goed voor je! Kom maar een beetje tot rust hoor, over een paar weekjes snap je wel waarom En tegen Liena zeiden ze ook dat de kleine echt klein was, nou ruim 6 pond is Thomas dus niks mis mee joh ze hebben het vaak zat fout hoor! Gelukkig maar want tegen mij zeiden ze dat Wesley ruim 8 pond zou zijn
deli: snap ook wel dat het goed voor me is. maar voel me nu al zo nutteloos. doe voor mijn gevoel al niets anders als bank hangen Nou ja nog een paar weekjes en dan heb ik het super druk en weet dat die schattingen inderdaad weinig zeggen hoor. zou wel verbaast zijn trouwens als er een 10 ponder uit mij zou komen
Whahahaha... 10 pond is ook wel eeeeeerrrrruuuuuggggg veel Het hoort er bij meis dat je je nu nutteloos voelt, er moet ook een moment komen dat er in je hoofd echt een knop om gaat van "nu mag hij/zij van mij komen of liever nog nu MOET hij/zij komen" Maar ik zou er wel echt gehoor aan geven hoor, straks kom je nog in het ziekenhuis terecht daar heb je echt geen zin in meis! Probeer lekker nog een beetje te genieten van je vrije tijd, klinkt voor mij heel makkelijk natuurlijk want ik zou willen dat ik wat meer tijd voor mezelf had ben nog niet verder in m'n boek
@Juffie; Balen meis.. Maar inderdaad, straks heb je het druk genoeg en je mag best wel even je rust pakken, dat heb je ook verdiend! En maak je geen zorgen over de grootte, want dat komt echt wel goed! Kop op meis, dikke knuffel van mij! @Nata; Zwaaaaaaaaaaai! Ach arme Bente, hoe komt ze daar aan? Of beter gezegd, hoe komt ze eraf? Hoe is het verder? Zin in kerst? Wat een vragen zeg! @Deli; Jaaaaaaaaaaaaaa, ik heb ook complimentjes gehad, JIHOE! Of was het sarcastisch bedoeld Ben er toch wel blij mee hoor En jij morgen ook lekker vrij, HEERLIJK! Heb er zo'n zin in! Vanmiddag kerstborrel met artiest en grote loterij, ik hoop dat ik iets leuks win! XXX voor iedereen
Hahahaha Linnie, mutsie moet weer boven aan hoor! Natuurlijk vinden ze je haartjes wel mooi! Ohhhhhhhhh heerlijk he, vrij! Heb ook echt zin in 2 weken vakantie Als je heeeeel veeeeel wint moet je wel delen met je kipjes natuurlijk!
Jeeeeeeeeeeuuuuuuuuuuuhhhhhhhhhhhh! Pauze! Ik hoop het ook! Vorig jaar heb ik een X-box gewonnen, was weliswaar een oude versie, maar was toch DOLGELUKKIG! Volgens mij gaan ze dit jaar een Wii of een Playstation 3 verloten! IK WIL HET! Ik hoop dat mijn planning voor volgende week een beetje meevalt, dan ben ik vanmiddag lekker op tijd klaar! Ohhh, ben blij vandaag!
Nou ik hoop ook voor je dat je wat wint hoor meis! Het is sowieso leuk om wat te winnen, maakt niet uit wat het is
thanx meiden linnie: gaat vast een leuke kerstborrel worden! en wie weet win je inderdaad nog wat! deli: ga er inderdaad nog maar even lekker van genieten dan. En met kerst is mijn haantje ook lekker vrij dus wel zo gezellig veel gezelliger dan in je eentje thuis zitten.. meiden nog even werken en dan lekker vrij!
@Juffie Hallo hoogzwanger kipje! Lastig hè, het gevoel hebben dat je niks doet terwijl je graag zoveel zou willen doen! Maar luister maar naar Deli.. straks snak je naar rust! @Deli Hallo mammakipje! Jij ook nog steeds moe? Ik wel in ieder geval! Maar het gaat al beter nu. Lekker dat je straks vakantie hebt! Heeeeeeerlijk uitrusten. Wesley al wat regelmaat in het slapen gevonden? Is het nog steeds een klein avondmensje? @Linnie Hallo pril zwanger kipje! Jij klinkt BLIJ! Zo mooi aan jou altijd! Ik ben lekker aan het meegenieten van jouw supergelukkig zijn met je zwangerschap! Enne.. Bente kreeg de beste (en duurste) voeding die er is, maar kennelijk zitten daar voor haar te veel van bepaalde stoffen in waardoor ze die niet kan afbreken en er gruis in haar urine ontstaat. Dat schuurt overal tegen aan en daardoor heeft ze veel pijn en moet ze constant plassen, ze kan het niet ophouden. In het begin dachten we dat ze haar zindelijkheid kwijt was, maar ze werd ook een beetje recalcitrant (meer dan normaal is bij een pup, zelfs een Beagle pup! ) en surprise bij de dierenarts: hij liet me onder de microscoop zien dat er heeeeeel veeeeeel blaaskristallen in haar urine zitten. Zo zielig! Maar ze heeft nu dieetvoeding zonder die stoffen (of minder) en kalmeringspilletjes en nu gaat het al stukken beter. Op een begeven moment moesten we er 7 keer uit 's-nachts, dan ging ze heel erg piepen en draaien en nu nog 'maar' 2 of 3 keer. En ze is veel rustiger nu. Wat niet betekent dat ze rustig is natuurlijk. Het blijft een hele enthousiaste pup! Zo lang verhaal weer. Ik ga weer eens wat doen. Fijne middag iedereen!
Ja juffie, op een gegeven moment vond ik het ook niet zo leuk om alleen thuis te zijn hoor. En achteraf....... Achteraf dacht ik 'had ik maar' Lekker een boek gelezen bijv. of gewoon wat meer lui in bed gelegen hahaha... Daarom zeg, geniet er maar een beetje van nog! Wel lekker dat je haantje er straks is om je gezelschap te houden
nata: ah wat zielig zeg hoe gaat het verder met jou?/ deli: zal naar een ervaren mama luisteren hoor!
Hey Nata Gelukkig dat jullie er nu achter zijn, dan zal het snel beter gaan en zo blijven Hier gaat het wel beter, Wesley slaapt nu al weer een tijdje goed door, hij is nog wel een avondmens hoor maar dat gaat er van zelf een keer af als ik andere moet geloven! Nu is het 22.00 uur de fles en naar bed en dan slaapt hij door dus dat is al super! Soms hoor ik 'm nog wel eens maar dan is het ff afwachten of een aaitje en dan gaat het goed ( ik klop het even af )
Ben je ook niet Deli! Een ervaren moederkipje! Ja goed Juffie, al ben ik wel een beetje jaloers op alle zwangere kipjes natuurlijk! Maar ik geniet gewoon lekker mee!
zo lees ik het ook niet hoor! vind het juist lief dat jullie zo meedenken en naar mijn gezeur luisteren