[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    nata: nog even time-out en daarna kunnen wij hopenlijk lekker met jou meegenieten! en tot die tijd lekker mee kletsen met ons :)

2. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Ben ik weer even. Heb het druk met nestelen de spulletjes zijn geleverd gister. Dus ben druk bezig met inrichten.

En ja we denken een meisje, maar of dat zeker is komen we bij de bevalling achter :)

3. nata

nata Actief lid

22 okt 2007
    493
    0
    0
    Aaah, dat is lief! :D Daar ga ik voor!

4. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    mup: leuk is dat het kamertje inrichten :) ben benieuwd of het inderdaad klopt dat jullie een meisje krijgen. er zijn al heel veel jongens geboren hier dus wordt wel tijd voor wat meisjes! :)

5. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    hallo,

Mup, zat ff in je album te kijken maar zag nog geen foto's van jullie kamertje.... Ben nieuwsgierig hihi

Hier veeeel pijn in me borsten en moe maar verder voel ik me Super Gelukkig hihi.

Vandaag de verloskundige gebeld, 20 januari heb ik me eerste afspraak met echo!

Ben nu 2 dagen vrij, ff bijkomen.

Wil alle kippetjes heel gezellige feestdagen wensen en een liefdevol, gezond en vruchtbaar 2009!

6. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Pooh, zodra ik helemaal klaar ben met inrichten ga ik zeker foto's maken. Denk vrijdag misschien al het is weer tijd voor een buikfoto.

Wisten jullie trouwens dat zometeen onze film erop komt :)

7. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    ja chicken run :)

8. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    SMS-je van Sylvie...

Hoi hoi. We zijn vanochtend thuis gekomen. Alles gaat goed. Niek is erg tevreden en doet het goed. Ik heb wel veel last van de zwelling en kneuzing, en de hechtingen, maar mag niet klagen. Ik laat jullie later mijn verhaal lezen. Bij juffie alles nog rustig? Liefs Sylvia

***einde sms-berichtje***

@Mup, heerlijk he om nu na 2/3 miskramen eindelijk ns n kinderkamertje te mogen inrichten. Ik vond het dan wat tastelijker en geloofwaardiger of eigenlijk dichterbij komen. Zo voeld het echter dat je n kind krijgt. Nu moet ik ook wel zeggen... met mijn 1ste was ik maar 8 kilo aangekomen in totaal en ik paste nog steeds maatje 36. Ik ging toen mn trouwkleren kopen (7 maand en 1 week zwanger) en de verkoopster zei dat moet je groter kopen anders pas je er dadelijk niet meer in. Ik vroeg hoe ver denk je dan dat ik ben? Toen zei ze: n maand of 2! Ik schoot in mn lach en zei: bijna 7,5 maand hahahaha. Dus voor mij voelde dat wel als zwanger maar je zag er niks van... zo onwerkelijk... en echt ziek ofzo was ik ook niet van de 1ste. Daarom was voor mij de kinderkamer inrichten n stap in de werkelijkheid!

@Pooh, lekker hoor even 2 dagen niks hoeven enzo! Lekker uitrusten en op die bewuste roze wolk blijven drijven met haantje!

Ik ga mn kinders even in bad zetten!

9. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

@ Silvia en Robert, Van harte gefeliciteerd met jullie zoontje Niek!! Fijn dat het goed met je gaat ondanks de zwellingen, kneuzingen & hechtingen. Komt goed, geniet van jullie beeb :D!

@ Maria, mooi verhaal! En nog gefelitieerd met jullie trouwen!!

@ All, ik zit nu op dag 18 en nog steeds geen eisprong. Mijn temp was deze keer een stabiele lijn van 36.3 naar 36.2 terwijl deze eerst schommelend was tussen 36.0 en 36.4, dus ik had hoop. Nu al 3 dagen bmm hoog, zacht en open vruchtbaar dus. Maar geen ei. Ik begin met het hart in me keel toch te beseffen dat de huisarts ons binnenkort wel moet gaan zien :cry:

10. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Hallo

Hier een moe kipje! Ben na het werk meteen doorgegaan naar vrienden van me waar ik gezellig mee mocht eten! Barry zit nog in Frankrijk.

Morgen nog een dagje werken en dan WEEKEND/KERST! Ehmm eigenlijk andersom..... maar goed

Tok jullie morgenvroeg weer!

11. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    @Yootje, waneer test je nou ns meid? Heb je nog meer "symptomen" of ben je bang om te testen?

@All, is alles nog goed met jullie?
    Met mij wel. Ga nu pc afsluiten en lekker naar bedje... verrek van de rugpijn. Dat kan ik nou net niet gebruiken met de kerst hahahahaha

Tok morgen doei

xxx

12. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Nee hoor maar volgens FF heb ik pas dag 25 m'n ei gehad en ben ik nu dus nog niet overtijd....had nog niet eens bij mijn banner gekeken.... :oops:

Zo vandaag nog tot vijf werken...ben benieuwd volgens de planning heb ik vamorgen vier kids en vanmiddag vijf. Maar heb er gister een van met 39.2 ziek naar huis gestuurd.....ouders kennende zullen die 't kindje gewoon brengen terwijl zij zelf thuis zijn..... :( kan ik niet zo goed tegen....maar ja.... Ben benieuwd of er ook ouders na vijf uur komen vandaag. We hebben in een nette brief gevraagd of ze ze aub voor vijf uur willen komen halen aangezien het Kerstavond is en wij daar ook op tijd van willen gaan genieten.

Iedereen hele fijne Kerstavond vandaag! Ik ben na het werk meteen door naar mijn ouders! Tenzij ik heel vroeg weg kan natuurlijk.....

13. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    zo beetje druk gehad deze dagen maar lees dat er weer een kuikentje bij is
    syl en haan gefeliciteerd met niek kuiken .

14. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goedemorgen meiden!

yojo: werkze nog een dagje! dat snap je toch niet dat mensen hun kindje met koorts bij jullie brengen, en dan zelf ook nog eens thuis zijn :confused:

hier alles nog rustig :) gister wel behoorlijke steken gehad down-under :oops: kleine is vast nog meer aan het indalen.

fijne dag allemaal!

xxx

15. Delilah

Delilah Niet meer actief

Middag allemaal!

Zo, ik ben er helemaal klaar voor! Ben vanmorgen in alle vroegte al de boodschappen gaan doen, mijn haantje is nu de laatste dingetjes gaan halen en ik heb het huis ook al op orde dus nu lekker een middagje klungelen zonder stress :D

@ Yootje, ik zou Wesley ook niet ziek naar het kdv brengen :( volgende week ben ik vrij en dan denk ik dat ik 'm wel even breng maar dat is dan puur zodat ik even de boodschappen en het huishouden kan doen en dan haal ik 'm lekker weer op.

@ all, zwaaaaaiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Ik wens jullie allemaal hele fijne feestdagen kippies! En voor de hoogzwangere onder ons JUFFIE lekker rustig aan doen! Ben benieuwd of jullie beebje blijft zitten tot na de kerst ;)

16. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Merry Christmas allemaal! :D

Hier alles ok..kinderkamer is bijna klaar, zodra alles een klein beetje staat zal ik een foto laten zien :D

Fijne dagen iedereen en Juffie rustig aan!

17. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    IEDEREEN HELE FIJNE DAGEN!

Zijn we er allemaal klaar voor?
    Ikke wel hoor!

@Juffie, mocht er iets te gebeuren staan dan hoor ik t wel via smsje. Ik w8 in spanning af hoor!

@All, ik zal er de komende dagen niet veel hier zijn (denk niemand eigenlijk) alleen als er wat veranderd bij Juffie!

NOGMAALS hele fijne dagen!

18. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    ook van mij:

Hele fijne kerstdagen!

xxx

19. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Miranda, fijn is dat hé! Ik vind het nu ook echt heel snel gaan. Ik ben tot nu toe 5 kilo aangekomen daar ben ik best trots op.

heb trouwens een nieuw foto in mijn album gezet :)

MERRY X-MAS 2 u all

20. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    mup: mooie buik hoor! enne wat een leuk shirt! dat is wel duidelijk :)
    gek is dat he, dat mensen als je zwanger bent opeens denken aan je buik te mogen zitten...

Deel Deze Pagina