[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Juffie, jammer zeg :( had zo'n gevoel dat jij met kerst mama zou worden ;) maar het kan nog!

@ Sil, gelukkig heeft het toch doorgezet meis geniet er maar lekker van!

@ Mup en Melanina, ik vond het helemaal niet erg als mensen aan mijn buik zaten, kon me niks schelen was juist zo trots dat iedereen er wel aan mocht zitten. Zo zie je maar weer dat ook dat heel verschillend is!

Vanmorgen naar de kerk geweest voor kinderkerst was echt superleuk en iedereen vond Wesley zo'n scheetje *trots* hij was ook superlief weer! Nu liggen hij en haantje in bed, ik lag er net ook bij maar mijn moeder belde dat ik haar kon komen ophalen dus ik ga nu richting moeders en dan weer hier heen om lekker te gourmetten straks. Iedereen nog een fijne dag! En juffie, je bent nu genoeg uitgerust dus; hup, bevallen! :);)

2. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Hallo!

Helaas gisteravond ongi geworden!
    Toch weer volgens mijn "eigen" ei-gevoel en niet van FF.
    Wel veel bloedverlies veel meer als normaal. Maar goed het zal er toch uit moeten.

Vandaag bij mijn schoonbroer gegeten.
    Het waren twee hele gezellige dagen maar ben ook wel weer blij dat t voorbij is. Op naar Oudjaar!
    Morgen stadten met mijn schoonmoeder en schoonzus. Het wordt koud dus dat wordt warm aankleden....

Hoe is het met jullie?

Sil mooi verhaal van je bevalling!

3. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    yojo: he jammer :( Maar wel fijn natuurlijk dat je zelf je lichaam toch gewoon goed kent!

Heeft iedereen verder een leuke kerst gehad?
    Vandaag waren mijn ouders er, maar die zijn nu weer naar huis. Lekker samen gegeten.. Hoop dat de volgende keer dat ze komen, ze op kraamvisite mogen komen :) Zie ze niet dagelijks dus waarschijnlijk gaat dat wel lukken...

Ga zo lekker naar bed. het is niet te geloven na afgelopen nacht maar ben alweer moe... :)

tot morgen!

xxx

4. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    ik hoop dat iedereen een fijne kerst heeft gehad en tok laters

Ben moe en ga lekker slapen :D

doei doei

5. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Goeiemorgen!

Hier een kippetje dat heel veel bloedverlies heeft en geen buikpijn....heel apart....

Ga zo met mijn schoonmoeder en schoonzus naar de stad dus daar maar even een extra pak maandverband halen. Had bijna niets meer in huis....

En hoe waren jullie dagen geweest?

Juffie nu begint t echt spannend te worden he!

6. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    hoi hoi
    hier is de wachtweek weer aangebroken maar is weer hetzelde als vorige maand maar 1 keer kunnen klussen grrr.
    Maar goed verwacht er ook niks van en ga er in 2009 helemaal voor.
    Me nichtje is hier blijven logeren erg leuk en afleidend en ook de wii is een erg leuke afleiding hahaha.

Ben blij dat de drukke dagen voorbij zijn nu op naar 2009.

7. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Mogguh allemaal!

Hier een kippie dat dinsdag ziek werd en nu weer niet echt fit is... stomme buikgriep...
    Kerst was wel gezellig hoor, hebben het heel leuk gehad. Nu op naar haantjes verjaardag de 31e! ;)

Iedereen verder een fijne kerst gehad? ZP gaat vandaag verhuizen he, gelukkig hebben we dan nog onze SKSB-hyve! ;)

Iedereen een fijne dag verder!
    Dikke tok!

Xx

8. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Is dat vandaag al die verhuizing?
    Hoe lang zijn ze dan uit de lucht?

Nou ik ga stadten!
    Tok jullie snel wel!
    Is het niet hier dan is het op de SKSB-hyves!

9. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goedemorgen allemaal,

Wij hebben lekker rustige 1ste kerstdag gehad... s'morgens om half 12 naar schoonouders gegaan en om 2 uur kwamen we terug thuis. Het was er zo supergezellig dat we gewoon niet naar huis wilden. Toen thuis hebben de kinders lekker even tv gekeken... daarna zijn ze naar mn schoonzus gegaan om met hun neefje te spelen. Mijn dochtertje heeft ziek op de bank gelegen. Chris en ik hebben n film zitten kijken en daarna ben ik op mn gemak gaan koken. Om 7 uur lagen de jongste 2 op bed en de oudste heeft mee n film gekeken tot half 11. Op 2de kerstdag zijn mijn ouders naar ons toe gekomen. We hebben de hele dag spelletjes gespeeld met de kinders. Om 5 uur kwamen mijn schoonouders ook binnen vallen om mee te gaan gourmetten. Na het gourmetten hebben we alles afgeruimd en zijn we kadootjes uit gaan pakken. Mijn schoonmoeder keek mij aan toen ze het eerste kadootje in haar hand kreeg en zei tegen mijn ouders: hier hebben we van de week nog strijd over gehad omdat ik alles al heb en niks meer nodig heb. Zij kreeg echter 3 kadootjes maar vond het stiekem wel leuk hoor! Mijn moeder kreeg ook 3 kadootjes en mijn vader en schoonvader ook hihihihihi. De kinders zijn ook lekker verwent en natuurlijk mijn haantje ook met n nieuwe printer van mij! Nou echter had mijn haantje ook n verrassing voor mij.... ik kreeg 2 paar nieuwe laarsen én nog de goede maat ook nog! Ja dat was kei leuk hoor! Daarna hebben wij nog even spelletjes gespeeld en om 10 uur gingen de jongste 2 naar bed en de oudste ging ook slapen en mijn oudste bleef nog even mee kaarten met opa en oma en wij. Hij ging om 11 uur naar bed. Mijn ouders en chris en ik hebben tot 1 uur gekaart... het was supergezellig... ik heb wat vluggertjes en flugeltjes weg gedronken hoor!
    Chris en ik waren lekker aangeschoten en hebben ook heerlijk geklust... gewoon lekker de tijd voor elkaar enzo. Nu heb ik geen behoefte aan tempen en ik merk dat me niet zo gevangen voel. Ik voel me relaxter enzo. Nog n paar dagen en dan is het oud en nieuw... mijn 2 schoonzusjes en gezin komen en mn schoonbroer en n collega van chris. Wordt weer flink ouwehoeren en stik gezellig natuurlijk!

@All, ik hoop dat juffie de kleine nu vasthoudt tot minstens 1 januari. hahahaha tuurlijk niet.... de kleine mag nu wel komen hoor!

Ik ga nog even wat dingen doen hier!

10. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goed dat je het zegt qb!

goedemorgen trouwens allemaal!

yojo: veel plezier met stadten!

11. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    miranda: klinkt als een gezellige kerst!

12. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Ja dankje QB... als ik jullie dan niet te pakken krijg dan weet ik waardoor het komt hahahaha

Goedemorgen juffie!

13. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Ja Juffie... mijn moeder doet altijd spelletjes met de kinders en ik weet dat nog van mijn jeugd dat wij dat altijd deden. De kinders hebben n leuke dag gehad en dan heb ik het automatisch ook. Ja wij zijn echt gezelschapsmensen... ik speel graag spelletjes hoor... hahahha zowel met de kinders/ouders als met chris hihihihihi maar dan net n tikkeltje anders!
    1 nadeel en dat is dat ik om 3 uur vannacht pas te bed lag en dat ik er al om 9 uur uit was!
    Maar vandaag weer relaxte dag hoor!
    En jij?

14. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    als er wat is melden we het gewoon op hyves!

maar verwacht echt zelf pas in januari te bevallen. zo gek, dat voorgevoel.. ben benieuwd of het klopt ;)

15. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    ook rustig dagje. ga de kerstboom weghalen. en haantje de box in elkaar zetten :) heb ook nog kerstversiering in de vensterbank enzo en vind het wel een fijn gevoel als dat alvast maar opgeruimd is....
    hoeft dat straks in iedergeval neit meer..

16. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Ik ook Juffie.... meestal klopt je voorgevoel wel hoor!

17. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Ah nee, ik laat het liggen tot en met 6 januari denk ik. MIsschien ruim ik t de 4de januari wel op.

18. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    doe ik normaal gesproken ook. vind het wel gezellig in huis. maar wil nu graag de boom maar vast opgeruimd hebben. Hormonen denk ik ;)
    de rest laat ik lekker staan :)

19. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Heey hallo lieve kippetjes

Hier eindelijk eens het verhaal van mij.
    Heb niet alles terug gelezen :oops:

@Ik las wel dat Pooh zwanger is...... Gefeliciteerd meis, het is jullie zo gegunt!

@ Sylvia en haantje van harte met de geboorte van jullie mannetje Niek!

@ Juffie, bij jou alles nog steeds rustig meis? Ik ben zo benieuwd wanneer jullie uk zich aankondigd! Ik hoop dat jullie hem/haar ook zo snel mogelijk in jullie armen mogen sluiten en kunnen gaan genieten!
    Heel dikke knuffel voor jou.

Nu mijn verhaal ;), haantje heeft al het een en ander verteld, maar ik zal mijn kant ook ff vertellen :D .

Vrijdag 19 december was het dan zover. Helemaal op van de zenuwen moesten we ons om 11 uur melden in het ziekenhuis. Hier werden we naar onze kamer gebracht waar een zuster ons het een en ander kwam vertellen over wat er zou gaan gebeuren. Eerst zou ik een infuus krijgen, ik vertelde dat ik daar heel erg tegenop zag, maar volgens de arts was dit niet nodig, ze had het al heel vaak gedaan. Daar kwam ze aan met de spuit :confused: . En ja tuurlijk. bij mij wilde het niet lukken :( .Later op de ok hebben ze het opnieuw gedaan en toen lukte het wel. Bloedprikken hebben ze na de ruggeprik gedaan in mijn voet, omdat ook dit niet goed lukte. De ruggeprik is me heel erg meegevallen, voor ik er erg in had was alle gevoel weg uit mijn benen. Dat was wel een heel rare gewaarwording. De sfeer in de ok was erg ontspannen. Na 10 minuten vroeg ik wanneer ze gingen beginnen en toen zei de arts dat ze er al bijna waren 8) . Om 13.17 uur hielden ze Thomas over het kleed en namen hem toen mee naar achter omdat hij vruchtwater binnen had gekregen. Na 10 minuten kwam Onno met hem aanlopen en kon ik ons kleine mannetje bewonderen....... Dit was zo'n ontzettend mooi moment, dat is echt met geen pen te beschrijven :oops:. Toen de operatie achter de rug was werden we naar de verkoeverkamer gereden. Doordat ik erg veel pijn had kreeg ik steeds morfinespuiten toegediend en ook morfine via het infuus. Maar na 7 spuiten en zo stoned als een garnaal kwam er een zuster die vroeg wat voor pijn het was en het bleken dus naweeen te zijn en daar helpt morfine niet tegen........ Toen heb ik paracetamol gehad en toen werd het iets makkelijker. Rond 16.30 mocht ik naar de zaal terug. Hier waren mijn ouders en de ouders van Onno inmiddels ook. Verder weet ik van het gebeuren maar weinig meer :oops: .

Zaterdagochtend hebben ze de catheter verwijderd en om 10.15 uur zat ik alweer in de stoel. Moet je niet zien hoe maar het lukte :D. Zondag heeft Haantje Thomas in bad gedaan en mocht ik er bij kijken. Maandagmorgen kwam de zuster en zei wat zou je er van vinden om naar huis te gaan? Ik vond het wel wat en ze zou kijken wat ze voor me kon doen en om 11.30 had ik toestemming om naar huis te gaan. Dit was dus nog geen 3 dagen na de operatie.Dit vonden we echt heerlijk, maar het was achteraf misschien ook wel een beetje te snel, maar het gaat u allemaal heel goed.
    De borstvoeding kwam wat moeilijk op gang maar gaat nu ook heel goed :D . Vooral doorgaan en af en toe wat afzien door de tepelkloven maar verder geen klagen!

Gisteren was de kraamhulp voor het laatst. Ze is er maar 4 dagen geweest, en ik vond het heerlijk om haar als vraagbaak te gebruiken maar vanaf vandaag gaan we het dus zelf proberen maar dat gaat vast goedkomen :D ..........
    Ik ben zelf ook weer aan de beterende hand, nog wel last van mijn buik, maar dit gaat met de dag beter. Veel rusten en luisteren naar wat mijn lijf aangeeft en dan loop ik over een tijdje vast weer de marathon :) .
    Zal nu snel weer ff bij hem kijken want hj begint te protesteren ;)

Ik zal kijken of ik een paar foto's van ons smurfje Thomas kan plaatsen.......

Dikke knuffel Liena

20. Delilah

Delilah Niet meer actief

Even snel... @Liena, prachtig vehaal meis, fijn dat het met de borstvoeding ook goed gaat! Heerlijk toch je eigen kleine aan de borst, ben jaloers op je hoor ;)

En wat een prachtig mannetje! Heb natuurlijk meteen de foto's bekeken! Heerlijk ventje, geniet maar lekker van de komende tijd als gezinnetje!

Deel Deze Pagina