[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    @Liena, het is precies zoals Deli al zei... n heerlijk knap manneke! Het is n mooi verhaal om trots op te zijn meid... je hebt het geflikt om te bevallen!
    Geniet maar lekker met je mannetjes, en rust vooral goed uit!
    Dikke knuffel van mij

2. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    liena: wat fijn weer een berichtje van jou! Ben blij om te horen dat alles nu zo goed gaat met jullie! Wat een mooi mannetje is Thomas zeg!
    We komen snel wel een keer op kraamvisite hoor! Maar dat wordt denk ik pas nadat onze kleine geboren is.. kunnen we leuke foto;s maken van onze 2 kuikentjes ;) Geniet maar lekker! Ik hoop dat wij niet al te lang meer hoeven te wachten..

3. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    liena mooi verhaal en een super mooi ventje!

4. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Mooi manneke hoor Liena!
    Mooi verhaal ook!

Zo ik ben weer terug uit de stad....altijd vermoeiend met Schoonmoeders op pad...hahaha deze keer had ze in haar hoofd dat ze een zwart vestje MOEST hebben....dus wij ALLE maar dan ook ALLE winkels af....en uiteindelijk nog GEEN vestje....maar goed....

Wen morgen bij jou op bezoek! Ben erg benieuwd naar jullie Jesse!

5. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Ja gezellig yo!

6. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    11 uur toch? heb de tijd vergeten op te schrijven

7. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ja elf uur ongeveer!

8. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Syl en liena, mooi verhaal hebben jullie opgeschreven! Hoop dat alls goed gaat met jullie en de kleintjes!

Juffie, al aan het rommelen.....hihi

Mup, hoe staat het met de babykamer? Zag nog geen foto's staan hihi Verder alles goed meid?

Allemaal een gezellige kerst gehad, nu op naar oud-nieuw.

Hier weinig klachten behalve dat ik 's nachts wakker wordt van de honger haha en vroeger wakker ben dan normaal. Me buik is erg aan het opzetten, veeeeeel gerommel van me darmen helaas. Hierdoor vooral 's avonds een vol gevoel.
    Oh, en natuurlijk erg gevoelige borsten.

Ik wou een afspraak maken bij de gyn maar die zit helemaal vol t/m eind januari. pfff nu moet ik dus wachten op de echo bij de vk. Deze afspraak heb ik 20 januari. Baal hier eigenlijk behoorlijk van, had het fijn gevonden om eerder het hartje te zien want het voelt nu allemaal best onzeker. Maar ik kan er niks aan veranderen, zal moeten wachten pff

Zijn er hier meiden die mee hebben gedaan of mee doen aan moeders voor moeders? Daar had m'n verloskundige het over namelijk. Hoe ervaren jullie dat?

knuffel voor alle kippetjes en kuikentjes!

9. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    hee de pagina doet het nog steeds :)

pooh: die klachten klinken me wel bekend hoor! echte zwangerschapskwaaltjes :)

hier nog steeds rustig. De oma van mijn haantje heeft morgen op de kalender staan, ze heeft het vaak goed dus ben benieuwd ;)
    Wel veel harde buiken trouwens vanavond.. wel vervelend gevoel maar niet pijnlijk ofzo..

fijne avond allemaal en hopelijk doet de site het morgen nog steeds gewoon.

xxx

10. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Juffie, mobiel ligt langs mn bed dus mocht er verandering zijn hoor ik het graag van je!

@Pooh, ik heb idd jaren geleden meegedaan aan moeders voor moeders. Ik moet eerlijk zeggen alleen bij de 1ste hoor. Bij de 2de en 3de hield ik het voor gezien. Het is natuurlijk wel zo dat je er andere vrouwen mee helpt die dus geen kinderen kunnen krijgen en die dus medicijnen nodig hebben. Ik vond het zelf erg frustrerend om vaak (weet niet eens meer hoevaak) die flessen te moeten vullen. Maar deed t netjes. Na die periode wist ik dat dat dus niks voor mij is!
    Ik zal het nu ook niet doen mocht ik zwanger zijn.

@All, haantje blijft denk ik lekker thuis.... hij staat ziek te wezen op de wc. Alles komt eruit.

Ik ga even hier verder....

groetjes

11. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0

12. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    even spammen :)

13. Delilah

Delilah Niet meer actief

Mooie foto Wen! Ben je niet bang met die lange nagels :confused: ik heb ze meteen afgeknipt toen ik moeder was, veel te bang dat ik Wesley zeer zou doen.

@ Pooh, klinkt goed die klachten van jou! Snap dat je liever eerder iets van jullie beebje had gezien maar misschien is het zo wel beter. Je hoort ook vaak dat meiden eerder mogen en dat ze dan niets zien en weer in spanning moeten zitten, dat lijkt me ook niks dat heb je lang genoeg gedaan nu!

@ Juffie, ben benieuwd morgen :D

@ all, slaap lekker!

14. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Meiden heb een poll geplaatst bij de babynamen...advies graag :D

15. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goedemorgen meiden!

miranda: beterschap voor je haantje!

wendy: mooi foto zeg!

rid: zal straks even kijken..

all: mijn haantje heeft onze kleine vanmorgen even goed toegesproken en verteld dat papa en mama het wel heel leuk zouden vinden als hij/ zij vandaag zou komen :) Dus ben benieuwd of uk luisterd ;)

fijne dag allemaal!

xxx

16. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    @Juffie, chris is niet alleen ziek maar ook ikke heb nu giga keelpijn en goed verkouden. Mijn kop zit wel op mn lichaam maar kon ik m maar even lekker losdraaien en n andere erop zetten zodat ik me iets of wat fitter voelde. hahahahaha

@All, ik denk dat mn ei weer aan het springen is... heb weer regelmatige pijn aan mn rechteronderbuik/lies. Heb gisteren niet meer geklust maar wel de 26ste en ach... vanavond zal er bij mij ook niet veel van komen :oops: ligt helemaal aan chris hoe dat hij zijn eigen voeld.
    Ik ben gelukkig wat dat betreft wel relaxter maar ik heb gelezen... ik stress heel veel dus dat kan ook n oorzaak zijn dat ons eitje niet pakt natuurlijk!

We zullen zien hoor!
    xxx

17. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    ook voor jou dan beterschap miran!

18. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Goeiemorgen!

Beterschap voor jullie!

Juffie ik ben benieuwd laat maar komen dat kuikentje!

Wen mooie foto!

19. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    hahahaha ja dank jullie wel... maar bij mij valt het gelukkig nog wel mee hoor! Het is alleen die keelpijn nu nog maar en n verkoudheidje. Komen we ook wel overheen hoor.

Ja Juffie... laat het kleintje nog maar voor oud op nieuw komen of heb jij zoiets van nee nu nog even niet want anders lig ik met oud op nieuw in mn kraambed?! Kan he? Ik zou nu ook niet willen dan maar net na oud op nieuw!
    Maar gelukkig zijn we allemaal verschillend. Ik kan niet wachten op n smsje van je... hopelijk komt er weer n meisje bij dat zou het een beetje rechttrekken hier maar n jongetje is natuurlijk ook wel erg charmant hoor. Als ik voor mijzelf mag kiezen zou ik graag voor mij een jongetje willen... ik kan meer met jongetjes (qua karakters) en voor chris zou ik graag n meisje willen (hij heeft maar 2 jongetjes) en voor mijn stiefzoon zou ik ook graag n meisje willen ( hij heeft 1 échte broer, 3 halfbroertjes en 4 stiefbroertjes, om het maar even makkelijk te maken hahahaha). Ik heb 2 jongetjes van mn eigen en 1 dochtertje maar die dochtertje kan ik nu al niet goed in de hand houden. Gisteren verloor ik mn eigen en was zo boos op haar dat ik haar n tik op haar wang heb gegeven :oops: :oops: :oops: ik sla nooit maar gisteren had ik mn eigen niet meer onder controle. Meestal zet ik haar in de gang of op haar kamertje. Ze was zo aan het drammen... ik was aan het praten met de buurvrouw en zie kakelde er steeds tussendoor en maar zeuren en maar stampvoeten... ik zette haar in de gang maar nee hoor mevrouw kwam steeds terug. Toen had ik t niet meer en werd héél boos en verloor mijzelf. Ze weet zelf wel wat ze verkeerd doet hoor want ze zegt tegen chris waarom ik zooo boos was... omdat ik stout ben geweest, ik deed steeds zeuren en centjes vragen aan mama. Ze weet het heel goed maar luisterd niet! Daarom... geef mij maar n zoontje hoor. Maar mijn dochtertje heeft wel n heel pittig karaktertje (mengelmoesje van mn ex-schoonzusje en van mn eigen zusje) dat hoeft ook niet bij alle meisjes zo te zijn hoor. Maar ik tref het wat haar betreft. En ze kan ook héél lief zijn maar op t moment is ze niet te houden. Dus als ik mag kiezen dan zou ik voor mijzelf wel n jongetje willen.... maar ik zou ook heel graag chris n dochtertje willen schenken! Zo dubbel hoor!
    MAAR EERST MAAR EENS ZWANGER RAKEN hahahahaha

20. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Hey meiden,

Alles goed met jullie? De kerst goed doorgekomen?

Wij zijn de laatste dingen nog aan het klussen hier. En dan zijn we eindelijk klaar gelukkig. Kan ik nog ff een paar maandjes lekker relaxe.

Vanmiddag komen mijn Opa en Oma naar de nieuwe aanwist kijken Ze bedoelen denk ik de kinderkamer, -wagen en -stoel.

Misschien dat ik straks nog wel wat foto's maak van het kamertje. Kan ik het eindelijk showen

Deel Deze Pagina