yojo: is ook vervelend dit soort dingen linnie: Hoi succes met alles dan maar! Ik ga maar eens even iets doen.. en dan weer bank hangen. Heb echt zo'n luie dag vandaag.. Nou ja ben vandaag 40 weken, mag het wel toch? tok later!
@Juffie; Hopelijk komt jullie kuikentje vandaag! Zou super zijn! Ben heel benieuwd! @Yootje; Gewoon lekker spuien hoor! Dat mag hier en is ook heel begrijpelijk! Knuffel van mij!
Ja en dan ken je haar nog niet eens....naar de buitenwereld altijd heel opschepperig van onze Barry dit en onze Barry dat maar ondertussen...ow blijf er gewoon boos over.... Denk dat ik maar boodschappen ga doen....
Hey meiden Hoe is het met jullie? heeft iedereen een fijne kerst gehad? Sorry dat ik niet veel van me laat horen moet nog erg in het ritme komen en ik ben nog erg moe. ons kleine meisje doet het supper goed. dikke knuf maria juffie ik veer voor je dat je snel je kleintje bij jullie mogen hebben.
Ja hier gaat het goed. Jesse is tevreden en rustig. Nog wel haha.... Ik ben zelf lekker bezig met paint shop pro. Moet jem aar eens op onze site kijken ik heb de achtergrond gemaakt. Ben er best trots op haha.... Vanmiddag blijf ik lekker thuis met Jesse en de hond. Vanavond hebben we een verjaardag.
Goedemiddag meiden! Hier een verkoude Delikip @ Juffie meis, doe maar lekker rustig aan! Dat is een goed teken, dat je nergens zin in hebt had ik ook niet de laatste dag van mijn zwangerschap, hahahaha.... Blijf maar denken dat jij gaat bevallen steeds maar zit er elke keer naast @ Yootje, wat vervelend van je schoonmoeder en Barry! En om dan een smsje te sturen?! Dat vind ik echt iemand anders opzadelen met je eigen rotgevoel. Als ze oprecht denkt dat jullie te weinig komen dan praat je daar toch als volwassene over. Ik zou er wel wat van zeggen meis, al is het maar voor je eigen rust! En dat Barry nog altijd niet wil praten met jou over jullie situatie lijkt me ook super-frustrerend. Helemaal als hij het er wel met iemand anders over heeft. Ik hoop dat je 'm dat nog eens duidelijk kan maken een dezer dagen! Tot die tijd moet je maar lekker van je af kletsen hier hoor! @ Kristel, ik ben tot week 16 onzeker gebleven meis probeer er maar niet over in te zitten, als het hartje eenmaal klopt is er niet meer zo heel veel kans dat het mis gaat. Makkelijk te zeggen van mij, ik weet het! Maar onzekerheid hoort ook bij een beginnende zwangerschap, daar zul je misschien nog wel even last van hebben. @ Maria, wat een mooie meid zeg! Echt leuk zo in een mooie jurk en eindelijk weer een kippetje @ Linnie, trotse zwangere kip leuk hoop op je hyves! Zo. Dat was het even wat reageren betreft. Vind jullie allemaal wel lief hoor! Wesley heeft vandaag uitgeslapen en een rothumeur hahaha... Niks was leuk. Nu ligt hij weer in bed! Hij heeft ook flinke rode wangen maar geen koorts dus misschien last van de tandjes?! Hij heeft wel flinke bulten bij de kiezen maar er is nog niks door. Nu is hij ook al lekker verkouden en ik ook, dus we zitten er beide bij in onze pyjama met rode neuzen en wangen hahahaha...
zo was ik alweer.. maria: wat een schatje is Rosalina zeg! echt lief deli: beterschap meis, ook voor wesley! enne hoop dat je gelijk hebt natuurlijk heeel erg lang kan het in iedergeval niet meer duren ga weer verder met mijn filmpje
Wat een schatje Maria! Wen ik zal zo es gaan kijken op jullie site! Ben benieuwd! Net lekker boodschappen gedaan en bij de AH drie dozen brownies voor de feestdagen meegenomen. Die had ik vrijdag gehad bij mijn schoonzus en zooooo lekker....das met witte chocolade icing.....dacht nu hebben ze em nog! Hahahahaha Ja Deli ik ga een dezer dagen ook es ff goed met Barry praten en ook over zijn moederhebben want ben er echt helemaal klaar mee. Met ALLES!
Willen jullie evn op mijn site kijken. Het moet er zo uitzien, maar mijn moeder mist foto's als ze de pagina opent. Ben benieud of dat bij iedereen is. Bij mij doet hij het namelijk wel.