ik zie de onderste foto's niet helemaal wendy.. zie de tekst onder de onderste foto's ook niet.. zit achter de laptop..
Hey meiden, Daar ben ik weer even. Vanacht flink ziek geweest en nog steeds niet helemaal lekker Heb net foto's gemaakt van de babykamer en wagen. Ga zo de foto's op onze wondertjuh-site zetten. @ Wendy, zag net toch een knappert voorbij komen Wij hebben een mobieltje voor op het bedje, maar die past helaas niet @ all, als ik zo nog tijd heb reageer ik even op jullie allen.
Mup bekent probleem dat met die mobieltjes....hoorde t van wendy ook al. Ik zal zo es gaan kijken op jullie site...wat was t wachtwoord ook alweer...?
Dankje mup! Ja dat probleem heb ik ook met mobieltjes. Maar die ik nu heb past wel op de box en op het bedje gelukkig.
@ Wendy, dan ben ik dus niet de enige met dat probleem. Ik hoop dat die op de box past, die moeten we nog in elkaar zetten. @ Yoyo, zal het even mailen
hey meiden, ben weer terug van de vk! mijn bloeddruk was weer goed dus het rustig aan doen heeft geholpen Met de kleine gaat het allemaal nog prima in mijn buik. Heb voor over anderhave week weer een afspraak en dan gan ze als ik het wil strippen. maar wij gaan er natuurilijk vanuit dat dat niet meer nodig is omdat de kleine er dan al is mup: ben ook wel benieuwd naar jullie kamertje. Als je wil, mag je mij ook het wachtwoord wel sturen in een pbtje.. fijne avond! xxx
@ Wendy, dan zullen we morgen de box maar eens in elkaar zetten. Als ie niet past kunnen mijn schoonouders het misschien nog ruilen.