[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ja ik weet ook het wachtwoord niet :( maar ik heb hetzelfde probleem hoor! Mijn mobiel past eigenlijk ook niet op de box maar hij hangt nu wel gelukkig al hangt hij niet zoals het moet en als je 'm aan stoot ligt ie er af hahaha....

@ Juffie, fijn dat alles goed is en natuurlijk komt het niet zover!

2. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Mup, wat een mooie kamer zeg! Ben jaloers!

Meiden, heb jullie advies even nodig! Voelde jullie je na de 12 weken ook opeens heel goed? Af en toe vergeet ik weleens dat ik zwanger ben! En dan begin in meteen te twijfelen of dat wel normaal is ;) Sorry hoor, ben stiekem nog steeds een heel onzeker kippetje :D

3. Delilah

Delilah Niet meer actief

Bedankt mup! Ziet er heel mooi uit allemaal! Wees er maar lekker trots op!

4. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    Goede avond kippies;

Mup en wen; hoe kom ik op jullie site?

Hier gaat alles goed :D

Yoyo; das balen en frusterend als mensen zo met je omgaan en zeker als Barry niks met jou bespreekt en wel met iemand anders grrrr ken het gevoel. Gewoon zeggen hoor! lucht erg op...

Deli; niet ziek worden hoor :(

Juffie; hihihi spannendhihih

Mariah; mooie baby zeg hahahah ik had vroeger ook zoveel haar en verwacht bij ons ook een kindje met veel haar hahaha erg leuk :D

Lin; eindelijk aan iedereen vertellen...fijn dat het zo goed gaat

Kristel; onzekeheid hoort er allemaal bij, maar ik hoop dat het goed komt en daar gaan we voor....

Pooh; hoe is het bij jullie?

Ga nu lekker eten en wens jullie een fijne avond

5. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    mink hoe is t met jou?
    Je reageerd wel op iedereen maar dat vergeet je....hahaha SMAKELIJK!

6. Delilah

Delilah Niet meer actief

Wahahaha Linnie, na die eerste echo was ik zoooo blij en toen was ik ook wel weer onzeker aan het worden en dat ging eigenlijk pas weg toen ik bij 16 weken het hartje hoorde bij de vk! Dus het is helemaal niet vreemd meis. Iedere zwangere heeft toch altijd geroepen hier dat de onzekerheid en het wachten nog niet over is als je zwanger bent ;)

7. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Thanks kippetjes!

@ Linnie, ik voelde me niet opeens goed na 12 weken. Dit is wel langzaam gegaan na 14 weken geloof ik. Maar het wil niks zeggen. Heb wel dat ik me een dag heel goed voel en dan weer een aantal dagen niet.

@ Mink, via www.wondertjuh.babysite.nl het ww mail ik je wel even.

8. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Dat is ook zo! Als het goed is mag ik vrijdag weer naar het hartje luisteren bij de VK en dan zal ik wel weer gerustgesteld zijn!

En trouwens, voelde me vandaag helemaal niet zo goed, haha! Maar heb gewoon wat minder krampjes en dergelijke en daar moet ik gewoon blij mee zijn! :D

Hihi, Linnie het onzekere kippetje! :)

@Mink; Lang geleden meis, hoe is het met je? Voel je je goed!

9. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    Hey,

Ja hier gaat alles super goed. Zo goed dat ik het op 3e kerstdag tot 04.00 uur heb volgehouden en de volgendedag om 10.00 uur al naast mijn bed stond hahaha. We gaven een feestje en dat wordt dan wel vaak laat :oops: maar wel erg genoten.

Verder nog erg druk met werk. Ben nu aan het afronden, maar kan het nog wat moeilijk loslaten :oops: Maar dat gaat wel goedkomen. Ik schrik ook steeds als ik mijn banner zie, Nog maar 6 weken :confused:
    Maar ik heb er veel zin in en de december maand gaat zo snel...

Mup wat een prachtige kinderkamer :D vooral jullie gordijnen in combi met de rest, erg mooi. en een mooie kinderwagen. Wij hebben die ook hahah alleen andere kleur.

bij de verloskundige was ook alles goed. Ze was mijn bloeddruk aan het opmeten en vroeg; zo jij doet wel erg rustig aan of niet? En ik; UUHHH nee eigenlijk niet hahaha had ik een bloedruk van 90/ 60 hahaha erg laag
    snap er zelf ook niks van.

Ga nu op visite. Fijne avond iedereen :D

10. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    mink: ja na mij ben jij de volgende! :) en wat een lage broekdruk zeg! mijne was nu 150/80. maar vorige week onderdruk dus 90 :confused:

11. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik verveel me....

12. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    linnie: heel normaal hoor dat je je beter gaat voelen nu! heb ook een hele periode gehad dat ik bijna niets voelde.. Lekker van genieten!

mink: wat fijn dat je je nog zo goed voelt. tot 4 uur opblijven. pff lukt mij echt al een tijdje neit meer.. nou ja ben nooit een nachtbraker geweest, scheelt ook natuurlijk :)

13. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    yojo: ook niets leuks op tv volgens mij he?

14. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Nou genoeg werk hier in huis om te doen maar daar heb ik geen zin in dus hoef me niet te vervelen....om half negen komt er weer genoeg op tv volgens mij....

15. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    yojo: das lastig dan natuurlijk ;) Of vervelende dingen in huis doen of je vervelen ;) allebei niet zo aantrekkelijk :)

ga even lekker douchen en dan verder bank hangen..

fijne avond!

xxx

16. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Heey lieve kippies!

Ben der nog wel hoor! Had buikgriep... voel me net pas sinds vandaag weer helemaal de oude! Tijdens de kerstdagen had ik er weinig last van, alleen vroeg moe en wat licht op de maag, maar woensdag en zaterdag en zondag was het hommeles... zelfs haantje werd woensdag ziek. De kids zijn toen door opa en oma opgehaald en hebben kerstavond met hun doorgebracht terwijl wij ziek op bed lagen... blergh! Maarja, is nu weer over gelukkig!

Morgen en woensdag nog ff aan het werk en dan weer lekker lang weekend, heerlijk! Woensdag is mijn haantje jarig (jaja, op oudjaarsdag, en dat elk jaar maar weer...;) ), dus dan vieren we zijn verjaardag, hebben we al een hele poos niet gedaan, dus werd wel weer hoog tijd, hihi!

Nou, wilde jullie ff laten weten dat ik wel aan jullie denk hoor! En wilde jullie voor nu alvast weltrusten wensen! Zal mijn best doen om morgenavond even te komen kijken! Knuff voor iedereen!

Dikke tok!
    Xx

17. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Hey QB! Buikgriep?! Blijf maar een beetje uit m'n buurt ;) :)
    Gelukkig gaat het weer beter!

:oops: Ik heb een buikfoto geplaatst :oops: Wel met kleding hoor, want zonder is hij nog niet heel mooi ;) :) Hij lijkt heel groot, maar het valt best mee hoor :D

18. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    van bopita toevallg?

19. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Mink, fijn dat je je nog zo goed voelt toch! Beter zo dan anders! Ik schrok ook steeds van m'n banner hahahaa maar meis het einde komt toch echt in zicht ;)

@ Linnie, mooie buik hoor! Wees er maar trots op!

@ Yootje, je nog kunnen vermaken gister?

@ Juffie, al aan het bevallen? :)

@ Wendy, ik heb ook een box van bopita idd waar de de mobiel niet aan past.

@ all, het is vroeg dag hier, Wesley was om 5 uur klaarwakker, net de fles gegeven en mama zit er met een loopneus bij :( als hij zo terug in bed gaat ga ik mooi mee, hopelijk slaap ik dan nog even en kom vanmiddag nog wel ff tokken.

20. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Goeiemorgen!

Ja ben lekker met laptop op de bank gekropen en heb CSI en Bones gekeken.

Zo vandaag tot vijf werken maar ik hoorde al van een collega dat er gister nog een hoop kinderen afgemeld waren. Laten we hopen dat dat vandaag ook is want ik heb helemaaaaaal geen zin.....

Tot vanavond!

Deel Deze Pagina