[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    gisteren hadden wij ook weinig kids .
    Ik vond het wel jammer want had ff afleding nodig
    me lichaam doet deze maand weer maf ik dacht gisteren ochtend ojee weer een vroege cyclus had namelijk roze afscheding gespot dus dacht ook ongie zal wel door zetten aangezien het meer dan 2 druppies waren.
    Maar tot nu toe niks niente nada geen bloed te bekennen .
    Maar ja we hebben maar een keer geklust en naar mijn idee te vroeg om en eitje te bevruchten du zwanger nee dat denk ik niet. Dus slecht geslapen en toen ik wakker werd gelijk naar de wc maar nog steed niks.

Ik wil zo graag hopen dat me ei toch iets eerder is geweest en dat ik dus een klein beetje hoop mag koesteren.

Was gisteren wel heel de tijd aan het kokhalzen en eergisteren mega veel steken in me buik.
    Me borsten zijn nu ook minder gespannen maar ben nog wel misselijk maar kan van de spanning komen.

En ik had me zo voorgenomen om me deze maand niet met zwanger worden bezig te houden maarja dan kriijg je dit.

sorry voor ego verhaal maar word erg moe van me lichaam deze maanden hahaa
    Steeds een SI of blaasontsteking of beide word je ook niet vrolijk van en dan nog een stomme cclus die in de war is .

2. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goedemorgen meiden,

linnie: mooi buikje hoor! :)

qb: he bah buikgriep. gelukkig nu weer helemaal beter!

melanina: ga voor je veren!

All: ga nu weer mijn bedje in. ben er even met mijn haantje uit gegaan om wat te eten.. nu nog maar een paar uurtjes slapen denk ik ;)

tok later weer!

3. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ola meiden!

Ga ff koffie halen, met een collega kletsen en daarna ga ik bijlezen!

Tok zo!

XXX

4. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    heeft de koffie gesmaakt ?

ik heb de mijne er net weer uitgegooid dus denk dat er een griepje aankomt .

5. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    zoo ben ook weer uit mijn bedje..

melanina: hoop stiekem dat je om een andere reden je koffie er uit gooit hoor..Hoop niet dat je buikgriep krijgt :(

6. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    hoop het ook juffie hahaha
    zou het bijna denken door alle symtonen van de afgelopen 3 dagen lust zelfs ff geen chocolade meer hahaha.
    Maarja een vrouwenlichaam zit raar in mekaar dus ga pas echt juigen als ik een posi test heb maar dat duurt nog eeuwen voor ik mag testen hahaha

7. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    je lichaam kan je inderdaad behoorlijk voor de gek houden helaas.. Zie dat als je je laatste cyclus aan houdt je al overtijd bent.. wanneer denk je zelf te kunnen testen?

8. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    als je die van 22 bedoelt is dat gisteren genoteerd dacht ongie te worden want had smorgens licht roze verlies maar dat is ook gelijk gestopt en niet terug gekomen dus het is nu wachten tot testen of het doorzetten van ongie.

9. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    oh oke... nou wil je geen valse hoop geven maar ik had toen ik zwanger was bruine afscheiding voor ik ongi moest worden. Was zelf aan het wachten tot het zou doorzetten.. maar dat gebeurde dus niet :)
    Zitten we allebei op het wachtbankje.. jij tot nod ik tot de bevalling gaat beginnen ;)

10. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    hahaha bij mij was het geen bruine afscheiding maar echt roze en ong een druppel of 5 .
    Maar goed dalijk lekker weg 3 daagjes brussel en als ik terug kom en de duivels zijn nog steeds weg dan misschien durf ik een test te wagen .
    Hoe meer mensen mij hoop geven hoe minder ik zelf erin ga geloven hahaha.
    Alleen die misselijkheid word ik nu al zat pffff of griep of spanning of..... .
    Maar zou wel zo tof zijn zwanger zijn met nieuwe jaar en dan toch in 2008 zwanger geraakt in ronde 5 jammer dat het niet wat later in me cyclus is anders had ik op 1 januarie kunnen testen :)

11. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    oh lekker even een paar dagen weg! :) gaat de tijd ook sneller ;)

12. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Precies .
    En als ik ongie moet worden dan liefst wel gewon vrijdag hahaa

13. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    gisteren weer een nieuwe buikfoto gemaakt. hopelijk is het de laatste.
    heb toch wel wat striae bij mijn heupen gekregen de laatste paar weken helaas :( krijg er wat moois voor terug ;)

14. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    mooie buik hoor en hopelijk komt je uk snel

15. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    @Juffie; Nog niet bevallen meis?! Verdorie! ;) Mooie buik hoor! Hij lijkt ook wel lager te zitten, of zie ik dat verkeerd? Hoe voel je je verder?

@Melanina; Spannend meis, hopelijk een innestelingsbloeding! Ik had ook een veegje bloed voordat ik positief testte, het waren bij mij alleen geen druppels, het was echt minimaal! Hoop het voor je meis!

@De rest; Hoe is het? Knuffel van mij!

XXX

16. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    nee nog geen bevalling helaas. Maar goed zou het ook niet zo erg vinden als het januari wordt hoor. heb ik me al vanaf het begin op ingesteld ;) Kan ik me morgen nog lekker volstoppen met oliebollen en appelflappen :)

17. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    precies zoui ik nu ook hebben met ongie worden kan ik tenminste lekker een drankje drinken vooral als ik maandag ineens wel ongie zou worden.
    Ben ik zwanger dan is het 100000 maal waard maar anders een verspilde dag hahaha

18. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Een paar drankjes kan geen kwaad hoor Melanina! :) Gewoon doen!

Juffie, inderdaad, als je je er toch al op ingesteld hebt, dan maar lekker genieten van oudejaarsavond! :) Zou ook wat zijn als jij 's nachts ligt te bevallen, haha :)

Ohhhh mijn god, ik hoop zo dat mijn moeder vandaag al oliebollen heeft gebakken, heb er zo'n ZIN in! :) HEERLIJK! :)

19. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    word al misselijk als ik aan die geur denk

20. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    ooh heb ook zin in oliebollen :) Heb trouwens overal zin in... heb net al een cakeje op maar nog steeds trek :oops: Ben nu aan het bedenken wat ik nog meer kan gaan eten. denk dat ik maar gezond ga doen, een appel of zo.. moet de laatste paar dagen natuurlijk geen kilo's meer aankomen..

Deel Deze Pagina