hahaha goede morgen kippies, Ik lees oliebollen hmmmm lekker! Linnie; je krijgt echt al een buikje, wat mooi Ik kan daar zo van genieten... Juffie; je hebt echt een mooie buik hoor! Ik ga zo weer aan het werk, heb even pauze, werk vandaag lekker thuis in mijn jogging pak hahaha. Zal wel even aan mijn haan vragen of hij een nieuwe buikfoto wil maken Melina; gewoon afwachten idd. Die ene keer kan net genoeg zijn, zo ben ik tenslotte ook zwanger geworden... yoyo; en veel kids vandaag? nou fijne dag in iedergeval en tok laters
hey mink! lekker hoor thuis aan het werk in je joggingpak! Ben trouwens heel benieuwd naar jouw buikje wendy: leuk kaartje!
Mijn mama gaat ze pas morgen bakken Maargoed, kan ik me er nog meer op verheugen @Mink; Thanks meis! Ik geniet er ook echt van! En waar is jouw buikie?! En wat een mooie kinderkamer zeg, ben jaloers! @Wendy; Mooi kaartje! @Juffie; Doe maar niet morgen om 12 uur bevallen, want dan kan je niemand bellen
Middag lieve kipjes! Ik zit aan de cornflakes en lees over oliebollen, jammmmieeeeeeeeeeee wij gaan vanavond bakken @ Mink, heerlijk joh zo'n pyjama dag thuis @ Melanina, ik veer voor je dat je toch niet grieperig bent hoor! @ Juffie, ik kreeg op het laatst ook striae het leek heel ietsiepietsie tot dat Wesley eruit was maar het is voor een goed doel! @ Linnie, mooie buik hoor maar dat had ik al gezegd... @ Yootje, ik hoop dat je een korte dag hebt vandaag! @ all, zwaaaaaaaaaaaiiiiiiiiiii
zoo heb even oliebollen gekocht.. ben maar even op de fiets gegaan want anders moest ik krabben.. Kan me wel voorstellen dat die kleine nog lekker bij mij blijft trouwens, brr wat is het koud Wel lekker weer trouwens 8) het is dat ik zwanger ben anders had ik lekker geschaatst..
@Juffie; Ben jaloerssssss! Verdorie! Ik wil ook een oliebol Nee hoor, geniet er maar lekker van! En over het weer, 's middags vind ik het ook lekker met een zonnetje erbij, maar 's ochtends 6 uur... Nehhhh! Het was vanochtend -7 @Deli; Thanks meis! Jij ook al aan de oliebollen?! Verdorie! Waarom iedereen, behalve ik Geef je ook een stukje aan mij? Heb je nog lekker kunnen slapen, hopelijk is het loopneusje inmiddels ook voorbij! Ohhhh, het is nog maar 13 uur en ik heb mijn werk af en totaal geen zin meer Maargoed, ik moet haantje ophalen om 17 uur.. Dus moet wel wachten! Of zal ik nog ff snel naar de stad racen, heb een onwijs gave zw-broek gezien bij de H&M voor 30 euri! *twijfel twijfel* Oh ja, nog zo'n twijfelgevalletje! Ik zag op internet een aanbieding voor een 3d-echo voor 50 euro, maar dat geld alleen nog de maanden december en januari.. Nu ben ik eind januari 17 weken, zou het dan al een mooie echo zijn? Iemand enig idee? Ben benieuwd!
@ Linnie, het is natuurlijk altijd mooi om je kindje te zien maar een 3D is het mooist vanaf een week of 24 dus ik zou het persoonlijk niet doen. Maar nee, ik heb niet lekker geslapen zit nu ook weer met een prop keukenrol in mijn neus getsie! Ik zit overigens nog niet aan de oliebollen hoor, wij gaan vanavond bakken, haantje en ik... Moet eigenlijk nog even 2 emmers halen voor het beslag, blehhhhh geen zin in! @ Juffie, heerlijk weer he, lekker warm aankleden en dan er op uit, klinkt goed ik doe er alleen niet aan mee hahaha... Een paar jaar geleden heb ik nog schaatsen gekocht, kon als kind echt goed schaatsen, was ook nergens bang voor maar nu vond 'r niks aan hahahaha
Hihihihi, ik zou niet kunnen wachten hoor juffie Maar ik vind ze altijd het lekkerste als ze koud zijn dus voor mij pas morgen flink aan de oliebollen! Ik ga even met Wesley spelen, die gaat met de babygym aan de haal en is aan het roepen, hahahaha zo schattig!
Veel plezier met spelen Deli! Juffie, lekker! Zou niet kunnen wachten hoor! Ik heb maar een zakje tikkels voor mezelf gehaald, had zo'n trek in iets lekkers! Kreeg trouwens net een mailtje over de 3d-echo en die vrouw zei ook dat het met week 25 het mooist is! En wat een lieve vrouw, als ik nu al de afspraak maak, dan mag ik nog voor 50 euro! Goed he?! Ik heb hem voor 27 maart gepland Joepie! BLIJ!
Leuk Lin! Vanaf die periode ong. zit er al wat baby-vet op jullie kindje, anders ziet het er zo iel uit en dat is minder mooi. Ik was bijna 24 weken zwanger toen ik de 3D echo had en die vond ik al mooi dus als jij 'm tegen die tijd hebt staan komt het helemaal goed! En nog met korting ook, superrrrrrrrrrrrrrr!
Dat zei zij ook inderdaad! Haha, maart is nog zo ver weg, maar toch kunnen we daar alvast naar uit kijken! Wanneer moet ik trouwens bellen voor de 20-weken echo? Is het misschien slim om nu alvast af te spreken? Trouwens, wanneer ga je weer eens spammen met wat leuke foto's van het mooiste ventje van dit forum Deli?
Ik heb toen ik voor de 16 weekse controle bij de vk moest komen een info-foldertje gekregen over de 20 weken echo en toen zeiden ze ook dat ik een afsrpaak moest maken als ik die echo wilde. Als ik jou was zou ik het even vragen aan je vk, ik zie dat je vrijdag weer mag?
Jeps, vrijdag naar de VK! Hoop dat we dan het hartje mogen horen! Zin in! Zie wel een beetje tegen het wegen op, dat heb ik serieus al een paar jaar niet gedaan Hihi! Zal het dan wel ff navragen! Balen dat je trouwens nog steeds aan het snotteren bent zeg.. Blerghhh! Ik moet alleen wel zeggen dat ik het al helemaal voor me zie, jij met zo'n grote dot papier in je neus
Nou Linnie, je wil dit niet voor je zien hoor! Zie er echt belabberd uit en inderdaad zo'n megaprop in mijn neus, hihihihi... Wesley zat er ook met grote ogen naar te kijken en wilde 'm pakken... Ieuwwww! Nee, dat is vies Wesley! Tja, dat wegen kan ik me wel voorstellen maar als ik foto's van jou zie hoef jij je daar geen zorgen om te maken meis! Ik hoorde pas bij 16 weken het hartje maar jij hebt het al eerder gehoord toch? Dan zul jij 'm nu ook wel horen, dat is meestal dan gewoon bij elke controle!