Whahahaha! Hilarisch! Wesley dacht dat die prop het zusje was van z'n lollifantje Ik heb het hartje al gehoord met 10 weken, maar dat was tijdens de echo! Heb geen idee wat voor apparaat de VK gebruikt! Vind het wel weer leuk!
Whahaaaaaaaaaaaaaa.... Wesley dacht 'dat is nog eens een grote lollifant' LOL Nou, lach er maar om, ik ben er helemaal sch*** ziek van! Heb een rode neus waar de vellen aan hangen van het snotteren maar ja, er zijn ergere dingen! Bij de vk bij ons hebben ze gewoon zo'n doppler ding maar het is bij iedereen weer anders dus kan alleen maar hopen dat je het hartje weer mag horen! Bij ons doen ze het niet voor de 16 weken omdat het dan soms moeilijk vindbaar is geloof ik. Ben benieuwd hoe het bij jou gaat allemaal willen jullie het geslacht weten trouwens? Ik ga ff stofzuigen zo, Wesley ligt in bed dus ik ga ff snel wat doen zo en me aankleden
Ik denk dat ik wel lichtelijk in de stress zou schieten als ze het hartje niet kunnen vinden Daar gaan we maar niet vanuit! Bij de echo had ze hem meteen te pakken We willen het niet weten! Of beter gezegd, ik zou het best willen weten, maar haantje wil het absoluut niet En ik vind het toch ook wel weer iets hebben als het een verrassing blijft Hoewel de nieuwsgierigheid toch wel een beetje toeslaat nu hoor
Ahhh, velletjes aan je neus.. AUWWW! Sorry, zal niet meer lachen meis! Balen voor je! Hopelijk is het snel over!
Daar ben ik weer! Het was rustig en ik mocht lekker naar huis. Na een uur te hebben staan janken op de groep....alles kwam eruit van de laatste tijd....bleh....maar goed ben t ff kwijt.... Melanina ik veer voor je!
Ja wij waren ook erg nieuwsgierig Lin maar het was ook supergaaf dat je tot op het eind gewoon niet weet wat je krijgt! Tijdens de bevalling waren we nog bezig, de vk dacht een meisje, de kraamhulp dacht een jongen en wijzelf dachten ook een jongen, wel erg leuk hoor! @ yootje, meis, wat vervelend dat het er op je werk uit kwam maar wel fijn voor je gevoel, je zult toch wel opgelucht zijn nu... Knuf voor jou!
Ja ben er zeker wel wat van opgelucht alleen nu wil ik t t liefste ook allemaal bij barry eruit gooien maar die komt morgenavond pas thuis....
Ahhh, dat snap ik Yootje. Weet je wat mij altijd helpt, het op te schrijven. Ik deed heel vaak als er iets tussen mijn haan en mij speelde alles in een mail of brief zetten zodat hij dat rustig kon lezen? Misschien is dat wat voor jou? Dan had ik alles van me af geschreven en in alle rust zoals ik het zeggen wou en dan had ik meteen alles in mijn hoofd op een rijtje.
Ben trouwens klaar met het zuigen van de woonkamer, heb de zonnenschermen naar beneden gedaan, dat scheelt ook een stuk want op die donkere meubels zie je echt alles ga nu maar ff alles snel afsoppen
Ja ik schrijf altijd alles voor mezelf in een dagboek. Scheelt ook al. Ik ga lekker aan de opruim hier. Heb een leuke site gevonden...www.coverbee.com Leuke hoezen voor je laptop!
ahh yojo.. wat vervelend zeg dat alles er op je werk uitkwam! inderdaad goed idee van deli.. alles opschrijven! linnie: leuk zeg een 3d echo en voor maar 50 euro.. wij hebben er geen gedaan maar lijkt me wel super leuk! deli: lieve foto weer! enne arme neus nou heb mijn eerste oliebol op hooor.. mmm smaakt naar meer
Ahh Yootje, gelukkig ben je wel opgelucht! Huilen kan soms zo fijn zijn! Hopelijk kun je straks ook je ei kwijt bij Barry.. Komt wel goed schatje! Deli, wil je bij mij ook even komen soppen? Ik ga morgen aan de sop, dan ben ik lekker vrij! Ga lekker vroeg opstaan, zodat ik 's middags nog even mijn bedje in kan Lekker! Heb nu enorme pijn in mijn hoofd, die uitzendkrachten kwamen net met een mannetje of 10 binnenstormen.. Ze hadden een storing, dus konden nog niets doen, dus kwamen ze mij maar lastig vallen!
Hey meiden, Alles goed hier? @Liena: Gefeliciteerd met jullie zoontje geniet ervan @Syl: Ook jij gefeliciteerd met jullie kleintje geniet ervan @Pooh: Gefeliciteerd met je zwangerschap, ben heel erg blij voor je! nu lekker van genieten @Linnie: Een 3d echo is echt heel erg gaaf, hebben wij ook gedaan en zijn blij dat we het gedaan hebben! het is zo bijzonder om je kindje al in 3d te zien in je buik @Deli: wat een mooi mannetje heb je toch en een leuke pyjama! @Yo: Goed van je dat je het allemaal opschrijft, dat kan al heel erg opluchten en zo kun je altijd je verhaal kwijt. @Juffie: Nog steeds geen kuikentje te bekennen bij jou? spannend hoor! Red je het allemaal nog een beetje? Hier gaat alles goed, Kevin is nu alweer 6 weekjes en 3 dagen gaat zo hard! Vanmorgen bij het CB geweest en hij is weer 300 gram aangekomen en dat van alleen BV, ben zo blij en trots dat de BV zo goed gaat Heb ook ff met het werk 3 weken extra vakantie geregeld voor volgend jaar, anders zouden we in de knoop komen met de creche, dus ben nu nog 7 weekjes thuis heerlijk! Mocht ik vandaag niet meer hier komen, wil ik iedereen een spetterend uiteinde wensen en een voorspoedig 2009! Liefs Sandra
Zo, alles gezogen en gesopt en de keuken ook weer op orde voor het bakken straks volgens mij hoor ik Wesley ook mompelen dus die zal zo wel wakker zijn. Mooie tijd! @ Lin, wil best bij je komen soppen hoor, heb jij ook een keukenrol voor mijn neusje dan? Anders blijf ik soppen @ Sandra, wat fijn dat het zo goed gaat met de bv! Mag je ook supertrots op zijn! Ik ben jaloers! Fijn dat je ook nog voorlopig thuis bent, lekker toch! Geniet nog maar even! @ Juffie, lekkere oliebollen dus? Vorig jaar heb ik nog een heel eind gereden naar een oliebollenkraam maar daar was het zooooooooooooo druk dus toen dacht ik pech gehad! We wilde zelf bakken maar alles was uitverkocht, nu waren we er als de kippen bij dus alles al in huis!
Ja gaat weer Deli! Net even naar de action geweest voor wat decoratie...had nog herfst op de tafel staan....zegt genoeg hahahaha nu even weer wat fris en fruitigs gehaald met wat vlindertjes erbij! Dan nog stoffen en zuigen en klaar!
Juffie, nu heb ik helemaal zin in een oliebol! Denk dat ik vanmiddag ook even snel iets ga halen bij de gebakkraam Day, fijn dat alles zo goed gaat met de kleine! En lekker nog 3 weken langer thuis en kunnen genieten van jullie ventje! HEERLIJK! Geniet er maar lekker van! Yootje, gelukkig gaat het weer beter! Kop op meis! Nog even volhouden en dan heb ik vrij! Ik word namelijk een beetje gek van al het gezeik hier! Mijn compu was vorige week al gecrashed, dus ik kon niet in het systeem van de klant.. Had vorige week dinsdag al doorgegeven dat ik dus mijn administratie niet kon bijwerken en dat mijn compu dinsdag pas gemaakt kon worden.. Kreeg ik alsnog een mailtje vanochtend, waarom ik mijn administratie niet had bijgewerkt en of ik een beetje op kon schieten... AHHHHHHHAAAHHHHHHHH! *kill attack* Grrrrr... Stomme mensen!