[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Moet ineens aan klungelsmurf denken ;)

2. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Hahahahahahah!

Ja altijd lekker idd!

Heb ook geurbrandertje aangedaan met rozenhoutolie. Word ik ook altijd rustiger van....staat mooi mijn nieuwe versierseltjes!

Nu nog zuigen....bleh

3. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hihihihi, klungelsmurf :D Delikip vindt de smurfen leuk!

Fijn dat je weer een beetje bent opsmurft Yootje ;)

Ik smurf er weer van door, moet nog even met mijn kleine smurf spelen ;)

4. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hahahah met mijn kleine smurf spelen....tis dat je een vrouw bent anders ging ik nog wat denken.....hahahahah
    Nou ik ga ook nog wat smurfen!

5. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Lieve meiden,

Ik ga lekker afsluiten! :) Heb er geen kracht meer voor! :D

Als ik jullie niet meer mocht spreken, dan wil ik jullie bij deze een hele fijne jaarwisseling toewensen! Veel plezier en drink maar een drankje voor mij! (de dames die alcohol mogen drinken dan he?! )

En voor nu een fijne avond!

XXX

6. Delilah

Delilah Niet meer actief

Whahahaha Yootje, dat klinkt idd een beetje gek ;) gelukkig ben ik een kippie :D

@ Linnie, jij ook een fijne faarwisseling alvast en sopse morgen!

7. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Linnie fijne jaarwisseling en succes morgen met soppen!

8. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Mijn God wat is het weer koud! BRRRRR

9. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Kippies

sorry dat ik er zo weinig ben hoor maar ben zo druk steeds dat ik haast geen tijd heb maar wil wel bij deze alvast iedereen een super knallend uiteinde wensen een een geweldig nieuwjaar :D

Morgen oliebollen bakken :)

Goh kijk ik net de tuin in omdat er ineens zo'n licht vandaan kwam staat er een enorme denneboom aan de overkant van onze tuin in lichterlaaie omdat die sukkels al viirwerk aan het afsteken waren....blij dat het zo koud is dus brandde hij vrij snel uit maar het was maar paar meter verderop dus best ff schrikken :confused:

10. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Hey hallo allemaal!

Ik wil iedereen alvast een goed einde van het jaar wensen en natuurlijk een nog beter begin van het nieuwe jaar. Ik wens iedereen veel liefde, geluk en gezondheid toe. En voor degene die zwanger willen worden een vruchtbaar jaar gewenst! Kijk uit met vuurwerk zodat jullie in het nieuwe jaar hier vollop kunnen tokken!
    Zodra ik en Stan weer een beetje ritme hebben kom ik jullie weer flink gezelschap houden.
    Dikke k(l)us

11. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Heeyz! :D

Nog geen nieuwe kuikentje gedropt? ;) Zal je zien hoor, morgen bevalt Juffie. Heeft ze een oud&nieuw beebje! Mijn haantje is morgen ook jarig, kunnen we het tegelijk vieren! ;)

Heb wel teruggelezen, maar reageer ff niet hoor. Moet zo Britt wakker schudden voor haar laatste fles. Zag wel weer een lieve foto van mijn schoonzoon voorbijkomen, laif hoor!

Voor ik weer afhaak wilde ik jullie deze leuke foto niet onthouden... Britt kreeg vanmiddag weer een fruithapje, en dat vind ze zo lekker dat ze haar mond wagenwijd opengooit, haha! Let vooral op haar vuistje, helemaal gebald, hihi! Ze is zo trouwens totaal niet op haar charmants hoor, maar dat lijkt me logisch... ;)

*Doe mij dat fruihuit!*

Mocht ik morgen niet meer online komen, denk eigenlijk dat ik ff snel kom spieken, wil ik bij deze iedereen alvast een hele fijne jaarwisseling wensen enne, let op met vuurwerk he! ;) Ohja, oliebollen bakken! Gaat haantje morgen doen met zijn vader, ikzelf moet werken... maar... we hebben wel vanaf 1600u tot 1800u nog ff een borrel op het werk! Proost!

Xx

12. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    QB: wat een geweldige foto :) Je kan inderdaad wel zien dat ze het lekker vindt!

13. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Haha ja super he? En dan te bedenken dat ze bij haar allereerste hapje vorige week ongelooflijk vies keek, hihi! En nu? Lekkerbekje is het! ;) Heb jij nog geen gerommel in de trommel eigenlijk?

14. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Kippieees,
    Iedereen een fijne jaarwisseling toegewenst!

15. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Jeetje, was ff wat aan het teruglezen, en kwam tot de schokkende conclusie dat we gewoon al 2092 (!) pagina's hebben volgetokt! Haha!

Xx

16. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Nou, ben weg hoor. Ga eens kijken of mijn bedje nog op dezelfde plek staat als waar ik hem vanmorgen heb achtergelaten... Alleen met 1 verschil, naja, 3 eigenlijk. Richard, Jamie & Britt lagen er vanmorgen lekker in te kroelen terwijl ik me klaarmaakte voor het werk...

Trusten allemaal en mocht ik niet meer online komen morgen (maar ga daar maar niet vanuit...;) ), iedereen een knallend oud en nieuw toegewenst!

Xx

17. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Dikke knuffel!

18. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    weer even spammen ;)

19. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Goeiemorgen dames!

Daar ben ik weer helemaal m oe en met wallen....gister niet lekker in slaap gevallen en net ging de wekker omdat ik met een vriend boodschappen ga doen voor vanavond....dan vanmiddag nog maar ff terug...

Kom vanmiddag nog wel ff langs!

20. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goedemorgen meiden,

wens iedereen en hele fijne oudjaarsdag!

xxx

Deel Deze Pagina