\/ \/ \/ Vandaag 3 jaar getrouwd met mijn haantje! \/ \/ \/ Een bijzonder goeie morgen kippies! Iedereen lekker geslapen? Ik niet zo... geloof dat ik bandenpijn heb links onderin mijn buik. Als ik op mijn rechterzij lig gaat het links pijn doen, heel zeurderig, en als ik op mijn linkerzij lig, besluit ons beebje me daar maar te gaan schoppen... en als ik op mijn rug lig, houdt beebje een polonaise in z'n/haar eentje... Lig nog even lekker met Jamie op bed, hij kijkt Sesamstraat en ik heb de laptop even. Straks boodschapjes doen, mijn ouders komen tegen 10u ff langs om gebak te halen, jammie! Vamiddag naar onze 'oud'-overbuurtjes, die zijn gister verhuisd dus gaan we eventjes kijken Jamie zit net de emoticons te tellen, hij zegt dat het centjes zijn, hihi! Oja, en ze zijn allemaal blauw! @Juffie; Dankje! Isookzo.
Goedemorgen allemaal! @ Juffie werkse vandaag meis! @ Queenie van harte gefeliciteerd! Wat vervelend dat je slecht hebt geslapen zeg maak het maar lekker goed met TAART! En je kunt nog even lekker luieren in bedje misschien?! Ik slaap nog altijd wel lekker alleen ik word steeds wakker omdat mijn heupen zeer doen dus dan moet ik gaan draaien... Afgelope nacht was kort we hadden scream 3 gekeken dus heb niet veel slaap gehad en ik heb echt giga jeuk aan mijn buik steeds om gek van te worden. En als ik ga krabben krijg ik allemaal bultjes en is mijn buik vuurrood @ alle kippies: halllooooooooo, komen jullie vandaag lekker tokken?!
Goedemorgen kippetjes! @Miran; GEFELICITEERD! *ook Linnie rent als een kip zonder kop* Weer een zwangere erbij! Het is hier echt besmettelijk! @De rest; Moet nog even bijlezen hoor, ga jullie zo een persoonlijk berichtje sturen! Ik ben vandaag een beetje verdrietig.. Gisteren een ontzettende moeilijke dag gehad.. Had het normaal gesproken ook wel moeilijk op vaderdag, maar gisteren zat ik wel op een toppunt, moest zo ontzettend huilen! De dag ervoor ook al.. Pffff, zwaar weekendje! Hoe is het met jullie? Ik ga ff bijlezen!
Goedemorgen allemaal! Hoop dat ik vandaag wel tijd heb om alles terug te lezen en ook wat berichtjes te plaatsen. *Dit kippie gaat haar best doen!* Tok later
Hey lieve Linnie, kan me goed voorstellen dat je een moeilijk weekend achter de rug hebt meid! Het zal ook niet meevallen! Kan ook niks verzinnen om je op te beuren alleen een kippenknuffel misschien!
Ohhh Deli, dat is lief! Zit ik weer met de tranen in mijn ogen! Om gek van te worden! Ik heb alles bijgelezen, maar de helft niet onthouden! @Queenie; GEFELICITEERD! @Juffie; Succes vandaag! Niet te hard werken hoor, das niet goed voor de beeb @Alle kippetjes die moeten wachten: Kom maar gezellig bij mij op het wachtbankje! Ik duim voor jullie! @Kippetjes die ongi zijn geworden; BALEN! Maar, nieuwe ronde nieuwe kansen!
Nog niet alles gelezen maar GOEDEMORGEN! Thanks voor alle lieve reacties, ik lees ze vanavond nog ff goed door. Oh en Miran alvast: gun het jou van harte hoor! Absoluut! Gisterenavond in ieder geval geklust. Maar do, vr en za dus niet (althans.. niet 'goed'). We zien het wel! Werk ze en tot vanavond lieve kippies!
Hoi allemaal! hoe is het hier? Met mij gaat alles wel lekker @Miran: Aaaaaahhhh GEFELICITEERD! super zeg! geniet ervan @Queenie: Gefeliciteerd met je 3-jarig jubileum @Juffie: Succes met de schoonmaak Heb de rest nog niet bijgelezen, zal dat vandaag even doen Wel hebben we afgelopen zaterdag de babykamer besteld en een hoop spulletjes gekocht! hahaha We maken er een Schapen kamertje van (ben gek op schaapjes) en hebben een echte hobbelschaap gekocht! hahaha Foto's staan in m'n album Mocht ik jullie niet meer spreken, fijne dag allemaal!
Whahaha! Ik vind dat hobbelschaap echt geweldig! En de babykamer ook trouwens! Mijn haantje noemt mij ook altijd 'schaapje' haha @Nata; Meis, niet teveel zorgen maken hoor! Hopelijk heeft je haantje hartstikke raak geschoten!
@ Day, leuk! Ziet er goed uit! Ben benieuwd naar het eindresultaat @ Linnieschaapje mijn haantje zegt altijd poes tegen mij wat een dierentuin hier!
hallo! wie kan mij helpen? normaal heb ik de ovu testen van babyboomshop, woensdag maakte ik de laatste op en die was bijna positief... maar ik had ze niet meer, dus ik heb ff snel de testen van de kruidvat gehaald(ovu) donderdag was die test posi vrijdag ook en zaterdag ook!... gister en eergister had ik flink wat slijm (sorry ) dus wist zeker mijn ei! MAar nu weet ik het ff niet meer! ik heb deze maand haast niet getempt mar normaal is mijn temp tussen de 36.3 en de 36.4! toen ik vanmorgen de eerste keer tempte was ie 36.2! nou dat klopte dus niet want zo laag is die nooit! ik nog eeen keer 36.6...nog 1 keer 36.7 naaaaaaaa? als ik mijn ei heb is ie altijd 36.7... maar nu weet ik het gewoon niet meer! zit er aan te denken om de ovu testen van cb te halen, maar stel dat ik wel gister me ei had (?) dan geeft die test negatief aan en weet ik nog niets! wat moet ik doen en wat zouden jullie doen? snap er helemaal niks meer van xx _________________
Hoi Leeuw, ik weet niks van ovutesten en tempen dus kan je helaas geen advies geven... Succes in ieder geval!
@Leeuw; Helaas weet ik ook niet veel over ovulatietesten en tempen.. Dus ik zou zeggen; "Klussen als een malle!" Dan kan het niet misgaan Ik heb trouwens nog steeds ontzettende pijnlijke tepels.. Zaterdag ook ontzettende pijn in mijn buik gehad, kon er niet van slapen.. Ik hoop dat de gyn me wat duidelijkheid kan geven hierover! Ik zou eigenlijk een ochtend werken vrijdag, maar heb besloten dat ik lekker de hele dag vrij neem! Lekker uitslapen! Ben er zo aan toe!
Ohhhhhhhhhhh lekker Linnie een hele dag vrij! Ik ben vrijdag ook vrij En wat die pijntjes zijn?! Geen idee, hopelijk toch een goed teken
Hallo meiden linny hier van mij ook een kippeknuffel! Deli hoe is het met jou? Leeuw ik tempte ook en op een gegeven moment was mijn temp laag ik dacht dat kan niet heb ik mijn ei dan nog niet gehad? twee dagen later ging hij met sprongen om hoog.En zie resultaat. Ik bedoel maar het kan altijd nog Met mij verders alles goed ik had een rustig weekendje op mijn werk. kus maria
Het rare is dat ik maar 1 keer mijn in mijn tepels heb gehad en dat was toen ik een eisprong had gehad Dus het zal toch wel 'iets' betekenen! Hopelijk mag ik dan toch aan de Clomid vrijdag, wil nu echt gaan beginnen! Geloof toch niet dat ik zwanger ben! Ohhh, jij ook vrij! Heerlijk he?!
@ Maria, goedemorgen meis! Fijn dat alles goed gaat! Met mij gaat het ook goed! @ Linnie, spannend! Het zal toch wel sterk zijn als je nu gewoon spontaan een eisprong hebt gehad! Ik hoop het! Die eitjes zijn misschien zo geschrokken en dachten IK SPRINGGGGGGGGG!
Jaaaaaaaa of die eitjes van jou hebben gewoon net zo lang gewacht tot ze dat camera-moment kregen het was gewoon een publiciteitstunt! Ben benieuwd! Hoe gaat dat nou vrijdag verder? Krijg je dan een gesprek en nog een echo of gewoon meteen de medicatie?
Wahahahaha! Nu al camera-geil! Hebben ze niet van mij hoor Ik krijg zowiezo de uitslagen van mijn bloedtesten (7 buizen bloed..) en volgens mij dan meteen beginnen met de medicatie, maar dat weet ik niet helemaal zeker! Het was in elk geval niet nodig om eerst ongesteld te worden!
"zo moeder - zo eitje" Als ze het niet van jou hebben, van wie dan wel ik heb wel gezien dat jij flink wat gekke bekken kan trekken op je hyves-foto's.... Misschien heeft niet de gyn de eitjes afgeschrikt maar andersom whahahaha.... Je gaat wel eerst een zwtest doen toch? Ben benieuwd naar de uitslag!