[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delilah

Delilah Niet meer actief

Goedemorgen alle kipjes op rij!

@ Queenie, leuke foto :D zo zit Wesley ook in de stoel, als hij de lepel ziet komt ie helemaal naar voren omdat hij niet kan wachten tot de lepel bij hem is :) leuk he, die kleine hapjes geven :D

@ Juffie, hoe smaken de oliebollen?

@ Yootje, hoe gaat ie vandaag meis?

@ all, zwaaaaaaaaaaaaiiiii!

Ons beslag voor de oliebollen is mislukt :( dus we hebben geen oliebollen meer gebakken gister. Snap er niks van... Maar mijn haantje doet het niet zoals het op het pak staat maar zoals z'n moeder het altijd deed met melk en bier maar het is niet gerezen gister avond. (is dat een goed woord, gerezen :rolleyes: klinkt gek)

Dus ik ga straks wel even met Wesley het winkelcentrum over om te kijken of ik wat oliebollen kan kopen hahhaha... Nu ga ik aan de cornflakes en wens jullie allemaal alvast een hele fijne jaarwisseling! Dat 2009 maar een mooi jaar mag worden waarin de eerste kuikentjes hun eerste verjaardag vieren, de 2e serie kuikentjes geboren zal worden en waar nog vele kuikentjes verwekt zullen worden ;) op naar een vruchtbaar 2009 voor de wachtende kipjes!

2. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Ja gaat wel deli. Net boodschappen wezen doen met een vriend van ons waar we vanavond heen gaan en als ik t dan vertel dan staan de tranen me weer in de ogen....
    maar goed Nieuw jaar voor de boeg met een hoop nieuwe kansen!

3. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Weer een knuffel voor jou Yo! DOe ik net zo lang tot het weer beter met je gaat! :D

4. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hahahaha dank je wen!

Denk dat ik morgen gewoon ga zeggen van nou zeg t maar wat is er aan de hand.....

Vind t ook wel eng hoor....dadelijk is er meer als alleen de miskraam....

5. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Dat is ook eng Yo maar dan kun je het maar beter weten. Is er nog veel ruzie dan?

6. maria04

maria04 Niet meer actief

lieve kippetjes

Alvast een heel gelukkig nieuwjaar.

Ik kom snel weer even tokken.

dikke knuffel maria

7. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Nee tegenwoordig zegt ie niet veel en wil ie alleen maar werken...is sjaggie als ie niet mag werken. Zijn we samen thuis zit hij achter pc en komt pas naar bed als ik slaap....

8. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    Lieve Yoyo,

Ik hoop echt dat alles helemaal goed gaat komen bij jullie. Kan me voortsellen dat je het graag op wil lossen en dat het spannend is.
    Ik vind het dapper van je dat je dit gaat doen. Soms zijn een paar stevige woorden wel even nodig om weer tot elkaar te komen.
    Ik wens jullie dan ook het allerbeste toe voor 2009, met idd veel prachtige nieuwe kansen.

Dikke knuffel meis...

9. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Dank je....moet er weer van huilen.......

10. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    even nieuwe foto plaatsen :D

11. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    oei meissie niet gaan huilen, nu kan ik je niet troosten...
    Het gaat goedkomen, dat moet gewoon. Laat de traantjes maar komen. Dan ben je het in iedergevak kwijt. Luister vooral eerlijk naar je gevoel, hoe moeilijk dat soms ook is :(

12. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ja ik weet t.....heb wel veel aan jullie merk ik. Kan gewoon mijn verhaal kwijt....lucht ook op.

BEDANKT VOOR ALLES LIEVE MEIDEN!

13. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    nieuwe foto in mijn album.... :D

14. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    yoyo graag gedaan meis...

Iedereen een hele fijne nieuwjaarswisseling :D

ik ga nu nog effe boodschapjes doen

doei doei

15. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Mooie foto!

16. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Jeetje klinkt idd niet erg goed/gezellig. Het viel me idd op dat hij zo graag werkt.

17. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Mooie buik mink!

18. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goedemiddag allemaal,

Heb weer alles bijgelezen...
    Sorry dat ik er niet veel ben geweest maar mijn dochtertje kreeg buikgriep net met kerstavond... Chris kreeg buikgriep op de dag na kerst en ikke kreeg afgelopen maandag buikgriep en mn jongste zxoontje ook afgelopen maandag maar die sliepen gelukkig in Helmond :oops: :oops:.
    Nu ben ik weer terug op de been en heb er heel veel zin in vanavond. Chris is helemaal in zn element want die is n beetje met Carbid aan het spelen op de plaats. Vanmiddag komen de kinders thuis en vanavond wordt het supergezellig hier in huis.

@Yo, hopelijk komt alles snel goed meid met jullie. Het is idd wel ns heel goed om n heel goed gesprek met elkaar te hebben.

@Deli, QB, Wendy, Maria, Day, Dag (wie ben ik nu nog vergeten?... ), wat n geweldige lieve kuikentjes! Ze zien er stuk voor stuk goed uit!

@Mink, wat n mooie buikfoto. Ben blij voor je dat alles zo lekker gaat!

@All, had net met de post n brief van klinisch genetica gekregen en...... chris en ik hebben geen afwijkende chromosomenbeeld. WIJ ZIJN NORMAAL!
    Waar dat die miskramen dan vandaan komen is voor ons nu ook n raadsel! Maar ik ga het net als Mup doen en dat is 2x n miskraam en 3de keer is scheepsrecht! Heb nog steeds geen neiging of gedachten gehad over mn cyclus om te gaan tempen ofzo. Ik denk dat ik daarom ook al n paar dagen niet meer hierop geweest ben om heel eerlijk te zijn. Even n maandje wat meer rust creeëren. Maar ik kom morgenavond zeker weer even hier kijken en helemaal als ik nieuws heb over JUFFIE natuurlijk!

Dikke knuffel van mij

P.S. @Pooh, hoe gaat het met je meissie? Geniet je met volle teugen van je zwangerschap?!

xxx

19. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Mink, mooie buik meis! Echt heel gaaf om te zien, de laatste keer dat ik je zag was ie zo plat als maar kon en nu zo mooi! Wees maar lekker trots op je mooie buik!

@ Yootje, meis ik herken het helemaal! Ik zou echt proberen om alles maar dan ook alles wat jou dwars zit en wat jij kwijt wil eruit te gooien! Hopelijk doet hij er dan wat mee! Het heeft sowieso tijd nodig meis, zelfs als alles is gezegd zal het niet meteen weer koek en ei zijn, daarvoor zit er teveel oud zeer maar het is natuurlijk wel de eerste stap! Ik hoop dat 2009 echt jullie jaar wordt meis! Knuffie voor jou!

20. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Miran, je bent Liena vergeten :oops: ;) Jij ook een fijne avond gewenst he! Iedereen natuurlijk en voorzichtig met de vleugeltjes als je vuurwerk gaat afsteken ;)

Deel Deze Pagina