[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delilah

Delilah Niet meer actief

Gelukkig nieuwjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar allemaal!

Ik hoop dat iedereen een leuke jaarwisseling gehad heeft?! Wij wel! Met Wesley uit logeren geweest en het ging supergoed! Hij heeft de hele avond gespeeld op z'n speelkleed, 23.00 uur laatste fles en naar z'n campingbedje gedaan en 'smorgens om 09.00 uur ging ik bij 'm kijken en toen werd hij wakker, mama Deli was zooooooo trots :D

@ Yootje, hoe is het gegaan meis?

2. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    mink: zoo he tot 3 uur gedanst :confused: super hoor dat je je nog zo goed voelt! lekker rustig aan doen vanavond dus? ;)

deli: wow goed van wesley hoor! snap dat je trotste mama bent!

laat ons kuikentje inderdaad maar snel komen nu..

3. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Heyyyyyy kippies

en welkom in 2009 :)

Hier alles ok...beetje moe maar das niet erg, voel de kleine de laatste dagen heel veel schoppen, echt helemaal super maar wel een heele bizar gevoel hoor...haantje heeft haar op kerstavond voor het eerst gevoeld dus een mooi kado! :D

Juffie veel sterkte met wachten en ik hoop voor je dat het niet lang meer duurt :rolleyes:

4. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Lieve allemaal!

Iedereen een goed en gezond 2009!
    Heel bijzonder een jaarwisseling met een wondertje heerlijk. Jesse heeft het heel goed gedaan. Hij was zo lief. :D

Wij hebben een hele drukke dag gehad vandaag en gaan nu lekker slapen. Morgen middag ben ik er weer.

Ow ja....vandaag een eerste lachje gespot :)

5. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Dames, ten eerste allemaal de beste wensen voor 2009! Dat het maar een vruchtbaar, liefdevol en gezond jaar mag worden!

Mup, wil ook graag kijken op jullie site.. kun je mij een pb sturen met de site en wachtwoord? Ben zo benieuwd hihi

Hier druk met werken, nog 3 avonddiensten en dan 2 dagen vrij. Heb dus voor 20 jan een afspraak met de VK, krijg dan gelijk een echo. Heb weer gebeld met de gyn en nu hadden ze ineens een plekje voor 14 jan yes yes dus dan krijg ik me eerste echo hihi, spannend hoor!

Voel me verder wel iets meer zwanger maar nog erg onwennig. Borsten zijn nog steeds erg gevoelig en ben met vlagen misselijk, komt steeds vaker voor.... Ook me buik begint nu aardig te groeien wat ws van me darmen komt.....

Meiden, kom regelmatig ff kijken of er al kuikentjes bij zijn haha. Tok jullie snel weer!

Knuffel!

6. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    HAPPY NEWYEAR!!!!

Goeiemorgen!

Hier een van de weinig kippetjes die moeten werken vandaag.....

Gister met Barry gepraat. Hij schrok ervan want zo zag hij het zelf niet. Hij had eerder t idee dat ik t allemaal niet meer zag zitten. Maar hij ging t goedmaken zei die....ik zeg goedmaken? Eraan werken...er valt toch niks goed te maken...
    Sfeer was gister een stuk beter!
    Nu is ie weer werken en komt morgen pas thuis...maar goed kan hij ook niks aan doen.

Hoe gaat het hier met de kippetjes?
    Ik was er van overtuigd dat er kuikentjes nieuws zou zijn....helaas....Juffie is t nog vol te houden?

Ik tok jullie vanavond weer!

Hele fijne dag allemaal!

7. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    hier ook een werkkipje hoor
    Juffie vandaag mag kuikentje wel laten weten dat hij/zij bijna geboren wil worden hoor duurt nu veel te lang hahaha.

Hier is de onzekerheid toegeslagen ik dacht te lezen dat als je zwanger was dat je dit misschien ook kon aflezen via een ovutest nou die had ik nog dus ik een ovutest gedaan nou me 2de streepje was heeel licht dus denk door die test niet zwanger te zijn hoor.

Ben gewoon op door deze dagen en te slecht gegeten.
    Iig dalijk wel kv testen halen en morgen ochtend toch stiekem een testje wagen ook al weet ik bijna zeker dat de uitslag nega zal zijn.

Voor alle werkkipjes werkze
    Voor alle pas mama geworden kipjes geniet lekker van je kleintje vandaag voor je het weet ben je ook weer een werkkipje.

En alle andere kipjes een fijne dag toegewenst

8. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goedemorgen meiden!

nog geen babynieuws hier helaas. We wachten nog steeds rustig af.. meer kunnen we toch niet doen ;)

melanina: veer voor je hoor meis!

yojo: fijn dat het uitgepraat is zeg! Moet een hele opluchting zijn! Werkze vandaag!

all: fijne dag!

xxx

9. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    mijn banner loopt niet meer goed :( en kan de uitgerekende datum niet meer veranderen.. moet ik nu voor de laatste paar dagen nog een andere maken... Ga zo wel even kijken of ik nog een andere kan vinden..

10. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    zo nieuwe banner... 4 dagen overtijd.. mooie dag om te bevallen toch?
    ga zo maar even lekker in huis aan het werk, wie weet helpt het ;)

11. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goede morgen allemaal...

@ALL, EEN GELIUKKIG, GEZOND EN EEN HEEL VRUCHTBAAR 2009 toegewenst.

Hier n kippie die helemaal gelukkig is... nouja bijna gelukkig dan he... wij hebben n knal 2009 hier in huis gevierd met chris zn broer en 2 zussen met aanhang en kinders. Het was errrrruuuuuug geslaagd. Gisteren zijn wij even nieuwjaar gaan wensen bij chris zn ouders en daarna zijn wij naar mijn ouders in helmond gegaan. Ik heb mn peettante en mn zusje en haar man daar gezien. Daarna met mn ouders naar mn omaatje gegaan daar zag ik mn andere tante. Om n uur of 5 zijn wij gaan eten. Om 7 uur hebben we nog even gekeken hoe wij vuurwerk afsteken (had ik gefilmd... wat n geluk is want er was n vuurpijl in ons huis geschoten waar al het vuurwerk dus klaar voor afschieten stond en dat staat nu zwart op wit) en om 8 uur zijn wij naar huis teruggereden.

Ik had jullie al verteld dat onze chromosomenonderzoek goed was?!
    Nou bij deze dan... Chris en ikke zijn NORMAAL hahahaha
    Maar goed nu weten we dus nog niet waar die miskramen vandaan komen en we zien het allemaal wel hoor! Ik merk wel dat ik veel dikker ben dan vorig jaar (2007) toen ik stopte met de pil.
    Het wordt tijd dat ik iets ga doen daaraan! hahahaha

@All, hoe is het met iedereen? Ik heb wel alles bijgelezen maar ben veel vergeten :oops:

Tok vandaag wat meer hier hoor... ik moet wel van alles op de hoogte blijven.

@Yo, jij bent mij wel bijgebleven.... ik ben heel blij dat alles lekker uitgepraat is tussen jouw en Barry. Dat is nog eens n GOED begin van het nieuwe jaar zeg! Dit wordt ook voor jouw een knaljaar meid net als voor mij. Wij (niet zwangere kippies) gaan dit jaar zwanger worden! Dat is mijn wens voor dit jaar ook aan jullie!

xxx

12. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Mogguh allemaal!

Nog geen kuikentje in aantocht Juffie? Ik kreeg als 'tip' toen ik overtijd liep van Britt dat ik de trap veel op en neer moest lopen, tonic drinken, sexen ;), het hart van een ananas eten (had ik toen niet in huis, dus heb toen 2 blikjes ananasschijven gegeten, haha!), en ik weet niet wat allemaal... Wil je ff veel sterkte wensen, meer als afwachten kan je idd niet doen. Er is maar 1 ding zeker, het kan nu nooit meer heel lang duren! Knuff voor jou!

En ook voor de kipjes die vandaag moeten werken een hele dikke knuffel! Ben toch blij dat vrijdag altijd mijn roostervrije dag is.. Anders had ik vandaag ook gewoon aan het werk gemoeten..

===

Oudjaarsavond/Richard's verjaardag was gezellie. Het is gelukkig ook niet al te laat geworden, ietsjes voor 3u, want Jamie was gistermorgen om half 7 al weer wakker... Hij was 's nachts ook wakker geworden van het vuurwerk, zat hij rechtop in bed.. 'Jamie is schrikt in de kamer van vuurwerk van papa!' Hij huilde niet ofzo, was gewoon klaarwakker. Tot 3u... we kregen hem niet meer op bed daarna, huilen, huilen en huilen... naja, tis gelukkig maar 1x in het jaar oudjaarsavond, dus zal wel niet vaker voorkomen hoop ik. Britt was een beetje wakker geworden, lag wat te zeuren in haar bedje, maar niet huilen ofzo en ze sliep eigenlijk ook zo weer verder. Ze werd gisterochtend tegen 7.15u wakker, dus netjes.

Gister hadden we weer een verjaardag van de tante van haantje. Dus zaten we daar 's middags. Het is dichtbij ons, ongeveer 5 minuutjes lopen, dus we waren met de wandelwagen. Toen we na 18u naar huis gingen, viel Jamie zowaar in slaap in de wandelwagen, haha! Rare gewaarwording, normaal slaapt Britt en is Jamie wakker, nu was het andersom, hihi! Hij lag helemaal scheef in zijn stoel, en het is maar goed dat er voor zijn buikje een soort van tafeltje zit in de wandelwagen, anders had hij er wel heel raar bijgehangen denk ik.. Dus we hebben hem meteen maar op bed gelegd en Britt toen ook.

Haantje is vandaag bij kennissen van ons in hun nieuwe huis aan het helpen, ons oude huis, hihi! Maandag zit zijn vakantie er ook weer op. Ach, dan 2 weekjes werken en dan hebben we weer een weekje vakantie, heerlijk! De 19e gaan we naar Center Parcs Hoch Sauerland, als het goed is ligt er dan sneeuw! Jeej! Heb er nu al zin in!

===

Zo, ff Jamie in zijn kleren hijsen. Eens kijken wat ik vandaag ga doen, heb zo'n idee dat het niet zo'n actieve dag voor me gaat worden... ;)

Xx

13. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Heey goedemorgen kippetjes,

Allemaal een heeeeeeeeel gelukkig nieuwjaar!

Het spijt me dat het zo lang heeft geduurd voor er weer een berichtje van mij kwam :oops: .
    Heb wel iedere keer een beetje proberen bij te lezen, want ben natuurlijk erg nieuwsgierig naar nieuws van Juffie, maar julllie uk zit dus nog lekker warm? Nou ik hoop echt heel snel begint nu meis, wan volgens mij zijn jullie nu ook wel erg benieuwd! Moet je nog weer naar de vk binnenkort?

@ Yojo, wat fijn dat jij en Barry het weer een beetje uit hebben kunnen praten! Een goed begin van het jaar dus! Dus je moet vandaag nog weer een dagje werken? Is het kdv niet dicht?

@ Melanina, toen ik zwanger bleek te zijn had ik vlak voor mijn NOD ook pos. ovutesten. Ik ga dus voor je veren! Spannend hoor, morgen testen!

@ Deli, wat fijn dat het logeren van Wesley zo goed is gegaan.
    En bij jou gebeurt het ook regelmatig dat ie de boel natplast? Daar kan thomas ook wel wat van :) . eerst zet ie een smile op zijn gezicht en vervolgens is alles nat.........

@ Pooh, meis wat fijn dat je je nog zo goed voelt. En 14 januari al naar de gyn. dat schiet ook al lekker op....

Volgende keer zal ik ook op de anderen reageren. Nu eerst even naar Thomas, want die begint te mopperen. Hij gaat ff lekker in bad....

Tok snel
    Dikke knuffel voor jullie allemaal
    Liena

14. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Miran: wat fijn dat de onderzoeken allemaal goed waren! en klinkt als een heel gezellige oud en nieuw.. Kan jij echt van genieten volgens mij? Je klinkt als een echt familiemens! Is ook heerlijk trouwens :)

QB: Ben nu aan het soppen, zou dat ook helpen.. en dan straks de trap maar op en neer rennen ;)

Liena: ben zo benieuwd naar jullie kuikentje meis.. Hoop dat onze uk ook snel komt en dan spreken we daarna snel een keer af! Hoe voel jij je verder?

all: had vannacht en vanmorgen trouwens wel ongi krampjes. Dacht als ik hard ga soppen zet het misschien wel door maar tot nu toe nog niet eens een harde buik :(

tok later!

15. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Iedereen een HAPPY NEW YEAR!

16. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    @Juffie, ik hou superveel van gezelligheid. Mijn ex was geen familiemens en hield alleen op zijn manier van gezelligheid. Toen ik CHris ontmoette en dus in de gaten kreeg dat ook hij van gezelligheid houdt was ik verkocht. Als wij n feestje geven of met familie zijn of net als met kerst en oud op nieuw is het altijd heel gezellig... mijn ouders zeggen ook iedere keer weer, t was heerlijk gezellig! Daar doe ik het voor!
    Ik kan ook wel teruggetrokken en op mn eigen zijn maar dan moet er iets aan de hand zijn net als met die curretage.... toen wou ik alleen zijn maar anders vind ik het heerlijk als er mensen om mij heen zijn. Chris zegt ook elke keer: jouw moet je niet verplaatsen naar n stad of n alleenstaande boerderij want dat overleef jij niet, jij moet gewoon gezellig in n dorp blijven zitten zodat je lekker kan blijven mauwen zo ben jij nu eenmaal, dan zit jij in je element!
    Lief he?!

17. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    heel lief miran!

Heb net samen met mijn haantje even flink toegegeven aan mijn poetsdrang :) Ik de wc en keuken gepoetst, hij de auto van binnen en buiten gewassen. Daarna samen nog even alle ramen beneden aan de binnen en buitenkant gelapt... Haantje gaat nu nog even stofzuigen en dan is het weer netjes :)

18. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Hallow!

Sow dat was een drukke dag....ik had zes baby's in m'n uppie en mijn collega van de andere babygroep ook....maar goed nu is t weekend!

NOG GEEN KUIKENTJE?

19. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    zo dat lijkt mij zeker druk yojo :confused: Jij hebt je weekend wel verdiend! ;)

Heb wel steeds harde buiken en wat ongikrampjes erbij.. maar dat had ik vanmorgen ook al.. zet neit echt door ofzo.. pff wachten duurt lang hoor ;)

20. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    spannend juffie

Deel Deze Pagina