[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Hi girls!

@Mink; Hmmm.. Wat vervelend die last van je kies! Tja, ik zie meteen zo iemand voor me met zo'n zakdoek om het hoofd, maar of het helpt, hahahaha ;) Geen idee meis, paracetamol? Sterkte in elk geval!

@ Yootje; Ik vind het toch altijd wel gezellig hoor die sneeuw, als ik binnen zit ;) Er doorheen vind ik drama! Haantje en ik hadden bijna ongeluk vanochtend, we gleden zo over de parkeerplaats! Gelukkig geen auto voor ons :D

@Penr; Voorzichtig hoor met die sneeuw! En inderdaad, als het nog steeds zo glad is, lekker afbellen! En stoelgang, veel zemelen eten! Bruin brood enz. Succes!

@De rest; Knuffel van mij! :)

Het grote nieuws is verteld! Het viel inderdaad reuze mee, hoewel mijn manager wel eerlijk heeft aangegeven dat 3 dagen voor zowel mezelf als voor het bedrijf niet handig is.. 4 dagen is geen probleem! Dus waarschijnlijk gaan haantje en ik allebei minder werken!

Ben zo opgelucht dat ik het verteld heb! Gelukkig heeft mijn manager het al tegen die andere manager gezegd! Weer een zorg minder :)

2. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hey meiden, ben net thuis van boodschapjes doen met Wesley door de sneeuw :D heb het huis al aan kant dus ga zo lekker relaxen!

@ Linnie, meis het is ook hartstikke spannend maar als je manager een beetje normale vent is, is hij superblij voor jou joh! Mijn manager vond het voor het werk heel vervelend dat ik zwanger was en dus minder zou gaan werken in de toekomst maar hij vond het voor mij wel superleuk en zo hoort het ook! Maak je niet druk joh, komt wel goed schatje! Gewoon zeggen "ik ben zwanger"!

@ Penr, het gaat ook superhard maar daar kom jij gauw genoeg achter ;) als het zo glad was zou ik ook thuis blijven als ik jou was hoor!

@ Yootje, gelukkig nog uit de sneeuw gekomen dus :( lijkt me niet echt een fijne situatie!

@ Mink, meis een ontsteking in je mond is echt *** weet er niet veel van uit ervaring maar mijn moeder en een vriendin hebben het gehad en volgens hun kon je beter bevallen dan met die pijn rond lopen dus......... sterkte meis, heb helaas geen tips :(

@ Liena, maak je niet druk meis! Geniet jij maar lekker van het mama zijn! Die eerste weken ben je super druk, ik weet het precies! Maar als jullie een tijdje verder zijn en een lekker ritme hebben zul je zien dat je meer tijd voor jezelf hebt. Je hoeft je niet onzeker te voelen! Je doet het vast fantastisch. We maken allemaal fouten maar heel gek kun je het niet maken dus maak je niet druk, volg gewoon je gevoel! Dat heb je niet voor niks gekregen, moederinstinct!

@ Juffie, hoe is het nou met jou? Lekker aan het genieten! Ik ben benieuwd naar je bevallingsverhaal :D

Weet niet wat dat toch is met mij maar ik kan geen genoeg krijgen van zulke verhalen, vind het ook zo'n prachtige ervaring. Lag er gister nog aan te denken aangezien het alweer 5 maanden geleden was :confused: niet normaal joh.... Maar als je mijn buik ziet denk je dat ik alweer zwanger ben ;) die gaat maar niet weg... Moet toch echt gaan sporten straks als we de avond weer voor onszelf hebben. Wesley gaat nu steeds iets vroeger naar bed en op het moment geven we tegen 21.00 uur de laatste fles en dat gaat nu goed dus hopelijk straks nog iets eerder. Meneer ging nl. vaak de de klok rond slapen tot een uur of 11.00 'smorgens en ik vind het gezellig dat hij 'savonds de hele avond wakker is hoor maar het is beter als hij 'smorgens wat meer wakker is natuurlijk. Als ik moet werken kan hij ook niet blijven liggen en straks moet hij ook gewoon tegen 20.00 uur naar bed dus hopelijk gaat het zo als we nu doen steeds beter :D Hij krijgt dan wel 4 flessen en groente en fruit :D ook zoiets leuk! Dat gezichtje toen hij sperziebonen kreeg na zijn ervaring met peer :)

Zo, wat een verhaal.... Eerst ff koppie thee nu :D

3. Delilah

Delilah Niet meer actief

Goed gedaan Linnie! :D gelukkig viel het mee!

Wesley ligt te schreeuwen, weer iets nieuws :D keihard schreeuwen om zichzelf te kunnen horen... Ga ff bij 'm kijken en tok jullie later weer!

4. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Thanks Deli! Nu kan ik echt gaan pronken met m'n buikje! :)

En 5 maanden geleden alweer, wat gaat de tijd toch hard! En grappig dat er al zoveel aan hem veranderd is in 5 maanden, GEWELDIG!
    Hihi, geen foto's van het fruithapjesspectakel?! :)

5. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ga ff fotootje uploaden, en jaaaaaaaaaaa pronken geblazen, heerlijk gevoel toch meis!

6. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ok, hier de sperziebonen met rijst en tomaat :D

7. Delilah

Delilah Niet meer actief

8. Delilah

Delilah Niet meer actief

Wesley met z'n nieuwe auto :D

9. Delilah

Delilah Niet meer actief

En dan een foto nog; als hij leuk aan het spelen is en je komt met de camera voor z'n neus kijkt hij altijd zo verschrikt van "wat ga je doen?"

10. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Gefeliciteerd meid! geniet ervan :D

11. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Juffie en haantje, GEFELICITEERD met de geboorte van jullie zoon. Mooie naam!
    Ben benieuwd naar je verhaal en de foto's natuurlijk haha. GENIET ERVAN!

Hier in zuid-holland wel erg koud maar geen sneeuw helaas......

12. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    AAAAAAAAAHHHHHHH! Deli! Wat een lieve foto's! Het is toch ook zo'n mooi ventje he?! :D

Pooh, hier ook geen sneeuw hoor.. Na al die verhalen op het forum had ik een dik pak sneeuw verwacht toen ik uit mijn werk zou komen.. Maar helemaal NIETS ;)

13. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Heyyyyy hallo

Pff had geen tijd om te kletsen vandaag, wat een drukke eerste dag zeg :confused:

Juffieeeee Gefeliciteerd met jullie Nathan...hoop dat alles een beetje goed is verlopen!!

Deli...leuke foto´s joh

Linnie...fijn dat het geregeld is op je werk en idd lekker pronken nu :)

Hier alles ok, wel ff pttig weer werken na 2 weken vakantie...en dan bij mij wel een pak sneeuw, nog steeds trouwens, kreeg van alle kanten te horen dat mijn buik zo enorm gegroeid was in 2 dagen tijd...dat zie ik zelf helemaal niet haha
    <
    Fijne avond

14. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Foto Rid! :D

15. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Deli, mooie foto's van jullie prachtige ventje!

Rid, wel leuk om te horen dat ze je buik zo gegroeid vonden, trots zeker hihi

Ik kan niet wachten tot mijn buik een beetje vorm gaat krijgen...

16. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    Juffie en haan gefeli zat er al aan te komen heh dat hij zich zou aandienen
    Geniet lekker van je kraamtijd

17. Delilah

Delilah Niet meer actief

Jaaaaaaaaaaaa Riedel, kom eens op met een buikfoto :D

18. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

JUFFIE EN HAANTJE HARTELIJK GEFELICITEERD MET JULLIE ZOONT NATHAN DAVID!

19. nata

nata Actief lid

22 okt 2007
    493
    0
    0
    Joehoe! Juffie! Gefeliciteerd met jullie zoon Nathan David! Mooie namen!

Genieten en ik kijk ook uit naar het bevallingsverhaal!

Liefs Nata

20. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Heeyz!
    Reageer ff niet hoor, op Juffie natuurlijk wel!

@Juffie en haantje, van harte gefeliciteerd met jullie zoontje Nathan! Leuke naam ook! Nu lekker gaan genieten van de kraamtijd! Knuff voor jullie!

===

Zo, ben de hele dag bezig geweest met een digiscrap.. wilde ik jullie ff showen en dan ga ik op bed, morgen weer aan het werk...;

Trusten en een hele dikke knuffel voor jullie allemaal!

Xx

Deel Deze Pagina