Wat denken jullie van deze reactie op het verhaal dat ze gister al tortilla's op heeft: Daar kan ik ook niks aan doen. Maar wij hebben met kerst wel ge-gourmet thuis en ik ben blij dat de stank eindelijk uit m'n huis is aangezien ik nu niet de deuren niet meer zo lang open kan zetten ivm Wesley, bovendien was het vorige gourmet avondje best prijzig en kan ik mijn geld nu na de dure dec. maand wel iets beter benutten.
Hee Dag, Tot nu toen ben ik 1 keer nar het weeg uurtje geweest. Vanmiddag ga ik daar weer heen. ivm de feestdagen is mijn eerste afspraak op het CB op 15 Jan. Volgende week dus. Dan zullen ze voor Jesse ok wel een afspraak maken voor als hij 8 weken is. Bedankt voor je antwoord
Deli, ik ben het helemaal met je eens hoor! Ik vind het ook nogal een geregel om te gourmetten! Het is ten eerste heel prijzig, het wordt vaak toch een kliederboeltje en het blijft nog een week stinken in je huis! Ik denk dat je nog niet eens hoeft te zeggen dat je het te prijzig vind! De andere redenen vind ik al genoeg hoor! En ik vind het nogal brutaal om zoiets voor te stellen zeg! Ik zou gewoon lekker voor iets simpels gaan! Waarom niet!
Nou, heb het mailtje verstuurd en krijg als reactie dat ik daar gelijk in heb en dat tortilla's ook lekker is toch? Het geld maakt me ook niet eens zo heel veel uit maar ik vind het gewoon te brutaal voor woorden omdat ik al iets had genoemd wat ik wilde maken. Zelf willen ze nooit gourmetten omdat het stinkt en maken ze goedkope prakjes, prima voor mij het gaat mij om het samenzijn (klinkt ouderwets zeg ) Maar bij mij wel elke keer willen steengrillen of gourmetten
Oh meiden, tis echt erg, overleg alles met jullie krijg nu dit mailtje; wil je niet met iets duurs opzadelen hoor: dacht meer als in makkelijk nu moet je weer koken maar je hebt gelijk die stank is vreselijk sorry niet aan gedacht Wat zal ik terug sturen? Gourmetten is juist niet makkelijk want je moet een hoop inkopen en verschillende dingen halen, 1 vleeseter en vegetarier. Maar je hebt wel gelijk, het is altijd wel gezellig. Misschien volgende keer bij jou?
Maar je hebt wel gelijk, het is altijd wel gezellig. Misschien volgende keer bij jou? Dat zou ik alleen sturen.....haha
Vind jij gourmetten makkelijk? Je moet altijd zoveel in huis halen omdat je toch een hoop verschillende dingen wil hebben dus je bent al druk met inkopen en alles klaar zetten en snijden, bovendien een hoop afwas :S Nee, dan vind ik persoonlijk koken makkelijker. Maar je hebt gelijk het is wel gezellig! Misschien volgende keer bij jou gourmetten dan als jij het niet teveel gedoe vindt
Hahahaha.... krijg dit terug; he je helemaal gelijk in: het is puur omdat het egzellig is en dan vergeet je het: bovendien vega vlees is niet veel snijwerk en ik we doen het meestal zo dat iedereen wat mee neemt: al is dat ook nog een boel geregel vaak. mr bij mji gourmetten next time is prima!
Nou geregeld! Hahah maar wel fijn he dat wij kippetjes er zijn! Als ik jullie toch niet had af en toe...
Ja, ik moet wel een hoop snijden. Voor de ene vleeseter moest ik de vorige keer allemaal verschillende lappen vlees halen en zelf snijden en dan nog alle groente, ui/paprika etc. Ach... Het is meer de brutaliteit die me dwars zit. Maar je hebt gelijk Yootje, erg fijn dat we er altijd zijn voor elkaar, ook met dit soort stomme onbelangrijke dingen, whahaha
Haha ja juist! Ondanks dat we elkaar nog niet echt in t echt kennen hebben we wel heel veel aan elkaar! Moeten maar weer eens een date plannen!
Tja, het is wel leuk als de mama's weer allemaal op de been zijn helemaal dus misschien in maart plannen? Ik kan eigenlijk altijd wel als het op een zaterdag is!