[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Lieve meiden!

Ik ga lekker naar huis! Heb iets te lang achter de compu gezeten en heb ontzettende pijn in mijn rug.. Verkeerde houding, moet ik toch echt eens iets aan gaan doen ;)

Fijne avond kippetjes en tok morgen!

@Pooh; Succes meis, doe rustig aan!

XXX

2. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Fijne avond Lin, doe rustig aan! Laat je thuis lekker verwennen meid. neem een hete douche of nog beter laat je haantje je lekker masseren hihi

knuffel meid!

3. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    hey lieve kippies,

ik heb zoveel pijn in mijn mond grrr. Ben net geopereerd.
    maar goed dan ben ik wel van die ontsteking af....

pooh; hoe is het nu meis. Ik hoop zo dat het goed gaat en dat het niet doorzet. ik ga voor je duimen.

juffie; fijn dat alles oke gaat en mooie foto's wat een schatje zeg!

ik heb echt honger, wat kan ik nou eten... denk maar havermoud ofzo...
    wat betreft maart/april. ik wacht nog even af i.v.m bevalling hahaha

dike knuffel voor iedereen

4. judibi

judibi Bekend lid

hey kippies 8)
    zie je wel: ik lees nog steeds mee :D wilde alleen nu heel graag even reageren om pooh een hart onder de riem te steken...
    @pooh: ik heb het bij mijn zoontje ook gehad in de zesde week, over een halve dag ofzo geloof ik toen verspreid. en alles is goed gegaan. een beetje bruin kan echt geen kwaad hoor!
    alle andere kippies: gefeliciteerd met alle baby's :D
    groetjes

5. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0

6. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Judibi, je bent een schat! Dank je voor je reactie, geeft me weer een beetje moed. kus en knuffel voor jou!

Haantje wil dat ik morgen thuis blijf, maakt zich zorgen de lieverd. Weet nog niet of ik morgen ga werken, bepaal ik morgenochtend wel denk ik.

Wen, wat een leuke/stoere knul hihi

7. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    @Wen; Het is ook echt een 'stoere' knul! :)

@Pooh; Heb je nog bruin gezien of is het inmiddels gestopt? Ik ben ondertussen thuis en de pijn in mijn rug is weer zo goed als weg! Gewoon ff lekker rustig aan doen en het is zo weer over :D

@Judibi; Hi meis, hoe is het met je! Leuk dat je nog met ons meeleest! :) We miss you :)

8. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Hey meidden

@Pooh...probeer je niet al te gek te maken hoor...als het bruin is dan is het idd oud bloed dus dat hoeft helemaal niks te betekenen...toen het bij mij fout ging was het echt vers en helderrood bloed...hoe gaat het nu?

@Juffie en Haantje...wat een schatje! Geniet er maar lekker van :D

@All...ben bang dat ik niet mee kan met die dah waarover ik lees...ben eind april uitgerekend :(

9. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Hoe gaat ie nou?
    Als je je er echt niet goed bij voelt gewoon vragen om een echo! Ik heb dat toen niet gedaan en ander halve week mee rond gelopen en toen bleek t fout te zijn. Dus gewoon vragen om een echo! Dan weet je t ook zeker dat alles goed is!

10. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Hey meis, dank je voor je steun!
    Begon het bij jou met bruine afscheiding of gelijk helder rood?
    Ik kijk het nog even aan. Het is niet erger geworden maar wel wat zeurende krampjes in me buik. Kijk even hoe het vannacht en morgen gaat anders bel ik morgen toch weer de vk dat ik me er niet goed bij voel. Hoop natuurlijk dat het morgen weer weg is.

Haantje is vanavond thuis gebleven, vond ik toch wel erg fijn.

Tok jullie morgen lieve kippetjes!

11. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Bij mij was het ook oud bruin bloed. Maar bij mij was wel mijn eigen gevoel meteen van t is fout. Maar ja omdat iedereen zei dat t wel mee zou vallen heb ik dat weg gedrukt.
    Wil niet zeggen dat het bij jou ook fout gaat hoor pooh! Maar wil gewoon zeggen dat je naar je eigen gevoel moet luisteren en gewoon om een echo moet vragen!

12. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Thanx meid, weet alleen niet of ik me nu beter moet voelen......
    Maar idd naar me gevoel luisteren is het beste denk ik. We zien het morgen wel hoe het dan is.

13. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Nee idd het is niet echt iets om je gerust te stellen. Maar wil alleen maar zeggen dat als je je er niet goed bij voelt je jezelf niet moet laten afschepen zoals ik toen heb gedaan. Gewoon voor jezelf opkomen!
    Hoop dat het verlies nu over is en dat alles goed is! Wil je graag met een buikje zien als we weer een date hebben!

Zo nog een dagje en danis t weekend!

14. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Bijna weekend! :D

Brrr wat een kou hier, maar wel mooi met al die spierwitte bomen :)

Poh...hoe gaat et nou?

@All...fijne werkdag of vrije dag ;)

15. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Goedemorgen iedereen!

Ben even benieuwd hoe het nu met Pooh is! Hoop dat het bruinverlies gestopt is! Laat je snel van je horen?

Wanneer hebben we een meeting, ik heb er echt overheen gelezen :eek:

Heb net heel boos mijn bank opgebeld, haantje en ik hebben rekening gewijzigd, maar die debielen hebben iets verkeerd gedaan en nu zijn de vaste lasten niet afgeschreven! Daar heb ik toch wel zo'n hekel aan!
    Ze lossen het maar lekker op hoor! GRRRR!

En de ochtend begint weer goed zeg ;) :)

Ga ff koffie drinken beneden! :D

16. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    pooh: ik heb echt heel lang bruinverlies gehad meis... en wel meer dan een paar druppels ook. Er ligt hier nu een prachtig mannetje bij me dus maak je niet te veel zorgen hoor... En anders even de vk bellen die kan je vast ook gerust stellen. Dikke knuffel!

17. Delilah

Delilah Niet meer actief

Goedemorgen! Bleh... Nog een daggie!

@ Pooh, hoe is het nu met je meis?

@ Linnie, lekker begin van je dag :( nog een daggie en dan heb je weekend, komt wel goed schatje! Je moet even de lijst opzoeken over kippendag!

@ Riedel, als we begin maart gaan kun je misschien wel mee! Zou wel leuk zijn! Ik was bij de vorige kippendag 35 weken zwanger en dat ging best. Hahahaha, moest wel even nieuwe platte schoentjes halen omdat mijn varkenspoten nog dikker werden die dag maar met veel zitten was het prima te doen dus we houden hoop voor jou!

@ Yootje, hoe gaat ie met je meis?

@ Judibi, meis wat leuk dat je meeleest! Je moet iets vaker posten hoor, dat is gezellig!

Zo, hou het ff hier bij... Vanmorgen om 04.30 uur was Wesley klaarwakker en niet blij :( dus ik had weer een lekkere korte nacht. Vandaag ook druk, werken en dan Wesley ophalen naar mijn schoonzus brengen want ik ga uit eten met een vriendin, wel gezellig maar het zal dan wel lekker laat worden weer. Haantje zou vanvond thuis een beetje opruimen. Snap niet hoe het kan, als ik thuis ben za/zo/ma/di dan is het altijd opgeruimd en netjes maar daarna lijkt het wel of er een bom ontplofd is! Gister helemaal toen haantje papadag had ;)

18. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Ja Deli...ik zie wel gewoon ff tegen die tijd hoe het gaat :D

19. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ik wil meeeeeeeeeeeeeee! :) Maar dan wil ik wel ff weten welke datum het is! :D

20. Delilah

Delilah Niet meer actief

Daar zijn we nog niet uit, er staat een paar blz. terug een lijst met data waar je kan invullen wanneer je kan! DOE!

Deel Deze Pagina