[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Hmmm ff naar toillet? Kan je daarna meteen koud water in je gezicht gooien...

2. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Kristel dat is fijn!

@ Linnie, ahhhhh meis! Als het helpt gewoon laten gaan! En anders inderdaad op tijd naar huis en het er uit sporten! Zeg maar dat je haan je een dikke knuffel moet geven!

3. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ja, haantje is lief voor me! Ik zal het tegen hem zeggen ;)

Ik vind jullie ook lief! :D

4. Delilah

Delilah Niet meer actief

Nou mooi zo! Haantjes moeten ook lief zijn voor hun lieve kipjes :D

5. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    kristel, klinkt goed allemaal meid. veer voor jou!

daydreamy, wat een mooie babykamer en dat schaap echt geweldig!

Linnie, rustig aan hé meid en laat die tranen maar rollen. Ga lekker betijds naar huis, even sporten en idd een dikke knuffel van je haantje heb jij zeker verdient!

Miran, wat een heerlijkheid hoe jij aan het genieten bent meid. leuk om te lezen!

Onze klus periode is ook weer begonnen, we doen ons best. haha. Die blaasontsteking komt met vlagen, te weinig gedronken denk ik. neem zo een fles water mee naar me werk.

Ff Chelsey uitlaten en dan naar me werk. tok jullie morgen lieve kippies.

6. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Meiden, heb net toch maar naar de gyn gebeld, heb echt pijn.. :(
    Ze denkt toch dat ik mijn eisprong heb gehad, ik moet het nu 2 dagen afwachten en als het erger wordt dan moet ik langskomen en anders afwachten tot vrijdag.. Pfff, heb zo'n pijn in mijn liezen, het straalt helemaal uit naar mijn bovenbenen en rug.. :(

7. Delilah

Delilah Niet meer actief

:) Klinkt me bekend in de oortjes! Wat goed dat je hebt gebeld! Hopelijk is het gewoon raak! Wow, hoe gaaf zou dat zijn :D

8. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ja linnie zou goed je ei kunnen zijn....of miss wel alle drie je gangster eitjes

9. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    @Pooh; doe je wel voorzichtig met blaasontsteking! Ik had het pas ook en het kan eindigen in een nierbekontsteking en dat is echt niet fijn :( Mocht je blaasontsteking doorzetten dan wel even naar de dokter hoor, en vragen om antibiotica die niet schadelijk bij een kinderwens :)

Luisteren naar mama Linniekip ;)

10. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    KLUSSEN ALS EEN MALLI LINNIE!

11. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hahahah malli.....bedoelde MALLE LINNIE!

12. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Eigenlijk stom dat ik niet heb gevraagd om de uitslagen van die bloedtest.. :( Hopelijk doen ze dan wel een echo vrijdag, want ik wil wel weten waar die pijn vandaan komt!

13. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Heb gisterenavond nog goed geklust! :) Gelukkig! Maar had zaterdag ook al zo'n pijn en nu begint het ook in mijn liezen! Hadden jullie dat ook met de eisprong dan? Of juist na de eisprong?

14. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ik had het na mijn eisprong! Maar volgens mij kunnen jullie kluskoppen die eitjes van jou nooit missen :D

15. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Nou, ik wacht het wel af tot vrijdag! Denk dan maar aan het verhaal van Mink, want die had ook zoveel pijn met de eisprong en is nu zwanger! :D Let's hope so!

16. Delilah

Delilah Niet meer actief

Inderdaad :D goed voorbeeld!

**schroeft ondertussen haar veermodus op naar standje turbo**

Als ik nou maar niet wordt aangehouden door de politie en op de rollerbank moet ;)

Maar als dit je ei is kun je pas over 2 weken testen toch, hoe doen ze dat dan bij de gyn vrijdag? Dan mag je niet met clomid beginnen?

17. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    @Linnie, ik kan je zeggen dat ik ook NA mijn eisprong zoveel pijn in mijn liezen/bovenbenen en rug kreeg. Rugpijn is over maar mijn banden doen nu zeer. Voor de rest gaat het goed.

Heb vanmorgen de dokter gebeld of dat ie morgen mijn ijzergehalte wil nakijken want volgens mij is die flink aan het schommelen nu. En heb vk gebeld en ik kan 7 juli al komen, omdat ik a) 11 juli op vkanatie ga b) ondat ik twijfel met mijn vorige menstruatie en c) omdat ik november 2006 een miskraam heb gehad. dus dat is wel lekker. ze zei dan kan je het hartje al horen. want dan ben ik 8 weken.
    Er zijn meedere mensen die zeggen dat het een 2ling wordt hahahahaha die kans is vrij GROOT maar we wachten netjes af. Chris is nu naar zijn moeder toe. Die is gisteren niet mee gaan zeggen dat wij zwanger zijn. Dus hij gaat nu kijken wat zn ma te zeggen heeft.
    ben heel benieuwd.... Mijn vriendinnen vinden het helemaal te gek!
    De kinders weten nog van niks, pas als het "safe" is, maar ik ben mager van mijn eigen dus misschien zien ze het al wel eerder.

Ow en ik moet jullie helaas melden dat ik ook niet mee kan naar die kippendag want mijn ouders komen dan en dan wil ik ze t goede nieuws PROBEREN te vertellen.
    Ik hoop dat er snel een andere datum geprikt wordt waneer we allemaal kunnen. Ik baal zo erg hiervan he
    Sorry kippies!

18. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Heey kippies! Was ik even weer! Mijn ouders zijn net weg, zijn nu een midweekje naar een Landal Park. Ik wil ook...

Heb gigantische last van mijn rug, weet niet hoe ik moet zitten, lopen en staan. Bah. Denk dat het vanmorgen bij het boodschappen doen erin geschoten is ofzo, zelfs mijn billen doen pijn... Heb net mijn haantje al gebeld, want ik wilde even in de tuin aan het werk, maar dat heeft hij me maar verboden... mag de vaatwasser ook niet leeghalen van hem... ach, hij heeft ook wel gelijk, maar kan nu echt geen ene *piep* uitvoeren en daar baal ik van.

Heb wel teruggelezen hoor, maar niet veel onthouden. Wel wil ik Linnie even een dikke knuff geven. Bij deze; KNUFF!

Misschien dat ik vanavond nog even kom tokken, maar dat ligt eraan. Als mijn rug nog steeds pijn doet, kan ik niet eens lekker op de bank zitten... en om nou de hele dag aan de eettafel te zitten...

Dikke tok!
    Xx

19. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Haha, Deli opgepakt! :) We hebben aan een gangsterbeebje voldoende hoor! We hoeven geen ganstermamakip erbij ;) :)

@Miran; Ohhhh een tweeling! Spannend!

Ik weet het niet Deli; De gyn zei; je hebt waarschijnlijk je eisprong 'gehad', maar of dat dan vandaag is of al een week geleden. Geen idee! Maar volgens mij kunnen ze aan de dikte van mijn baarmoederslijm zien of ik er 1 gehad heb!

20. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Miran spannend allemaal! Hopelijk zien jullie snel op de echo dat het allemaal zover goed is! Jammer dat je niet mee kan op de kippendag maar er komt zeker snel een vervolg!

@ Linnie, denken we dat we met jou moeten afwachten wordt het toch nog even spannend :D je zult het wel horen vrijdag, misschien nog met een echo anders? En uhhh, jij bent de enige echte gangstermama dus ik zal me inhouden :D

@ Queenie, ik had laatst ook zo'n dag flinke rugpijn, kon ook niet zitten of liggen heel vervelend en erg pijnlijk! Je moet dan toch wat voorzichtiger zijn meis! Moeilijk als dingen niet meer gaan zoals voorheen he... Maar je moet jezelf niet overbelasten nu he! Bij mij hielp het om op mijn linkerzij te liggen maar dan nog kwam er met vlagen een flinke pijnscheut!

Deel Deze Pagina