@ Kristel, we weten het niet officeel. Maar ik denk gezien te hebben op een echo dat het een meisje word. Maar we zullen zien, laat nog alles open. En jullie een meisje, met je roze banner @ Deli, wat een mooie foto's weer
hallo meiden, wat een rust hier zeg! iedereen lekker weekend aan het vieren? Wij zijn vanmiddag voor het eerst met de maxi cosi weggeweest. Even op kraamvisite bij lienakip! Leuk hoor twee van die kuikentjes Nathan vond het allemaal prima. Heeft onderweg alleen maar geslapen en ook bij liena sliep hij heerlijk! Nu is hij wat huilerig maar is lekker met zijn papa aan het knuffelen.. fijn weekend verder! xxx
thuis Iedereen is druk denk ik deli.. Ik heb mijn haantje aan het werk gezet, die heeft croissantjes gebakken fijne zondag allemaal. Kom vast nog wel even spieken vandaag. xxx
hoi hoi tja ik ben eigenlijk niet zoveel meer aan het forummen ben savons in de winter echt een bed mens hahah lekker lezen en tv kijken. gisteren kleren wezen kopen en vandaag wezen lezen en huisje doen want me zusje komt zo met me nichtje van 2. kom net uit bad lekker ff alles gedaan gescrubt geshoren enz enz. dus kan er weer fris tegenaan. ook weer flink aan de klus voor het aankomend ei dus druk druk druk hoe is ie verders met alle kipjes ?
Helleu! @Deli; Bij mij op het CB kenden ze het helemaal niet, oren spalken. Dus ik had ze die pagina uitgeprint en gegeven, en ze zou me diezelfde dag (5 januari) terugbellen... ze hebben nog niet teruggebeld... btje jammer. Maar we hebben gister haar spalkjes ingedaan, en je ziet er haast niks van! Zal nog ff een foto van haar maken straks, dan laat ik die wel ff zien. Enne, mooie plaatjes van mijn schoonzoon weer! @Wendy; Wat een lievie zeg! En mooie banner heb je ook gemaakt! Fijn dat alles zo goed gaat! @Miranda; Owkee. Zal zo ff een foto plaatsen van Britt met spalkjes, dan heb je er een beter idee van. Enne, wat heb je met Uri meegemaakt dan? *nieuwsgierig....!* En lekker aan het verbouwen! Is altijd zo he, het moet eerst een dikke puinzooi worden voordat het supermooi wordt! @Yootje; Dus Barry weer foetsie? Kan je niet mee naar Spanje? Lekker zonnen? Jij in een hotelletje, en hij aan het werk! Of idd een logeerpartijtje met Deli, ook gezellig! Dus jij was al eens in CP Sauerland geweest? Ben erg benieuwd hoe we het gaan vinden! Morgenvroeg tegen een uurtje of 11 gaan, tis zo'n dikke 3 uur rijden voor ons. Onderweg nog ff stoppen voor Britt, even haar benen strekken. Als er maar sneeuw is, we hebben al snowboots en skibroeken in huis, hihi! @Linnie; *zwaai!* @Mup; Misschien een meisje? Zal mooi wezen, er zijn tot nu toe meer haantjes dan kippetjes geboren in ons kippenhok! @Juffie; Ging alles goed in de maxicosi? Vast wel! En gezellig, op kraamvisite bij Liena! 2 kuikentjes bij elkaar! En lekker croissantjes, jammie! Heb net weer een sloot koffie achterover geslagen met 2 broodjes, ook lekker! @Melanina; Klusserdeklus voor jullie dus! Lekker wezen shoppen, altijd leuk he? Veel plezier straks met je visite! @Maria; Jij ook he? @Yootje & Deli; Hoop dat jullie al snel weer in orde hebben met de haantjes hoor! Dikke knuff voor jullie! === Zo, ga nu ff alle kleren klaarleggen voor de vakantie. Heb alle boodschappen al in kratten in de gang staan, nu de kleren nog, en alles voor de kids. Dan nog ff een beetje poetsen en dan mag het morgenvroeg worden van mij! Tok later lieve kippies! Enne, natuurlijk ook iedereen een hele fijne zondag gewenst! Xx
hier net een ovutestje gedaan was het de afgelopen 4 dagen vergeten ops maar goed streepje was nog licht dus nu maar duimen dat hij nog moet springen want we zijn gisteren pas echt gaan klussen hahaha alle schimmels zijn nu opgelost dus konden we er weer tegen aan
Hey allemaal zooooo eindelijk even rust zeg...gisteren dus druk geweest en vandaag 6 grote kratten met baby kleertjes uitgezocht die een vriendin van ons had gekregen maar hun kunnen geen kinderen krijgen dus hebben wij et gekregen...wat veeeel zeg hahha wij hebben zeker geen kleren meer nodig en mochten we nog een jongetje krijgen hebben we ook al grote vuilniszak vol Vancohtend lekker een verse pan kippen/groentesoep gemaakt en nu de rest van de dag niks meer doen...had de laatste 2 dagen de kleine niet meer gevoeld dus begon behoorlijk te stressen ...vanncht begon ze eindelijk weer flink te schoppen pfff wta een opluchting zeg
@QB, ik heb meegedaan met mn 2 dierbaarste ringen (kon ook met stenen of horloges, maar ik deed ringen die ik van chris heb gekregen en dus kostbaar is voor mij)... ik denk ach, de vorige week lukte het ook niet dus verwacht er niet veel van MAAR...... boven mijn verwachting uit. Ik moest 2 ringen heel hard tegen elkaar aan duwen net zolang totdat ik witte vingertoppen kreeg en toen nog ns zo volhouden totdat hij uitgepraat was en tot 3 had geteld en wat denken jullie.... Het leken net magneetjes, ik kreeg mn ringen niet meer van elkaar los. Heel raar! Jammer genoeg geen camera bij de hand gepakt Wij hebben de winkel (in ons huis) aan gort geslagen en nu gaan we m helemaal anders indelen en meer bij de woonkamer betrekken. Dus we krijgen n groter huis... JIPPIE ( ons huis is al vrij groot... 15 meter lang en 4,5 breed dat wordt nu dus 15 meter lang en 10 meter breed! tenminste de huiskamer dan met ingang van 2 meter bijgeteld) Ik kijk hier wel naar uit hoor al zal dat best nog wel even duren maar goed heb alweer n goede deal gedaan... was aan het snuffelen op marktplaats en kwam n mooie dubbele marmeren wastafel tegen MET kranen en wasbakken én spiegel voor 100 euro. Nu heeft ie ook n wenteltrap staan en n hangende wc en god weet wat nog meer... MAAR het huis moet dinsdag tegen de grond. Dus Chris rijdt morgen éven (voor mij) 140 km enkele reis om te kijken wat ie mee kan krijgen samen met zn pa. Hij wou het erbij laten maar ik vind dat kei zonde.... hij is zóóóóó mooi én dat voor zo weinig geld! Dus de lieverd gaat voor mij toch rijden! Wat n scheetje he?! Foto's zullen snel volgen als ik het geheel af heb he! @All, ik ga lekker slapen, morgen n drukke dag! Tok morgen
Wat GAAF wendy! Hoe doe jij dat? Ik vind dit wel erg mooi hoor! Wat is t ook n lekker ventje he... trouwens alle kuikentjes hier zijn lekkere meisjes en knulletjes.