Mogguh lieve kippies! We gaan zo weg, maar wilde jullie allemaal nog even tot ziens zeggen! Zondagavond komen we weer thuis, zal kijken of ik dan ff kan komen tokken! Iedereen tot zondag! Dikke knuffel en dikke kus van mij! Xx
Ikke woon ook in Arnhem Morgen kipjes! Ben meteen weer weg hoor! Haantje ligt nog altijd "ziek" in bed word niet goed van 'm de hele dag in bed liggen en 's avonds zit hij ineens aan de toetjes, pinda's, ijs en koekjes om vervolgens de volg. dag het weer af te laten weten en de hele dag in bed te blijven. Het liefst zou ik 'm aan de eerste de beste voorbijganger willen meegeven als hij zo is
Nee niet meer gepraat.....zaterdag moest hij onverwachts werken en 's avonds moesten we weg. En gister heb ik de hele dag ziek in bed gelegen....en nu is hij dus weer weg.... Maarre je bent van harte welkom hoor! Hoe gaat ie nu?
Dat klinkt ook niet gezellig bij jou zeg! Voel je je nu wel beter? Hier is het nog een groot drama! Bah, bah, bah! Ik ben zo superboos op 'm om al die rotopmerkingen en z'n gedrag! Maar hij doet soms net of er niks is en wil dan dat ik ook niet boos blijf maar hij kan m'n rug op! Ik blijf nu net zolang boos tot er eens goed is gepraat en ik hem duidelijk gemaakt krijg dat er toch wat dingen anders moeten en hij niet meer bij z'n mama thuis woont! Bovendien vind ik een paar excuses wel op z'n plaats! Dus ik wacht rustig af ben zo gespannen als maar kan, afg. vrijdag kon ik alleen maar huilen. Als iemand vroeg hoe gaat het dan begon ik al te brullen! Hij ligt al de hele week de hele dag in bed en ik moet er steeds vroeg uit voor Wesley, alles alleen doen en nu dacht ik gister even wat in te kunnen halen toen hij op stond voor Wesley's 2e fles hoor ik op een gegeven moment dat Wesley huilt en wat hoor ik haanlief zeggen tegen 'm? "zullen we even bij mama gaan kijken" BAH! Allemaal van zulke egoistische dingen steeds kan 'm gewoon ff niet uitstaan!
Zo daar ben ik dan na een heel weekend van afwezigheid....slecht van mij zeg! Gister dus de hele dag ziek geweest. Eerst nog de ochtend bij mijn zus op verjaardag maar had al last van mijn maag toen we gingen....na een uur en daar drie keer op t toilet te hebben gezeten naar huis gegaan. Daar kwam alles eruit....heb de rest van de dag slapen-overgeven-slapen-overgeven en ondertussen ook nog last van mijn darmen erbij....nu alleen nog wat last van mijn darmen gelukkig.... Zit weer tot vrijdagavond alleen. Barry is naar Spanje. Maar hij zei dat dit de laatste week was.....tja zei hij vorige week ook.....maar goed we zullen t zien. Zaterdagavond hebben we een avond voor ons twee dus ben benieuwd...... M'n temp schommelt erg veel en nu zeker met het ziek zijn. Maar FF heeft een voorzichtig ei geplaatst op vorige week zondag....dus klopt wel met mijn gevoel....nu afwachten dus! En hoe gaat het met jullie allemaal? Ik ga even douchen tok zo!
Nou, ik ga maar weer eens een wasje wisselen.... Ben pas vanaf 04.30 uur op Om 06.45 had ik al een was gedraaid en de vaatwasser uit en ingeruimd, Wesley de fles gegeven, verschoond, omgekleed en na een tijdje spelen weer in bed gelegd... Dacht dan ga ik nog even slapen, begint de wekker van mijn haan en snoozen en snoozen... Dus ik pissig "ga je er nu uit of zet je dat ding uit!" dus toen ging hij er na een tijdje uit, lamp aan rommel, de rommel op de kamer! Slap ik bijna komt hij er weer terug in, trekt aan het dekbed dus die sneed zo lekker langs m'n keel,grrrrrrrr! Toen was het al weer 08.30 en ik draai me om, wordt Wesley wakker.... moest er gewoon van janken
Dankje miran. Ik maak dat allemaal met Paint shop pro. En zit ook op een forum voor de lessen echt zoooooo verslavend
@ Yootje, ik moet er waarschijlijk straks al uit. Mijn schoonmoeder krijgt vandaag een nieuwe heup dus straks even naar het ziekenhuis! En dan ga ik daarna denk ik even het winkelcentrum over ofzo. Maar er ligt echt een hele bult was, handig zo'n haan die ziek is en na ieder toiletbezoek gaat douchen
Jeetje Deli, dit is absurd aan het worden. Ik weet hoe het is om er alleen voor te staan terwijl je met zn tweeen bent. Ik had ook n egoist en weet je... bij mij heeft het 4,5 jaar geduurd voordat ik doorkreeg dat ie toch nooit zou veranderen en toen heb ik hem buiten gegooid. Praten hielp al niet meer bij ons. Mijn ex deed ook steeds alsof er niks aan de hand was terwijl ik juist overal tegenaan liep. Ik woog aan het einde ook nog maar 40 kilo en had van die grote bruine kringen rondom mn ogen en n spierwit gezicht. Dat moet je voorkomen meid maar n GOED GESPREK moet wel lukken denk ik toch? Het is toch altijd goed gegaan tussen jullie voordat Wesley er was? Kijk dat was bij ons dus niet... bij ons was het vantevoren al dat ie een egoist was. Houdt voet bij stuk zou ik zeggen en probeer tot hem door te dringen... misschien met wat hardere aanpak. Komt goed meis! @Yo, ook voor jouw geldt misschien n HEEL GOED GESPREK en ook misschien wel n andere hardere aanpak want ook dit kan zo niet... zo ga jij eraan onderdoor meid! Komt goed meis! @All, de vraag wie er in Arnhem woont komt omdat ik morgen in Arnhem n hoekbad/bubbelbad moet ophalen. Hahaha dadelijk is het bij iemand van de kippies in huis hihihihi. Heb gisteren op internet zitten neuzen en stuitte hier toevallig op en aangezien wij toch aan het breken zijn en verbouwen kon ik dit voor n prikkie niet aan mn neus voorbij laten gaan. Chris verbied me ook om op internet nog te gaan neuzen hahahhaha hij krijgt ineens n hele hoop werk meer! Ach mn schatje doet het wel voor me want hij wou eigenlijk ook niet eens naar Hilversum rijden maar ook daar is ie vanmorgen om half 9 al naar toe gereden samen met zn pa en n hoop gereedschap. Ik heb ineens n nieuwe hobby erbij gekregen en dat is goedkoop spullen aan kunnen komen. Maar Chris wordt zo langzamerhand maar gek van me. hihihihi ook dat komt wel weer goed! xxx
Nee niet bij mij, ik heb geen bad hahha Nou Deli & Yootje das ook allemaal niet leuk zeg ...maar hou vol hoor meiden!