Heey lieve kippenvriendinnetjes.............. Ik schaam me diep dat het zo lng geleden is dat ik hier ben wezen tokken .Moet wel zeggen dat ik steeds wel alles lees dus ben wel een beetje op de hoogte . Haantje heeft deze week nog vakantie en vanaf volgende week moet hij weer werken en moet ik het alleen doen, ben dus erg verwend, maar vind het toch wel een beetje spannend. Hij is nu ook ff 2 uurtjes weg, kan ik alvast wennen zei hij . @ Deli en Yojo, wat ontzettend vervelend dat het op het moment niet klikt met jullie haantjes . Hoop dat jullie er toch uit komen en weer van elkaar kunnen genieten!!!!! Dikke knuffel voor jullie. @ Miranda, wat gaaf dat jullie de boel aan het verbouwen zijn. Het geeft idd eerst een hele boel rommel, maar als het straks klaar is.................. Hoe gaat het verder met je? Is je pols inmiddels weer genezen? @ Queenbee, ontzettend veel plezier komende week, geniet er lekker van! @ Juffie, jij ook een fijne dag! Ik vond het zaerdag ook erg gezellie.Stond er echt versteld van dat Thomas er al weer zo anders uitziet dan Nathan..... Haantje vandaag weer aan het werk? @ Wendy, wat een prachtige foto's van jullie mannetje zeg! Kippies ik kom zo nog wel ff terug, eerst Thomas badderen, kan hij dan lekker slapen! Tok zo Dikke knuffel Lienakip
Goedemorgen meiden, Hier ben ik weer even snel. Ben flink aan het duimen voor mijn schatje. Heeft weer een solli-gesprek. Hij was al zo goed als ergens aangenomen. Totdat ze zaterdag helaas afzegde
Zo daar ben ik weer....fris en fruitig! Liena leuk dat je er weer even bent en succes vandaag die twee uurtjes! Deli haantje kan toch ook de was doen? Zo ben ik wel vort hoor.... Succes met schoonmoeders! En ga zeker ff t winkelcentrum in! ff relaxen! Ons mam wordt volgende week dinsdag geopereerd. Een paar spieren in haar hand zijn gekrompen waardoor haar vingers naar binnen klappen. En niet meer recht kunnen. Dat wordt dan verholpen. Heb de donderdag vrij genomen zodat ik op de kinderen van mijn zus kan passen. En mijn zus heeft de vrijdag vrij zodat ons mam de hele week kindloos is. Ons pap gaat dinsdag met haar naar t ziekenhuis en blijft woensdag ook thuis omdat ons mam 24 uur niet alleen mag zijn na de narcose. Een hoop geregel allemaal maar we doen het met liefde en plezier!
@Yo, suc6 meid met je moeder en natuurlijk sterkte ermee. @Liena, nee mn pols is nog steeds niet wat ie moet doen, kan ook nog steeds niet motorrijden. Volgende week maar weer n afspraak maken en ns kijken of ze alsnog nieuwe foto; s gaan nemen. Heb geen krachten in die pols... kan pannen niet optillen of n pot openmaken. Is erg vervelend en aangezien dat je met links moet schakelen met de motor komt dit echter verkeerd uit! Ja, kinders groeien héél snel meid! Geniet er maar lekker van.
Zo daar was ik ff weer, Thomas is weer in de kleren . Nu ligt hij in de wieg, maar het lijkt er nog niet op dat hij gaat slapen, hij lijkt nog erg wakker, maar goed dat kan ook zo maar weer veranderen. @ Mupkuh, wat vervelend dat het werk van je haantje toch niet doorging. Heel veel suc6 met je haantje vandaag dan, ik zal met je meeveren! Hier gaat het verder goed, Thomas begint nu goed te groeien. Zal zo nog ff een nieuwe foto in mijn album zetten . Vorige week had hij ff een paar dagen dat hij alleen maar op schoot wilde en helemaal overstur raakte wanneer we hem in zijn wieg legden. Nu gaat het gelukkig weer goed. En hoe gaat het hier verder met de kippetjes? Knuf mij
Heb 2 nieuwe foto's van ons smurfje in mijn album gezet Zal nu maar eens bij hem gaan kijken want hij begint heel hard te brullen en dat kan niet he ...........
@ Yoyo, zo'n operatie heeft mijn opa een half jaartje geleden gehad. Eerst durfde hij niet maar hij is blj dat hij het gedaan heeft. 1 hand is wel beter gelukt dan de andere. @ Liena, thanks voor het meeveren!
Ohhhhhhhhhhhhhh Liena, ik weet niet hoe je man eruit ziet maar ik vind dat Thomas echt op jou lijkt! Lekker ventje hoor! Ze maken sprongetjes he, dan hebben ze van dat hangerige inderdaad niets liever dan bij mama zijn! Vermoeiend maar ook wel weer schattig! @ Yootje, als mijn haantje zich beroerd voelt kan hij niks! Alleen maar onder het dekbed liggen met zijn hoofd eronder! Als ik dan probeer te overleggen over dingen zoals boodschappen is hij heel afwezig, net alsof hij me niet hoort of niet wil horen. Tja, hij is dan toch ook ziek, is z'n reactie! Ach, hij kan me wat! Ben het ff zo zat! Zaterdag lag hij ook de hele dag in bed, komt hij er om 17.30 uur uit, "wat doen we met eten?" ben ik dan gek of is dat raar? Ik ga er van uit dat als je de hele dag niets eet/drinkt/doet en alleen maar in bed wil liggen je ook geen zin hebt in avondeten?! Ik heb een beetje het idee dat hij niet zo lekker in z'n vel zit ofzo maar goed, ik ook niet op dit moment maar ik kan ook niet de hele dag in m'n bed gaan meuren... Ach, genoeg geklaagd weer! We komen er wel weer overheen en anders gaat hij maar een tijdje uit logeren @ Miran, waar moet je zijn in Arnhem weet je dat? Ik heb geen bad te koop dus iig niet bij mij hahahaha.... Maar misschien wel in de buurt, kan ik ff zwaaien naar je! Mijn hubbie is ook altijd wel een beetje egoistisch geweest in een bepaalde zin hoor. Het is toch altijd wel zo dat in onze relatie ik de kar net ietsje meer trok maar goed, dat gaat nu gewoon niet meer want ik heb al genoeg aan mijn hoofd en hij moet en zal toch echt z'n steentje bij moeten dragen en het liefs iets meer steentjes hahahahaha.... @ Wen, bedankt! @ Mup, ik veer voor je haantje meis! Zo, Wesley is net helemaal knock-out gegaan tijdens de fles van 11.00 uur, had ik ook wel verwacht want vanaf vanmorgen 04.30 had hij nog maar 2 uurtjes geslapen. Er zat 'm een poepje dwars want toen ik 'm om 9 uur maar wat fruit gaf omdat hij schreeuwend wakker werd zat hij meteen met een rood hoofd in de wipstoel te persen hahahahaha.... Ik ga snel ff wat in huis doen nog en dan kan mijn haantje vanavond de boom in maar ik ga vroeg naar bed
Yootje goed geregeld dus voor "jullie mam" vind dat zo'n leuke uitdrukking, "ons mam" dat zeggen wij niet hier in Ernhem Hopelijk heeft ze er dan snel minder last van zeg! Ik ben weg nu, kom zo vast nog wel even klagen, uhhhh ik bedoel gezellig meetokken btw, waar is Linnie? Op de nieuwe vestiging natuurlijk, kan ze niet veel meer tokken zei ze
Miran, wat vervelend dat het maar niet wil lukken met je pols zeg Je zit er nu toch al een hele poos mee. Heb je zelf een idee wat het zou kunnen zijn dan? Kan me voorstellen dat je baalt dat je niet kan motorrijden, want daar had je toch best heel veel lol in...... En nu dus druk met de verbouwing thuis? En hoe gaat het met je baan? bevalt dat nog steeds?
@Liena, nou mn baan heb ik momenteel ook niet meer MAAR ben weer druk op zoek hoor! Die pols duurt nu al 4 maanden. Ik ben het idd spuugzat en wil weer gaan rijden! Het is n hele klus hoor het verbouwen ik zeg het wel alsof het niks is maar eigenlijk moet ik het eens tekenen en dan inscannen en jullie laten zien. Het wordt een hels karwei. Ik belde net met chris en die trap ging wat problemen geven maar de rest was er zo uit. Ach, ik vind het wel n uitdaging hoor! @Deli, nee ik weet alleen postcode maar geen straat. Postcode is: 6836 KS. Effe gespiekt op routenet en dan zou ik op dit adres uitkomen: Mr. P.S. Gerbrandysingel. Weet iemand waar dit is? Als het goed is kan ik er morgen om komen.
Ach Deli, wij hebben dadelijk n groot huis dus je kan altijd met de kleine lekker bij de zee gaan wonen hahahahha
@ Deli, ja Thomas wilde niets liever dan lekker tegen me aanliggen. Nu is hij ff aan het drinken..... Kan ik mooi heel ff tokken en dan zo maar weer eens aan de slag, haantje komt zo al weer thuis! Meis wat ontzettend k*t zoals je haan tegen jouw doet zeg! Zou ik ook absoluut niet uit kunnen staan hoor! En je mag hier best klagen Kan zo lekker opluchten en mss jou weer ff de moed geven om vol te houden.............. @ Yojo, hoe kan het dat de spieren zijn gekrompen dan , heb ik nog nooit gehoord. Wat lief dat jullie het allemaal zo geregeld hebben! @ Mupkuh, laat je weten hoe het is afgelopen met je haantje? En jij trouwens gefeliciteerd met je 29 weken. Hoe gaat het met je? Ik ga er weer vantussen, haantje is er al weer, snelle Jelle ............ Dikke knuffel voor jullie allemaal en tok snel!
Hij mag volgende week op 2e gesprek. Dus dat is opzich wel goed nieuws. Met mij gaat het goed al begint het soms wel erg zwaar te worden.
Liena mooi smurfje hebben jullie! Ja geen idee hoe een spier kan krimpen..... Deli ik snap dat ook niet nee...als je ziek bent en de hele dag in je bed ligt te meuren dan heb je ook geen trek in avondeten...als hij niet lekker in zijn vel zit moet ie toch maar eens met je gaan praten. ZUCHT MANNEN! Die van mij smste net dat hij op weg naar Spanje is.....dat Sinterklaas em maar daar houdt! Zo dat is eruit! Mup ons mam twijfelde eerst ook maar als ze het niet laat doen dan kunnen al haar vingers naar binnen klappen en ja daar kan je niet veel mee. Dus bij opa is het wel goed gelukt? Ja leuk he Ons mam en jullie mam hhaha das echt brabants.....
Ohhhhhhhhhhhh, dacht al had het wel vreemd gevonden als hij dat zelf zou zeggen maar Yootje, ik wil niet lullig doen............Maar......... Sinterklaas bestaat niet echt hoor!
He jammer......dat valt me dan weer vies tegen dat die oude man niet bestaat.... Maar idd was wel raar geweest als hij het zelf zou smsen ja....hahahahaha
Nou, maar met zulke mannen weet je het maar nooit! Die doen wel gekkere dingen Zit ik hier te kruimelen met beschuit en hagelslag terwijl ik net alles gezogen heb, beetje dom van mij!