[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Yoyo, bij mijn opa is het opzich wel goed gelukt. Het is iig een hele verbetering.

@ all, na een aantal dagen eindelijk weer wat tijd om achter de pc te kruipen. Al moet ik zo wel weer gaan, naar zwangerschapsgym :D

2. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goedenavond allemaal,

Ik heb weer prachtige foto's van kleine kuikentjes voorbij zien komen.... stuk voor stuk even knap hoor!

Ik heb net mn 4de ovutest gedaan en die is lichter als gisteren dus denk dat mn ei ergens tussen gisteren en vandaag is geknapt dus vanavond PROBEREN te klussen. Proberen ja want chris laat het alweer 2 dagen afweten. Ik weet niet wat er speelt maar hij is erg teruggetrokken. Hij zit met de voorgevel in zn maag maar ik voel enige afstand. Misschien maak ik me gek maar ik probeer van alles... lingerie-setjes, lief zijn, aandacht geven, dicht tegen hem aanliggen, kroelen/knuffelen, strelen op zn jongeheer (hahaha)... ik weet het gewoon niet meer. Hij zegt steeds dat ie moe is maar hij kruipt wel pas om 12 uur naar bed!
    Maar goed, heb 3 en 4de dag terug wel geklust dus als ik vanavond nog klus kan ik ook nog goed zitten. hoop ik maar!
    Mijn boobs althans tepels zijn wel erg gevoelig. Zal mn ei wel zijn!

Sorry dames en nee ik heb Pooh ook al lang niet meer gezien!

tok dadelijk

3. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    *zwaait even snel naar alle lieve kippetjes*

Mijn vriendinnetjes komen eraan, dus moet weer verder! Maar wil jullie laten weten dat ik jullie niet vergeten ben hoor! Ik hoop dit weekend wat meer te kunnen komen tokken!

Dikke kus

4. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    deli: Nathan heeft vanmiddag een uurtje in de box geslapen. Daarna na het eten lekker bij mijn haantje gezeten. hij wil ook steeds drinken, dus wie weet weer een regeldag? :( nu ligt hij in bed te brullen :( ben benieuwd hoe het vannacht gaat..

5. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Mogguh Allemaal

Oke het is er gisteren niet van gekomen om de foto's te plaatsen...we hebben et zooo druk de laatste tijd maar ze komen eraan...i promise :oops: :)

Verder alles ok hier....hoop dat et daar ook allemaal goed gaat

6. Delilah

Delilah Niet meer actief

Moggel allemaal!

7. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    mogguh :)

8. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goeie moggel allemaal,

Ik had gisteren n lichtere ovutest (wat dat inhoudt mag Joost weten) maar gisteravond heb ik hele lange sex gehad van n uur lang!
    Het was heerlijk hoor!

Ik krijg nu net bezoek binnen dus kom dadelijk weer tokken

9. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Miran, ben benieuwd hoor!

@ Juffie, en was het een regeldag of is het nog steeds een huilpartijtje bij jullie :( Ik hoop het niet, is het afg. nacht ook weer goed gegaan?

@ Linnie, we missen jou oooooookkkkkkkk :(

@ Riedel, ik heb je een pbtje gestuurd nog even.

10. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goedemorgen!

Hoe is het hier?

Miranda: spannend!

Rid: Ben benieuwd!

Deli: vannacht wel elke 3 uur voeden maar verder wel redelijk geslapen.. Heb er ook tot half 10 in gelegen dus denk dat ik het huilen nu ook weer wat beter kan hebben. was gister echt af.. We wachten maar af hoe het vandaag gaat!

all: fijne dag!

xxx

11. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Deli, normaal als ik mn ei krijg ben ik wat misselijker maar dat heb ik nu niet gehad. Vandaag heb ik wel wat last van mn tepels (maar komt denk ik door de sex gisteren :oops: :oops: )
    verders heb ik niks nergens last van.

@geleerden van ovutesten onder ons,
    mijn streepje was gisteren lichter dan de dag ervoor. Moet ik vandaag dan nog n test doen of wat zouden jullie doen. Hoe en waneer kan ik dan nog n ovutest doen om te kijken of je zwanger bent want dan slaat ie toch ook 2 streepjes uit he... alhoewel het geen zwangerschapstest is.

12. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Miran...je geeft wel heel veel specifieke info hoor..hahaha we hoeven natuurlijk niet aaaalle details te weten :rolleyes: :)

13. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    sorry voor details maar mn sex van de laatste tijd was niet om over te schrijven ... als je t begrijpt wat ik bedoel.

14. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    haha ik snap

15. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Juffie, fijn dat jullie vannacht in ieder geval zonder gehuil zijn doorgekomen... Zulke dagen vallen zwaar he?! Ik weet er alles van :( Wesley had ook zo'n periode en dan moest ik er 'snachts altijd uit, om de zoveel uren kolven en om de zoveel uur z'n flesje geven, ik was helemaal gesloopt toen ja! Hopelijk gaat deze periode snel voorbij meis! En anders af en toe kletsen hier hoor!

@ Miran, hahahaha.... Inderdaad als je nog meer info geeft krijg ik er straks nog een beeld bij... Ik vind het op zich al vreemd genoeg om van elkaar te weten dat we geklust hebben whahahahaha

16. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Hey Liena........maak je geen zorgen meid! Stan heeft een hele harde ruis en hij heeft er helemaal geen last van. Wij moesten dezelfde dag nog hals over kop naar de kinderarts en daar gelijk een hartfilmpje en een longfoto gemaakt. Gelukkig was daar verder niets geks op te zien. In februari mogen we naar de kindercardioloog om middels een echo te laten bekijken waar het gaatje zit. Bij Stan is het ook tussen de kamers maar je hebt een spier en een vliesgedeelte. In het spiergedeelte is de kans groot dat het gewoon dichtgroeit en in het vliesgedeelt is het nog maar de vraag of ze er iets aan moeten doen. Stel dat het wel moet dan doen ze dat als Stan 4 jaar is via de lies. Dat zou dan een dagopname zijn dus de ingreep stelt niet veel voor. Zolang Thomas goed groeit en dat doet hij (bewijs geleverd op het CB :D) moet je je geen zorgen maken. Een kindje wat niet gezond is groeit niet lekker en gaat zweten en is erg moe bij elke inspanning (bijvoorbeeld drinken). Ook zie je dan blauw gekleurde lippen en nagels.
    Ik snap dat je geschrokken bent. Dat waren wij ook heel erg maar het komt vast wel goed schatje! Schijnbaar hebben veel baby's een ruis in het hart.

17. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Hallo iedereen! Heb even tijd om mee te tokken. Maar ga eerst even verder terug lezen!

18. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Nou even teruggelezen en even zitten lachten bij de kleurrijke omschrijving van het sexleven van Miran. Haha! Inderdaad lekker veel details. Ik ben net als Deli.......vind het al vreemd als iemand weet dat we geklust hebben. Beetje preuts misschien maar ik ben en blijf een dorpsmeisje :D

Hier gaat alles erg lekker. Heb inmiddels de nacontrole bij de gyn. gehad en alles was goed. Heb zelfs al weer groen licht gekregen om weer te gaan paardrijden. Welliswaar langzaam opbouwen maar dat geeft niks! Kan ik weer lekker mijn ei kwijt :D
    Gisteren voor het eerst een avond weggeweest en Stan bij mijn ouders achter gelaten. Ik moet zeggen dat ik het wel lekker vond om een avondje weg te zijn. O jee, ben ik nu slecht? :oops:

Mink...ben je lekker aan het genieten van je verlof?

Deli...hoe gaat het nu tussen jou en haan? Vete opgelost ;) Ik hoop in ieder geval dat het weer wat lekkerder gaat. Mooie foto's van Wesley op je hyves trouwens. Vind het trouwens wel grappig.....steeds als ik de naam Wesley intyp moet ik denken aan mijn beste vriendje, die heet ook zo. En dat is een echte lieverd dus als het aan de naam ligt kan er bij jouw kereltje niets mis gaan :D

Riddle....kan je je nog een beetje door de zwangerschap heen slaan? Hoe gaat het met je hoofdpijn?

Ik kom straks nog even langs maar ga eerst even lunchen en dan boodschapjes doen en even langs de opa's en oma.
    Tok later! Dikke knuf allemaal!

19. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Hoofdpijn blijft helaas maar verder mag ikecht niet mopperen en vlieg ik erdoorheen :D ...als de bevalling ook zo makkelijk gaat :rolleyes:

20. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    hey meiden,

Nou tot nu toe gaat het vandaag in iedergeval een stuk beter. Nathan heeft heerlijk in de box geslapen vanmorgen. Net in de tummytub geweest, gedronken en ligt nu met zijn ogen wagen wijd open in zijn bedje :) Hoop dat hij weer even lekker gaat slapen. Kan ik nog even wat in huis doen. Daar komt echt neits van terecht op zo'n dag als gisteren.

Dag: wat fijn dat je weer mag paardrijden. Enne kan me best voorstellen dat je het lekker vond even alleen weg te gaan.

wat een rotweer trouwens he? :( Weer een dag binnen zitten. Daar kan ik ook niet zo goed tegen trouwens. Hoop morgen weer beter weer kan ik weer even lekker wandelen!

xxx

Deel Deze Pagina