***DATE DATE KIPPENDAG DATE DATE*** MAART: Zaterdag 14 Jolanda- Someren Delilah - Arnhem Zaterdag 28 Jolanda- Someren Delilah - Arnhem APRIL: Zaterdag 4: Jolanda- Someren Delilah - Arnhem Zaterdag 11: Jolanda- Someren Delilah - Arnhem Zaterdag 18: Jolanda- Someren Delilah - Arnhem Zaterdag 25: Jolanda _ Someren Delilah - Arnhem
@ Yoyo, wat fijn dat Barry vanavond al thuis komt! Ik kan nog weinig zeggen op de datums. Aangezien dat ongeveer mijn bevallingstijd is
he meiden, wat een rust hier zeg.. geniet iedereen van het weekend? het is mooi weer in iedergeval. wij zijn vanmorgen al een rondje geweest. even met zijn drietjes boodschappen doen.. mijn haantje als trotse papa achter de kinderwagen. ik mocht niet meer met de kinderwagen lopen. fijn weekend iedereen! xxx
Nou, nou, wat is het hier rustig dames! Zijn jullie allemaal druk of lekker aan het relaxen van een vrije dag? Ik ben wel druk geweest maar loop nu lekker in mijn ochtendjas en dat blijf ik mooi doen vandaag! Haantje had uitgeslapen tot een uur of 1 vanmiddag en die is nu druk bezig de boodschappen opruimen Hij neemt altijd de winkelwagen mee naar binnen omdat de winkels bij ons om de hoek zitten, zal even een foto showen van Wesley in de wagen, hahahaha....
Hee meiden! Ik ben er maar ff snel. We zijn namelijk bij mijn ouders op visite en blijven hier eten. Is ook zo aso als ik achter de pc blijf zitten. Hoe gaat het met jullie? Jesse is vandaag echt een voorbeeldig kind. Super lief en heel vrolijk. Ik kan mijn geluk niet op
leuk hoor deli! Mijn haantje doet het geluid bij een band en die moeten vanavond dus optreden.. Wilde ook wel even kijken dus net met Nathan meegeweest. Zou tot na het eten blijven maar vond het dus helemaal niets. Nathan ergens alleen in een kamertje laten liggen. Ben dus na 3 kwartier weer weggegaan Met de tranen in mijn ogen. Bah ben nog zo emotioneel. kan echt om alles janken Nu weer lekker thuis en kan nog steeds wel huilen. (of eigenlijk moet nog steeds huilen ) Hoop dat die emotionele buien snel overgaan. vind er echt niets aan sorry voor mijn ego gepraat maar lucht wel even op xxx
Hahahahaha Juffie, maak je niet zo druk meis! Gewoon even lekker uithuilen dan kun je er weer even tegen! Het hoort er allemaal bij en je kunt er nog best een tijd last van houden dus gewoon zo nu en dan aan toe geven!
Hey Meiden, Hier een moe kipje hahaah, ben nog even de stadt in geweest, heb nog wat kleertjes gekocht... Nu ben ik toch wel moe hoor, kan het allemaal niet zolang meer volhouden. Maar goed, ik hoef ook niet zo lang meer. Vanavond een heerlijk bankavondje. Juffie; ik begin ook steeds emotioneler te worden hahaha en ik huil bijna nooit... Deli; wat een prachtige foto's weer. Jullie hebben echt zo'n mooi ventje nou ik ga lekker hangen, want val nu al bijna in slaap hahaha
Deli....super leuke foto! Ik wil ook wel een keer zo een foto plaatsen. Zou je mij uit willen leggen hoe ik dat doe. Ben echt nog onhandig in die dingen Yootje....wat fijn dat Barry thuis komt. Nu lekker genieten van jullie weekend. Juffie...heeeeeel normaal die emotionele buien. Ik huil nu de laatste tijd ook regelmatig. En soms weet ik niet eens waarom. Ff ego....ik heb sinds gisteren niet veel voeding en ik word erg onzeker. Mijn borsten voelen constant leeg aan en Stan wil heel veel drinken en lijkt soms niet tevreden te zijn met wat ik hem te bieden heb. Eerst kon ik met 1 borst zijn honger stillen en nu lukt het met 2 niet eens. Krijg met kolven ook ineens een stuk minder er uit. Ik hoop maar dat dit snel weer beter word en anders ga ik over een paar dagen over op de kunstvoeding. Ik vind het zo jammer. Heb nu vaak het idee dat ik faal als moeder omdat ik hem niet genoeg kan voeden terwijl ik tot nu toe steeds te veel melk had. Sorry voor mijn egoverhaal maar moest het even kwijt. Kristel....wat een gaaf gevoel is dat he? Geniet er van. Het zal steeds duidelijker worden. Linnie....hoe gaat het met jou en je beebje? Pooh...alles nog onder controle? Hoe gaat het met werken? Zijn je diensten een beetje vol te houden? Mink...het word spannend! Sorry als ik iemand vergeten ben maar ik leef met jullie mee!
Goedenavond allemaal, @Deli, wat n knapperdje is het toch he... maakt niet uit wat voor foto's je maakt, ze blijven geweldig! Vind ik van alle baby's. Ik kan er geen genoeg van krijgen. Dus blijf vooral door gaan met spammen meiden! @Mink, de laatste loodjes wegen t zwaarst meid! Gelukkig heb je nu snel jullie kleine in jullie armen. Geniet vooral nog even van het uitslapen en het samen zijn want er gaat dadelijk veel voor jullie veranderen. @Dagdromer, meid ik kan je helaas niet helpen want ik heb altijd gewone flesvoeding gegeven en niks geen borstmelk. Dus ik weet niet wat het allemaal inhoudt. Als ik jouw was zou ik maandag even contact opnemen met CB, die kunnen je wel advies geven meid! Suc6 ermee. @Pooh, meid we missen je hier.... ben je te moe en te misselijk om hier te komen tokken... tja dat kan natuurlijk! Of ben je veel aan het werk? Ook dat kan! Iig we missen je en willen weten hoe het met je gaat? @Juffie, hahhaha die traantjes he meid... kraamtranen zeggen ze dan... gaat wel weer over hoor! Het is wel heel lief dat je dan spontaan daarom huilt. Komt goed meissie. @All, hier gaat het goed hoor. Verbouwing kan bijna gaan beginnen... even wachten op de officiele goedkeuring en dan kunnen we gaan breken. Ik heb er echt zin in zeg! Ikzelf voel me kiplekker... net alsof er vlindertjes in mn buik fladderen.. heerlijk gevoel is dat. Heb mn eigen opgegeven voor thuiswerk... bij mensen thuis poetsen (oudere mensen of mensen die n operatie o.i.d. hebben gehad) Heb er veel zin in. Heel wat veranderingen hier dus. Over mn cyclus... heb gisteren heel veel geslapen ( was continu moe), gisteravond om 11 uur in slaap gevallen en vanmorgen om kwart voor 11 uit bed gekomen. Nu zit ik weer volop te gapen en ben eigenlijk kei moe maar wil niet toegeven. Verders heb ik alleen wat zere tepels en mn borst zelf is wat gevoelig maar dat zal wel zijn omdat mn ei pas is gesprongen en dat blijft totdat mn ongi komt (die gevoelige borsten bedoel ik dan) Ik ga nergens meer van uit en zie wel wat er gaat gebeuren... ik krijg nu veranderingen zat dus houdt me daar maar even mee bezig! Tok morgen weer!
ff snel hoor... @ Dag, als je hier op deze site gaat http://www.tinypic.com./ en dan bij bestand rechts op browse drukt kun je een foto van je pc aanklikken die je wilt plaatsen dan klik je eronder bij verklein op website/email en dan op de groene button nu uploaden, dan moet je even wachten en dan krijg je een scherm waar een aantal mogelijkheden zijn als je dan de code kopieerd die staat bij IMG-code voor forums & berichtenforums en plakt hier op zp in het typscherm dan moet het lukken! Wat vervelend van je bv misschien kun je eens informeren bij het cb dat die je verder helpen, het zou zo jammer zijn als je moet stoppen... Je hoeft je echt niet slecht te voelen meis! Als het nu zou ophouden heb je het toch maar anderhalve maand gedaan! Maar voordat je uit jezelf overstapt op kunstvoeding zou ik toch eens via het cb wat info en hulp opvragen hoor!
Ik wil even iedereen n fijne nachtrust wensen en ik kom morgenavond denk ik weer tokken ... of ik moet morgenvroeg nog even de tijd hebben. Fijne avond nog allemaal
goedemorgen allemaal! nou het gaat weel een stuk beter hoor Nathan heeft super goed geslapen en wij dus ook. lag er gisteren om 7 uur al in was zo moe.. Wel steeds er uit voor Nathan natuurlijk maar verder wel goed uitgerust. kan er weer een dagje tegen dag: zou ook niet direct stoppen hoor meis. Inderdaad overleggen me cb of lactatiekundige ofzo. wie weet is het gewoon tijdelijk.. Zou zonde zijn als je gestopt bent zonder dat het eigenijk nodig was! miranda: ga weer veren voor je hoor! mink: Lekker hoor nog even de stad in. ben met 39 weken nog even wezen shoppen. wist eigenlijk niet wat ik er moest maar goed wilde er zo graag nog even uit. en nog leuke kleertjes gekocht? al: fijne zondag. wij krijgen vanmiddag kraamvisite en straks nog maar even lekker wandelen denk ik als het zonnetje er nog een beetje bij komt.. xxx
Wat een rust hier! Bedankt voor jullie support. Ik wil inderdaad helemaal de borstvoeding niet opgeven en ik ga zeker bij de lactatiedeskundige tips vragen voor ik iets beslis. Ik heb vandaag alweer het idee dat het wat beter gaat dus misschien is het ook allemaal wel niet nodig. Heb zitten lezen over de regeldagen en het klinkt me allemaal bekend in de oren dus misschien gaat het vanzelf weer over. Even afwachten dus.... zat er alleen gisteren even doorheen omdat Stan echt uitgehongerd leek. Hoe gaat het verder met jullie hier? Ik ben vandaag ook lekker gaan wandelen met haan, kind en de hond. Even lekker frisse neus gehaald en hoofd leeg gemaakt. Heerlijk. Ik ga even kijken wat ik te eten kan ritselen. Dikke knuf aan iedereen!
dag: een regeldag zou het heel goed kunnen zijn. heeft Nathan ook al een paar keer gehad. Kan hij wel blijven eten! Heel vermoeiend maar het gaat gelukkig weer over!
eens kijken of het mij ook lukt om een fototje zo te plaatsen.. Nathan heeft trouwens net voor het eerst uit een flesje gedronken. Had wat afgekolfd en dat heeft mijn haantje gegeven. Daarna nog even bij mij gedronken. Handig hoor kan ik straks ook weer even een avondje weg Moet binnenkort weer naar de nagym dus wel zo handig dat het nu lukt zo.. tot morgen xxx
@Juffie, wat n lekker kereltje zeg! Trouwens dank je voor het veren maar denk zelf dat het weer op niks uitdraai.... heb nergens verders last van alleen van mn borsten en net friet bij mn vriendin gegeten (nog geen 10 steeltjes) maar die viel heel verkeerd in mn buik. Heb steeds krampen nu. Ik heb n soort van ongi gevoel nu en zo nu en dan steken in mn liezen maar verders gaat het dus zoals altijd. @Dag, ben blij voor je dat het met de voeding vandaag beter gaat. Ach meid, is niet erg hoor... elke moeder kan n dag hebben dat ze er helemaal doorheen zit... hoef je je eigen niet voor te schamen hoor, is helemaal niet erg! Komt goed meis! @All, ik had net hele dikke witte zalfachtige slijm... ik moet onderhand ervaren zijn hierin maar toch weet ik niet wat het inhoudt ik weet toch zeker dat ik 4 á 5 dagen geleden mn eisprong heb gehad hoor! Heb ook al de hele dag wat krampen... soort van ongi gevoel. Wie weet hier meer vanaf? Ik ga sluiten en slapen... kom morgenvroeg weer tokken. Fijne avond allemaal. P.s. Heb vandaag Pooh gesmst maar kreeg geen gehoor, weet iemand meer over haar?