wat is nathan een lekker kereltje zeg . en handig hoor dat afkolven stel jij moet weer werken of je hebt een keer oppas nodig weet je iig dat hij goed drinkt. Wij merken vaak op het kdv welke kids de borst krijgen en dat is vaak een gedoe om zon uk te laten drinken. Dus tip geef af en toe een flesje en dat is natuurlijk voor papa ook erg leuk
Goedemorgen allemaal, 1ste kind is al naar school pffff wat n gedoe als Chris nacht of vroege dienst heeft zeg. Maar goed, nu wachten waneer het busje komt voor volgende kind en dan kan ik met die andere 2 aanlopen naar school. Hier veel krampjes in mn buik... die friet van gisteren is dus echt niet goed bevallen als ik eraan denk kan ik al naar de wc pot rennen zo dwars zit me dat. Verders alleen gevoelige borsten en moe maar of dat DE kenmerken zijn van zwangerschap?... nee hoor... volgens mij moet ik gewoon lekker uitslapen, doordeweeks kan dat niet want moet ik om 7 uur eruit zijn en s'avonds kan ik niet voor 10 uur slapen. Kan ik wel maar vecht ertegen. Ach dadelijk even lekker koffieleuten bij mijn vriendin hier op t dorp en morgenvroeg bij mijn andere vriendin en dan heb ik t rondje weer gemaakt. @All, hoe is het hier met jullie? @Melanine, wij kunnen allebei op dezelfde dag testen dus spannend voor ons allebei! Ik verwacht er niks meer van en jij? Tok straks allemaal weer!
Mogguh Nee geen pooh gehoord al een tijdje Hier alles ok...kleine is echt onwijs druk steeds....af en toe word ik gewoon wakker van het getrap haha Nou heb niet veel te melden eigenlijk ..w.ens iedereen een fijne maandag
En daar is QueenieKippie weer! Terug van een heerlijk weekje weggeweest! Was erg gezellig, het huisje viel alleen een beetje tegen, en onze wieldoppen zijn van onze auto gejat, maar het heeft onze vakantie totaal niet verpest hoor! Toen we er kwamen lag er al sneeuw, en het heeft toen we er waren ook nog lekker gesneeuwd! Mooie plaatjes gemaakt! En in het zwembad had Britt het reuze naar haar zin, terwijl ze thuis altijd huilt/krijst als ze in bad gaat.... En Jamie is gek op in bad gaan, en die was eerst wat bangig in het zwembad... en 2e keer ging het al stukken beter gelukkig! Vandaag dus een druk dagje, de hele keuken staat nog vol met wasgoed en boodschapjes enzo die ik allemaal nog op moet ruimen, had ik gister geen zin meer in. We waren thuis tegen kwart over 6, mijn schoonouders hadden soep en broodjes gemaakt voor ons, dus die hebben we gezellig met z'n allen op zitten peuzelen en tegen een uur of 10 waren we dan ook knock-out, hihi! Heb alles teruggelezen, maar persoonlijk reageren lukt niet hoor, hihi! Las wel dat Pooh al een tijdje niet meer was komen tokken? Heeft iemand haar nummer ofzo dan om haar te kunnen sms-en? En hoe gaat het met Deli en Yootje en de haantjes? Hoop dat alles gauw weer wordt zoals het hoort te zijn! Dikke megaknuff voor jullie! En voor alle andere kippies natuurlijk ook een dikke knuff! Ben der weer, hihi! Xx
Welkom terug Queen...fijn dat je het lekker hebt gehad, dan kan je er weer ff lekker tegenaan En nee ik heb geen nummer van Pooh..neem aan dat iemand die wel heeft
Da's waar! Kijk nu alleen erg op tegen de berg met wasgoed die me vanuit de keuken aan ligt te staren... haha!
Goeiemorgen! Mooi plaatje zeg! Ik heb gisteravond weer eens met Barry gepraat. Verteld waar ik mee zat. Hij dacht juist dat ik degene was die er geen zin meer in had. Om t kort te vertellen dan he. Dus ben benieuwd hoe het allemaal gaat lopen nu. Volgens de planner hoeft hij deze week alleen vannacht te overnachten. Verder zou hij gewoon thuis komen. Ben benieuwd! Hoe gaat t met jullie? Ik al sinds gister ongi gevoel met af en toe echt flinke krampen.
Mooi hoor Queen! Ohh Yootje ik hoop voor je dat et beter gaat...wat denk je er zelf van deze cyclus?...ongi krampjes zeggen namelijk helemaal niks over of je nou wel of niet zwanger bent Wanneer ga je testen?
Ik hoop t eigenlijk van niet deze ronde. Wil eerst weer alles lekker hebben tussen Barry en mij. Maar heb geen idee. Heb niet het gevoel van JA! Borsten doen ook minder pijn en heb echt steken gehad gister. Toen ik vorige keer zwanger was had ik alleen van dat zeurderige ongi gevoel en kon ik nog niet lopen of m'n borsten deden zeer. En dat heb ik nu dus niet. Maar we wachten rustig af. Is t zo dan is t zo en ook hartstikke welkom natuurlijk! Maar als t niet zo is is het ook goed.
Knap kereltje Juffie! En een happy family foto van Queen, leuk hoor! Hoe is het met Suus, Yo? Veer (toch) voor Yo, Miran en Melanina! Ga maar eens wassen, de vaatwasser uit en in en dweilen. Vorige week verstandskies laten trekken en ineens veel last, dus totaal geen energie voor klusjes, maar ook wel weer lekker als alles gedaan is dusss... kijken wie het eerst alle was gedaan heeft Queen!?
Ja gaat heel goed met Suus! Sinds die prednizon kuur en deze brokken zijn haar oren helemaal schoon. Doe een keer per week de oorreiniger maar er komt niks uit dan! Moet over drie weekjes terug dus ben benieuwd!
Jeetje hoor ik net omdat ik nu al deels in de ziektewet zit ik eigenlijk verplicht ben 6 weken voor de bevallingsdatum te stoppen met werken, ze willen eventueel wel felxibel zijn zodat ik toch nog door kan werken maar dat is allemaal onder voorbehoud
Ja klopt zijn ze verplicht om je dan zes weken van te voren met verlof te struren. Eigenlijk ook heel logisch he als je nu al in de ziektewet zit dan kan je het ook niet volhouden om te blijven werken tot vier werken. Maar hebben ze je dat niet eerder verteld dan?
Geef me meteen maar over... heb was van een week van 4 personen... vraag me niet waarom maar heb zo'n idee dat ik dat niet van je ga winnen, haha! Xx
Ik heb anders was van twee personen en een pup die kampioen viesmaken is, ook van een week.. en mijn droger doet het niet?! Ik ben nog niet eens begonnen. Zucht. Wel het aanrecht gedaan en koffie gedronken.
Haha! De koffie heb ik ook al achter de kiezen! En alle tassen uitgepakt... nu nog de overgebleven boodschapjes uitpakken en opruimen... de 1e was draait inmiddels.. Wel zitten we allemaal nu in de kleren ipv in de slaapkleren, hihi! Schiet niet echt op.. maarja zal wel moeten, morgen weer aan het werk... Ohja, heb Pooh ff een PB gestuurd, vragen hoe alles gaat.. ben benieuwd. Xx
@QB ik heb Pooh's telefoonnummer! @All, ik heb gisteren al ge-smst maar heb nog steeds niks vernomen van haar.... zou toch niks vreselijks aan de hand zijn met haar of de zwangerschap... ik weet wel dat ze veel moe en misselijk was en toch nachtdiensten deed draaien, maar meer weet ik niet van haar! Hier ook krampjes... ongi-gevoel, en veel witte zalfachtige afscheiding. Die krampjes zouden ook n innesteling kunnen betekenen maar zwangerschap komt nu eigenlijk niet zo goed uit want we willen flink gaan verbouwen... ach waneer komt n zwangerschap of bevalling nu wel uit?! Kom zo weer tokken