[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nata

nata Actief lid

22 okt 2007
    493
    0
    0
    Morning kippies! :D

@Liena Jij ook nog bedankt voor je bemoedigende woordjes!

@De rest Fijne dag vandaag! Dat alle kippies lekker mogen werken (zonder rugpijn!) en die vrij zijn.. geniet ervan!

ps Gisteren ook nog geklust, maar mijn ei is nu wel echt al geweest denk ik.. maar ja.. op mijn banner stond gisteren een ei dus je weet het niet, hè. Hihi. :D Bovendien zou je bijna vergeten dat het sowieso wel leuk is om te klussen.. 8)

2. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hey Nata! Jij ook een fijne dag meis!

3. nata

nata Actief lid

22 okt 2007
    493
    0
    0
    Thanks en werk ze Deli! Jammer genoeg kan ik vanaf werk niet meekletsen.. ik lees het vanavond allemaal wel weer!

Toedeloe!

4. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Heey Goedemorgen kippies,

Hoe gaat het met een ieder?

@ Miranda, kan me helemaal voorstellen dat je nu weer moet wennen om benzine te tanken. Ik zou het zelf gedaan kunnen hebben hihi.
    Je hebt gelijk dat je van deze zwangerschap gaat genieten. Wat onzettend bijzonder dat kinderen dat zo goed aanvoelen op de een of andere manier. Ik had dat nog nooit eerder gehoord. Wel dat dat bij katten zo kon zijn.....
    Gaaf dat jullie het al tegen mensen hebben verteld. Kan je haantje het inmiddels ook een plekje geven?
    Je bent druk bezig geweest zeg met een grote opruimactie........ Vast lekker dat het zo opschiet.
    Had je al contact gehad met de vk of huisarts?
    Wat lastig trouwens dat je zo met je ijzergehalte zit. Kun je daar zelf wat aan doen? Mss iets met eten?
    Nu dus toeleven naar 7 juli..... Spannend hoor...

@ Juffie, op naar 25 juni dus, en gaan ze dan ook het hartje luisteren?
    Zondag een beetje een leuke dag gehad?

@ Queenbee, het valt nu vast niet meer mee om nog 3 kids over de vloer te hebben. Wordt wel zwaarder nu denk ik he? Wel goed om jezelf en je kleine denken he ;) ? En vervelend dat je zo'n pijn in je rug hebt.
    Nog een poosje meis, de laatste loodjes......
    En gisteren was jullie trouwdag? Fijn he, een reden om gebak te kunnen eten :D . Nog gefeliciteerd.....

@ Mink, dan gaat je gewicht de goede kant op. Die pilletjes blijf ik voorlopig ook maar gewoon gebruiken. Het schaadt vast niet. Gaat bij jou het eten weer een beetje makkelijker?

@ Kristel, dus je hebt het er ff lekker van genomen het weekend? Nou je hebt groot gelijk hoor, beetje vertier en ontspanning zal je vast goed doen. En ook in de vakantie idd gewoon lekker gaan genieten en dat doen waar je zin in hebt. Gaaf dat jullie geen pauze hoeven te nemen. Nu hopen dat het deze ronde gewoon weer mag lukken en dat je echt kan wachten met testen tot (na) je NOD. Hoop zo voor je dat je dat red, en je mag altijd ons om steun vragen he ;) .............

@ Yojo, Dus je hebt het weekend weer een beetje bij kunnen tanken? Gisteren ook nog lekker vrij, vervelend dat je je zo beroerd voelt. Hoe gaat het vandaag?

@ Dagdromer, nog steeds druk op het werk. Nog een paar weekjes tot de bouwvak of niet? En dan lekker vakantie?

@ Nata, wat zo het balen zijn zeg als je idd je ei hebt gemist. En die zwemmers van je haantje heb je idd nodig om een kuikentje te kunnen maken ;) , maar wie weet zijn er toch stiekum een paar binnengekropen. Het veermodus laat ik zowiezo voor je draaien hoor ;) .

@ Deli, Ik hoop idd ook dat dat opgezette gevoel snel een beetje afzakt.
    Wat fijn dat jullie keuken nu toch al zoo hard aan het opschieten is. Gaat het allemaal afkomen voor 3 juli?
    Je hebt groot gelijk dat je zondagmiddag ff een tukkie hebt gedaan, daar knapt een mens weer van op he :D . Is goed voor een hoogzwanger kippetje ;) . Wat vervelend dat je buik steeds zo jeukt. Helpt het ook niet om in te smeren met bodylotion of wat mentholpoeder? Mss dat dat de jeuk wat weg kan nemen.

@ Linnie, kan me voorstellen dat je het op dagen als afgelopen zondag moeilijk hebt meis. En daar mag je dan ook best ff verdrietig om zijn. Soms valt het allemaal ook gewoon ff niet mee. Ik hoop dat je snel weer een beetje opknapt.. Dikke knuf....
    Het begint nu echt op te schieten he naar vrijdag. Je hebt gelijk dat je de hele dag vrij hebt genomen. Mss heb je idd het weekend wel je ee gehad. Ben errug benieuwd wat er vrijdag uitkomt bij de gyn en hoop ook voor je dat je zo snel mogelijk mag beginnen met de clomid..

@ Daydreamy, wat gaaf dat jullie het kamertje al hebben besteld. Spannend allemaal he. Ik heb natuurlijk meteen even in je album gekeken (ben niet nieuwsgierig of zo hoor :oops: ) maar die is echt heel leuk en dat hobbelschaap :D , ook helemaal leuk hahahaha.

@ Leeuw89, heb je tussen het tempen door ook nog weer geslapen? Het kan ok best zijn dat je ei afgelopen za of zo is geweest, dan kan het zijn dat je temp vandaag hoger is. Ben benieuwd.

@ Pooh, heel veel klusplezier ;) , ga voor je veren meis.........

@ Riddle, heerlijk om zo rustig aan weer te beginnen. Fijn om te horen dat het weer wat beter gaat. Heb je een leuk feestje gehad zaterdag?
    En gek worden van jou ;) , dat kan niet :D. Zou het juist heel fijn vinden als je weer lekker mee komt kletsen.....

@ Maria, heerlijk dat het werk zo rustig was. Moet je deze week verder dan ook nog weer werken? Of moet je nu weer aan de studie?

@ Kippies kippendag komt idd al heel snel dichterbij, gaaf juffie dat je toch mee kan en we samen kunnen reizen ;) . En we moeten idd gewoon heel snel een nieuwe datum prikken zodat dan alle kippetjes er bij kunnen zijn.....

Bij mij gaat alles aardig goed. Gisteren moest ik naar de tandarts. Had hier de vk gevraagd of verdoving kwaad kon, maar dat kon het niet, want het kwam niet bij het kind..... Nu gaf hij mij de verdoving, spuit ie meer dan de helft ernaast :( , hoop maar dat het ook nu nog geen kwaad kan.
    Verder steeds veel last van duizeligheid, alles begint dan te tintelen en soms wordt het zwart voo mijn ogen. Mss dat het te maken heeft met de bloeddruk, bij de intake was ie al aan de lage kant (100/60). Als ik een kopje bouillon drink merk ik dat het weer wat beter wordt. Herkent iemand dit?
    Ga nu maar ff wat doen in huis. Kom later nog wel eens ff weer tokken.....

Dikke knuffel Lienakip.....

5. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hey Liena! Wat een terugleesactie weer! *Delikip maakt een diepe buiging voor Lienakip*

Dat je zo duizelig bent kan goed komen door de lage bloeddruk inderdaad! Hou het even in de gaten want dat zal niet prettig zijn! Dan kun je je behoorlijk lamlendig voelen he! Met die verdoving is het vast goed gegaan meis, als er een groot risico was voor de kleine had je sowieso niet gemogen toch! Maar let je wel een beetje op jezelf, niet teveel hooi op je vork nemen he! Die eerste periode kun je al zo moe en zwak zijn en als je dan ook nog een lage bloeddruk hebt moet je wel kalm aan doen he!

Ik ga er wel van uit dat onze keuken dan klaar is maar ja, ik ga al weken van het positieve uit hahaha... Nee, moet gewoon goedkomen! De loodgieter komt woensdag de kraan en toestanden aansluiten, hopelijk is de rest van de apparatuur er dan ook we wachten nog op de koelkast, gasstel en afzuiger. Dan kan dat ook meteen aangesloten worden en dan ben je al een heel eind he! We konden de tegelzetter/stucador morgen bellen om af te spreken dus zoals ik het inschat is het dan volgende week een weekje doorbeunen en dan zijn we er (hoop ik).

Ik smeer mijn buik al dagelijks in, eerst met gewone lotion toen met mamalotion en nu met babyolie dat helpt wel even inderdaad! Zal morgen eens vragen of er nog andere middeltjes zijn!

6. Delilah

Delilah Niet meer actief

Trouwens Queenie, gefeliciteerd met je 33 weken vandaag :whistle:

7. maria04

maria04 Niet meer actief

Hey meiden

Ik ga zo bootschappen doen voor vanavond iedereen komt vanavond bij ons voetval kijken. Mijn vader is ook jarig vandaag dus daar ga ik daarna heen. Ik heb al twee dagen last van banden pijn aan de linker kant.

Liena ik werk in het ziekenhuis in hoorn daar doe ik de opleiding tot verpleegkundige ben bijna klaar.

hoe is het verders met jou je bent de twaalf weken gepasseerd. :)

Ik ben vandaag precies 14 weken me banner loopt alleen een paar uur achter.

fijne dag meisjes ik tok jullie vanavond nog even.

kus maria

8. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Ik heb nu geen tijd schrijf straks terug

9. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Hallo kippies,

Helaas geen tijd om bij te lezen, maar wil even zeggen dat ik wel aan jullie denk hoor! :)

Bedankt voor alle lieve berichtjes! Jullie zijn schatten!

Ik heb heel slecht geslapen door de pijn vannacht, maar heb toch ook maar voor alle zekerheid geklust.. Deed verrekte pijn, maar is voor een goed doel! :) Je weet het maar nooit! :)
    Gelukkig is vandaag de pijn in mijn buik wat minder, maar wel veel pijn in mijn rug en liezen/ bovenbenen.. Ben benieuwd wat de gyn me vertellen gaat! :D

Fijne dag vandaag! En geniet van ons elftal vanavond! :D

10. Delilah

Delilah Niet meer actief

Whahaha Linnie! "Deed verrekte pijn, maar is voor een goed doel!" ---> ik herken het ;) bij mij was het raak dus ga echt mega veren voor je!

Werkse en jij ook veel plezier vanavond!

11. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Heey kippetjes,
    Wat een rust hier zeg ;) ,

@ Deli, Het is idd een vervelend gevoel. Iedere keer denk ik wat gebeurt er. Alles begint te tintelen, hoofd, handen, voeten. Nou ja volgende week naar de vk en dan kijken ze ook naar mijn bloeddruk. Mijn moeder had juist altijd een veel te hoge bloeddruk, had bij onz alle vier zwangerschapsvergiftiging. Nou ben benieuwd wat ze volgende week zegt......
    Ik zal proberen om rustig aan te doen hihi, al moet ik wel zeggen dat dat soms best lastig is..... Maar vanmorgen wilde ik aan het werk gaan, dus ik naar boven om aan te kleden, maar daar riep mijn bedje ;) , dus ik denk ach heel even dan, maar viel in slaap en werd pas om 10.15 uur wakker :oops: . Nou had ik gisternacht maar 2 uur geslapen, dus denk dat ik ff bij moest tanken.
    Nou ja dan ga ik zo maar wat doen. Ben inmiddels in de kleren dus ga nu echt los :D .

Jij mag morgen weer voor controle naar de vk? Lekker dat je dan eerst even een beetje uit kan slapen ;) . Begint nu echt op te schieten. Gaat zo hard ineens, of vind jij dat nu juist niet meer, zo naar het einde toe?

@ Maria, doe je daar de inservice opleiding?
    Ik ben zelf ook onder behandeling (geweest) in ht ziekenhuis in Hoorn, voor de dystrofie in m'n voet......
    Bevalt het stage lopen daar? Welke afdeling werk je?
    Suc6 met boodschappen doen, en ja vanaaf weer voor de buis he hihi.
    En gefeliciteerd met je paps......
    Mijn banner liep ook niet goed, maar heb het tijdsverschil op 0 gezet en nu is het wel goed......
    En ja de magische grens van 12 weken voorbij[​IMG]

@ Miran, pas je goed op jezelf ;) ?

@ Linnie, ja voor het goede doel moet je heel wat over hebben he ;) , ik ga ook heeeeeeeeeeeeel hard voor je veren. Je verdiend het...........
    Werk ze en idd ook veel plezier vanaaf............

12. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    O ja, mijn haantje kreeg zondag van mijn tante zijn eerste vaderdagcadeautje :D . Dit was een mand met een mutsje, broekje, rompertje, beertje, knuffel, slabbetje, drie spuugdoekjes en een potje "slaappillen" uit mijn tante's eigen apotheek met de tekst:

Slaaptabletten..
    Indien nodig 1 tablet voor het slapen gaan. Helpt dit niet voldoende, mag ook de gehele inhoud met een stevige borrel ingenomen worden.

In dit potje zitten kleine MenM's :D .......... Grappig hoor... :) [/b]

13. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Maria; gefeliciteerd met papa-haan! En veel plezier vanavond!

@ Liena; ik vind het inderdaad erg hard gaan! Denk dat als alles thuis klaar is, ik verlof heb en het echt zwaar wordt misschien nog eens denk dat het niet opschiet maar tot nu toe gaat het me allemaal veel te snel! Moet er ook nog niet aan denken dat ik straks dat kleintje in mijn buik moet missen ook al weet ik dat ik het dan wel lekker in m'n armen heb waar ik natuurlijk ook heel erg naar uitkijk... Vind het nog zo leuk allemaal :D

En jij moet lekker rustig aan doen! En als je bed roept moet je daar meteen op reageren ;) je bent immers zwanger! Maar meid, hou het wel in de gaten als je je zo voelt dan moet je misschien even eerder contact opnemen met de ha of vk om je bloeddruk te laten meten of misschien heb je wel ijzer tekort! Niet te lang blijven lopen met die toestanden hoor! 27 juni is dan nog veel te ver weg!

14. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    @ Deli, op zich wel een goed teken dat je het nu nog wel snel vind gaan.
    Gewoon lekker blijven genieten van je buikje en mocht het straks wel zwaarder worden, dan weet je ook dat de dag snel aanbreekt dat je je kleine beebje in je armen hebt en denk je mss nog wel eens terug aan de tijd dat het wel snel ging ;) . En volgens mij is het straks als de kleine er is ook idd genieten.....

Ik kan natuurlijk idd altijd de vk eens bellen. Ik heb het niet iedere dag, maar met vlagen. Vooral als ik een poosje ergens moet staan. Vorige week bij mijn schoonouders, moest ik ineens gaan zitten en toen ging het later weer iets beter, thuis bij het aanrecht al een keer en gisteren bij mijn ouders moest ik weer gaan zitten, toen ik vijf min. later weer ging staan dacht ik dat het wel weer ging, maar toch niet, alles begon te trillen en het zweet brak me uit. Toen ben ik gauw weer gaan zitten, hoofd naar voren en toen ik later bouillon had gedronken toen knapte het op en toen ging het wel weer. Maar heb ook geen idee of het kwaad kan of niet....., geeft alleen zo'n vervelend gevoel. Heb ook ergens gelezen dat het komt doordat de navelstreng nu zo groeit en de bloedtoevoer naar de beeb dus groter wordt.
    Heb jij er ook last van gehad?

15. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ik kan me wel herinneren dat ik ook van die vervelende vlagen hebt gehad inderdaad. Toen ik een keer met de bus moest (ben nl. verwend met mijn auto) moest ik staan en toen voelde ik me ook zoals jij het omschrijft!

Sowieso had ik zo'n weeeig gevoel de eerste weken, ben nooit echt misselijk geweest maar meer het gevoel alsof ik net een griep achter de rug had...

Maar mijn bloeddruk was nooit laag dus ik zag het inderdaad gewoon als een kwaaltje en maakte me er niet druk om...

16. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    banner check

17. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    donderdagmiddag m'n presentatie op school en dan om 16.30uur me diploma uitrijking. Vandaag en morgen dus nog ff voorbereiden op die presentatie. Vanavond lekker voetbal kijken, en na het klussen lekker slapen ;)

Kom vanmiddag nog wel ff kijken of er nog nieuws is. Miran, succes bij de HA!

xxx

18. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    @ Deli, het hoort er ws ook gewoon bij hoor, maar zal morgen toch even bellen voor de zekerheid.
    Met de misselijkheid gaat het redelijk, komt gewoon af en toe maar is wel te doen. Het hoort erbij he ;) .

Heb al de neiging om ook steeds dingetjes aan te schaffen en na te denken over de babykamer. Wij hebben een klein kamertje en ook een grotere kamer, maar we twijfelen welke we als babykamer willen. Aan de ene kant denk ik dat die grote makkelijker is i.v.m. de ruimte, maar de kleine kamer lijkt me een stuk knusser, dus dat is nog een beetje lastig :) .
    Heb nu wel de eerste broeken gekocht. Heb ze nog niet aan, maar als ik het eraan toe heb dan kan ik ze pakken, en dat is wel een lekker gevoel :D . Straks ook van die leuke buikbanden, ja ga straks mijn buikje ook nog leuk vinden ;) .

@ Pooh Hoe gaat het met jou meis? De klusperiode weer begonnen ;) .
    Leuk dat je donderdag je diploma krijgt....

19. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Pooh, succes met de voorbereidingen voor je presentatie! Vind je het spannend? Ik vond het altijd doodeng! En uhhhh, lekker aan de klus dus :D

@ Liena, lekker gevoel toch dat je die in huis hebt! Er komt een moment dat je een broek wil aan doen en denkt die zit ECHT niet meer lekker dan heb je mooi al wat achter de hand! En natuurlijk ben jij straks superblij met je buikje! SHOWTIME! Er groeit een prachtig beebje in! Wat betreft de kamer; lastig! Ik zag bij vrienden laatst ook een heel klein kamertje met alleen een wiegje en komode, het was wel knus maar je kunt het ook wat ruimer hebben en knus maken denk ik dan! Ruimte is altijd lekker als je de keuze hebt!

20. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Ik denk ook idd wel dat een grotere kamer ook wel knus te maken is.
    Maar vind het gewoon al leuk om er mee bezig te zijn en een beetje weg te dromen van hoe het er evt. uit zal gaan zien :oops:.
    Vanaf wanneer ben jij begonnen met aanschaffen van dingetjes?

En de kleding heb ik idd ook met die intensie gekocht. Ik wil gewoon niet dat ik een broek aan moet die heel strak zit. En dat probleem is nu verholpen :D . En die buikbanden vind ik erg leuk en ja ik kan mijn buikje straks toch niet meer verbergen ;) , het idee begint al steeds meer te wennen............ en ik kan ook haast niet wachten tot het december is hoor of januari. Mijn nichtje gaf al als advies om te zorgen voor beschuit met muisjes en wat voeding. Ze zegt straks beval je net met kerst en is alles dicht :) . Zij is vorig jaar op kerstavond bevallen dus vandaar hihi.......

Deel Deze Pagina