[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    ja ook al. ook een keer tijdens het temperaturen. zat helemaal onder :)

vandaag gaat het zowiezo goed. Net luier verschoond en dan hoor ik hem gewoon zijn broek weer vol poepen. Kon ik nog een keer en toen ging het dus mis met het plassen :)
    ach blijf je bezig he?
    Nathan heeft alleen een verschrikkelijke hekel aan verschonen. wordt hij echt boos en brullen :confused: ongelooflijk wat een geluid er uit zo'n klein mannetje kan komen :)

2. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goedenawvond allemaal,

Wie is er hier een beetje ervaren met ovutesten?

3. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Hallo!

Rustig hier!

Ik lig ook lekker in m'n bedje met laptop en ga zo lekker slapen.
    Net lekker naar de kapper geweest en een kleurspoeling in m'n haar gekregen. Caramel heet t maar ik vind t wel donkere caramel. Ben er wel blij mee! WHOEHOE!

Tok jullie morgen!

4. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    heb wat bijgelezen, tot pagina 928 gekomen haha
    lang weg geweest, sorry dames, wel aan jullie gedacht hoor! Ik lees morgen de rest en dan kom ik ff tokken.

dikke kus en knuffel.

5. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Yes ONGI!

6. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Zo vandaag weer een dagje werken.
    Ons mam moet om elf uur in t ziekenhuis zijn. Best laat vind ik voor een suikerpatient om pas na elven geholpen te worden en nuchter te moeten blijven...maar goed....Dus vanavond daar eens even heen.

Kreeg gister een sms van Barry dat hij terug moet laden voor vier adressen Friesland....dus ben benieuwd of hij thuis komt vannacht en morgenvroeg doorgaat. Die adressen zijn voor morgen en hij moet vlakbij huis laden.....begint anders al weer goed....

Hoe is het met jullie kippetjes?

7. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goedemorgen meiden,

miranda: heb geen verstand van ovutesten.

pooh: fijn dat je er weer bent!

yojo: inderdaad lang om nuchter te blijven vooral als je suikerziekte hebt.

all: ga nu even douchen, aankleden enz.. Kijken hoelang Nathan het nog volhoud in zijn bedje ;)

tok later!

xxx

8. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goedemorgen allemaal,

Even n ego-berichtje hoor....

Ik wordt vannacht om 5 uur kei beroerd wakker... borrelen en krampen in mn buik... neiging tot overgeven. BlĆŖgh, tijdje op de wc gezeten maar er wou niks uitkomen. Heb geen diarree gevoel maar wel stront misselijk, durf niet eens n bak koffie of zomaar drinken te nemen. Nu nog wat krampen maar het zijn geen ongi krampen deze zijn veel heftiger. Misselijkheid is ook heftig. Ik heb n hekel aan vinger in de keel duwen maar nu ben ik het wel in staat om te doen dan ben ik er tenminste vanaf. Moe... dadelijk lekker de kinders naar school en mama gaat terug de bank op. Moest eigenlijk tussenschoolse doen maar dat trek ik nu niet! Nee even niet lekker vandaag.
    Had trouwens gisteren n positieve ovutest maar weet niet of dat die altijd positief zijn dus kan er niks mee. Heb gekeken hier op t forum en er zijn er wel die posi ovutest hadden en paar dagen later posi zwangerschapstest, maar sommige hadden ook nega zwangerschapstest dus tja... weet nog niet veel he. We wachten af.
    Einde ego-berichtje

@Pooh, meid ben blij je weer even op t forum te zien en ook te kunnen zien dat de kleine nog lekker groeit bij jouw!

@Yo, ja idd dat is laat ja voor n suikerpatient. Ik hoop dat ze het volhoudt. Hopelijk komt Barry vanavond ook weer op tijd thuis voor je en rijdt ie pas morgen weg! Het is niet echt prettig merk ik om vrouw van vrachtwagenchauffeur te zijn.

@All, hoi ik ben beetje afwezig vandaag!

Tok later

9. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Mogguh Allemaal

@Miranda...ja is nog net te vroeg om te testen...nog ffies geduld :D

@Pooh...welkom trug...we maakten ons al een beetje zorgen dat we niks meer hoorden....hoe gaat et met je?

@Yootje...feli met je ongi :) ....maar dit is wel de laatste hoor! ;)

@All....hier alles redelijk....heb weer mindere dag vandaag, hoofdpijn en veel druk op de buik....wordt ook aan alle kanten beurs geschopt, is dat normaal nu al? :rolleyes: :)

Nou ik ga ff bakkie koffie halen en dan tok ik jullie zo weer

10. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    miranda: beterschap!

rid: is normaal hoor. wordt nog wel erger :) En straks als de kleine weinig ruimte krijgt wordt het gewoon heel veel duwen :) Geniet er maar lekker van.

zo heb gedoucht, was weggestreken, wc gepoetst en even snel gezogen. het is hier weer toonbaar dus.. Heb ik dat maar weer gedaan ;)

11. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Zooo Juffie dat heb jevlot gedaan.....wordt die kleine nou nooit wakker van de stofzuiger?

12. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    nou moet bekennen dat ik alleen beneden gezogen heb :oops: Haantje doet de rest wel. hoef ik de stofzuiger niet omhoog te slepen. Als Nathan goed slaapt wordt hij er trouwens niet wakker van hoor.. Maar ga het nu maar niet proberen want hij mag nog wel even lekker slapen :)

13. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    @Riedel, dacht zelf ook dat het te vroeg was maar ik kon de verleiding niet weerstaan en had er TOEVALLIG nog 1 liggen dus ach... doe toch maar!
    hahahaha stom eigenlijk maar goed, is al gebeurd.

@Juffie, lekker laten slapen en ja ze slapen er gewoon doorheen hoor... ik kon het kamertje altijd poetsen en stofzuigen en dweilen en de oudste en de middelste sliepen altijd door. De jongste niet... die werd om ieder klein geluidje wakker en dat is nog steeds zo!

@All, zit met n lekker bakkie warme thee in mn huispak... heb nog wel wat krampjes maar nu vooral in mn liesstreek. En hele pijnlijke krampen/samentrekkingen denk ik net onder mn ribbenkast maar dan krijg ik gelijk n gevoel dat ik moet spugen. Moe dus ga zo meteen even lekker rustig op de bank liggen en wat slapen. Mijn kinders blijven allemaal over op school dus kan tot 3 uur vanmiddag blijven liggen.

Tok straks weer!

14. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    haha ja Miran..soms is de verleiding zo groot...logisch hoor

Ach Juffie je hebt tenminste wat gedaan...altijd goed toch? :D

15. Delilah

Delilah Niet meer actief

Murning allemaal! *zwaaaaaaaaaaaaaaaaaaai*

16. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    het blijft hier rustig zeg.

al een aantal kippies een tijdje niet gezien hier.. Hoop dat het goed gaat met iedereen..

All: ga zo even mijn bed in voor een uurtje. Nathan ligt ook net dus hoop dat hij mij ook een uurtje slaap gunt ;)

tok later!

xxx

17. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Juffie, slaap lekker! Hopelijk kan hij mama wel even met rust laten ;)

Het klopt dat het rustig is! Ik was vanmorgen ook ff druk en Wesley heeft vuurrode wangen en valt helemaal van z'n ritme vandaag dus beetje gekke dag!

18. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    Hey,

zo alles even bijgelezen..

Maar mijn hoofd is een zeef, dus echt onthouden doe ik niet hahaha

Miran; ik had positieve ovu testen en bleek zwanger te zijn. Normaal, als je eisprong is geweest, dan wordt het streepje weer lichter van kleur.
    Bij mij bleef de teststreep donkerder als de controle streep... Maar goed, dit hoeft natuurlijk niet te betekenen dat je zwanger bent, maar mijn ervaring is in iedergeval wel positief :D ik heb toen ook al eerder gestest geloof ik, 3 dagen van te voren ofzo...
    Ik ga in iedergeval voor je veren

Pooh; fijn dat je er nog bent meis

yoyo; hopen dat het nu de goede kant op gaat tussen barry en jou

Juffie; slaap lekker

Deli; druk druk druk met Wesley? hahah die kleintjes houden je maar bezig...

QB fijn dat je een mooie week hebt gehad. De foto ziet er mooi uit...

Lin; tok tok ben je er nog hahahahaa, hoe gaat het?

Hier gaat verder alles goed :D ben weer druk met vanalles hahahah dus tja zo gaat de tijd lekker snel. Voel me verder prima :D

dikke knuffel voor jullie allemaal

19. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Kippies het zit er weer op voor mij dus ik ga ervandoor

Tok laterssss

20. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    *zwaait naar alle kippetjes*

Ik ben echt weinig aanwezig de laatste tijd, sorry! Maar ben zo ontzettend druk op het werk, dat ik 's avonds op de bank neerplof en niets meer doe!

Hoe is het met de kippetjes?

XXX

Deel Deze Pagina