zo zelf 2 uurtjes lekker gelegen. na een half uurtje werd Nathan wakker. Heb hem toen lekker even bij mij gelegd. Sliep toen zo weer. toen maar weer in zijn eigen bedje gelegd Slaapt nu nog.. Was best moe dus wel lekker even bijslapen! deli: lastig dat wesley zijn ritme even kwijt is. Nathan heeft nog geen ritme dus kunnen we ook nog niet kwijt raken Linnie: Hooi! Mink: alles nog rustig Fijn dat je je nog zo goed voelt! xxx
zo heb ik het even warm zeg! ging even stofzuigen en keuken en de was voor een deel doen, ik heb het zweet op mijn rug staan pfff hoezo nesteldrang hahahaha
Hallo dames, wat lief dat jullie mij gemist hebben! SORRY! Alles gaat goed hier, alleen erg moe en druk met werken pfff. Bij de VK geweest vorige week, alles was goed. Morgen naar de gyn (voor de laatste keer) als service van de zaak zoals hij dat noemt hihi. Moet er om half 12 zijn dus dan zou haantje weer een vrije dag moeten nemen... Morgen dus maar ff niet, de vk afspraken proberen we wel samen te gaan. Heb me moeder gevraagd om morgen mee te gaan, vond ze helemaal geweldig hihi. Ben benieuwd hoe de kleine gegroeid is haha en of er al wat herkenbaars te zien is... Vandaag lang uitgeslapen (slaap 's nachts niet zo goed), daarna lekker met de hond naar buiten geweest en toen naar het centrum geweest. Zag zulke leuke kleertjes hangen, kan niet wachten om te gaan shoppen haha. Ben bij de bloemenzaak geweest en heb een flinke bos tulpen gekocht, ook wat kaarsjes etc. Vanavond moet haantje naar school dus dan ga ik het huis lekker poetsen en oppimpen hihi. Even een vraagje; Ik heb de laatste tijd soms als ik moet niezen, dat ik dan een flinke steek in me onderbuik krijg.... trekt vanzelf snel weer weg maar is wel vervelend. Voelt alsof me spieren in eens verkrampen in me buik. Herkent iemand dit? Heb weer mooie foto's voorbij zien komen! Miran, bij jou erg spannend nu lees ik. Veermodus staat aan meid. Mup, beterschap!
@Pooh, fijn dat alles zo lekker bij je gaat meid! Ik vind het super voor jullie. Laat je morgen de echofoto's zien aan ons hier op t forum? *please* En ach Pooh... ik weet niet hoor. Ik ga er niet vanuit... we zullen moeten afwachten. Ik verwacht zelfs gewoon volgende week ongi te worden. Mijn buikkrampen blijven... de misselijkheid is wat gezakt... maar heb veel last nu van hoofdpijn ( van het liggen de hele dag) en veel last van bovenbenen/rug en liesstreek rechts. Mijn tong voelt heel raar aan en smaak in mn mond is ook niet normaal hahahaha. Had ik vorige maand ook dus zegt helemaal niks dat weet jij en ik en iedereen hier. Wachten is de beste manier om erachter te komen.
Hidiho! @Miran; Spannend hoor! Een positieve ovutest kan wijzen op een zwangerschap! VEERRRRRRR! @Pooh; Dat zijn je banden denk ik! Die worden slap en als je veel kracht uitoefend kan dat wel een steek veroorzaken! Succes bij de gyn morgen! Ben benieuwd naar de foto's! @Juffie; Gelukkig weer een beetje bijgeslapen! Hoe doet de kleine Nathan het verder? @Mink; Nesteldrang! HAHA! Doe je wel rustig aan, straks wek je je eigen bevalling nog op @Deli; Wesley uit z'n ritme? Nou zeg.. Balen! Hopelijk snel weer de oude! Hier verder alles goed! Merk wel dat ik rustiger aan moet doen, mijn lichaam geeft me duidelijke seinen! Begin een behoorlijke buik te krijgen nu, HEERLIJK! Mensen durven me eindelijk ECHT te vragen of ik zwanger ben Haha!
Zo! Heb meteen even een nieuwe buikfoto geplaatst! Let niet op mijn florisante outfit, ik ben een beetje ziekjes en heb besloten straks lekkerin mijn kloffie op de bank te duiken! Zien jullie verschil? Heb af en toe zo'n idee dat mijn buikje nog best klein is, als ik het zo op de foto zie! Maar in mijn kleding valt het toch wel heel erg op!
Thanx meid, ben blij dat het geen gekke dingen zijn hihi. Zal proberen morgen de foto hier te plaatsen. Heb het huis lekker gesopt maar ben nog niet klaar haha maar ff een pauze ingelast, ben moe pfff. De bloemen en kaarsen staan erg leuk en fleurig al die nieuwe kleuren in huis. Voel me gelijk beter hierdoor. Miran, hoop toch dat je snel een pos test in handen hebt meid! Heb soms ook last van een bloed/ijzersmaak in me mond bleh.. Tot wanneer hebben jullie foliumzuur geslikt, op de verpakking staat tot 10 weken... Hebben jullie daarna iets anders aan vitamines genomen? Lin, mooie buik hoor meid, kan niet wachten tot mijn buikje gaat groeien...
Die smaak wordt alleen nog maar erger Pooh! Haha! Ik heb het constant! Ik heb 8 weken foliumzuur geslikt en slik nu Vitaal Zwanger van de Trekpleister (als ik ze niet vergeet, haha) Ik duik nu lekker de bank op, ben ook very moe Tot snel lieve meiden! XXX
linnie: mooi buikje al hoor! enne nathan doet het prima! ben helemaal verliefd Heb gewoon twee lieve mannen in huis pooh: inderaad je banden.. Ik heb de hele zwangerschap, zwangerschapsmultivitaminen geslikt. slik ze nu nog steeds. Ook goed voor als je bv geeft en voor het herstel na de bevalling.. all: fijne avond!
Heeyheey kippies! Wilde jullie ff een hele fijne avond wensen! Ben weer drukdruk aan het werk.. niks aan. Ben nu al weer toe aan vakantie! Zag dat Pooh weer online was, fijn dat alles goed met je gaat Pooh! En Linnie, superbuikie hoor! En hij wordt alleen maar mooier en mooier! @Alle kippies; Een hele dikke knuffel van mij! Xx
Hey kipjes ook ik wil jullie even snel een fijne avond wensen en een goede nacht! Ben beetje boel moe! Wesley is helemaal uit z'n doen, hangerig/huilerig en verhoging, amper geslapen vandaag dus ik ben op! @ Pooh, dat zijn inderdaad je banden! Kun je krijgen als je een onverwachte beweging maakt! Gelukkig gaat alles goed met je, we waren bezorgd! @ Linnie, eindelijk horen we wat van ons liefste kippetje snap dat je druk bent en moe 'savonds dus voel je tot niets verplicht! Mooie buik hoor! En als je niks had gezegd over je outfit was mij niks opgevallen! Mijn ogen zijn alleen gericht op je buik! @ Juffie, fijn dat Nathan nog lekker heeft geslapen en jij dus ook! Ik zou er maar goed gebruik van maken hoor! Ik heb het veel te weinig gedaan die middagdutjes omdat ik dacht "ik moet van alles" maar je hebt het echt wel nodig dus lekker doen! Luister maar naar moeder overste @ De rest, tot morgen meiden! Slaap lekker allemaa!
goedemorgen, Hier een moe kippie.. Nathn wilde na zijn voeding van 2 uur niet meer slapen. uiteindelijk om 4 uur in slaap gevallen.nnu even ontbeten en dan ga ik er zo nog maar even in denk ik tok later! xxx
Morgen allemaal! Ik ben op mijn werk dus jullie zullen mij weinig zien vandaag.... Yootje hoe is het nou? @ Juffie, heerlijk zulke nachten straks is Nathan net zo'n avond meneertje als Wesley! Rust nog maar ff lekker!
Goede morgen SORRY SORRY dat ik al even niet geweest ben heb het erg druk met alles maar ik ben er weer
deli: hoop het toch niet deli Moet er wel bijzeggen dat hij gisteren vanaf half 7 tot 10 geslapen heeft en daarna ook weer tot 2 uur. dus op zich ging het goed behalve na 2 uur dus.. all: Hooooi!
Hey hallo, alles goed? Hier prima. Vanacht wat krampjes gehad, maar niks bijzonders... Mijn lichaam gaat zich klaarmaken. Vanmiddag nog naar de vk, ben benieuwd.. Lin je hebt een mooi buikje. Echt het wordt allleen maar mooier Ik geniet echt van mijn buik... Juffiel; lekker je rust pakken, is goed voor je.... Deli; ik hoop dat wesley toch snel zijn eigen ritme weer heeft.... Voor de rest werkse en tok laters
Helloo allemaal @Linnie...ja hele mooie buik...ben er jaloers op hahha heb wat buikfoto's van mij bekeken ( ga er zo wat plaatsen) maar wordt er niet echt vrolijk van...tja dat heb je helaas als je wat steviger gebouwd bent @Pooh....ik heb die steken ook soms nog steeds hoor vooral als ik opsta en dan te snel alleen mijn bovenlichaam draai...schijnt idd heel normaal te zijn... Nou ik ga even kijken of ik de foto's geplaatst krijg, met een uurtje komt er iemand van de kraamzorg dus ben benieuwd
mink: ben benieuwd hoe lang je nog moet wachten! rid: ben benieuwd naar je buikfoto hoor! Alle zwanger buikjes zijn trouwens mooi hoor.