wendy: zou het wel leuk vinden als je dat wil doen! mink: Begin ook steeds meer mijn draai te vinden hoor. maar er ligt nu een brullend mannetje in bed en dat vind ik nog steeds niet gemakkelijk hoor.. Maar ben wel steeds makkelijker aan het worden gelukkig. De eerste 2 weken was ik zooo verschrikkelijk onzeker. niet leuk meer. zat helemaal niet zo op een roze (of eigenlijk blauwe ) wolk.. Af en toe heb ik nog wel mijn emobuien maar meestal gaat het wel goed! Ben zo benieuwd wat jullie gaan krijgen.. Heb jij zelf een idee? Ik had een heel sterk gevoel dat het een meisje zou worden klopte niets van dus!
Hey juffie; wij denken een meisje... Ik dacht in het begin een jongetje, maar na de 20 weken echo denk ik een meisje. maar het is een echte verassing hahaha Ik denk dat ik de eerste weken ook wel onzeker ben hoor... Maar dat hoort er ook allemaal wel bij toch? Je bent wel open in waar je tegen aan loopt. Soms kun je beter eerlijk zijn en daar van leren, dan maar doen alsof alles goed is... Gisteren trouwens bij de verloskundige geweest en alles is goed kindje was al mooi ingedaald en ze schat het kindje tussen de 6,5 en 7 pond. Dat is ook precies wat ik wel geschat heb, dus komt mooi uit hahaha. Mijn bloedruk was 80/60 hahaha erg laag...
Heey kippetjes Hoe gaat het met iedereen? Hier gaat het eigenlijk best goed . Haantje is deze week voor het eerst aan het werk gegaan. Voelde me eerst erg onzeker, maar nu begin het een beetje te wennen. Ook wel lekker hoor, ons mannetje helemaal voor mij alleen . Alleen heeft Thomas nog steeds heel erg last van krampjes, en vind het dan heel moeilijk om hem te laten huilen, maar dat komt vast wel . Dinsdag zijn we met Thomas naar de ha geweest, maar we hoefden ons niet heel erg zorgen te maken over het ruisje. Over 3 mandan moeten we nog ff terug komen en als het over een half jaar nog niet over is moten we dan naar de kinderarts. Dus tot nu toe geen reden voor paniek .... @ Riddle, heb net in je album gekeken, maar wat een mooi buikje, zou het ook zo weer terug willen. Ik vind de tekst onder je banner trouwens geweldig . @ Yojo, je bent er dus nog niet echt uit gekomen met Barry , vervelend is dat hoor. Je gevoelens slingeren zo te lezen behoorlijk heen en weer he? Hoe gaat het met je mams? @ Wendy, de foto's voor de banner ga ik uitzoeken hoor, heb het nog steeds niet gedaan . Tenminste als je het nog wilt doen [-o< . Hoe gaat het verder met je? Je verlof zit er al bijna weer op , is echt ongeloofelijk hoe snel dat gaat he? En hoe gaat het met de kleine man? @ Mink, gaaf dat je je nog zo goed voelt! Kun je een beetje genieten van je verlof, of heb je het nu juist heel druk? @ Pooh, wat fijn dat alles nog steeds goed gaat! Lukken de nachtdiensten nog een beetje? @ Miranda, ik had ook pos. ovutesten, paar dagen voor NOD, toen ik zwanger bleek te zijn. Wel spannend hoor, mijn veermodus draait . Ben je inmiddels weer een beetje opgeknapt? En wanneer kunnen jullie beginnen met de verbouwing? @ Deli, heeft Wesley zijn ritme weer een beetje terug? Hoe gaat het nu tussen jou en haantje? Za trouwens weer prachtige foto's voorbij komen van Wesley, is echt een mooi mannetje! @ Maria, hoe gaat het met jou? En met Rosalina? Wat leuk dat je voor een gastouderbureau wilt gaan werken. Ik sta ook ingeschreven, maar moet het weer activeren omdat ik een poos niet kon vanwege mijn voet. Bij welk gastouderbureau sta je ingeschreven? Alle andere kippies ik ben jullie absoluut niet vergeten hoor, voor jullie allemaal een dikke knuffel. Moet nu ff weer naar Thomas, want die heeft honger geloof ik Dikke knuffel Liena
Hey Liena! Wat fijn dat jullie je nog geen zorgen hoeven te maken! Idd mijn gevoelens slingeren behoorlijk heen en weer....wordt er zelf af en toe knettergek van! Moeilijk allemaal. Met mijn mams gaat t best goed. Ze doet alleen te veel vind ik maar ja kan haar niet tegen houden. Nu zit ze gezellig met Thijs Pietje Bell te kijken dus ff rust haha. Maar alles wil ze zelf doen terwijl ze maar een hand kan gebruiken... Morgenmiddag ga ik met haar naar de chirurg. Moet ze op controle. Ben benieuwd wat hij zegt.
mink: het is de mooiste verrassing die je maar kunt bedenken hoor! was ook blij dat we het niet wisten.. En wat een nette bloeddruk zeg zo aan het eind van de zwangerscha
Middag dames, hier een druk kippetje! Druk op het werk en ik wil zo thuis ook alles aan kant maken voor het weekend zodat we een keer niks hoeven te doen aan het huishouden maar leuke dingen kunnen gaan doen zaterdag. @ Yootje, snap best dat je er nu aan moet wennen dat Barry thuis is. Is hij wel een beetje lief voor je of suddert het nog steeds een beetje? @ Riedel, mooi buikje meis en mooi kamertje tot zover! @ Wendy, bijna weer aan het werk dus, fijn dat je er wel zin in hebt! Ik had ECHT GEEN zin! @ Juffie, iedereen is oneker in het begin en iedereen om je heen heeft ook vaak advies waar je niet op wacht maar je komt er wel hoor! En die emo-buien kunnen nog best even blijven maar hopelijk is het niet zo @ Mink, fijn dat de kleine is ingedaald al! Ik ben benieuwd of ze bij jou goed schatten wat het gewicht betreft, bij mij zaten ze er helemaal naast en dan hoor ik vaker. Maar je mag van mij wel gaan bevallen hoor! @ Liena, gaat je haantje nu pas weer aan het werk joh? Is hij al die tijd lekker thuis geweest? Wat heerlijk! Wat fijn dat je je geen zorgen hoeft te maken zover! Darmkrampjes zijn vreselijk he, je kunt zo weinig doen voor die hummeltjes Nou, hopelijk ben ik niemand vergeten. Hier gaat het wel goed, haantje en ik hebben het weer leuk ondanks dat de dingen niet zijn uitgepraat allemaal dus hopelijk kan het voorlopig zo blijven. Misschien is het beter om een keer te praten over alles als de rust weer een beetje terug is. We willen binnenkort toch een keer wat leuks gaan doen samen een dagje dus misschien kunnen we dan eens rustig praten over alles... Wesley zit op het moment niet zo lekker in z'n vel, heeft steeds een beetje verhoging tot koorts en hij hoest nog wat maar hij drinkt verder alle flessen leeg en kan ook goed lachen dus ik weet niet wat er is. Misschien dan toch de lang verwachte tandjes?! Hij ligt nu in ieder geval heerlijn in coma en de nachten slaapt hij ook weer goed, moet 'm 'smorgens steeds wakker maken dus dat scheelt ook wel voor de sfeer in huis denk ik Nou meiden, kom snel weer ff wat langer maar ga nu stofzuigen en poetsen
@ Yojo, het zou fijn zijn wanneer jullie toch samen eens de boel goed uit zouden kunnen praten he? Kan me goed voorstellen dat je er knettergek van wordt. Ik heb het zelf ook meegemaakt dat ik heel erg twijfelde over mijn relatie(met mijn ex) en ik heb er toen voor gekozen om een poosje afstand te nemen om alles eens op een rijtje te kunnen zetten. Voor mij was dit heel goed. Meis dikke knuffel. En je mams kan moeilijk de rust nemen die zou moeten? Is ook best lastig. Maar nu is ze dus wel braaf . Waar Pietje Bell al niet goed voor is . En suc6 morgen in het zh..... @ Wendy, thanks , ga zo meteen ff foto's uitzoeken! @ Juffie, hoe doet Nathan het vandaag? Thomas heeft vandaag weer erg last van zijn buik. Zo zielig, hij duikt soms helemaal in elkaar als ik hem dan uit zijn weg haal prutteld ie behoorlijk en dat lucht dan wel ff op, kleine stinkerd ......
Hey Deli! Succes met Wesley! Miss zijn het idd tandjes. Dan helpt Chamodent van VSM goed. En het suddert...
Hhaahah ja idd Liena waar Pietje Bell al niet goed voor is... Ja heb er ook al aan gedacht om een tijdje bij een vriendin te logeren maar ja die stap nog niet durven nemen. Denk eerst nog maar eens een goed gesprek.
@ Deli, wat fijn dat het allemaal weer wat beter gaat tussen jou en haantje. Het kan best zijn dat wanneer er weer rust is het praten makkelijker gaat! Er veranderd ook zo vee met zo'n klein manneke in huis!. Wat lastig dat Wesley niet helemaal lekker in zijn vel zit. Kan natuurlijk best er tandjes dwars zitten, daar kunnen ze ook heel hangerig van zijn he? Wat Yojo ook schrijft Chamodent schijnt goed te helpen, gaven we in de kinderopvang ook vaak. @Yojo, die stap zetten is ook best heel moeilijk en wanneer het niet nodig is om uit elkaar te gaan dan ook liever niet. Veel suc6 meis en ik hoop echt dat jullie er uitkomen. Wij hadden al zo vaak zitten praten , wat dan op ruzie uitliep met de nodige gevolgen , dus ik had deze beslissing ook niet zomaar genomen.
Hij heeft net een poosje bij mij geslapen en nu rolt hij steeds op z'n buik maar dat vind hij niet zo lang leuk maar als ik 'm dna op z'n rug leg weer wordt ie boos ik heb dentinox voor de tandjes maar goed, ik zie nog niks echt doorkomen! Niet lekker Yootje dat het nog altijd suddert Een tijdje uit elkaar kan wel heel goed zijn idd maar is een hele stap! Hoop dat het toch niet nodig blijkt... Ik ga Wesley mara even wat groente geven denk ik... Hij is BOOS!
Oh, hij vermaakt zich weer even dan wijzig ik mijn plannen hahahha... Doe ik 'm zo eerst in bad, dan groente en dan straks een flinke fles nog en dan hopen dat hij het er mee eens is, normaal krijgt hij de laatste fles wat later nl.
@Liena, we zullen moeten afwachten meid.. er zit echt niks anders op.. maar ik vertrouw er niet meer op dat ik zwanger ben. Ga ervan uit dan de ieder moment kunnen komen. Heb ook nergens last van... die krampen van vandeweek die waren zéér pijnlijk maar die waren na 1,5 dag ook weer weg. Nu ben ik goed verkouden... last van mn neus en keel, niet hoesten wel niezen! hahahaha Waneer wij met de verbouwing kunnen beginnen? Aankomende week worden de bouwplantekeningen ingeleverd bij de gemeente voor bouwvergunning aanvraag en tja dan is het 12 weken wachten op de uitslag. Weet niet of het überhaubt wel mag. Maar de plannen zijn door ons al gezet en als de doorslag gegeven is beginnen we daar rond mei mee denk ik! Kunnen we nog even sparen @All, hier gaat het goed op n kleine verkoudheidje na (zonder hoesten dan).... ow en morgen WEER terug voor mn pols naar t ziekenhuis... t is toch te gek voor woorden dat ik gewoon al 4 maanden na val nog steeds geen kracht in mn pols heb en zonder dat het zeer doet. Ik kan n pan nog niet schuin houden met mn linkse hand want dan laat ik m uit mn handen vallen van de pijn. Dit is volgens mij niet goed maar morgen dus hopelijk n verlossende antwoord hierop! @All, hoe is het met jullie verders?
Hey hey meiden, Yojo, dikke knuffel voor jou meid! Denk aan je! Miran, hoop toch dat je ongi uitblijft hihi. leuk verbouwing... hopelijk krijgen jullie snel goedkeuring. Gisterenavond nog even in bad geweest voor ik moest werken, was zo misselijk. Toen ik op me werk was ook nog wel maar gelukkig zakte het later vanzelf. Vandaag best goed geslapen, laatste nachtje en dan lekker weekend dus dat moet goed komen. Zo eerst maar ff een warme douche nemen want heb het zoooo koud. tok jullie morgen meiden.
@Pooh, hoop t ook meid maar ik heb het helaas niet voor het zeggen. Wat ik wel merkte was dat ik gisteren n iets of wat zalmkleurige afscheiding had en daarna gewoon weer heel veel witte zalfachtige afscheiding. @All, ik wens iedereen n prettige avond verder. Ik ga lekker mn bedje in... ben hartstikke moe en voel me n beetje (erg veel) knorrig vandaag. Ik kan weinig aan nu dus maar lekker snel warm onder de wol... zal wel n klein griepje aan komen denk ik zo. Tok morgen weer!
Goeiemorgen! Hier ben ikke weer! Gisteravond was Barry thuis maar t leek wel of we ons flink aan elkaar zaten te irriteren....ben maar t concert van Guus Meeuwis gaan kijken en hard meezingen en hij is gaan internetten uiteindelijk....hahaha na dat zingen had ik weer goeie zin! Nu is ie net vertrokken en komt ie vannacht niet thuis. Ga ik wel weer alleen naar een familiefeestje. Gelukkig is het van mijn familie...anders had ik er echt geen zin in. Zo even werken tot twaalf en dan weekend! Middagje ziekenhuis.... En hoe gaat het met jullie allemaal? Miran nog geen ongi? Thanks iedereen voor alles!
Nee Yo, nog niks te bekennen! Ik verwacht m wel snel maar heb ook geen hoofdpijn als tekenen van mn vorige ongi's. Maar goed wat nog niet is kan nog komen he?! Jammer dat jullie elkaar zaten te irriteren dat is geen prettig samen zijn meid! Kunnen jullie niet n brief naar elkaar schrijven zodat jullie elkaars irritaties/gevoelens/wat jullie van elkaar verwachten op papier zetten? Dat is makkelijker dan praten toch? Het is maar n suggestie meid hopelijk kan je er iets mee! Dikke knuffel voor jou meis! @All, N HELE GOEDE MORGEN... ik ben vandaag zo vrolijk zo vrolijk zo vrolijk, zo vrolijk was ik NOOIT! Ik mag vanmiddag weer EINDELIJK terug naar het ziekenhuis voor mn pols... hoplijk maken ze nu foto's en gaan ze verder kijken. Dit is niet meer leuk heb er al 4 maanden last van en nog GEEN kracht hebben! Tok straks weer... eerst met zoon naar tandarts, dan op de koffie bij mijn buurvrouw en dan kom ik weer tokken!
Mogguh allemaal Ohh Yootje niet leuk nee ...hoop dat jullie er wel snel uitkomen hoor! @All..ik heb een VRAAG.....de kraamhulp is van de week geweest voor de intake en die gaf aan dat de kleine de eerste 6 maanden in een wiegje naast ons bed moet slapen ( nou ja was geen verplichting maar ze raden het wel aan), nu waren we dat eigenlijk niet van plan omdat ik bang ben dat ik dan om het minste of geringste wakker ben of haantje wakker maak en we vrij weinig ruimte in onze slaapkamer hebben....heeel graag adviezen of ervaringen wat jullie doen of hebben gedaan want we kunnen een mooie wieg kopen dus als we het toch doen