Goedemorgen meiden! @ Miran, succes met je pols! @ Yootje, jij ook succes vanmiddag en werkse! Hopelijk kunnen jullie snel de strubbelingen achter jullie laten thuis meis! Het is zo frustrerend om samen op deze manier thuis te zijn Maar het is moeilijk om eruit te komen, I know! @ Riedel, wij hebben Wesley wel een paar weekjes op onze kamer gehad vooral in het begin vond ik het wel fijn want dan wil je ook ieder zuchtje horen Maar na een paar weken hebben wij 'm lekker in z'n eigen bedje gelegd. Je moet gewoon je gevoel volgen ook hierin. Ik ben blij dat ik geen duur wiegje heb gekocht, wij hadden een mini ledikantje gekregen van mijn moeder, Wesley lag graag heel breed en kon eigenlijk al vrij snel niet meer lekker liggen in dat ding. Hij is nu bijna 6 maanden maar hij zou er echt niet meer lekker in liggen hoor! Wij konden ook van iemand een wiegje lenen evt. maar toen kregen we dus dat ding van mijn moeder, kun jij er geen een lenen evt. ? Je mag die van mij ook zo lenen hoor!
@Riedel, moet je niet doen als je niet wilt... ik heb dat nooit gedaan meid. Bij mij gingen ze gelijk naar eigen kamertje eigen bedje! Heeft geen problemen gegeven. Volg je eigen hart meid en je intuitie en dat is het beste. Kraamzorg zou ik niet al te serieus nemen als ik jouw was. Ik heb er 3 zo op mijn eigen manier groot gebracht en ja bij de eerste heb ik wel de regeltjes opgevolgd maar bij de tweede dacht ik: blaas maar op met je regeltjes... ik doe het zoals ik wil en hij is ook groot geworden. En ze willen jouw vertellen hoe het moet maar zelf hebben sommige nog niet eens kinderen en die proberen jouw de les te leren... nee daar luister ik niet naar, alleen naar mijn eigen gevoel en instinct en dat wil ik jouw meegeven! Luister naar je eigen meid en dan bereik je meer met die kleine! Dikke knuffel van mij
Nee iets lenen kunnen we niet..we hebben nu een tweedehandsje gezien voor 50,- dus dat valt nog wel mee....
Ik heb ook nooit gehoord dat ze adviseren 6 mnd op de kamer hoor. Hebben ze tegen mij niet gezegd?! Ik vond het wel fijn in het begin en ik kan me voorstellen dat je babytje het ook fijn vindt. Die heeft maanden lang natuurlijk van alles om zich heen gehoord, jou hartslag, het gerommel van je darmen etc. Ze zeggen ook dat het goed is voor de moeder-kind band dus ik wilde Wesley niet meteen op z'n eigen kamer leggen, bovendien spookte hij erg 'snachts dus was het heerlijk dat hij naast me lag en ik 'm vanuit mijn bed een beetje kon troosten dus ik zou het wel altijd zo doen om m'n kindje de eerste tijd naast me te leggen maar geen 6 maanden?! Maar goed Riedel. Als je het toch een fjin idee vindt om een bedje te hebben voor het geval je jullie kleintje toch op de kamer wilt dan weet je dat ik er eentje voor je heb! Alleen Wesley heeft er maar een paar weekjes in gelegen dus.
Super Deli....zal er eens over nadenken...heb je een fototje ervan misschien? Ja heb wel zo'n beer die baarmoedergeluiden en een hartslag en zo laat horen
@ Riedel, kan nu geen foto versturen zit op m'n werk maar heb wel een fotoalbum online staan zal zo eens kijken voor de link. Maar het is niks bijzonders, geen romantisch wiegje ofzo, gewoon een mini ledikantje in grenen kleur.
hoi meiden! wij zijn vanmorgen even met Nathan naar school geweest. alle kinderen getrakteerd op beschuit met muisjes en natuurlijk nathan even showen Was erg leuk. Toen ik thuis was kraamvisite en nu even rust. Nou ja Nathan is natuurlijk van alle indrukken beetje onrustig. ligt nu in zijn reiswieg hier in de kamer maar wil nog neit echt slapen.. rid: Nathan slaap wel bij ons op de kamer. Vind het nu nog wel heel fijn. Ligt gewoon in zijn ledikantje. wij hebben een behoorlijk grote slaapkamer dus past makkelijk. met voeden enzo is het wel heel handig hoor. En ook met troosten inderdaad. Je hoort inderdaad wel alles maar vind ik ook wel fijn 6 maanden ben ik trouwens niet van plan hoor. Over een poosje gaat hij gewoon naar zijn eigen kamertje.. miranda: succes in het ziekenhuis! xxx
oh ja mijn haantje zij voor Nathan geboren was: hij/ zij gaat nooit bij ons op de kamer.. Nou toen Nathan er eenmaal was wilde hij ook niets liever dan hem dicht bij ons
haha ja je gevoel is nu idd misschien heel anders dan wanneer ze er eenmaal is...laat et dus gewoon op me af komen
goede middag, Riddle; een half jaar vindt ik zelf wel erg lang... Zeker omdat ze na een aantal weken, ik geloof 6 hun kamer gaan herkennen. Ik wil graag dat ons kindje overdag in het ledikantje gaat en sávonds in de wieg bij ons op de kamer. Maar de eerste 4 weken, lekker bij paps en mams hoor! Je kan ook eerst de kinderwagenbak gebruiken, om te kijken of het je bevalt en dan kun je altijd nog een wiegje kopen? Ik heb er eentje geleend, zo'n mand is dat, die wil prima Juffie; wat genieten is dat he, lekker je kindje laten zien Deli; hoe is het Wesley, alweer wat rustiger? Wat fijn dat de sfeer in huis beter begint te worden... Miran; ik veer voor je.. Liena; mooie banner hahaha jullie hebben echt allemaal mooie kindjes zeg.. Wendy; mijn complimenten voor je creativiteit.. All; ik ben geloof ik ziek aan het worden. Gisteren diarree en misselijk en nu blijft het ook maar aanrommelen niet echt prettig zo vlak voor een bevalling.... dikke knuffel in iedergeval
He bah das niet fijn Mink...maar ben bang dat ik zelf ook geveld wordt Ja ik haal nu inderdaad niks en als we toch besluiten om het te doen kan dat altijd nog en anders woont Deli om de hoek die een ledikantje te leen heeft
@ Mink, buddy niet ziek worden hoor op zich wel handig als je helemaal leeg bent gepoept voor de bevalling maar je hebt je energie nog even nodig dus doe maar niet voel me zelf ook niet optimaal moet ik zeggen. Wesley is nog steeds een beetje hangerig en jammerig, zijn temp was nu ineens ook weer wat lager dan normaal dus volgens mij heeft ie ook wat onder de leden! @ Riedel, precies....
riddle fijn weekend alvast, Ik ga even een uurtje slapen denk ik... kindje is erg druk vandaag in mijn buik. Vaak de hik hahaha tok laters
mink: wat vervelend dat je je neit lekker voelt. Vaak naar de wc kan ook een teken zijn dat bevalling in zicht is.. Dus wie weet is het wel een goed teken. Je darmen legen zich dan vast. Is inderdaad wel zo prettig tijdens de bevalling. all: fijn weekend!
haha dat vraag ik me idd ook vaak af...tijdens de bevalling zit je te persen dat het een lieve lust is...dus komt er neem ik aan wat meer uit als alleen een kind
Goedemorgen kippies, @Riedel, ja ik heb bij de eerste n vuile bevalling gehad. De kleine drukte dus ook op mn anus en tja toen kwam er dus meer uit dan alleen n baby. Bij de 2de en 3de heb ik nergens last van gehad want de eerste bevalling was wat dat betreft geen pretje... tenminste om achteraf uit gelachen te worden door je partner die het vrolijk aan iedereen verteld. Ik schaamde me dood en dus gebeurde het ook niet nog n keer zo'n vuile bevalling! @All, hier gaat het ietsjes minder.... ben nog niet ongi MAAR ben geveld door n goede verkoudheid met n klein griepje denk ik. Mijn gezicht ( de holtes) doen zeer, heb koortslip, mn keel doet zeer, loopneus, koud, hoofdpijn en pijn aan mn rug en spieren. *Jeetje dat is n hoop* Ook mn linkerborst doet schrijnend pijn, moe en mn rechterlies. Verders kan ik niet zeggen dat ik ergens last van heb hahahhaha dit is al genoeg toch? Ben gisteren in ziekenhuis geweest en nu moet ik a.s. maandag al gelijk naar revalidatie-arts toe want dit kan idd niet na 4 maanden. Ze hadden foto's gemaakt en alles was wel goed. Maar hij vond het gek dat ik geen kracht meer had en nog steeds pijn had. Toen moest ik dus n afspraak maken bij afdeling revalidatie... ik dacht dat duurt wel n paar weken maar nee hoor gelijk maandag al! Hoe gaat het met de kippies hier? Ik wil iedereen n fijn weekend wensen!