[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Ben net ongi geworden!

2. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    Miranda dat is balen :(

3. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Ach Melanine.. ik wist dit eigenlijk al wel... ik vertrouw mn lichaam niet meer als ik wat voel!
    Gek hoor! Maar nieuwe ronde nieuwe kansen.
    Hoe is het met jouw?

4. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Kippies!

QueenieKippie heeft eindelijk weekend! Maar heeft ze het dan rustig? Nope... Straks boodschapjes doen, vanmiddag naar het zwembad, de dochter van vrienden van ons moet vanmiddag afzwemmen voor C. En morgen gaan we met diezelfde vrienden tegen 4u lekker borrelen, dan eten, en weer verder borrelen in de lokale 'kroeg' bij ons. Kunnen we lopend doen, dus dat scheelt alweer!

Verder alles goed hier, alleen hebben Jamie en Britt volgens mij buikgriep. Overdag merk je niks aan ze, behalve dat ze beiden iets minder eten, nouja, Jamie eigenlijk haast niks op fruit na, maar die luiers! Blergh! Naja, gaat ook wel weer over.

En hoe gaat het met alle kippies hier! Zag trouwens ook 2 mooie banners voorbij komen, wordt toch tijd dat ik ook eens een nieuwe ga maken!

Knuffel voor jullie allemaal!

Xx

5. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    haha ik vertrouw ook niks meer hoor had vorige ronde de kleine hoop dat het raak was en voel nu weer van alles maarja do weten we meer.

Ga er ook vanuit dat ik ongie word hoor.

6. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Ben net ongi geworden!

7. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Miranda dat is balen :(

8. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Ach Melanine.. ik wist dit eigenlijk al wel... ik vertrouw mn lichaam niet meer als ik wat voel!
    Gek hoor! Maar nieuwe ronde nieuwe kansen.
    Hoe is het met jouw?

9. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Kippies!

QueenieKippie heeft eindelijk weekend! Maar heeft ze het dan rustig? Nope... Straks boodschapjes doen, vanmiddag naar het zwembad, de dochter van vrienden van ons moet vanmiddag afzwemmen voor C. En morgen gaan we met diezelfde vrienden tegen 4u lekker borrelen, dan eten, en weer verder borrelen in de lokale 'kroeg' bij ons. Kunnen we lopend doen, dus dat scheelt alweer!

Verder alles goed hier, alleen hebben Jamie en Britt volgens mij buikgriep. Overdag merk je niks aan ze, behalve dat ze beiden iets minder eten, nouja, Jamie eigenlijk haast niks op fruit na, maar die luiers! Blergh! Naja, gaat ook wel weer over.

En hoe gaat het met alle kippies hier! Zag trouwens ook 2 mooie banners voorbij komen, wordt toch tijd dat ik ook eens een nieuwe ga maken!

Knuffel voor jullie allemaal!

Xx

10. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    haha ik vertrouw ook niks meer hoor had vorige ronde de kleine hoop dat het raak was en voel nu weer van alles maarja do weten we meer.

Ga er ook vanuit dat ik ongie word hoor.

11. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    rid: het is heel normaal hoor dat er tijdens het persen nog wat meer meekomt. Maar meestal legen je darmen zich al voor het persen, dus ben je al leeg ;)

he jammer miranda!

QB: dat is een gezellig druk weekend zeg! Enne vervelend de buikgriep :(

wij gaan zo op kraamvisite bij mijn collega's. Zo eerst Nathan voeden want die brult :)

all: fijn weekend!

xx

12. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Juffie, ik had t al gezegd he dat ik gewoon ongi zou worden dus ik verwachtte ook niet anders alleen eigenlijk pas over n dag of 3 maar hij is nu gewoon sneller.

Leuk, kraamvisite met zelf zo'n klein hummeltje in je armen. Das dubbel genieten en zelfs nu kun je zien hoe klein die is.

Geweldig, mijn nichtje en mn zoontje schelen maar 6 weken maar toen mijn zoontje geboren werd en zij binnen kwam met mn nichtje ( die maar 47 cm bij de geboorte was) dacht ik: jeetje wat n beer tegenover mijn kind (die was met de geboorte maar 38 cm)
    Dat is confronterend voor n moeder hahhaha maar wel lachen natuurlijk!

Veel plezier meid

13. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Miran, balen van je ongi meid! Ja, je lichaam kan je zo voor de gek houden. Maar idd nieuwe ronde nieuwe kansen!

Weet iemand toevallig ergens waar je voor een redelijke prijs positie kleding kan kopen? Zit me rot te zoeken op internet maar kan alleen maar hele dure vinden en dat vind ik zonde want zolang gebruik je het niet. Tips zijn welkom dus haha.

Iedereen een fijn weekend!

14. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Miran balen zeg van je ongi!

Hoe gaat t hier kippetjes?

15. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Wen met welk programa maak jij al die leuke foto dingen?
    Had je mijn sms nog gehad gister?

16. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    pooh: heb positiekleding bij de HM gekocht en prenatal. hun eigen merk is niet zo heel duur. verder vond ik het merk mamalicious erg leuk en ook niet zo heel duur. heb mijn positiebroeken trouwens nog aan hoor, mijn eigen broeken komen nog niet over mijn billen :oops:

het was erg gezelig vanmiddag. leuk inderdaad 2 van die kleine hummeltjes!
    vanmorgen ook nog even geshopt dus ben nu moe. lekker bank hangen vanavond en dan op tijd mijn bed in..

17. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Idd H&M heeft wel wat en verder heeft Miss Etam heel veel leuke dingen en heeel vaak goeie aanbiedingen....Ik heb ook op een babybeurs broeken gehaald

Over babybeurs gesproken....ik heb bij de Kruidvat twee entreekaarten gekregen voor de avondopening van de 9 maandenbeurs in de RAI in Amsterdam voor 19/20 februari....ik heb al kaarten dus wil iemand ze misschien hebben dan stuur ik ze wel op!

18. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hey lieve kipjes heb heel vluchtig met 1 oog dicht een beetje over jullie berichtjes gelezen vandaag en ga niet al te uitgebreid tokken nu maar wilde even zeggen dat ik het jammer vind dat Miranda ongesteld is geworden :(

@ Yootje, hoe gaat het met je meis?

@ Riedel, tegen mij zeiden ze tijdens de bevalling dat ze konden zien dat ik goed perste omdat er ontlasting mee kwam en het kon me geen ruk schelen, wilde gewoon Wesley eruit dus ik zou me daar niet druk om maken ;) heb ik ook nooit gedaan!

@ all, hier een lekker weekend tot zover met zń drietjes. Lekker wezen shoppen vanmiddag en lekker keutelen met zń drietjs echt fijn na zoveel weken sip zijn. Haantje en ik zijn beide blij dat het nu zo goed voelt weer en hij helpt met alles mee en we hebben lol dus ik ben helemaal blij, daar was ik ook wel aan toe... Hopen dat we dit kunnen volhouden! Yootje, ik denk ook aan jou meis, weet hoe je je voelt!

Dikke knuffel voor jullie allemaal en een heel fijn weekend verder gewenst, kom snel weer even wat mee tokken ook al is het superrustig hier de laatste tijd!

19. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Hee Yo. ik maak ze met paint shop pro. Ow ja maandag is goed half 11 :)

20. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    GOedemorgen

Bedankt voor jullie medeleven!
    Ik voelde zelf al dat ik ongi moest worden dus het kwam niet zo hard aan als de vorige maand.
    Ik voel me nu ook gewoon niet lekker en misschien dat ik het daarom ook niet erg vind.
    We blijven gewoon lekker klussen en we zullen gewoon afwachten.

@Deli, ben blij te horen dat het eindelijk weer lekker gaat tussen jouw en haantje. Goed zo meid!

@Alll, ik ga over n halfuurtje even bij Chris op t werk chocomel drinken met de kinders en dan rijdt ik door naar Helmond! Gyani gaat vandaag met opa en oma en zn neefje en nichtje badmintonwedstrijdjes spelen. Dus dat ga ik wel filmen natuurlijk! En ik ga naar mn peettante op bezoek.
    Spreek jullie misschien vanavond!

Doei

Deel Deze Pagina