[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Hier gaat het prima! Heb een heerlijke nacht achter de rug. van 11.00 uur tot 06.00 uur kunnen slapen en nu slaapt hij nog steeds. Maar ik ga hem zo wakker maken want mijn borsten kunnen de spanning niet meer aan.

2. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    hier alles goed! net even boodschappen wezen doen en auto naar de garage gebracht. Nathan ligt nu in de reiswieg maar vind dit niet zo leuk geloof ik.. wil vast bij zijn mama liggen ;)

iedereen een leuk weekend gehad?

3. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Hey Deli......hoe was je "film" avondje gisteren met je haan?

4. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Dan ben jij ook een vroege vogel of niet? Ik kruip vaak nog even terug mijn bed in als ik Stan gevoed heb. Nu kan het nog nu ik verlof heb. Over een paar weken moet ik alweer werken :(

5. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Meiden, ik ben er weer van tussen. Ik ga toch maar eens aan de dag beginnen. Heb nog heel veel was die op mij ligt te wachten.
    Fijne dag allemaal!

6. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    dag: nathan kwam vanmorgen om kwart voor 9 dus dat was best netjes :) En omdat de auto naar de garage moest, moest ik wel meteen daarna weg. maar goed nu ligt Nathan dus met open ogen in zijn wieg. klaarwakker natuurlijk. Ga hem maar eens vermaken :)

Tok later!

xxx

7. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hahahahaha, ja daar moet je niet mee blijven zitten natuurlijk ;) Fijn dat jullie goed hebben geslapen! Wij hebben ook lekker geslapen, Wesley heeft de klok rond geslapen tot 09.30 uur.

Nu moet ik zo maar weer eens flink gaan poetsen in huis :( het houdt nooit eens op he...Maar ja.... Hoort erbij!

8. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    bah poetsen, moet ik ook nog doen. maar nathan ligt nu lekker bij mij dus dat wordt wel vanmiddag :)

9. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Dag, wij hebben een lekker film avondje gehad hoor ;) trouwens sowieso een lekker weekend!

Poetsen lukt hier ook nog niet, Wesley begint te huilen als ik weg loop :(

10. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    zit ook nog achter de laptop. :) typen met 1 hand gaat prima ;) straks lekker badderen met nathan..

fijn dat jullie zo'n leuk weekend gehad hebben, deli

11. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Mogguh kippies!

Ben ik ff weer! Ben net met Britt naar het CB geweest, en hier zijn de cijfertjes;

Leeftijd; 51/2 maand
    Gewicht; 7000gram
    Lengte; 67,7cm

Verder gaat alles goed hier. Alleen Jamie heeft weer een 'het-maakt-me-niet-uit-wat-je-me-voorzet-want-ik-eet-het-toch-niet-op'-fase... Ach, gaat ook wel weer een keer over. Hij krijgt vanzelf toch een keer honger lijkt me.

En hoe gaat het verder met iedereen?

Xx

12. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Juffie, met 1 vinger typen lukt me niet, daar heb ik geen geduld voor hahahaha.. Dus jullie gaan straks lekker badderen, lekker hoor!

@ Queenie, mooie cijfertjes! Wat vervelend van Jamie maar wat je zegt hij krijgt vanzelf honger joh!

Wesley is weer een beetje sachie... Heb 'm net maar wat fruit gegeven om 'm even te sussen hahahaha...

13. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    goedemorgen!

14. Delilah

Delilah Niet meer actief

Meiden even voor jullie ter info :rolleyes: bij baby van de maand staat Guus van Klaproosje, opperklapkip Maria!

15. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Goeiedag!

Hier een moe kippetje. Druk maar gezellig weekend gehad. Net alweer vanalles moeten regelen en dadelijk met m'n moeder naar t ziekenhuis. En het hele huis staat nog op zijn kop....maar goed komt goed!

Tussen Barry en mij gaat t op en af. We irriteren elkaar veel heb ik t idee. Praten gebeurt niet echt en iets met z'n twee doen al helemaal niet. Zaterdag zijn we wezen stappen met een vriendin van Barry uit Noordwijk en een vriendin van haar. Hadden nog twee vrienden meegenomen dus dat was wel een heel gezellig avondje. Maar dan zie ik Barry zowat de hele avond niet. Of ja staan wel bij elkaar maar hij hangt dan steeds bij die anderen. Gister dacht ik ow lekker dagje samen thuis. Vroeg mijn zus aan hem of we zin hadden om met de trein mee naar de stad te gaan. In eerste instantie had ik zoiets van nee doen we niet. Kreeg ik meteen weer een sjaggie antwoord terug en dat hij er wel zin in had. Dus uiteindelijk zijn we toch maar mee gegaan.

Verder gaat t wel goed met me! Ongi was maar vier dagen. Wel heel heftig maar goed en mooi constant weer.

Hoe gaat t met jullie?

Wen sorry dat ik vandaag toch niet kon. Maar spreken snel af! Op welke dag heb je straks vrij?

16. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    op vrijdag

17. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    QB: wat is britt al groot zeg. super hoor. lastig dat jamie niets wil eten. maar wat je zegt: als hij echt honger krijgt komt het vast vanzelf wel weer...

Deli: vervelend een chagerijnig mannetje. hoop dat hij straks weer lekker gaat lachen.

Yojo: succes met je moeder straks.

wendy: hoi :)

18. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    @Deli; Idd mooie cijfertjes! Ze zeiden al dat ze het heel goed deed! *trots* Is Wesley inmiddels uitgesjachied? ;)

@Yootje; Knuff voor jou! Vervelend dat het nog niet helemaal goed is..

@Wendy; *zwaai!*

@Juffie; Ja gaat hard hoor! Enja, Jamie eet vanzelf wel weer idd. Hij heeft vanmorgen 2 bakjes met druiven gehad, gaan zo aan tafel, kijken of hij brood wil eten..

@Iedereen; Hallo!

Xx

19. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Juffie en Queenie, hij lacht wel hoor hij heeft de grootste schik alleen soms begint hij van uit het niets te huilen en dan is niks goed! Hij ligt nu nog in bed, hij zal zo wel wakker worden. Hij lag straks bijna te slapen op z'n speelkleed terwijl hij een volle broek had, die viespeuk ;)

Nou, ik heb net de boel alweer voor een groot deel gedaan hier, alleen de slaapkamer nog zuigen, bed opmaken en was opvouwen. Maar ik loop nog in mijn ochtendjas dus ik denk dat ik me zo eerst eens ga aankleden dan kan ik als Wesley de fles gehad heeft even kijken of ik nog wat kan doen in huis en anders maar even boodschappen doen. Morgen dan lekker relaxen.

@ Juffie, ben inmiddels weer even toegekomen aan het boek van Lynn, ik ben nu op het punt dat de 3 zussen net op het schip richting Amerkia zitten moet je nagaan hoe weinig ik nog maar heb gelezen :( heb er gewoon de rust niet voor...

@ Queenie, leuk he als je kleintje complimentjes krijgt :D mag je ook wel trots zijn hoor! Ik moet morgen naar het cb met Wesley, ben beniewd. Wilde 'm eergister thuis wegen maar hij lag niet stil dus dat lukt niet op dat digitale ding. Hij gaf een keer ineens 10.96 aan :confused: maar dat kan natuurlijk nooit!

@ Yootje, wat vervelend dat het maar door blijft sukkelen bij jullie! Hopelijk is de sfeer snel weer een beetje gezellig en hebben jullie dan een goed moment om te praten. Hier ging het weer even lekker en toen hebben we over wat dingen gesproken en dat ging super toen. Misschien is het gewoon beter om niet te praten als je nog de irritaties erg hoog hebt zitten maar goed. Het blijft lastig... Succes vanmiddag!

20. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    goede middag;

hier een moe kippetjes. Heb echt nergens zin in :oops:
    Wat kan wachten toch lang duren hahaha
    waren jullie ook steeds zo moe op het eind. heb het gevoel dat ik de hele dag wel kan slapen...

Deel Deze Pagina