deli: dat is inderdaad nog niet zo ver.. maarja. druk leven natuurlijk met je werk, je 2 mannen en je huishouden, enz... qb: en hoe ging het met het eten? Nathan lag in zijn bedje te brullen had hij gespuugd. Heb maar 1 slaapzakje dus nu ligt hij in de reiswieg beneden en heb het slaapzakje meteen maar even gewassen. wel zo makkelijk voor mij trouwens want kan ik zijn speentje er elke keer weer in doen voor hij echt overstuur is. Hij wil nog niet echt slapen namelijk.. Je zou toch zeggen dat hij wel eens moe moet worden
ja juffie, dat is ook zo. ik zit ook alleen maar te wachten. Denk dat ik maar even ga slapen dan.. daarna strijken Heb nog wel wat leuke dingen op het programma staan, maar heb gewoon echt geen energie. Tja dan maar naar mijn lichaam luisteren he... Hopen dat jouwn ventje snel lekker slaapt...
@ Riedel veel plezier! @ Juffie, dat is wel handig ivm de speen ja! @ Mink, ik had op het laatst ook nergens meer behoefte aan hoor, gewoon lekker thuis hangen en toen dat gevoel kwam begon de bevalling eigenlijk vrij snel! Ff spammen
@Deli; Nee lijkt me niet! Bijna 11 kg is toch ietsjes te veel voor zo'n kleine hoor, hihi! En wat een lieve foto weer van Wesley! @Mink; Wachten duurt lang he? Vooral op het einde, mensen vragen allemaal of je het nog wel volhoudt enzo.. @Juffie; Eten ging wonderbaarlijk goed! Hij heeft zowaar een heel broodje smeerkaas op! En een paar partjes mandarijn! Ik had brood in blokjes gesneden en het met een vorkje voorgezet, en hij begon uit zichzelf meteen te eten! Hopen dat dit doorzet! @Riedel; Veel plezier bij je pretecho! Wel ff foto's showen he? === Wilde ff iets spammen hoor, en nu eens een keer geen foto van mijn kids, maar de link van een bandje uit mijn nederige woonplaats! Gistermiddag traden ze akoetisch op in het GrandCafé waar we geweest zijn, en het was zo super! 2 jongens zaten bij mij en mijn haantje op school, zelfs bij haantje in de klas, dus toen ze hem zagen waren ze helemaal enthousiast! Ze kunnen zo goed zingen, maken eigen nummers en hebben inmiddels een eigen cd! Zal voor jullie ff een linkje plaatsen van een eigen liedje van ze; http://www.youtube.com/watch?v=5pzZZQRVfas Nou, ga ff weer verder hoor! Xx
Wat mooi QB! Vind ik ook altijd helemaal geweldig, live en akoestisch! Ze kunnen inderdaad mooi zingen, ga ik onthouden! Je weet maar nooit voor op feestjes enzo!
Halllooo.. Nou pretecho gehad..maar onze kleine meid is meer dan een beetje eigenwijs..we hebben van alles geprobeerd ( zelfs op en neer gesprongen ) maar ons dametje was niet van plan om echt wakker te worden of haar armen voor haar gezicht weg te halen hahaha...we hebben 1 mooie en profil foto maar kan die er ff niet op zetten doe ik nog....maarrrr vrijdagavond mogen we terug komen, ik hoop wel dat ze dan wat beter meewerkt wel zonde van et geld anders...maar wat we tot nu toe hebben gezien is alles nog steeds perfect en ze is nu al een plaatje
Hallo dames! Ik baal er echt van dat ik hier maar zo weinig kan zijn! Als ik terug ga lezen, ben ik na een paar berichtjes alles al kwijt.. Verdorie! Maar hier gaat alles goed! Vandaag naar de verloskundige geweest en alles was prima in orde! Hartje weer mogen horen, het blijft een heerlijk geluid! Had ik al verteld dat ik mijn beebje voel bewegen?! Geweldig gewoon! Voelt als kleine kriebeltjes! Heerlijk! Deli; Hoe is het met kleine Wes? QB; En hoe doen jouw kleine frummeltjes het? Riddle; Jammer dat jullie je meisje niet wakker kregen, ben benieuwd hoe het vrijdag is! Mink; Jeetje, jij bent zeker de volgende! Ben zo benieuwd! Dagdromer; Hoe is het met de kleine man? Juffie; En met jullie kleine man? Doet hij het goed? De rest; Ik mis jullie allemaal! EN ben helaas geen kei in bijlezen! Dus bij deze een dikke knuffel! Ben net bij mijn mooie nichtje geweest! Wat een heerlijk meisje is het toch! Geweldig! Tot snel weer dames xXx
Goedenavond allemaal, @Yo, het is zeker zwaar irritant als je niet met elkaar kunt praten. Ik denk dat je moet doen zoals Deli het zegt misschien bereik je dan meer! Sterkte meid! @Mink, hopelijk hoef je niet al te lang meer te wachten meid en dient de kleine zich snel aan. Wachten duurt idd altijd erg lang! Mocht je aan de gang gaan dan wens ik je veel suc6 toe. @All, ik ben vandaag voor mn pols in het ziekenhuis geweest en krijg nu n MRI-scan. Ze denkt dat er iets mis is met n pees of zenuwen of iets dergelijks. 16 Maart moet ik bij de revalidatie terug komen en dan hebben ze de uitslag van de MRI... dus ook ik moet wachten. EN.... ik mag dus dan niet zwanger zijn SNIK SNIK SNOTTER! Ik ga nog even spelletje spelen en kom morgenvroeg weer tokken! Slaap lekker allemaal!
Goeiemorgen! Weer een dagje werken voor de boeg! Hier thuis is t nog niet echt gezellig maar goed dat komt wel weer goed! Het is weer bijna weekend...hahahaha Wilde jullie even een fijne dag wensen! (K) Jo
goedemorgen meiden! yojo: werkze! miranda: He wat naar zeg van je pols. en dan ook je zwangerschapswens nog even uitstellen. Bah geen leuk nieuws voor jou Dikke knuffel meis! all: nathan heeft vannacht voor het eerst in zijn eigen kamertje geslapen. Mama had het er eerst meer moeite mee als nathan volgens mij. lag te snikken in mijn bed Maar goed hij heeft super geslapen en doet dit nu nog. dus als dat zo blijft kan ik er wel aan wennen denk ik Verder worden we nu niet wakker van elk kikje en kreuntje dus slaap een stuk beter.. straks naar het CB.. nu eerst maar eens aankleden. tok later xxx
goede morgen, Hier een vroeg kippetje, Athans voor mijn doen hahah... Bij de buren maken ze lawaai voor 10 heel irritant... juffie; wat heerlijk dat nathan zo goed slaapt... yoyo; komt wel goed schatje... QB; ja idd veel vragen hoe het nu gaat enzo... grrr beetje irri. Maar goed als ze geen interesse tonen is het ook niet leuk toch? Mijn buik is al behoorlijk aan het zakken en kindje is ook lekker actief, dus wel leuk Lin; ja ik ben de volgende hahahah, maar bij jou gaat het ook al super snel... Miran; balen zeg van je pols, hopen dat ze snel vinden wat het is.... riddle; goede hoop voor vrijdag, dan ga je vast je dochter nog beter bewonderen nou dikke knuffel allemaal
Goedemorgen allemaal! @ Miran, wat jammer zeg @ Yootje, werkse meis! @ Juffie, wat goed van Nathan! Je ligt zelf ook een stuk rustiger zo dus goed dat je het gedaan hebt hoor... Je moet er wel even doorheen, het is wel spannend ineens op een andere kamer he... Bij ons haalde mijn haantje 'm de eerste nacht terug naar onze kamer "hij keek zo angstig, hij was gewoon echt bang" zei mijn haantje hahahaha.... @ Riedel, wat leuk dat je vrijdag nog een keer mag komen dan! Hopelijk laat ze zich dan wat meer zien maar de beelden zijn sowieso bijzonder he! @ Linnie, meis we missen jou ook hoor wat gaaf dat je jullie beebje kan voelen! @ Mink, dat is nooit leuk, als je wakker wordt door lawaai bij anderen @ all, hallo! Ik zit aan mijn kommetje cornflakes met kopje koffie en dan gaan wij zo naar het cb toe.... Ben benieuwd, tok straks!
Mogguh allemaal Jaaa Deli echt zo super, ben nu al helemaal verliefd haha, ik weet wel dat al die foto's mooi zijn maar ja deze is van ons haha toch anders.. Pfff wat heb ik een slechte nacht achter de rug, heb bijna niks geslapen, zoveel last van maagzuur en steeds heel warm en zo bah bah bah...en ik heb nog wel zo'n drukke week zowel werk als buiten het werk maar goed tis even niet anders zaterdag gaan haantje en ik een fotoshoot laten doen van mijn buik en zo,,,ben zo benieuwd! Nou kippies allemaal een fijne dag en tok zo
Goede morgen meiden! Nou Jesse hb ik net naar zijn gastouder gebracht Hij gat daar 2 dagen heen om te oeffenen. Vandaag en volgende week maandag. Ik vond het niet super moeilijk. Omdat ik weet dat hij in goede handen is en Dat hij ook niet huilde en meteen in slaap viel.
haha nou gelukkig maar dat je manneke het zo goed accpeteert....heb je niet de neiging om nu te gaan bellen en zo?
Goedemorgen all, Bedankt allemaal maar het is niet anders met mn pols... ik voelde t eigenlijk wel aankomen moet ik zeggen en ik verwacht nog dat ze het moeten opereren ook. Pakt t een beetje verkeerd uit en zien ze iets aan mn pees dan zit die kans er natuurlijk wel in. Dus dat houdt ik ook in mn achterhoofd. Maar verders gaat het goed hoor! Ben bijna van mn ongi af... pff t was n ongi van niks hoor! Half maandverbandje op n hele dag. De eerste dag iets meer... driekwart geloof ik. Wel helder rood dus het was echt ongi. Maar nergens last van. @Deli, spannend op het CB... ben heel benieuwd naar jullie manneke. Die van mn vriendin is net 5 maanden (vandaag) en is ruim 9 kilo al. Draagt ook al maatje 80... dus t is n echte beertje. @Juffie, dat went echt wel meid voor jullie nou Nathan in eigen bedje ligt. Hij heeft er in ieder geval weinig problemen mee... nu de mama nog Komt goed schatje! @Yo, hoe gaat het meissie? En met Suus? @All, ben jullie niet vergeten hoor! Hoe gaat het met jullie? Ik ga even boodschappen doen en dadelijk even naar de dokter. Tok later