@ Liena, het is ook leuk om daarover weg te zwijmelen toch! Ik ben "laat" begonnen met dingetjes kopen, met 17 weken heb ik de eerste kleertjes etc. gekocht en ook voor mezelf de eerste zwangerschapskleding. Maar je moet het lekker doen wanneer jij er zin in hebt! Ik had die behoefte nog helemaal niet maar als jij dat wel hebt: SHOPSE! Wanneer ben je eigenlijk uitgerekend? Het is altijd handig om eea in huis te hebben! Met die vraag zit ik nu ook, ik wil heel graag borstvoeding geven maar straks komt er helemaal niks uit moet ik dan wat in huis hebben? Ik heb volg. maand een cursus van 3 avonden over borstvoeding dus dan zal het wel duidelijk worden allemaal Buikbanden zijn ook superleuk! Ik heb er laatst een gekocht en daar staat op "made with love" vind 'm alleen te opzichtig om echt boven m'n shirt te dragen hahaha...
Ik ben uitgerekend op 29 december , dus als het goed gaat eindigen we het jaar met zijn drieën, maar dan moet het wel op tijd komen . Ik las ergens dat het altijd handig is om een pak voeding in huis te hebben. Ik wil eigenlijk ook het liefst borstvoeding geven, maar als het niet lukt is het wel makkelijk om wat achter de hand te hebben. Wat leuk dat je straks een cursus gaat doen. Ik denk dat ik me daar tegen die tijd ook voor op geef, wat extra info is altijd handig. En ga je ook al naar zwangerschapsgym, of doe je dat niet? Ik vind het heerlijk om er zo over te fantaseren en mijn haantje doet ook vrolijk mee hoor . Ach wat maakt het uit dat die buikband zo opvalt, is toch leuk hahaha, gewoon aandoen............ Mss op 28 juni, ben wel benieuwd hoe die eruit ziet..... Ik vind dat jurkje (of wat is het) dat je op de foto in je album aanhebt ook erg leuk trouwens. Heb je die gewoon over je broek aan? Die buikbanden kun je toch ook gewoon over je shirt dragen? Je ziet wel dat ik er helemaal geen ervaring mee heb he , maar straks weet ik er ook alles vanaf hoop ik
29 december wow! Dat is wel een mooie tijd! Gaaf joh, nieuw jaar met z'n drietjes Zo'n cursus borstvoeding lijkt mij ook zeer nuttig, sommige denken er nl. heel makkelijk over maar het is (wat ik dan hoor) toch echt wel een investering en kan soms best lastig zijn in het begin dus dan is het wel fijn als je weet wat je te wachten staat, tegen die tijd komt er al zoveel op je af en je kunt mij nu nog alles wijs maken dus info en tips zijn welkom Zwangerschapsgym doe ik niet, daar heb ik geen behoefte aan. Maar dat is natuurlijk erg persoonlijk! Als jij het wel wilt moet je er als de kippen bij zijn hoor want ze zitten zo vol Oh ja, 28 juni moet nog maar eens kijken wat we gaan aantrekken, moet nog wel makkelijke schoenen hebben dan dat in mijn album is een jurk van de prenatal, was ik helemaal weg van maar die stond vooral mooi met hoge laarzen eronder en die zitten nu niet zo lekker meer maar naar feestjes kan ik het wel aan, hoef ik toch niet te lopen! Die buikbanden kun je onder je shirtje doen, ik heb bijv. een paar truitjes die ik nog wel aan kan maar die zijn tekort dus dan zo'n band eronder en klaar! Maar je kunt ze er ook overheen doen wat jij wilt! We zijn allemaal een leek in het begin toch! En je moet lekker doen wat jij leuk vindt! Lekker he om er zo over weg te zwijmelen, voor je het weet loop je ook met zo'n mooie buik te pronken! Gelukkig droomt je haantje lekker met je mee je leest ook vaak dat ze wat afsandelijk zijn dat lijkt me niet zo gezellig mijn haantje is ook altijd met me mee aan het zwijmelen hoor! Moet ik zo lachen als hij dan heel trots aan een vriend wat kleertjes laat zien... Dan zie ik die vriend kijken van IEW omdat hij er helmaal nog niet aan toe is en het allemaal maar vreemd vindt en mijn haantje staat zo trots een heel eind weg te zwijmelen hahahaha....
Moest er eerst ff aan wennen hoor dat het 29 december zou worden. Dan is het vaak een drukte van belang met familie enzo, maar aan de andere kant is het ook wel een lekker excuus om niet overal heen te hoeven gaan . Ach we zullen zien het kan natuurlijk ook best zijn dat het eerder of later komt...... Ik vind het ook heerlijk dat mijn haantje zo meeleeft. Volgens mij vind ie het soms ook best wel eens lastig, want voor hem leeft het nog niet zo heel erg, omdat hij er niet veel van merkt. Alleen af en toe een klagend kippetje en moet zeggen dat ik soms ook wel eens een kort lontje heb . Maar daar kom ik dan wel weer op terug en zeg dat hij er niets aan kan doen. Maar dan zegt ie vaak ik heb het er zelf ingestopt hoor .............. Ja dan moet ie ook voor de gevolgen instaan he .. Leuk is dan de reactie van iemand die er nog helemaal niet mee bezig is he? Het is voor anderen natuurlijk ook best moeilijk om zich voor te stellen hoe het zal zijn om een kindje te krijgen/hebben als ze die ervaring niet hebben..... Met hakken lopen valt op dit moment vast ook niet meer mee voor je he? Gewoon idd iets kopen wat lekker zit en waar je makkelijk mee uit de voeten kan. Ik zal ook vast eens na gaan denken over wat ik dan aan zal doen........... Heb er echt onwijs veel zin in................ Tips over borstvoeding zijn altijd handig volgens mij. Je hoort idd heel vaak dat het toch best tegenvalt om je kindje meteen goed aan te leggen en een goed begin schijnt het halve werk te zijn...... Dus dan toch maar zo'n cursus. En met zwangerschapsgym weet ik het eigelijk ook nog niet. Aan een kant denk ik dat het best nuttig kan zijn i.v.m. de ademhalingstechnieken en hoe je evt. weeen op kan vangen, maar aan de andere kant vind ik het ook allemaal nog wel een beetje gek geloof ik. Maar haantje heeft al gezegd dat wanneer ik er wel heen wil hij ook wel meegaat, als het nodig is hahaha......
meiden wat is het hier rustig geweest vandaag! alleen liena en deli hebben lekker gekakeld Liena: ook al ben ik de 12 wk grens voorbij vind het nu toch wel weer verschrikkelijk spannend worden voor volgende week woensdag. Denk dat dat wel zo zal blijven tot de uk er is... Hoe heb jij dat? vind jij het ook nog zo spannend allemaal? wil trouwens ook proberen om borstvoeding te gaan geven. maar inderdaad wat je zegt: een goed begin is het halve werk. Mijn schoonzusje is na 1 dag al gestopt omdat het niet wilde. ik zou toch wel echt me ervoor willen inzetten... Linda: klussen ondanks de pijn en dat allemaal voor het goede doel! hoop dat het geholpen heeft meis! pooh: succes met voorbereiden hoor! maar dan straks lekker je diploma Deli: mijn schoonzusje zei precies hetzelfde. Ga die buik echt zo missen.. Nu ruim een week geleden is mijn neefje geboren en het is nu al net alsof het nooit anders geweest is. Denk dat je hoe dichterbij de bevalling komt je er steeds meer naar toe gaat leven... Ga vanavond gezellig bij vrienden eten. dus hoef niet te koken. wel makkelijk! en dan natuurlijk voetbal kijken. XXX
Kippetjes ik ga er ff weer vandoor. Haantje is thuis en we gaan zo ff boodschappen doen en dan klaarmaken voor de wedstrijd van vanaaf . Mss tot laterz en anders tok morgen Dikke knuffel Lienakip
Hey meiden, ik heb helemaal geen gedag gezegd straks voor ik van mijn werk ging schaam me diep! Het was ineens tijd om te gaan dus snel de pc afgesloten en gegaan Iedereen een fijne avond gewenst heb nu weinig toktijd, mijn vader komt zo koffie drinken die kan hier ieder moment zijn... Veel plezier met voetbal voor de liefhebbers en anders veel plezier zonder kom nog wel ff tokken denk ik want wij kijken thuis de wedstrijd! Doeiiiiiiii
@Liena en @Juffie Gefeliciteerd met jullie 12 weken! En @Yojo: jij ook bijna! Wat gaat dat allemaal snel, zeg! @De rest: zwaai! Nu weer voetbal kijken.. N.
Goedemorgen allemaal, Ik ben gistermorgen even bij de HA geweest voor mijn ijzer na te laten kijken. Hij heeft alles opgeschreven dat ik zwanger ben en waneer uitgerekend... volgens mijn calculator 21 febr, volgens de VK 20 febr. en volgens de dokter 18 febr. dus ergens is mijn uitrekendatum hahahaha. Hij heeft mij een verwijsbriefje gegeven voor bloed te laten prikken dus dat heb ik maar gelijk gedaan en ik krijg daar vrijdag de uitslag van. Heb het nog steeds koud en ben heel moe. Moest gisteravond werken en om 6 uur zat ik al te knikkebollen, ik had ook gigantische hoofdpijn toen kwam mijn supervisor en die zei ga om 7 uur lekker naar huis, dan zit je toch aan je uren en als je dan donderdag 10 minuutjes eerder komt en vraagt bij P&O of jij ipv de avonduren tijdelijk even ochtenduren mag draaien dan kan dat wel denk ik zo. Maar probeer nu nog even tot 7 uur vol te houden. Dus om 7 uur ben ik naar huis gegaan, lekker wat gegeten en om half 9 lag ik in bed. Ben als een blok in slaap gevallen en net om half 7 liep wekker af want moet om kwart voor 8 met mijn zoontje in t ziekenhuis zijn die krijgt wéér buisjes in de oortjes. Ik heb heel veel last van mijn banden op het moment niet dat ik het uitschreeuw van de pijn maar ze voelen heel beurs aan. @Liena, jouw wou ik persoonlijk zeggen: meid, hoe doe jij dat die gigantische lange schrijven? Jij geeft iedereen persoonlijk n antwoord terug.... dat lukt mij nooit! Het is wonderbaarlijk zoals jij dat doet, knap van je hoor! @linda, ik ben heel benieuwd wat de gyn zegt want volgens mij zijn jouw gangstereitjes zo verschoten van die gyn omdat die zei dat je met clomid moet beginnen dat zij misschien wel snel de weg gevonden hebben. Het klinkt mij nl héél bekend in de oren die "klachten". Ik wil je niet teleurstellen dus wacht het nog even af. Hahahaha mijn buurvrouw weet het ook en die belt mij nu om de 2 dagen op hoe het met me gaat en hoe het met het kleintje in de buik gaat. Die kijkt er zo naar uit he. Misschien nog meer dan dat wij al doen! Ik kan niet wachten tot 7 juli. Kippies, ik moet gaan aankleden want over een 20 minuten moet ik alweer aanrijden naar ziekenhuis. Groetjes van mij
goedemorgen allemaal! miranda: erg he die vermoeidheid. wij zijn gister ook maar wat eerder naar huis gegaan.. Haantje zag me inzakken en aangezien ik terug moest rijden leek het hem wel verstandig maar vast weg te gaan. eind van de wedstrijd thuis nog even gekeken.. sterkte met je zoontje vandaag! De rest allemaal een hele fijne dag.. tok vanmiddag. XXX
Heey kippies! Allereerst iedereen bedankt voor de felicitaties voor mijn trouwdag en mijn 33-wkn! Ben vandaag een dagje vrij, omdat mijn ouders dezs week een weekje weg zijn en mijn moeder anders vandaag op Jamie zou passen. Dus nu ben ik thuis bij Jamie. Denk dat ik vanmiddag nog wel even naar ze toe ga, want ze zitten in Lauwersoog, dat is maar een uurtje rijden van hier. Alleen mijn rug werkt nog niet echt mee helaas... het is wel beter dan maandag, alleen blijft het rechtsonderin nog steeds steken... Denk ook dat ik mede daardoor een week eerder met verlof ga, dan zou ik nu nog maar 4 dagen hoeven te werken! Ik heb namelijk nog zo veel vrije dagen, die kan ik na mijn verlof niet allemaal opmaken, en laten uitbetalen is de moeite ook niet waard. En daar komt bij dat ik dan alvast kan gaan beginnen met inpakken, das ook wel handig! Dus plak ik na mijn verlof gewoon 3 weken vakantie er aan vast, en de dagen die ik dan overhoud, misschien dat als ik mijn baas lief aankijk dat ik ze dan wel mee mag nemen naar volgend jaar.... Nou, ga zo ff aankleden. Jamie in de kleren, ikke in de kleren, en dan straks op de koffie bij onze oud-overbuurtjes in hun nieuwe huis. Kan Jamie mooi met haar zoontje spelen, die is namelijk maar 4 maandjes ouder... Tok snel! Xx
Morgen allemaal! Ik zit thuis lekker aan een kom cornflakes en heb ff bijgelezen... Die vermoeidheid is inderdaad niet prettig he! Maar als het goed is komt er een tijd dat het ff over is @ queenie, wat vervelend van je rug! Maar wel lekker om eerder te stoppen toch! Als je nog vrije dagen kan opnemen en er een vakantie achter kan plakken zou ik het ook zeker doen! Ik kan helaas geen vakanties aan mijn verlof plakken dus ik wil echt die 4 weken halen maar als het niet gaat gaat het niet! Veel plezier vandaag! Ik ga zo lekker douchen en dan naar de vk, ben benieuwd! Schrok me net suf toen ik de banner zag nog 7 weken Meiden, een fijne dag allemaal en sommige tok ik vanmiddag nog als ik op mijn werk ben!
Heey Deli! Vandaag ben jij 33 weken! Van harte gefeli! \/ Ik wilde ook persé 4 weken halen, maarja, lijkt me toch beter idd om eerder te stoppen... Veel plezier bij de VK! Xx
Morning kippies, Gefeliciteerd met je 33 weken @Deli! Het komt nu wel erg dichtbij, hè. Veel plezier straks bij de vk! @Miran, jij hebt het gewoon veel te druk.. goed dat je zo vroeg naar bed gaat en dat je bloed hebt laten prikken. Alles goed gegaan in het ziekenhuis met je zoontje? Ik ga straks trouwens ook naar het ziekenhuis. Mijn moeder wordt vandaag -zelfs op dit moment- geopereerd. Baarmoederverzakking, dus de hele baarmoeder wordt weggehaald. Pff. Wil er om 12.00 uur zijn want dan is ze als het goed is op de afdeling waar ze dan vijf dagen moet blijven. Is gynaecologie.. dus ik zal nog wel zwangere dames tegenkomen, denk ik! @Queen Vervelend zeg, dat je zo'n last hebt van je rug. Dan inderdaad maar eerder rust nemen.. Wisten jullie trouwens dat Nederland van heel Europa het kortste zwangerschapsverlof heeft? Zoiets hoorde ik laatst. Ik ga nu aan de yoghurt. Tok later!
@ Queenie, wat niet gaat gaat niet meis! Moet je niet doorduwen hoor! En bedankt voor de felicitatie @ Nata, sterkte met je moeder! Hopelijk gaat het allemaal goed en verloopt het herstel ook voorspoedig! Doe d'r maar de groeten van de kippenbrigade Is met jou verder alles goed meis? @ all, halootjes Ik kom net op mijn werk aan, alles was goed bij de vk. Mijn bloeddruk was weer prima het hartje van de kleine was luid en duidelijk aanwezig en hij/zij was zelfs al een beetje ingedaald. Nu mag ik over 2 weken alweer komen, tijd gaat hard! Dan moet mijn haantje mee want dan krijgen we info voor de bevalling en gaan ze vertellen wanneer ik straks moet bellen etc. spannenddddddddddd!
hallo! ik heb even een vraagje, ik heb gister mijn eiersprong gehad.. had een posi ovu test en vandaag niet meer en ook is me temp vet gestegen! maar nu mijn vraag: ik ben 30mei ongi geworden hoeveel dagen is mijn cycles dan nu en waneer is mijn nod? bedankt alvast! xx
@ Leeuw, ik weet niets van tempen en ovu testen maar volgens mij word je gem. 14 dagen na je eisprong ongesteld dus dan zou ik zeggen dat je NOD 1 juli is?!