Heey goedemorgen kippetjes, Hoe gaat het met iedereen? @ Riddle, jullie meisje is nu al lekker eigenwijs dus . Thomas wilde met de pret-echo eerst ook niet zo meewerken en nu staat er op de dvd "mama moet even springen want je ligt niet echt lollig" . Wel leuk dat jullie het vrijdag nog eens mogen proberen, ben benieuwd naar de foto's. @ Juffie, knap dat je Nathan al in zijn eigen bedje hebt liggen hoor. Thomas slaapt nog steeds bij ons , vind het nog erg moeilijk om hem in de andere kamer te leggen. Nathan ligt dus ook wel in de huiskamer? Is wel net zo makkelijk met het speentje he ? Suc6 op het CB. Ben benieuwd wat ze zeggen. En vanaaf weer naar de na-gym, heb je er al zin in? Wel lekker dat het nu om 8 uur is he? @ Deli, wat weer een mooie foto van jullie mannetje! Jullie ook suc6 op het CB. En 10 kilo , dat zal toch nog wel niet hihi. Vandaag een lekker relaxt dagje voor de boeg? Wesley wordt al een heel mannetje zeg! Is hij weer een beetje opgeknapt of is hij nog steeds hangerig? @ Mink, meis de laatste loodjes! Het is idd wachten wachten. Hoop maar dat het snel gaat, want in het laatst had ik ook nergens meer zin in, alleen nog op de bank hangen . En idd ook heel warm en nu heb ik het steeds koud . Gaaf dat de kleine zo bewegelijk is, geniet er nog mar van, wan moet zeggen dat ik he heerlijk vnd dat Thomas er is, maar ik mis het getrappel..... @ Miranda, wat vervelend dat het allemaal zo traag gaat met je pols. Hoop dat ze je snel verder kunnen helpen en het allemaal weer goed komt. Waarom moet je nu wachten met zwanger worden dan? Dikke knuffel voor jou! @ Yojo, ook voor jou dikke knuffel, moet vaak aan je denken. IK hoop zo dat jullie er uit kunnen komen. Werkze vandaag. @ Wendy, dus Jesse vandaag voor het eerst naar de gastouder, ook wel raar om nu thuis te zijn zonder je mannetje of niet? Wel fijn dat het zo goed ging met het wegbrengen. Blijft hij er vandaag al meteen de hele dag of nu een paar uurtjes? En nogmaals bedankt voor het maken van de banner, vind hem echt helemaal geweldig! @ Queenbee, die band klinkt idd erg leuk, die kunnen best zingen! Britt wordt al een hele meid, idd mooie cijfers, mag je best trots op zijn! En met Jamie ook alles goed? Heeft hij het eten weer een beetje opgepakt? En haantje nog vaak van huis of op het moment ff niet? @ Linnie, we missen je ook hoor meis, maar bevalt het een beetje op je andere lokatie nu? En alweer dik 17 weken! Gaat dat snel zeg! @ Dagdromer, heb je al een beetje zin om weer te gaan werken? Ben je inmiddels al weer begonnen met paardrijden? @ Maria, gaat bij jullie alles ook goed? HOe is het gegaan met de intake van het CB? Alle andere kippies voor jullie ook een dikke knuffel! Hier gaat het goed. Ik ben gisteren voor controle naar het ziekenhuis geweest en hoef nu niet meer terug te komen tenzij ik weer zwanger ben . Met Thomas gaat het ook wel goed. Waar ik wel tegenaan loop is dat hij overdag moeilijk in zijn wiegje wil slapen, hij wil alleen maar tegen ons aan liggen. Wanneer ik hem dan in het wiegje leg begint hij keihard te krijzen en is binnen no-time helemaal overstuur en dat vind ik weer zielig en haal hem er dan weer uit . Moet er nog een beetje mijn draai in vinden geloof ik, maar dat komt zeker goed Vanaaf gaat hij voor het eerst een poosje alleen naar opa en oma, ben benieuwd hoe dat gaat. Het voeden gaat ook goed, meestal zo tussen de 3/4 uur. 's Middags zit er soms wel 5/6 uur tussen, dit is op zich prima maar zou wel willen dat hij dat verplaatst naar de nachten . Meiden tok later, moet zo Thomas ff badderen..... Dikke knuffel Liena
Ah Wendy das wel fijn ja als je gevoel zo goed is....is toch belangrijk! @Liena....ja ik hoope t ook...springen hielp mij namelijk niet
Ben weer terug hoor, zal straks even reageren, ga zo even Wesley z'n fruit geven, heb 2 peren voor 'm gepureerd vindt ie lekker... Tok zo!
haha, bij mij hielp het op dat moment wel ff gelukkig, want mijn mams was er speciaal voor uit Drenthe gekomen . Na het springen konden we in ieder geval wel zijn koppie zien... Ben nu echt weg
hey meiden, ben er ook weer even. zit ondertussen lekker aan een broodje Ben dus net bij het CB geweest en ben zo trots op ons mannetje. Hij is echt super gegroeid! Verder helemaal onderzocht door de arts en hij deed het super.. Is al heel sterk in zijn nekje en volgt al heel goed met zijn oogjes. Volgens haar klopt het dan wel dat we af en toe al een gericht lachje van hem zien Heb ik toch gelijk dat ik vond dat hij soms naar mij lacht net gevoed en nu ligt hij weer in zijn bedje. ben benieuwd hoe lang hij blijft slapen. hij was wel erg moe want viel tijdens het drinken al in slaap liena: heb er ook weer zin in vanavond. ben benieuwd hoe het gaat een paar uurtjes weg... wendy: wel fijn he een gastouders waar je alle vertrouwen in hebt.Nathan gaat straks ook naar een gastouder. rid: altijd leuk nog een keertje kijken naar jullie meisje! mink: vervelend van die buren als jij wilt uitslapen.. lukt het slapen nog wel?
@ Juffie wat fijn dat het zo goed gaat met Nathan, en hij lacht je dus idd al toe, of lacht hij je uit . En heeft Nathan een poos doorgeslapen? @ Wendy, het is idd erg rustig hier, iedereen heeft he vast druk. Wel een lekker gevoel dat Jesse het zo goed heeft gedaan bij de gastouder of niet? Ik wil straks ook als gastouder gaan werken. Lijkt me heerlijk om gewoon bij Thomas thuis te kunnen zijn, en op deze manier ontmoet je toch andere mensen! @ Riddle, tok de volgende keer, je bent inmiddels vast al thuis Hier gaat het wel goed. Thomas is nu lekker aan het eten, kan ik mooi ff op de pc, al schiet het typen niet echt op met een hand hihi. Hoop dat hij straks nog ff slaapt en dan tegen 18.45 uur nog wil eten, kan hij met een volle buik naar opa en oma.
Het is idd een lekker gevoel dat hij het zo goed heeft gedaan. Ik vind het heel fijn om een gastouder te hebben. ik persoonlijk vind het te druk op een kdv
Ik kan me dar wel iets bij voorstellen. Bij een gastouder zijn vaak veel minder kinderen he? Op het kdv waar ik werkte hadden we soms 14 tot 16 kinderen met z'n 2en. Hebben jullie een gastouder die jullie al kenden?
nee maar ik ons aangemeld toen ik 6 weken zwanger was. Dus sindsdien hebben we contact en ging ik ook geregeld op de koffie dus nu kennen we haar best goed.
Hallo! Fijn Wen dat Jesse het zo goed heeft gedaan! Ik ga wat te eten maken voor mezelf. Barry is laat thuis vanavond en vertrekt morgen naar Frankrijk. Tot zo!
hey girls, Zou vanavond naar de nagym maar haantje ging even voor mij tanken en toen begon het al met natte sneeuw. Hij had liever neit dat ik ging omdat hij bang was dat het glad ging worden. Ben nu blij dat ik niet gegaan ben.. het sneeuwt hier en is nu helemaal wit Moet er niet aan denken dat ik nu nog naar huis had moeten rijden... Wel jammer want had er wel zin in! Meiden slaap lekker alvast. (ik zal zo mijn bedje wel opzoeken denk ik ) en tok morgen xxx
Goedemorgen allemaal, Hier gaat het wel goed hier...vanmiddag sollicitatie. Gisteren bij de dokter geweest en ja hoor... heb er ook nog ns psoriases bij. Het begon net onder mn knie en nu zitten er ook 2 kleine plekjes op mn ellebogen. Het is erfelijk en gaat nooit meer over. Het wordt alleen maar erger. Nu moet ik volgende week donderdag naar de dermatoloog dus dan hoor ik meer. Ik heb bij 2 mensen gezien dat het er echt vreselijk uitziet en het wordt erger als je stress hebt. Laat ik dat nu al 4 weken hebben en dadelijk met die verbouwing helemaal. Dus dat wordt krabben van de jeuk. Hoe gaat het met jullie? @Juffie, dat was wel slim van je om dus thuis te blijven. Wij hadden hier ook natte sneeuw gisteren en eergisteren lag het hier ook wit. Maar was ook zo weer weg! Ik ga mn stiefzoon naar de mama brengen... zie jullie strakkies weer!
he bah miranda all: ga even alles klaarmaken want ga een dagje naar een vriendin. En met een kleine uk moet er heel wat mee Dus probeer dat vast te doen voor Nathan wakker wordt. Fijne dag meiden! xxx
Heey goedemorgen kippetjes, @ Wendy, je hebt je dus wel goed voorbereidt! Slim hoor, ik zou me ook prettiger voelen wanneer mijn kindje naar iemand toegaat die al een beetje bekend is. Wanneer moet je weer gaan werken dan? @ Juffie, de na-gym was erg leuk, maar het was idd erg glad op sommige stukken . Heb ook nog zitten twijfelen maar ben uiteindelijk toch gegaan . Als ik alleen had gemoeten was ik ook thuis gebleven hoor! Heel veel plezier vandaag! @ Miranda, je blijft een beetje aan het klungelen he . Hoop dat het allemaal een beetje meevalt! Dikke knuffel. En heel veel suc6 met je sollicitatie vanmiddag! @ Deli, ook goedemorgen! Hoe was het gisteren op het CB? Waren ze een beetje te spreken over jullie mannetje? @ Linnie, meis kalm aan he ? Gaat alles een beetje naar wens, behalve dat je hier niet zo makkelijk meer mee kan tokken? Hier gaat het goed, haantje komt net weer thuis maar moet vanmiddag weer werken. Ben op moment Thomas aan het voeden en ga hem zo maar eens wassen . Kom vandaag nog wel ff weer tokken . Dikke knuffel Liena