Ja, volgens mij heb ik gister helemaal geen bericht meer getypt of wel? ben een beetje Harrie in de warrie Op het cb was alles goed, Wesley is bijna 70cm en weegt bijna 9 kg. Ik mocht nu de groente en het fruit gaan ophogen en wat andere dingen geven evt. zoals liga of een rijstewafel en diksap.... Gaat zo snel allemaal Gister maar meteen goed begonnen. 'smorgens had hij de fles gehad voordat we naar het cb gingen en toen boodschapen wezen doen en meneer bleef de hele tijd wakker, thuis 2 peren op en toen zou hij na anderhalf uur ong. nog een flesje moeten maar hij was helemaal op dus na het fruit is hij 3 uur gaan slapen. Toen weer een fles gehad en rond etenstijd groente maar dat vond hij niks, ik had zo'n 6 maanden potje gehaald om te proberen maar die stukjes vond hij niks, hij zat steeds te kokhalzen en moest toen echt spugen snel wat 4 mnd. spul gemaakt nog en een toetje gegeven toen was hij weer helemaal moe... Maar we gingen oppassen bji m'n broer dus daar heeft hij nog 1 uur geslapen en toen om 19.45 uur de fles gehad. Toen kwam mijn haantje 'm ophalen tegen 20.30 uur toen hij uit z'n werk kwam en zjin hun samen naar huis gegaan en heeft 'm op bed gelegd ennnnnnnnnnnnnnn... Vanmorgen moest ie wakker worden gemaakt hahahaha.... supergoed gegaan dus... Zo stom, ben gewoon helemaal trots hahahaha.... Hij was vannacht om 4 uur wel even aan het brabbelen maar is toch weer in slaap gevallen gelukkig. Nu was hij vanmorgen nog moe zei mijn haan want hij heeft papadag en houdt me op de hoogte. En dan zullen we wel zien hoe het vandaag gaat! @ Liena, wat grappig, ben je Thomas aan het voeden en aan het tokken tegelijk? Knap Fijn dat het goed gaat met jullie meis!
@Deli, t wordt al n grote vent meid! Lekker he dat je nu minder flesvoeding hoeft te geven! Nu gaat ie dadelijk kruipen enzo... heerlijk nu wordt t pas moo~i. Genieten meid! @Liena, ja ik sukkel nogal wat af maar komt uiteindelijk wel goed hoop ik. Met jouw gaat het ook aardig goed toch?! Wat n knappe kereltjes hier zeg. @All, ben benieuwd bij Mink nu... gaat spannend worden hier. Na Mink komt Mupkuh en dan komt Riedel en daarna komt onze Linnie en dan Pooh ow en sorry Kristel hebben we er ook nog ergens tussenin zitten. Ben benieuwd hoe het met Pooh en Kristel en ook Mupkuh gaat?! en jullie? Tok later
@ Miran het gaat echt snel ja maar ik vind het steeds leuker worden hoor! Nu zit meneer in een loopstoeltje hahahahaha
Hey Kippies; Hier is alles goed hoor... ik ga gewoon voor 15 februari hahaha. Ik heb ook niet het gevoel dat het kindje nog veel groter wordt. Ik lees nu dat er bij ons in het ziekenhuis een heftige virus is. hmmm lekker dan, daar zou ik moeten bevallen. ik ga vanmiddag maar even bellen dan wat nu verstandig is... Wat heerlijk om te horen dat het zo goed gaat met al ons nieuwe kuikentjes hahahah Miran; ik hoop ook dat het bij jullie snel beter mag gaan, want dit geklungel is natuurlijk niks he... Yoyo werkse vandaag... Linnie; Het is wel saai zo zonder blauwe lippen verhalen enzo hahaha Ik ga zo lekker de stadt in even borrelen... dus ik spreek jullie later weer dikke knuffel..
@ Deli, nee idd geen berichtje meer gisteren, maar dat geeft niet hoor , kan zo gebeuren he? Wat fijn dat alles goed gaat. En het gaat idd allemaal heel hard! Zodra ze andere dingetjes mogen lijkt het nog sneller te gaan of niet? Wesley moet dus nog even wennen aan stukjes in zijn eten? Is natuurlijk eerst ook best vreemd! Maar komt vast goed! En idd tokken en voeden tegelijk, anders zit ik maar wat te zitten, dacht, kan net zo goed ff tokken hihi. @ Miranda, hoe laat heb je het gesprek vanmiddag? Voor wat voor baan is het? @ Mink, veel plezier vanmiddag, lekker er nog even uit. Je hebt groot gelijk. En er heerst een virus in het WZA? Je wilt zowiezo in het ziekenhuis bevallen? Zo Thomas is inmiddels gewassen en helemaal fris en fruitig . Zijn net even naar de thuiszorgwinkel geweest, de klossen terugbrengen en hebben meteen even tepelbeschermers meegenomen , Thomas heeft ze behoorlijk stuk gesabbeld waardoor het erg pijnlijk is en op na-gym zeiden ze dat er wel iets voor was. Dit heb ik opgehaald, dus ben benieuwd. Dan word het straks mss weer een feestje . Haantje is er inmiddels vandoor. Thomas is op het moment weer aan het eten en dan ga ik straks maar ff de was strijken . Tjonge wist niet tdat een kleine zoveel extra was bezorgd , maar heb het er graag voor over hoor.
Hey Kippies Ehhh heb net alles gelezen en heb werkelijk niks onthouden merk ik...pfff hoe bedoel je zwangerschapsdementie Nou ja hier gaat alles prima eindelijk goed geslapen vannacht...verder niet heel veel te melden dussss tok jullie laters weer
@Liena, ik heb dat gesprek dadelijk om half 4. Het is huishoudelijke taken doen bij oudere mensen of mensen die tijdelijk hulp nodig hebben net als Sylvie in die laatste weken van zwangerschap. Ik hoop dat ik voor 21 uur per week aan de slag kan. Ik kijk er idd echt naar uit! @Mink, nee dit geklungel is niks voor mij maar helaas ouder worden komt met gebreken hahaha en dit gaat me beter af dan het zwanger raken hihihihi mijn tijd komt wel als alles n beetje rustig is. Ik laat jullie weten hoe mijn sollicitatie was kippies! Tok later
Miranda, oh meis, spannend hoor! Ik zal heel hard voor je veren straks [-o< , mss helpt het . Het zou toch fijn zijn als je wordt aangenomen en dan weer lekker aan de slag kan! Nogmaals heel veel suc6.....
@ Liena, ik vind het zo knap dat je kunt voeden en typen tegelijk maar dat komt denk ik omdat het voeden bij mij een hele worsteling was hahaha... @ Mink, borrelse! De bevalling komt vanzelf als je het niet verwacht dan begint het @ Miranda, succes meis! Ook ik zal voor je veren!
hey meiden, ben ik ook weer! was gezellig liena: voeden en typen doe ik ook wel eens tegelijk. gaat prima alleen wat minder snel Fijn dat het zo leuk was op de nagym! deli: wat wordt wesley groot zeg. al warm eten enzo miranda: hoe ging de sollicitatie? mink: ben benieuwd of je gelijk krijgt met 15 feb. ik heb steeds 5 jan. gezegd bij mij en dat werd het uiteindelijk ook nog
de stadt was gezellig dames Liena; er zit een of andere virus en de buikgriep, best heftig. Morgen moet ik naar de verloskundige en dan kan ik meteen even navragen... Het is wel de bedoeling om in het ziekenhuis te bevallen... vanavond lekker dirty dancing kijken hahah heerlijk onder de wol dus ik wens jullie een hele fijne avond
Goedenavond, Ik ben aangenomen... moet weliswaar wachten op clienten maar ik sta er iig bij. Ik werk op soort van freelancebasis. Minimaal 6 uur maximaal 11 (meer werk is bespreekbaar met mij ) Ik kijk er echt naar uit. Ze zouden mij bellen als ze clienten hebben dus.... misschien deze week nog niet maar misschien wel volgende week. Zo, dat was mn sollicitatie. @All, hoe staat het hier verders? @Mink, nog goed vol te houden meid? Hopelijk krijg je toch gelijk met 15 februari. Eerlijk gezegd hoop ik dat ook voor je. Ik had n heel sterk gevoel bij mij op valentijnsdag! Dus ik hoop eigenlijk stiekem niet dat jij op die dag bevalt... ik kijk wel tegen valentijnsdag op hoor! Klinkt misschien gek. Chris vind ook al dat ik zo gek hierover doe WANT HET WAS IMMERS NIKS (zegt ie dan). Nou dan flip ik m wel even hoor. Ik ben benieuwd hoe ik die dag ervaar. Tuurlijk zou valentijnsdag wel n leuke dag zijn om te bevallen, omdat ik er zo over denk kan dat voor n ander n heel gelukkige dag worden dus ik hoop aan de andere kant voor jou dat t valentijnsdag wordt meid! Tok later... prettige avond allemaal!
Druk druk hier. Vanmiddag weggeweest en we hebben net gegeten en zo krijgen we visite. Morgen naar het CB voor de bekende prikjes
wendy: ja die moeten ook gebeuren he Nathan krijgt ze volgende maand. miranda: fijn dat je lekker kan werken straks! goed gedaan hoor! Mink: geniet van je bed meis. ga ik ook zo doen
Mogguh Kippies! Wilde jullie ff allemaal een hele fijne (werk/verlof/vrije) dag wensen! Nog 1 dagje dan heb ik weer weekend! Jeej! Dikke knuff van mij! Xx