[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ola lieve kippen! :)

Het is wel rustig de laatste tijd zeg! Jullie missen mij he?! ;) Ik jullie wel in elk geval! :(

Het is erg druk op het werk, maar op zich wel leuk! Begin om 7 uur hier, dus dat is wel ff wennen! Ben erg moe 's avonds! Maargoed!

Mink gaat alweer bijna bevallen! Ik weet eigenlijk niet eens op welke datum ik heb gegokt ;) :D

En ik zie alle kuikentjes zo hard groeien opeens! Leuk hoor! :D Ben trots op jullie allemaal!

Kom snel weer tokken meiden!

Dikke kus

2. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goedemorgen allemaal,

@Linnie, tuurlijk mis ik je... kan ik geen wedstrijdjes meer houden om bovenaan te komen staan ;)
    Hoe gaat het met je zwangerschap meid?
    Alles loopt perfect?

@Juffie, het lijkt me heel leuk.... t is echt helemaal zelfstandig. Er zit alleen iemand tussen die geld naar me overmaakt en voor de rest is het mijn eigen pakkie-an. Geen mens die mij voorleest hoe ik het moet doen. Ik maak afspraken met die mensen. Chris heeft gister wel even bij de belasting voor mij navraag gedaan... ik betaal nl geen inkomstenbelasting over datgene wat ik betaald krijg. Dus chris heeft alles voor me uitgepluist en hij zei we moeten t gewoon maar doen! Lief toch?!

@Mink, hoe gaat het meis... nog n beetje vol te houden?
    Ach... die kleine komt waneer hij/zij er klaar voor is en niet eerder! Nog even geduld hoor!
    Dikke knuffel voor je.

@Wendy, t is altijd zielig die prikjes... nu zijn het nog prikjes meid maar owee als ze dadelijk vallen de eerste keer of ze moeten naar het ziekenhuis... dat allemaal valt niet mee voor n moeder. Ik moet 25 mei met mn jongste zoontje naar het ziekenhuis, hij moet geopereerd worden aan zn handje en ook dan komen bij mij de tranen hoor!
    Dit blijft en dat is supergezond! Sterkte strakkies!

@Deli, wat blijft t n lekker koppie houden he... die foto's zijn supermooi.

@Alle kippies met kuikentjes, wat n prachtkuikentjes hebben jullie op de wereld gezet zeg! Ik ben trots op jullie... nu wij nog ;) :)

@All, ik moet zo naar n kinderfysiotherapeut/bekkenbodemtherapeut voor Giuliano. Vanmiddag mag ik met hem en ouders en kinderen van zijn klasje gaan zwemmen. Het is n gehandicapte school en die kinderen zijn zo aandoenlijk... ik heb er echt zin in.
    Dus ik kom vanavond wel even tokken.

doei

3. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goedemorgen meiden,

Miranda: ben blij dat jij zo blij bent :)

Linnie: je wordt zeker gemist hoor.. enne 17 weken alweer zie ik :confused: Je gaat alweer hard op weg naar de helft zeg..

hier zijn ze aan het klussen in huis. nog steeds zijn er dingen niet goed.. We wonen ier al anderhalf jaar maar goed. Nu wordt er weer een probleempje opgelost. Alleen wel rommelig nu en nathan wil niet meer goed slapen dus ga daar maar eens heen nu..

fijne dag

xxxx

4. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Mogguhhh

Ja Linnie....pff gaat zeker hard zeg...nog ff en je haalt me in haha maar we missen je wel hier hoor! :(

Hier alles ok...heb slecht geslapen door het snurken van haantje maar ja verder gaat et allemaal lekker....droom de laatste dagen ineens heeeel veel over de kleine haha maar ja wordt ook allemaal al zo echt zeg maar....raar hoor :D

Nou ik ga ff koffie halen en aan de slag hier...

tok zo :p

5. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Hey meiden,

Fijne dag vandaag! Mis julie wel een beetje maar ik ga er snel een keer voor zitten om te tokken, dat beloof ik.

Bij mink nog niets? Zet hem op meid je kunt het.

Liena...hier gaat alles lekker. Heb nog geen paard gereden. De vorst moet eerst voorbij zijn zodat de bodem weer zacht word. Ook paarden kunnen last krijgen van hun enkels :) dus we wachten nog even.

6. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    Goede morgen...

Miran; ik snap dat het een lastige periode voor je is, ik hoop dan ook dat jullie snel weer zwanger mogen zijn...

Deli; wat een mooi gezicht die foto's hahaha
    Alweer 6 maanden, gaat echt snel :confused:

Liena hoe is het met jou?

Wendy; de prikjes komen eraan, jajaja zo snel gaat dat dus. Ook alweer bijna werken...

Riedel; hoe voel jij je?

Dagdromer; nee nog niks hahaha, we wachten rustig af, maar denk zelf dat het nog wel even gaat duren...

juffie; lekker genoten van tv kijken. Ik wel. Vind dat zo'n leuke film. Ik heb eerder zelf altijd wedstrijden gedanst en dan begint het meteen weer te kriebelen hahahaah

7. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    mink: heb echt alleen genoten van mijn bedje :) . denk dat ik om half 9 in bed lag te slapen :oops:

8. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Ja Mink hier gaat et wel goed, de kleine meid schopt nu vaak tegen mijn maag en ribben ..echt een druktemaker soms :) ...maar mag verder niet mopperen...zaterdag die fotoshoot van mijn buikk dus ben echt benieuwd hoe die foto;s worden..

Bij jou alles nog rustig dus? :rolleyes:

9. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    ja alles rustig riddle, op wat bewegingen in mijn buik na dan....

Juffie; heerlijk toch, zo moet je ook genieten van je kraamtijd..

Ik ga even naar een vriendin toe. Ze heeft haar hond gisteren in moeten laten slapen. echt heel erg zielig

De borrel in de stadt was gister wel gezellig, maar daarna hoorde ik dat een vriendin van ons weer een miskraam heeft gehad, dus dat gaat lekker...

Nou ik hoop dat het bij jullie beter gaat, want troosten is niet mijn sterkste kant momenteel :(

Maar goed ik spreek jullie later weer. Oja ga ook nog naar de verloskundige, hou jullie wel op de hoogte..

10. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    mink: dat zijn nare dingen inderdaad. Vaak is er zijn en luisteren al genoeg, veel zeggen hoeft dan niet eens.

11. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Ben et helemaal met Juffie eens

12. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    Hey Kippies,

Idd er gewoon zijn is al voldoende, daarom ben ik er ook heen gegaan. Wel erg zielig hoor! :(

Volgens mij ben ik een prop slijm verloren, athans slijm sliert :oops:
    daarna heb ik meer ongesteldheidskrampjes.. Hmmm zal dat dan toch de bekende prop zijn geweest?

Bij de verloskundige was alles goed. Mooie bloeddruk 100/55 en kindje lag mooi ingedaald..
    Tja gewoon maar afwachten dus. Ze zei wel dat ik er moe uitzag, tja dat ben ik ook wel hahaha

Verder is het rustig hier he...

13. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    jeetje mink.... gaat opschieten meid, spannend!
    Fijn dat alles goed was bij de VK.

Nou heb naar de link gekeken van youtube, wat zijn die jongens goed zeg en wat een stem heeft die knul! Heerlijk op de achtergrond tijdens me bericht tikken haha.

Hier gaat het goed, nu weer ff vij, weekend weer werken. Zaterdag gaan we kijken voor een kinderwagen die we voor een kleinprijsje kunnen krijgen, ben benieuwd.

Zit steeds meer te denken aan de bevalling, vind het moeilijk om te besluiten waar ik wil bevallen. Thuis of in het ziekenhuis... pfff

14. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Nou Mink....het kan de slijmprop zijn.
    Misschien dat het een teken is, het kan ook zijn dat het nog een tijdje duurt. Vervelend is dat he? De kleine bepaald wanneer hij/zij komt. Probeer lekker uit te rusten! Dan kan je er na de bevalling iets beter tegen. Ik deed de laatst week niets anders dan luieren en slapen. En heeeeel veel filmpjes kijken en dan nog meer luieren. Hahaha :D
    Geniet nog even van je buik. Straks mis je hem af en toe maar daar krijg je een heel mooi geschenk voor terug!

15. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    QB, heb nog ff op youtube zitten kijken maar ze hebben echt nog meer mooie nummers. Heb er eentje op me hyves gezet... "Dag kleintje"
    Kreeg er tranen van in me ogen, zo schattig!

16. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    mink: kan inderdaad de slijmprop zijn. en die ongikrampjes had ik de dag voor de bevalling begon maar ja iedereen is ander he? ;) Fijn dat alles weer goed was bij de vk trouwens!

Pooh: zie dat je al bijna 12 weken bent. super! Gaat alles goed?

fijne avond allemaal

xxx

17. Delilah

Delilah Niet meer actief

Meiden ik had vanmorgen geen internet, vanmiddag druk en niet lekker dus ben er even kort want we gaan nu eten :D

Ik denk wel aan jullie hoor! En uhhh, Wesley vandaag een half jaar :whistle:

18. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Hoi en houdoe...

wens iedereen n heerlijke avond en n goede nachtrust toe...
    Speciaal voor MINK...meid mocht de kleine iets van zich/haar laten horen/voelen dan wens ik je alle sterkte en suc6 toe meid!

Ik ga mn bedje opzoeken ben behoorlijk moe...
    Owja, had vanmiddag gezwommen met mn zoontje... wat is dat genieten als je al die blije gezichtjes ziet van die gehandicapte kindjes. Wat voelen die zich in het water lekker zeg. Mijn zoontje liet heel trots aan mama zien dat ie kan duiken en tevens onder water n ring op kan duiken! :confused: mama SUPERTROTS natuurlijk!
    Hij liet vanalles zien.... ZELFS zwemmen in het diepe zonder bandje of wat dan ook. Nou dat uurtje heb ik dubbel en dwars genoten!
    Wat kan n mens zich dan goed voelen... heerlijk om die kinderen zo gelukkig te zien, dat is echt aandoenlijk! Nooit gedacht dat ik er zo over zou denken.

Nu ga ik echt lekker slapen kippievriendinnen!

Slaap lekker allemaal

19. Delilah

Delilah Niet meer actief

Nou vroeg naar bed gaat niet lukken :( ik had geen potjes groente meer voor morgen dus ben nu nog worteltjes aan het koken :D Wesley ligt net in bed dus als ik zo klaar ben met de wortels ga ik snel douchen en m'n bedje in! Hopelijk voel ik me morgen beter anders blijf ik misschien wel thuis van m'n werk...

@ Miranda, fijn dat je zo hebt genoten vandaag!

@ All, slaap lekker en uhhhh Mink, ga eens wat doen ;)

20. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    ik ga lekker slapen tot morgen

Deel Deze Pagina