[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goedemorgen meiden!

Deli: nog gefeliciteerd met Wesley hoor! Nathan was gister precies 1 maand :)

miranda: kan me voorstellen dat je genoten hebt. enne wat knap van je zoontje zeg!

All: bijna weekend! Heb er zin in. vind het veel gezelliger met zijn drietjes thuis :)
    fijne dag!

xxx

2. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goedemorgen allemaal,

@Deli, ben je op het werk of toch maar thuisgebleven? Ben je wat ziek dan of gewoon erg moe?

@Juffie, het is heerlijk he... lekker genieten met zn 2tjes van de kleine Nathan. Het wordt nog veel mooier meid als ie dadelijk begint te kraaien... oooh dat vind ik zo prachtig! Blijf vooral genieten van je kind(eren) dat is het mooiste geschenk wat je ooit kunt krijgen. Ben blij voor je dat het zo lekker gaat zo saampjes!

@All, het is hier vies regenweer. Maar bijna weekend en nu hoop ik dat de KNVB morgen het voetbal n keer door laat gaan hoor!
    Gyani vind er zo niks meer aan hij wil onderhand wel ns n wedstrijdje spelen. Kan me wel iets bij voorstellen.
    Dadelijk mn nagels laten doen en dan bij mn vriendin met haar kleintje Valentino. Dat wordt weer knuffelen denk ik.
    En dadelijk bij mn vriendin die mn nagels doet... die heeft er 2 n jongen en n meisje dus ik zit weer in de baby's deze ochtend.

Veel plezier vandaag en uhhhhh Mink.... is er al iets aan het rommelen meid? Wij willen weer buddynieuws hebben ;).

Tok later

3. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Mogguh allemaal

@Mink...wel lekker slapen zodra je kan hoor...nu kan het nog :D ..tenminste als je niet ondertussen al begonnen bent :)

Hier alles oke.....mijn buik begint nu wel in de weg te zitten af en toe haha maar geniet er wel van hoor....nou ik ga hier ff wat doen

byeee

4. Delilah

Delilah Niet meer actief

Goedemorgen meiden!

@ Juffie, leuk! Wesley en Nathan schelen elkaar precies 5 maanden :D jij ook nog gefeliciteerd!

@ Mink, hoe gaat het meis? Je moet wel goed rusten nu hoor! Straks kan het niet meer dus lekker genieten nu!

@ Miran, ben gewoon op m'n werk. Heb hoofdpijn en buikpijn maar ik ben met de pil begonnen deze maand en moet ongesteld worden dus zal daar wel door komen...

@ Riedel, hahahaha... Je buik gaat vast nog wel meer in de weg zitten! Ik heb er nooit last van gehad. Vond het heerlijk die dikke buik zou er altijd wel mee willen lopen :)

@ All, hoe is het met jullie?

Ik ging vanmorgen Wesley naar het kdv brengen zat alles daar nog dicht. Er stond al een ouder buiten te wachten dus toen er iemand kwam was het spitsuur daar. Stond er ineens 1 leidster met 5/6 ouders met kindjes. 1 ouder had de auto een beetje vreemd neergezet, precies voor de ingang van een garage dus iemand die daar in moest maar dus niet kon had de hele parkeerplaats geblokkeerd dus moesten we daar nog op wachten. Al met al ben ik erg laat op m'n werk dus :( Maar goed, nog een daggie en dan lekker weekend :D heerlijk! Ik ga vanavond gourmetten met vriendinnen.

5. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    deli: inderdaad precies 5 maanden :) wat een gedoe zeg vanmorgen :( maar wat je zegt: nog 1 dagje en dan weekend!

6. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hey Juffie, hoe gaat het met Nathan? Heb je nu nog lekker 2 maandjes verlof he?! Heerljik joh!

7. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    met nathan gaat het prima deli. Begint steeds meer te lachen. zo leuk! Hij ligt nu in zijn box naar de mobiel te kijken. Volgt hij ook echt met zijn oogjes.
    inderdaad nog 2 maanden verlof. lekker hoor.

8. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    heerlijk juffie ik moet 16 feb. al weer gaan werken :( zal wel wennen zijn.

9. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Juffie, geniet nog maar lekker want ik vond dat die laatste weken voorbij vlogen :( het is zo'n mooie tijd!

@ Wendy, hoeveel dagen ga je straks werken? Zal zeker wennen zijn in het begin :(

10. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Ik werk op woensdag lekker thuis en op vrijdag ben ik vrij :D

11. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Goedemorgen kipppetjes

Hoe is het hier in het kippenhok?

@ Mink wat naar zeg voor je vriendin, is ook moeilijk, meer dan steunen kun je dan niet doen he?
    Wat fijn dat de vk zo tevreden was! En nu nog ff lekker bijkomen, je hebt nog een appeltje te schillen straks meis! Dus wanneer het kan ff bijtanken!

@ Pooh, meis wat fijn weer van je te horen!. Wat leuk dt jullie zaterdag gaan kijken voor een kinderwagen Wat voor een is het?
    Nu nog niet teveel zorgen maken over war je wilt bevallen hoor ;) . Als je nu beslist dat je thuis wilt bevallen kan je zelfs wanneer het begint nog besluiten om naar het ziekenhuis e gaan wanneer je dat toch prettiger vind!. Hoe voel je je verder? Begint voor jou ook al weer op te schieten, bijna 12 weken!

@ Dagdromer, hoe is het bij jou? En hoe gaat he met Stan? Zijn jullie al met hem naar de kinderarts geweest?

@ Juffie, Nathan ook alweer een maand. De tijd gaat snel he? Thomas is vandaag alweer 7 weken :confused: . Hoe gaat het met Nathan? Gaat de bv nog stteds goed?
    Lekker dat het bijna weekend is he? Het is toch anders wanneer je lekker met z'n 3en bent he;) .

@ Deli, wat vervelend dat je niet helemaal fit bent :( . Niet de leukste periode van de maand he :( ?
    Hoe gaat het met jullie mannetje? Tjonge al een half jaar! 't Is wel een ontzettend lekker ventje om te zien zeg!
    Wat een gedoe bij het kdv vanmorgen zeg, ach hoef je wel iets minder lang te werken vandaag ;) . Nog een paar uurtjes en dan lekker weekend. Las dat het tussen jou en haantje weer beter gaat? Fijn zeg, houwen zo! :D .
    Veel plezier vanaaf met het gourmetten!

@ Miranda, wat kun je heerlijk vertellen over momenten dat je zo geniet met je kinderen :D . Worden de voetbalwedstrijden steeds afgelast i.v.m. het weer? Hoop dat het dan morgen eens weer doorgaat.
    En nog gefeliciteerd met je nieuwe baan, gaaf dat je bent aangenomen. Nu hopen dat je snl aan de slag kan!

@ Wendy, heb je een beetje geslapen meis?

@ Riddle, je buik wat in de weg, geniet ervan ;) . Ik moet zeggen dat ik hem gewoon mis af en toe ;) . Werk ze vandaag!

@ Yojo, hoe is het meis? Heb je al een paar dagen gemist! Hoop dat het goed gaat! Dikke knuffel!

Hier gaat het goed. Alleen kan ik Thomas nog niet in het schema krijgen wat ik graag zou willen ;) . Hij komt eigenlijk steeds om de 3/4 uur, en aan het eind van de middag slaapt hij als een blok en dan zo'n 6/7 uur achter elkaar van half 4 tot soms half 11 en vanaf dan weer om de 3/4 uur. Die 6/7 uur zou ik graag 's nachts willen :) .
    Verder doet hij het prima, begint steeds meer te lachen en af en toe lijkt het net of hij dingen wil vertellen.

Vandaag gaan we weer richting Drenthe, kunnen opa en oma Thomas ook zien groot worden ;) . Zal zo de tas eens gaan inpakken. Want ja moeten nu wat meer meenemen he :) .
    Dikke knuffel Liena

12. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Wendy, wel 4 hele dagen dus? Dat is best veel dat zal wel even tegenvallen... Nog een hele week thuis lekker genieten!

@ Liena, leuk op stap vandaag :D je moet nu zeker wel een hoop meenemen ja, hahahaha... Het wordt steeds minder zeggen ze maar dat gevoel heb ik nog niet echt ;) Als je Thomas wakker maakt 'smiddags als zo'n 4 uur na de voeding gaat het dan niet beter misschien? Ik zou dat eens proberen en anders niet te druk om maken, vaak doen ze toch wel wat ze zelf willen en komt er ineens een duidelijk ritme.

Hier gaat het goed ja, gelukkig wel!

13. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    wendy: inderdaad nog maar lekker genieten van je verlof hoor!

liena: lekker hoor weer een weekendje naar drenthe. moet zeggen dat nathan helaas ook nog geen ritme heeft hoor. maar gelukkig heeft hij zijn lange uurtjes slaap wel 's avonds en een deel van de nacht. vaak slaapt hij het eerste deel van de nacht ook zo'n 6 uur. soms iets langer soms iets korter. de rest van de nacht dan meestal zo'n 4 uur er tussen. overdag maak ik nathan trouwens wel wakker. laat er max 4 uur tussen zitten. maar meestal hoeft dat niet want meldt hij zich zelf wel.

14. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Fijn meis om te horen dat het goed gaat :D , kun je ook weer uitkijken naar een weekendje samen he?
    Hoe vind Wesley het nieuwe eetpatroon?

Ik heb idd al geprobeerd om Thomas wakker te maken voor de voeding, maar meneer was in de buik al eigenwijs en dat is hij nog steeds hoor ;) . Als ik hem wakker maak dan drinkt hij nl meestal niet. Hij houd zijn lippen dan stijf op elkaar en trekt ze tot een tuitje, net of hij een kusje wil geven :) .Ach maak me er ook niet te druk om. Het komt vanzelf, hij moet er gewoon aan toe zijn..... Maar het lijkt me zo lekker om weer eens een nachtje door te slapen ;) .

Ja het is nu een beetje meer geregel om een weekendje weg te kunnen. We hebben een lijstje gemaakt op de pc waar alles opstaat zodat we niet iets vergeten :oops: .

Ik ga er weer ff vandoor, Thomas huilt. Zal hem eens gaan wassen en een schone broek doen want volgens mij heeft hij het daar aan toe ;) .
    Tok laterzzzzz.

15. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    @ liena Ik heb goed geslapen. Door de zetpil was de koorts voor het slapen gaan gezakt naat 37,6.

@ Deli idd 4 dagen maar dat went wel hoop ik. Ik heb een hele leuke baan gelukkig.

16. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Wendy, ik hoop het ook voor jou! Ik vond/vind mijn baan ook leuk maar ben toch altijd liever thuis bij m'n kleine mannetje...

@ Liena, wat een eigenwijs knaapje :D Wesley drinkt altijd! Al zou er maar een uur tussen zitten, zuipschuit ;)

Ga nu even hard aan het werk weer, kom straks nog wel even kijken....

17. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Hoeveel dagen werk jij deli?

18. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Liena, die mooie momenten krijg jij ook als Thomas bijv dingen kan ineens zoals van buik naar rug draaien/lachen/brabbelen/kraaien/kruipen noem maar op. het begint met kleine dingen en zo vordert dat naar hun eigen grote mijlpaal iedere keer en dat maakt je als ouder gewoon heel trots. Ik kan zo ook heel erg genieten van mn zoons voetbalspel. Ik houdt absoluut niet van voetbal maar ik sta iedere keer weer met wedstrijden langs de kant omdat ik dat voor geen goud wil missen. Zo krijg jij dat ook met Thomas en dan snap je wat ik bedoel en hoe ik het voel. Ik moet ook eerlijk bekennen dat ik dat sinds 3 jaar pas heb hoor... dat gevoel om te genieten van mn kinders. Dat kon ik in mn vorige relatie niet omdat daar teveel stress zat en iedere dag ruzie zo gauw als wij elkaar zagen en ik deed alleen de opvoeding van de kinders... MAAR nu sinds ik bij Chris zit... die laat mij gewoon genieten van de kinders. Als hij thuis is met voetbalwedstrijden zegt ie: laat die andere kinders thuis en ga samen met Gyani. En dat maakt het makkelijker voor mij om te leren genieten van hun. Ze zijn zo snel groot!
    Ook dat is 1 van de redenen waarom ik graag nog n kleintje zou willen... ik wil gewoon nog 1x ECHT kunnen genieten van zwanger zijn/kraamtijd/ en van de babytijd want die heb ik bij mijn kinders ECHT gemist!
    Dus meid... GENIET HIER VAN!

Daarom vertel ik ook iedere keer trots de dingen die ik meemaak!

Dikke knuffel van mij

19. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    hey,

Goede middag,

Nou nog niks hoor hahahaah. ik ga nog steeds voor 15 februari hahaha

Hier is het echt lekker weer. Ik ga zo lekker naar buiten..
    Verder voel ik me wel moe, maar opzich hoort dat erbij toch?

Ik geniet nog heerlijk van het getrappel in mijn buik. Ach en het aanrommelen kan nog wel even duren idd. Dus ik ga maar gewoon dingen doen, want de heletijd wachten is ook niks...

dus tok laters allemaal en niet ziek worden he...
    Liena veel plezier in drenthe :D

knuffel vooer iedereen

20. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Wendy, ik werk 2.5 dag. Woensdag een hele om in te komen, donderdag een halve om af te bouwen en dan vrijdag nog even een hele :D

@ Mink, loopt je banner nog wel goed? Heb het idee dat die niet meeloopt of ben ik nu gek? Gewoon leuke dingen blijven doen hoor! Maar ook af en toe rusten!

@ Miranda, je kunt op die kleintjes ook trots zijn om "niets" hahahaha.... Ik bel al trots als Wesley lekker slaapt :)

Deel Deze Pagina