[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Nou ja uitgepraat....we gaan er aan werken...

2. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Dat is ook al n begin toch?!
    Waarom ben je anders zolang al bij elkaar?.

Ik ga even douchen en dan lekker n spelletje spelen op de pc. Chris moet de nachtdienst weer in vanavond blêgh dat vind ik zo vreselijk he maar goed het zijn gelukkig maar 3 nachtjes... daar kom ik wel overheen toch?! :)

Tok later

3. Delilah

Delilah Niet meer actief

Goede avond meiden, hier even snel een kipje vanaf de bank met de laptop.

Wesley ligt in de box wild te draaien alle kanten op :D

Gister heeft hij voor het eerst om 19.30 uur de fles gekregen en direct naar bed en hij heeft de hele nacht doorgeslapen *trots* alleen begon hij om 1 uur een keertje te huilen maar dat was snel over. Hij werd pas om 09.15 uur wakker nadat ik de deur bij 'm had open gezet zodat er wat licht binnen kwam hahaha....

Hij draait nu ook echt alle kanten op, eerst op de buik en meteen weer door naar z'n rug en hij heeft hele verhalen, echt super

@ Juffie, wat goed van Nathan dat hij mee is geweest naar de kerk! Wesley is 1 x mee geweest met kinderkerst hahaha...

@ Yootje, fijn dat jullie er voor gaan en hebben gepraat! Het zal sowieso even werken zijn maar het begin is er. Als je hebt gepraat en wat leuks gedaan dan heb je al meteen een beter gevoel! Gelukkig maar!

@ Miranda, de vreemdganger hahahaha... Fijn dat iemand kan helpen!

@ Mink, hoe gaat het meis? Spannend hoor :D:D:D:D

@ all, fijne avond verder! Wij gaan zo met Wesley douchen, flesje geven en dan papa en mama mooi filmpje kijken!

4. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Hallo lieve kippetjes,

Allereerst even meegokken in de poll!

Poll bevalling Minkkippie, uitgerekend op 14-02-2009

Denkt zelf: 15-02-2009, Kippetje
    Delikip: 11-02-2009, Haantje
    Miranda: 16-02-2009, Kippetje
    Juffie: 12-02-2009, Haantje
    penr: 19-02-2009, Haantje
    Dagdromer: 17-02-2009,Haantje
    Linda: 10-02-2009, Haantje

@Juffie; Wat goed meis! Die Nathan is gewoon niet wakker te krijgen dus ;) Gaat verder alles goed met jullie? Hoe bevalt het leven als mama?

@Mink; Heb net op 10 feb gegokt, dus morgen is je dag! Hou je het nog tot morgen?! ;) :) Spannend hoor!

@Deli; Heb gisteren nog foto's van jullie kleine man aan mijn haantje laten zien! Hij zag jouw profielfoto en wilde even kijken! :D Wat is ie toch leuk! En het wordt echt al een grote jongen, zo gaaf!

@Miran; :O Vreemdganger! :O ;) :) Nee hoor, fijn dat je er met iemand over kan praten en die je kan helpen toch?! :D Hoe is het verder?

@Yootje; Fijn dat jullie gepraat hebben! En nu volhouden he?! Blijven praten! :) Komt helemaal goed!

@Dag; Hoe is het met jullie? Hoe vind jij het leven als mama? Ben niet een beetje nieuwsgierig hoor! ;)

@De rest; Dikke knuffel van mij! :D

Hier gaat alles goed! Mijn kleine frummeltje is flink in de weer en ik kan het steeds beter voelen! Jammer dat haantje nog niets kan voelen, maar dat komt vast heel snel! :) Volgende week maandag de 20-weken echo alweer, gaat hard he?! :D Heb er zin in!

Tok snel weer!

XXX

5. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goedemorgen

@Linnie, hahahha ikke en vreemdgaan nu ik zo'n hele fijne en goede man getroffen heb :) nee hoor alhoewel ik t wel raar vind om er continu mee te chatten. T geeft me wel n naar gevoel MAAR ik doe t om meer achter t Klinefelter-syndroom te komen. Verders gaat t wel oke hoor! Ik ben eigenlijk ook niet meer zo heel erg bezig om zwanger te raken. Wel heb ik mn eigen voorgenomen dat als ik voor mn 35ste niet zwanger raak dat ik er dan mee stop. Dus ik heb nog 13 maanden de tijd hahahhaha
    De risico's worden dan groter en dus meer kans op n kindje met n syndroom van Down en dat kan ik dat kindje MAAR ook mn andere kinderen niet aandoen.

@All, hoe gaat het met jullie?

@Deli weet jij iets meer over Mink?

@Miiiiihiiiiiiink... waar ben je? Hoe is het met je?

Tok later

6. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ik weet nog niks over Mink hoor!

Heb al wel bijgelezen maar Wesley hangt in z'n loopstoel flink te poepen dus ga hem eerst even verschonen als hij klaar is met persen/kreunen en steunen :D zal wel een flinke boel zijn :confused:

@ Linnie, leuk dat je Wesley zo leuk vindt *trots* fijn dat het goed met je gaat en dat je de kleine uk lekker voelt! Straks je haantje ook, dat is zo mooi! 20 weken echo alweer joh :confused: het gaat zeker hard zeg!

7. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Mogguh allemaal!

@Mink...geen nieuws meisje...je moet ons niet zo lang in spanning houden hoor hahaha

En idd wie is de volgende uitgerekende eigenlijk? :rolleyes:

Hier alles ok...kleine is druk druk maar gata heel goed vind ik zelf....tijd gaat zo snel pff kreeg van de week het kraampakket al binnnen :confused:

Nou meisjes ik spreek jullie zo weer :D

8. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ola!

@Rid; Wanneer voelde jij je meisje voor het eerst? En wanneer kon je haantje het voelen? Ik zit nu constant alles te vertellen tegen haantje, maar hij wil het ook zo graag kunnen voelen!

@Deli; Hahaha! Zit ik net te vertellen wat een mooi ventje het wel niet is, ga jij ons vermaken met z'n poepverhalen ;) Whahahaha! Jaja, de tijd gaat echt hard! Bijna op de helft alweer! :D

@Miran; Natuurlijk is dat niet vreemd, je deelt gewoon kennis met iemand! En dat het nou net een man is, dat maakt toch helemaal niet uit! :) No worry's! En ik snap dat je wilt stoppen na je 35e hoor, maar we gaan er gewoon vanuit dat je voor die tijd zwanger bent! Tjakka! :D

XXX

9. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Goeiemorgen!
    Druk druk druk vandaag!

10. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Goede morgen meiden!
    Hier weer een goede nacht gehad. Jesse is vandaag weer een dag wennen bij onze gastouder. Dus ht is heel rustig hier in huis. Ik zit nu even te ontbijten :)

11. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    @Linnie, klinefelter komt alleen voor bij mannen dus het is logisch dat ik dan met n man chat hierover... die heeft al 26 jaar ervaring hierin.
    Nou ik hoop wel dat het me lukt voor mn 35ste... mn vriendin was ook 34 toen ze zwanger raakte van haar meissie. Dus wie weet!
    Over t voelen van de baby... ik voelde de eerste altijd alleen. Zo gauw als mn ex n poging deed om de kleine te voelen was de kleine muisstil en zo gauw mn ex zn handen weg haalde begon de kleine weer hahahhaha hoezo mama's kindje :confused:
    Hij deed er ook nooit de moeite voor om de zwangerschap mee te mogen maken dus ben benieuwd hoe dat zal gaan met Chris als ik zwanger raak... dat is n échte papa in hart en nieren zoals ze dat wel ns zeggen.

@Riedel... ik geloof dat Mupkuh de volgende is!
    En dan Penre, daarna jij, dan Linnie, dan Kristel en dan Pooh maar zeker weten doe ik het niet!

@Deli, zo vroeg in de morgen al dat Wesley even lekker kan gaan zitten poepen hahahahaha :) ben maar blij dat ie het goed kan... beter dan dat ze NIET kunnen poepen toch?!

12. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Oke Mo=iran haha dank je wel

@Linnie...mijn haantje kon de kleine al vrij vroeg voelen op kerst avond haha dus toen was ik zo'n 21 weken, hij moest wel beetje druk zetten natuurlijk op de buik maar hij voelde wel degelijk wat :D

13. Delilah

Delilah Niet meer actief

Jaja dames, poepen hoort er ook bij! En sinds Wesley fruit en groente krijgt poept hij zo'n 4/5 keer per dag! :confused:

Ik wens jullie allemaal een fijne dag, ik voel me super beroerd dus zal er niet veel zijn. Heb net al m'n haan gesmst of hij aub niet zo heel laat thuis wil zijn :( zit echt te wachten tot ik moet overgeven zo'n gevoel heb ik, bleh! Lag gister al even in bed met een aspirine omdat ik me beroerd voelde maar dat heeft dus niet echt geholpen...

14. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Betschap Deli

15. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Das niet fijn Deli..want de rest gaat ook gewoon door, nou probeer maar zoveel mogelijk rust te nemen

Beterschap!

16. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    meiden volgende maand doet jesse mee met baby van de maand :D

17. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Mogguh Kippies!

Was ik ff weer! Ben niet echt veel te vinden meer op het forum... *schaamschaam* :oops: Denk wel aan jullie hoor, maar het schiet er nu veel bij in. 's Avonds lig ik voor pampus op de bank tv te kijken, en overdag druk met de kids en werk.

Las dat Deli wat ziekjes is? Beterschap meis! Rustig aan, zolang Wesley slaapt ook ff lekker gaan liggen, en als je moet overgeven lucht het ook vaak wel op, tenminste dat heb ik altijd. Knuff voor jou!

En nog geen nieuws van Mink? Wie weet is ze inmiddels wel druk bezig, ben benieuwd! Zal nog ff de poll invullen.

Dus Yootje en haantje hebben goed gepraat, super! Das inderdaad een begin, en een goed begin is het halve werk zeggen ze altijd! ;)

Vandaag nog ff een lui dagje met de kids, haantje is voor zijn werk weer foetsie en komt morgenavond thuis. Gelukkig nu maar 1 nachtje alleen, dat scheelt.

Zal ff verder neuzen, tok later!

Xx

18. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Heey goedemorgen kippetjes,

Hoe gaat het met iedereen? Allemaal een lekker weekend gehad?

@ Juffie wat fijn dat het gisteren zo goed is gegaan met Nathan. Kun je trots op hem zijn :D . Met jou gaat het ook goed?

@ Yojo, wat fijn om te lezen dat jullie een start hebben gemaakt met dingen uitspreken. Ook lekker om weer eens iets gezelligs samen te doen he ;) .

@ Deli, beterschap meis, hoop dat je je snel beter voelt en haantje niet te lang op zich laat w88. Dikke knuffel.

@ Miranda, kan me voorstellen dat het fijn is om met iemand ervaringen en praktijk dingetjes te kunnen bespreken. Is toch alleen maar goed :D?

@ Wendy, wel lekker dat je het vandaag ff weer rustig hebt dan he? En nog wilde plannen ;) ?

@ Penr, geniet van je zwangerschapsverlof.

@ Mink, lekker toch om nog ff dingen te doen voor jezelf, lekker van genieten hoor.

@ Riddle, fijn dat alles goed met je gaat. Nog maar een paar weekjes werken of niet?

@ Linnie het duurt vast niet lang meer voor haantje jullie kleinje kan voelen, maar hij moet dus nog heel ff geduld ;) .

Wil ff van me aftokken hoor :oops: ,
    Hier een heel vermoeid kippetje :( . Het gaat op het moment niet zo super met Thomas, eigenlijk al een paar dagen niet. Hij heeft het weekend nauwelijks geslapen, zaterdag alleen een half uurtje bij mijn broertje op schoot en verder steeds hazeslaapjes van hooguit 10 min. en eigenlijk de hele dag op schoot. Ook zondag was dit het geval. Alleen aan het eind van de middag heeft hij 6 uur geslapen, op schoot :( Hij heeft nl ontzettend veel last van buikkramjes, ligt ie net lekker te slapen en dan begint hij te trekken met zijn beentjes en begint dan echt heel hard te huilen :cry: . Vannacht de hele nacht bij me gelegen, dan is ie rustiger, en heb ik nog iets kunnen slapen gelukkig.Straks maar even het CB bellen wat ik er evt. nog aan kan doen. Zij hebben vast nog wel een tip ;) . Maar vind het zo zielig. Het scheelt trouwens wel dat hij niet de hele dag huilt, want anders zou ik gek worden denk ik ;) . Nee gelukkig kan hij ook nog wel lachen.

Meiden dikke knuffel en tok snel.
    Liena

19. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Moet ff eentje spammen hoor;

Stoere Britt!

Xx

20. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    @Liena; Sneu voor Thomas zeg! Tja, die rotkrampjes horen er helaas bij. Wat bij Britt veel hielp was dat ik haar op mijn schoot legde met haar beentjes omhoog tegen mijn buik aan en dan met mijn handpalm over haar buik wrijven, beetje rondraaien zeg maar. Dan duurde het maar ff dan kwam er een 'lading' uit en daarna viel ze meestal in slaap. Sterkte ermee, is moeilijk als je je kindje ziet huilen van de pijn idd. Een hele dikke knuffel voor jou!

Xx

Deel Deze Pagina