ahhhhhh Liena das niet fijn nee...CB kan je vast wel tips geven idd en ja ik moet nog 6 weken werken, ik moet 6 weken van te voren stoppen omdat ik al deels in de ziektewet zit maar als ik tegen die tijd heel goed ga en graag wil mag ik nog wel wat langer werken dus ik zie dan wel wat ik doe maar inprincipe is 20 maart mijn laatste werkdag
goede morgen kippetje hoe is het hier? @deli beterschap meid het is niet fijn dat je je niet lekker voelt en niet kan spugen zodat het even oplucht. @yojo wat fijn dat er een begin is van alles uit praten en dat jullie weer wat leuks hebben gedaan. veer voor je dat snel alles weer goed gaat. knuff voor jou meid. @miranda het is inderdaad fijn dat je iemand om antwoorden en raad kan vragen. wat maakt dat uit geeft jezelf ook weer wat meer kennis toch? @linnie bij mij duurde het ook even voordat me haantje de kleine kon voelen ik denk dat ik toen al 24 weken was. me haantje deed al wel elke avond lekker me buik insmeren (al heeft het niet veel geholpen). @Liena wat zielig dat thomas zoveel last heeft van krampjes. ik hoop dat het CB nog goede tips voor je heeft. en dat thomas snel weer lekker kan slapen zonder pijn. @riddle jij de 20ste met verlof ik bevallen? hahaha 20 maart is mijn uitgerekende datum. @QB wat is britt toch een schatje een leuke foto echt een stoere meid. @wendy is dat op deze site dat jesse mee doet? want dan gaan we stemmen hoor. @alle anderen hoe gaat het met jullie? hier gaat alles goed ben lekker een beetje aan het genieten van me laatste weken uitslapen en me huis op orde aan het maken voor de kleine. ik zal morgen wel weer eens wat foto's op de computer plaatsen. ik ga nu even een spelletje spelen en dan wat eten. ben pas net uit me bed namelijk en loop nog heerlijk in me piama rond. tok jullie later weer.
goedemorgen meiden, was net al begonnen met reageren maar was ook nathan aan het voeden. en typen met 1 hand gaat mij toch niet zo handig af. Zo veel typfouten wordt het zo onleesbaar van all: heeft iedereen een fijn weekend gehad? miranda: zwanger voor je 35e.. dat moet gewoon lukken hoor! deli: wat een lange nachten maakt wesley zeg! kunnen jullie lekker van je avondje samen genieten Was de film leuk? Oh en beterschap meid! linnie: wat super dat je de kleine al zo voelt bewegen. mijn haantje voelde onze uk met 20 weken voor het eerst.. Kan dus elk moment gaan gebeuren rid: je kraampakket al binnen? dan wordt het helemaal echt he? wendy: rustig in huis dus? kun je even lekker dingen voor jezelf doen ook wel even fijn toch? maar goed je zal je kleine man ook wel erg missen natuurlijk! QB: wat een schatje is Britt zeg! Liena: wat vervelend meis dat het niet zo lekker gaat met thomas.. Hoop dat het CB een tip voor je had.. slaapt Thomas ook 's nachts slecht of alleen overdag? Nathan deed overdag namelijk ook steeds korte slaapjes.. Nu ligt hij in een puckababyslaapzak. kan hij niet met zijn handjes bewegen. tot nu toe gaat dat wel wat beter. Al ligt nathan nu ook te brullen in zijn bedje Nou ja nog maar even aankijken, denk dat hij zo wel in slaap valt want hij was net al behoorlijk aan het gapen. Maar wat vervelend he die krampjes. nathan heeft er ook regelmatig last van. maar vaak merk je het bij hem voornamelijk aan het kreunen en persen.. klinkt ook erg zielig maar daar slaapt hij nog wel zelf doorheen.. penr: lekker he verlof? heerlijk van genieten hoor. lekker niets doen en beetje in huis rommelen..
idd Juffie dat zei ik ook al tegen mijn haantje...van het wordt wel heel echt nu haha en ik ben al zo'n schijterd...nu las ik in een van die jonge ouders boekjes of zo dat je bij de thuiszorg een of ander apparaat kan huren die dmv electroden kleine stroomstootjes in je rug geeft die de helft van de pijn kunnen blokkeren haha ga dus even aan de vk vragen of zij hier iets meer van weet Oke Penr...afgesproken
@Penr, ikke jarig op de 20ste maart @Juffie, dank je wel dat je erin gelooft ik zelf geloof t allemaal niet meer zo... ben bang dat er geen kindje meer zit te wachten op mij. Mijn 3 kinderen hebben mij uitgezocht als hun moeder omdat ze mij wilden laten inzien dat de relatie tussen mn ex en mij niet goed zat en dat ik beter af was zonder hem. @Liena, zielig idd zo'n kleintje met pijn, maar troost je het zijn de 1ste 3 maanden omdat de darmen moeten wennen aan de voeding. Hopelijk gaat het dadelijk beter met hem. @Deli, je weet t hé.... mama's mogen en kunnen niet ziek zijn. Papa's des te meer jeetje wat kunnen kerels hun eigen aanstellen en dat begint al vrij jong hoor! Ik heb n stiefzoon van net 12 en die is NU AL net zo erg als de vader . Maar daar trap ik lekker niet in. hihihi Lekker terug in bed kruipen als Wesley ook slaapt. Beterschap meissie.
Ben ik weer ff, nog altijd beroerd, moet echt ff een keer spugen @ Liena, wat zielig ik weet er alles van en er is zo weinig dat je kunt doen... Sterkte meis! @ All, ga ook lekker in bed als Wesley slaapt maar ja, nu hij de nachten goed doorhaalt slaapt hij overdag niet meer zoveel natuurlijk vanmiddag wel een paar uurtjes en ik kijk t nog even aan anders sms ik haanlief of hij kan komen
Bah Deli, als je je al misselijk voelt is een poepluier (of 3) wel het laatste wat je kan gebruiken natuurlijk! Sterkte! Xx
Goede middag. Hahaha nog niks hoor... Wel een leuk weekend gehad, lekker wezen uiteten en gisteren bij vrienden van ons geweest. Heb wel meer vochtverlies en krampjes, maar dat heb ik al een week hahaha Maar ik ga ervan uit dat ik de prop al ben verloren. Tja gewoon wachten dus Deli; snel weer beter worden hoor... bah niks aan ziek zijn.. QB lekker een lui dagje, hmmm heerlijk Liena; ik hoop dat zijn krampjes snel weer over zijn, want dit is idd niet leuk... Juffie; wat fijn om te horen dat jullie kereltje het zo goed doet. Gewoon een kerkdienst doorslapen,. hahaha knap hoor... mir; dan heb je vast nog wel een beebje, daar gaan we voor... penr; lekker genieten van je verlof riddle; ja de tijd gaat snel en vooral op het laatst, dus echt van genieten hoor! lin; heerlijk gevoel he, dat je je kindje voelt, straks wordt dat nog duidelijker, kan soms gewoon een voetje pakken ghahahaha
hey Mink...nou dan wachten we wel weer af Ja ik geniet ook hoor hahaha...ben er nog lang niet aan toe om te bevallen dus dat komt goed uit
Pfff eindelijk alles klaar van de bruidsreportage en de zwangerschapsreportage.....is allemaal een beetje blijven liggen door de stress en drukte hier in huis. Nu alles op cd zetten en af laten drukken! Dan kan het plakwerk beginnen! Hoe is het met jullie?
Hey meiden, Hier ben ik ook weer even. Sorry ben lang niet geweest. Maar het begint flink zwaar te worden. Nog 8 weekjes en dan is het zover
Zat ik ook aan te denken Mup! @Mink, moet je niet eens navraag doen of het idd vruchtwater is. Ik weet dat vrchtwater zoet ruikt dus zou even laten checken als ik jouw was. Ik denk dat de kleine nu wel snel genoeg komt. Dan daarbij.... bloedprop die kan je meerdere keren verliezen... maar is wel n teken dat bevalling in zicht is. Ik ben mn bloedprop op 7-10-02 verloren s'morgens en dinsdags 08-10-02 verloor ik weer n prop en s'avonds is de kleine toen geboren. Dus vraag even na aan verloskundige meid!
spannend mink! Bij mij was het vochtverlies trouwens gewoon heeeel veel afscheiding. mup: ook nog maar 8 weekjes. hoe lang moet je nog werken? ben even flink aan het soppen geslagen. heb het de laatste weken een beetje laten liggen dus nu maar weer eens flink aan de slag..
Hey meiden! Hoe is het hier? Mink ga eens bevallen Bij mij was dat vocht ook gewoon afscheiding maar als je twijfelt....BELLEN! Daar zijn ze voor. Vanochtend alle gymbaby's bij elkaar geweest. Echt kei leuk om zo te zien! Ik zal eens kijken of ik kan spammen.