Yootje..wat fijn dat jullie weer een keer wat leuks hebben gedaan samen! Geeft ook weer een beter gevoel zodat je er aan kan werken! Komt goed! Deli...beterschap! Ik hoop dat het inmiddels wat beter gaat. Liena...wat vervelend dat het even niet zo lekker gaat. Hoe gaat het met zijn ruis? Ben je al bij een kinderarts geweest? Ik ben vorige week op controle geweest en bij Stan is het waarschijnlijk al dicht gegroeid. Juffie...dat soppen schiet er bij mij in huis nu ook regelmatig bij in. Ach, lekker van de kleine genieten. Linnie....het moederschap bevalt me uitstekend. Moet wel zeggen dat Stan redelijk makkelijk is dus ik kom ook wel aan mijn rust toe. Wat leuk dat je kleintje goed beweegt in je buik. Heerlijk gevoel is dat! (tenminste zolang als je ribben nog niet geraakt worden, haha )
Jeetje wat een rust hier! Ik mag natuurlijk niets zeggen want ben ook niet zo vaak meer hier te vinden. Ik ga even lekker in bad! Misschien dat ik vanavond even kom kakelen.
@Dag; Leuke foto's hoor! Van zowel Stan als alle babies samen! Toen ik dat met Jamie had, begon hij keihard te huilen en nam alle andere babies mee, hihi! Is me dan ook een leuke foto geworden.... @Deli; Hoe voel je je, inmiddels weer wat beter? @Mink; Dus wel wat gerommel in de trommel? Spannend he, kan elk moment gaan gebeuren! Geniet nog maar ff extra van die bewegingen in je buik, strakjes kan je van je beebje genieten op je arm, tuurlijk veel heerlijker! @Mup; Nog maar 8 weekjes! Tjeetje wat gaat dat allemaal hard zeg! En bijna verlof, lekker hoor! Hoe gaat het verder dan? @Yootje; Lekker aan het plakken? @Juffie; Lekker gesopt? Zo, lijkt wel erg raar als ik het zo tik, maar je weet wat ik bedoel he? === De kids liggen te knorren.. Britt moet tegen 9u straks de laatste fles, en Jamie heb ik nadat we net hebben gedouchet om kwart over 7 in bed gelegd en voorgelezen, maar tijdens het voorlezen viel hij in slaap, haha! Hij was een beetje moe... en dan nog zeggen dat hij niet hoeft te slapen.. Haantje is voor zijn werk weer foetsie, morgenavond komt hij alweer thuis, dus valt deze keer wel mee. Heb trouwens zaterdag een supermooi kadootje van hem gekregen, een hele mooie ketting met bijbehorende armband. Zal ff een fotootje plaatsen.... Komt-ie; Zo, ff GTST verder kijken, bakkie doen en nog ff op hyves neuzen. @Alle kippies; Iedereen een hele fijne avond gewenst! Dikke knuff van mij! Xx
Hey, Ik denk dat het gewoon vocht is hoor... hoef daar niet voor te bellen, weet het eigenlijk wel zeker hahaha Was geen bloedprop maar een dikke slijm sliert prop zeg maar, daarna heb ik dat niet meer gehad.., we wachten gewoon af en woensdag naar de verloskundige, dus dat komt wel goed Ik ga ook lekker tv kijken, ben heerlijk lui hahahah tok laters
QB....dat zal me inderdaad een foto geweest zijn, haha. Wat een mooie sieraden zeg! Jouw haantje verwent je wel of niet? Zo hoort het Mink...lekker lui doen, heerlijk! Ik moest ook op woensdag naar de vk en ben de avond voor de controle begonnen!
@Mink; Kanonnen! Wat is je buik inmiddels groot! Maar supermooi hoor! Je draagt hem helemaal voor! Geniet van je luie avondje! En woensdag naar de VK, wie weet hoeft dat helemaal niet meer, hihi! @Dag; Zat nog te zoeken naar die foto, maar ze staan niet meer op internet. Zal wel op de externe harde schijf staan. Ga binnenkort ff zoeken. En ja, haantje weet wel hoe hij me blij moet maken, haha! Maar andersom netzo hoor, alleen zie ik hem nog geen berichtjes hier plaatsen met foto's, hihi! Xx
@Mink, wat n geweldige buik meid! Zoooo mooi groot heb ik m nog nooit gehad *jaloers* Je bent idd gigantisch mooi zwanger! @Dag, wat n scheetje is Stan. Ziet er ook supergaaf uit die kleine. Dat is dus echt genieten met m. @QB, wat wordt jij weer lekker verwent en t is nog niet eens valentijnsdag wel n heel mooie ketting + bijbehorende armband. Van zoiets houdt ik ook wel. @All, heb net 2 uur met mn vriendin (die al 2 jaren niks meer van zich heeft laten horen of zien) aan de telefoon gezeten. Ben helemaal happy nou dat ik haar weer gehoord heb. Ik woonde tegenover haar en wij lagen dag en nacht bij elkaar over de vloer. Zij kent de ruzies tussen mn ex en mij als geen ander veel beter en ikke die van haar. Wij waren door dik en dun vriendinnen. Alles samen doen... we konden ALLES tegen elkaar zeggen maakt niet uit waar het over ging... we konden huilen en lachen met elkaar maar we konden vooral lekker gek doen met elkaar en melig doen... we lagen ik weet niet hoe vaak dubbel van t lachen en dubbelzinnig doen... we flirten vaak met andere kerels en dan lekker maf doen. Dat mis ik gigantisch nu ik haar weer gesproken heb. Gelukkig trek ik allemaal van die maffe vriendinnen aan waar ik grote lol mee kan hebben. Maar toch doet me dat het meeste pijn van heel dat verre weg wonen. Ik mis haar en t doet zeer dat we er niet zo vaak meer voor elkaar kunnen zijn door ons druk opgeslokte leven. Deze 2 uurtjes heeft mij veel goeds gedaan. Sorry voor mn berichtje... moest ff kwijt
@Miran; Knuff voor jou meis! Kan me voorstellen dat dat telefoongesprek je goed heeft gedaan! Enne, dat kadootje van haantje was voor dat we afgelopen maand 9 jaar samen, voor valentijnsdag en alvast voor mijn verjaardag volgende maand. Maar ben der superwijs mee! Xx
QB, dat is zeker wel heel erg lief van je haantje... ik zou er ook onwijs blij mee zijn. Ik heb Chris al heel duidelijk gemaakt dat ik voor mn verjaardag 2 bedeltjes wil voor de 2 kindjes die ik verloren ben. Van mn ouders krijg ik n schakelarmbandje als het goed is. En hij weet dat deze week wel n beetje n rotweek voor me is. Dus dat mn vriendin me nu belde maakte mn dag in ieder geval weer super goed! Dankje voor die knuff... die had ik echt nodig
Ach als Chris dat nou ook zo ziet. Hij zegt maar zo: t was n windei meid dus t is nooit n kindje geweest. MAAR mijn gevoel zegt toch anders WANT ik was duidelijk ZWANGER toch of zie ik dat nu verkeerd? Ik weet dat wij kippen er voor elkaar zijn maar t doet me wel degelijk goed
Je testte posi, had de kwaaltjes en alles, dus was je zwanger. En je wist niet anders dan dat er een kindje zou groeien. Dus zoals ik het zie zie jij het niet verkeerd hoor! Maar men zegt niet voor niks dat mannen van Mars komen en vrouwen van Venus he?
Ja af en toe heb je niks aan die kerels voor mijn gevoel mis ik die kleine echt en daarom zeg ik ook dat ik nu n kloteweek inga. Ik had sterk t gevoel dat die kleine geboren zou worden op 14 februari a.s. ... al vanaf dag 1 dat ik wist dat ik zwanger was. En aangezien dat valentijnsdag nou n zaterdag al is.... ik heb wel deprimomentjes nu hoor. Maar wie weet lacht het geluk ons snel toe! Blijf mn duimen draaien
Ik ook voor jullie hoor! U vraagt, wij duimen! Of veren dan he? Logisch dat deze week dan zwaarbeladen is... Als je nog een knuffel nodig hebt geef je ff een gil he? Xx
Is goed QB, maar nu ga ik toch maar proberen mn oogjes te sluiten... ben lekker moe, mn ogen vallen bijna dicht. Ik heb gelukkig niet de hele dag door last ervan maar zo af en toe en vooral nu t voor Mink zo dichtbij komt. Mink en ik scheelde maar 6 dagen. Zij is de 14de uitgerekend en ik zou de 20ste uitgerekend zijn. We zullen stug moeten wachten en aangezien we dadelijk n verbouwing ingaan is de kans van slagen groot! hahahaha Slaap lekker allemaal!